Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mitsubishi Outlander 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mitsubishi Outlander 2007
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 69
    • 70
    • 5 / 70
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    1385
    11148
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      m1234 last edited by

      Ο χρήστης abadlot έγραψε:

      Πρόκειται τελικά για κελεπούρι ή να περιμένω να δώ και το Tiguan, μιας και η τιμή του θα είναι απ'ότι δείχνουν τα πράγματα αρκετά πιο φθηνό ή να πάω για RAV4 το οποίο στην executive βγαίνει λίγο παραπάνω απ'ότι η μεσαία έκδοση του Outlander;

      Βασικό είναι το θέμα μεγέθους-χώρων. Αν τους χρειάζεσαι οπωσδήποτε πάς για Outlander. H τιμή του είναι πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο δεδομένου του κυβισμού του.
      Αν βολεύεσαι και με κάτι μικρότερο θα πρότεινα να περιμένεις τουλάχιστον να ανακοινωθούν οι τιμές του Tiguan (αναμένεται να γίνει το πολύ αρχές Νοεμβρίου). Αν το Tiguan έρθει με τιμές Γερμανίας (28.6Κ η πιο πλούσια έκδοση) θα είναι πραγματικό κελεπούρι. Τώρα αν ξεκινάει από 29 η βασική όπως εχει ακουστεί τότε σκέφτεσαι σοβαρά και τα Outlander-RAV.
      To RAV προσωπικά μου αρέσει πολύ και το θεωρώ πολύ ολοκληρωμένο και αν το Tiguan είναι τελικά ακριβό θα το έβαζα στο παιχνίδι.
      Σε κάθε περίπτωση προτείνω λίγη αναμονή γιατί η έλευση του Tiguan ενδέχεται να προκαλέσει μειώσεις τιμών και προσφορές σε όλα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • E
        evolander last edited by

        Αυτά τα περί εγγύησης καλύτερα είναι να τα ξεκαθαρίσετε λίγο πριν προβείτε σε αγορά οποιουδήποτε αυτοκινήτου αντιπροσωπεύει ο σαρακάκης.

        Η εργοστασιακή πανευρωπαϊκή εγγύηση είναι μόνο 3 χρόνια για τα Mitsubishi και Honda!!!
        Για τα επόμενα 4 μέχρι τα 7… ψάξτε σχετικά θέματα να ενημερωθείτε.

        Είμαι κάτοχος του outlander turbo από το Δεκέμβριο του 2005.

        Εχθές έκανε service φίλος στο BMW X3 του στα 25,000 χλμ, και πλήρωσε 300 ευρώ. Ήταν το 1ο service του!
        Εγώ έχω κάνει μέχρι τώρα στα 7,500 – 15,000 – 21,500 και έχω πληρώσει 80 + 130 + 120 = 330 ευρώ, ενώ επίκειται αυτό των 30,000 που πρέπει να κάνω σύντομα με κόστος περίπου 230 ευρώ. Σύνολο 560 ευρώ!
        Το αποτέλεσμα είναι ότι το κόστος συντήρησης του outlander turbo να είναι υψηλότερο από αυτό της BMW X3.
        Κατά τα άλλα, υπέρ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο στην άσφαλτο – δεν θα έλεγα το ίδιο όμως αφενός για σαρακάκη και αφετέρου για εκτός δρόμου δυνατότητες. (απόσταση από έδαφος 170 χιλιοστά μόνο, σφιχτές αναρτήσεις που κουράζουν και σε αναγκάζουν να κόβεις πολύ).
        Να ξαναπώ πως στην άσφαλτο είναι απλά όπλο καθώς επίσης πως είναι και το ταχύτερο SUV μέχρι τα 2,000 κ.ε
        Από την εμπειρία μου κατανάλωση μέσα στην πόλη (με αλλαγές ταχυτήτων στις ~ 3,000 στροφές) 12 λίτρα, ενώ ταξίδι στην εθνική με σταθερά 110 χλμ/ώρα 7.9 λίτρα.
        Για σταθερή ταχύτητα στην εθνική με μέση 170 χλμ/ώρα 17.5 λίτρα

        Αυτά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          εχεις δίκιο για τα servis,,, είναι ακριβά και μάλιστα στην δικιά μου περίπτωση που δε κάνω και τα km είναι ακόμη χειρότερα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetz last edited by

            Τι παίζει με το μοτέρ του?Το diesel εννοώ.Ενώ είναι ενα καθ'όλα αξιόλογο αυτοκίνητο,τα περιοδικά παραπονιούνται για μεγάλη υστέρηση κάτω απο τις 2000 στροφές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lpat2001 last edited by

              ΑΠ οτι ειδα ο κυβισμος του είναι κοντα 2360 κ. ε. και ειναι κοντα στο οριο των 372 προς 483 ευρώ ...

              Ξερει καποιος ποσα ειναι τα τελη κυκλοφορίας του βενζινοκίνητου?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                coyote last edited by

                είναι μέχρι τα 2357

                http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a ... 006_148029

                http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=5697

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wannabe last edited by

                  κυνηγούσα ένα χρυσαφί(μπλιαξ) με αυτοκόλητα 4Τ πριν κανά δίωρο στην ΕΟ απο διόδια στα κιουρκα μέχρι οινόφυτα.
                  καλά πάει
                  τα 18... φαινόταν να τα έχει άνετα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    abadlot last edited by

                    Λοιπόν, το οδήγησα ξανά, και αυτή τη φορά πάτησα και λίγο χώμα.

                    Το πήγαμε δίπλα στο ΣΕΦ, όπου έχει χωματόδρομους και κάτι λοφάκια.
                    Το αμάξι στην απλή τετρακίνηση ανέβαινε και κατέβαινε για πλάκα. Το τιμάνι αρκετά σαφές και στο χώμα. Νομίζω ότι για απλή off-road χρήση είναι μια χαρά.

                    Στο δρόμο ισχύουν τα ίδια που έγραψα και τις προάλλες, χωρίς αυτή τη φορά να παρατηρήσω κάποιο θέμα με το κιβώτιο.

                    Σε έντυπο που έχει στείλει ο Σαρακάκης με τα τεχνικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό των μοντέλων αναφέρεται απόσταση από έδαφος 215 χλστ για τη βενζίνη και 178 για πετρέλαιο.

                    Επιπλέον στην μεσαία έκδοση (Intense+) έχουν βάλει και αισθητήρες βροχής και παρκαρίσματος που δεν υπήρχαν στο πετρέλαιο.

                    Η εγγύηση είναι όντως 3 χρόνια εργοστασιακή και 4 ακόμη από τον Σαρακάκη και μου είπαν ότι δεν εξαιρείται τίποτα.

                    Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι περίπτωση value-for-money.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyote last edited by

                      Θόρυβο έχει...

                      Δηλαδή αυτά τα αμάξια ήταν λίγο τραχιά... Πχ ραβ ενώ το crv δεν έχει θόρυβο στην εθνική

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        abadlot last edited by

                        Ναί όπως έγραψα και στο πρώτο test drive ο θόρυβος είναι υπαρκτός αλλά όχι ενοχλητικός.

                        Θεωρώ πάντως όταν κάποιος ψάχνει για ένα αυτοκίνητο που να μπορεί να συνδυάσει οδήγηση σε πολλές διαφορετικές συνθήκες, θέλει χώρους, καλή οδική συμπεριφορά κινητήρα και τιμή που δεν φτάνει τις 50000, δεν μπορεί κάτι θα πρέπει να θυσιάσει.

                        Όλα τα SUV κάτι έχουν που δεν μας αρέσει.

                        Διαφορετικά θα παίρναμε στα ίδια λεφτά ένα Α4 μία 316 ή μια C180 αλλά....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • rocsta
                          rocsta last edited by

                          Ο χρήστης abadlot έγραψε:

                          P.S. Σε συζήτηση με τον πωλητή σχετικά με το ποιές είναι καλύτερες ζάντες για περισσότερες off-road δυνατότητες οι 16' ή οι 18', μου είπε ότι με τις 18άρες το αμάξι σηκώνεται ακόμη 3,5 εκατοστά (2 ίντσες=5 εκατ μείον 1,5 εκατ. το χαμηλότερο προφιλ = 3,5 εκατ). Ισχύει αυτό ή με παραμυθιάζει;;;

                          Στο off road αυτό που ενδιαφέρει τις περισσότερες φορές είναι το ελαστικό να έχει σχετικά μικρό πλάτος, άρα και καλύτερη πρόσφυση σε γλυστερά εδάφη. Οπότε καλύτερα 16άρες που λογικά θα έχουν και μικρότερο πλάτος. Το ύψος δε θα σε προβληματίσει, οπότε μη το βάζεις στην εξίσωση. Χαρακτηριστικά, το jimny έχει απόσταση απο το έδαφος μόλις 19cm.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            μηπως είναι κοντό.... 170 άλογα και 190 τελική?
                            ή έχει αεροδυναμική τούβλου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kostis20 last edited by

                              Ο χρήστης rocsta έγραψε:

                              P.S. Σε συζήτηση με τον πωλητή σχετικά με το ποιές είναι καλύτερες ζάντες για περισσότερες off-road δυνατότητες οι 16' ή οι 18', μου είπε ότι με τις 18άρες το αμάξι σηκώνεται ακόμη 3,5 εκατοστά (2 ίντσες=5 εκατ μείον 1,5 εκατ. το χαμηλότερο προφιλ = 3,5 εκατ). Ισχύει αυτό ή με παραμυθιάζει;;;

                              Καλα και με τη σχεση μεταδοσης τι παιζει??Αν μονο οι ζαντες αλλαζουν τοσο πολυ το υψος,ποσο θα μακραινει η σχεση μεταδοσης?Και καλα το diesel θα εχει αλλες σχεσεις -κιβωτιο,αλλα αναμεσα στις βενζινοκινητες με τις διαφορετικες ζαντες οι διαφορες θα ειναι σημαντικες..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evolander last edited by

                                Ο χρήστης abadlot έγραψε:
                                Η εγγύηση είναι όντως 3 χρόνια εργοστασιακή και 4 ακόμη από τον Σαρακάκη και μου είπαν ότι δεν εξαιρείται τίποτα.

                                Νομίζω ότι το αυτοκίνητο είναι περίπτωση value-for-money.

                                Φίλε μου δεν είμαι πωλητής εγώ να λέω άλλα και άλλα να ισχύουν!!!
                                Αν θέλεις θα κάνω έναν κόπο να σκανάρω από το βιβλίο εργοστασιακής εγγύησης τι εξαιρείτε (για το outlander turbo), και το ίδιο στο βιβλίο της δυναμικής εγγύησης 4τραετούς υσχύος να καταλάβεις μόνος σου τη διαφορά!
                                Αν θέλεις σου λέω από τώρα καλορίζικο πάντως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • W
                                  wannabe last edited by

                                  evolander έχεις καταλάβει οτι αυτό το τοπικ αναφέρεται στο νέο (2007) outlander?
                                  επειδή βλέπω σαν avatar το προηγούμενο και διαβάζω που λες turbo γιαυτό το λέω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    evolander last edited by

                                    Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                    evolander έχεις καταλάβει οτι αυτό το τοπικ αναφέρεται στο νέο (2007) outlander?
                                    επειδή βλέπω σαν avatar το προηγούμενο και διαβάζω που λες turbo γιαυτό το λέω.

                                    Εγώ το κατάλαβα αυτό, όμως μιλώ για την εγγύηση που δεν έχει να κάνει με το παλιό ή νέο μοντέλο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wannabe last edited by

                                      ok, απλά για να είναι ξεκάθαρο σε όλους μας.
                                      απο την εργοστασιακή τι εξαιρείται?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        evolander last edited by

                                        Θα σκανάρω και τα δύο για να τα δεις, πάντως έχουν μεγάλες διαφορές.
                                        Έχεις PM

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          abadlot last edited by

                                          Ο χρήστης evolander έγραψε:
                                          Φίλε μου δεν είμαι πωλητής εγώ να λέω άλλα και άλλα να ισχύουν!!!
                                          Αν θέλεις θα κάνω έναν κόπο να σκανάρω από το βιβλίο εργοστασιακής εγγύησης τι εξαιρείτε (για το outlander turbo), και το ίδιο στο βιβλίο της δυναμικής εγγύησης 4τραετούς υσχύος να καταλάβεις μόνος σου τη διαφορά!
                                          Αν θέλεις σου λέω από τώρα καλορίζικο πάντως.

                                          Φίλε evolander, ποτέ δεν αμφισβήτησα αυτά που λες για την εγγύηση, μιας και είσαι ήδη κάτοχος του προηγούμενου μοντέλου και έχεις εμπειρία και από το αυτοκίνητο αλλά και από τον Σαρακάκη, απλά έγραψα τι μου είπε ο πωλητής.

                                          Τώρα για το καλορίζικο, κάτσε να δούμε πρώτα και το Tiguan από κοντά και μετά βλέπουμε. Αλλά ναι δεν το κρύβω ότι το αυτοκίνητο μου αρέσει.

                                          Στα συν του θεωρώ επίσης το γεγονός ότι η Citroen και η Peugeot βασίζονται σε αυτό το μοντέλο για να λανσάρουν τα δικά τους SUV.

                                          Νομίζω ότι αν ο αντιπρόσωπος ήταν άλλος τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evolander last edited by

                                            Ο χρήστης abadlot έγραψε:
                                            Νομίζω ότι αν ο αντιπρόσωπος ήταν άλλος τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...

                                            Σε αυτό βάζω στοίχημα κι εγώ πάντως!!!

                                            Κάπου διάβασα πως από το 08 θα εισάγονται τα Mitsu και από άλλον εισαγωγέα - δεν ξέρω πόσο έγγυρο είναι όμως.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 5 / 70
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr