-
παιδιά,αν και είμαι εκ φύσης υπεραισιόδοξος,όπου ακούτε για πολλά κερασια..........
πάντως απότι εμαθα(απο εγκυρες πηγες ) το πιο πιθανον είνα:
κατάργηση τεκμηρίου για αυτοκίνητα κόστους κάτω των 50000 ευρ. και πιθανότατα ταυτοχρονα κάτω απο 2000 κυβικά ,πάντως τίποτα δεν είναι σίγουρο μεχρι να ψηφιστεί....
επίσης για τα μεταχειρισμένα υπάρχει επιτροπή αξιολόγισης οπότε και μεταχειρισμένο να είναι (και μια ρόδα να πάρεις) η αξία του κά8ε μοντέλου,το πιο πιθανον είναι να είναι στανταρ.
επι της ουσίας πάλι ανασφάλεια και άνχος προκειμένου να μπορέσουμε να χαρούμε τα αυτονόητα.... -
Εγώ ξέρω ότι από το 1989-1990 και πέρα (υπήρχε κι ένα σύνθημα που αφορούσε το Μητσοτάκη, αν θυμούνται οι παλιοί) κάθε λίγο ακούω από τους πολιτικούς εξαγγελείες για φθηνά Ι.Χ. ,χωρίς φόρους Ι.Χ., χωρίς τεκμήρια Ι.Χ. , να αγοράζεις Ι.Χ. από την Ε.Ε. και να μπορείς να το κυκλοφορείς χωρίς πρόβλημα στην Ελλάδα........ Όσο τα είδατε τόσα χρόνια άλλο τόσο θα τα δούμε και τώρα, μιας και οι μειώσεις ή μηδενικές θα είναι (μόλις προστεθούν οι εργοστασιακές αυξήσεις) ή θα υπάρχει ένα λογικό κέρδος στα αμάξια που είναι μακρινό όνειρο για εμας τους θνητούς.... Άλλωστε πάντα υπάρχει ένας άλλος δρόμος για να μας τα παίρνουνε......(μπορεί να μου πει κάποιος πόσο αυξήθηκε η βενζίνη το τελαυταίο μήνα?? χωρίς να το καταλάβει κανείς!!!!)
-
Καλά μας είπανε ότι αλλαζει το σύστημα δασμολόγησης αλλα από πότε?
Γιατι εγώ που παρείγγειλα αμάξι την προηγούμενη εβδομάδα ακόμη περιμένω να ξεκινήσει η εφαρμογή του μέτρου και να αρχίζουν να εκτελωνίζονται τα οχήματα.Μήπως κάποιος ξέρει πότε ξεκινάει αυτή η διαδικασία των εκτελωνισμών???????????????????????? -
Θα συμφωνήσω με το φίλο axios, και θα συμβούλευα όλους τους υποψήφιους αγοραστές που περιμένουν τις μειώσεις, πως αν δεν δούν το σχετικό νόμο δημοσιευμένο στο λεγόμενο φύλλο της κυβερνήσεως ή αλως ΦΕΚ, να μη περιμένουν μειώσεις. Και ακόμα - ακόμα αν και όταν δημοσιευτεί ο νόμος, να έχουν μαζί τους το σχετκό ΦΕΚ όταν πάνε για την αγορά του αυτοκινήτου τους. Σύγουρα θα τους χρειασθεί. Και ας μην ξεχνάμε όλοι ότι καμία κυβέρνηση σε αυτό τον πλανήτη προχωρά τόσο εύκολα σε απώλεια δημοσίων εσόδων. Και αν το κάνει, κάπως, κάπου θα αναπληρώσουμε αυτή την απώλεια στο 100πλάσιο.
-
Παιδια καλημερα
Το τεκμηριο ισχυει μονο για αξια αυτοκινητου πανω απο 50000 Ευρω βασει τιμολογιου.Το ιδιο ισχυει και για τα μεταχειρισμενα.πχ Αγοραζουμε ενα μεταχειρισμενο διετιας που καινουργιο κανει 80000 ευρω με 65000 ευρω.Εμεις ζηταμε απο τον μαντρα τον εμπορο κλπ τιμολογιο κατω των 50000 ευρω και δεν εχουμε τεκμηριο.Αξιολογηση μεταχειρισμενου δεν μπορει να γινει πχ το αυτοκινητο ηταν τρακαρισμενο κλπ και γι'αυτο το πηρα φτηνα.Επισης παμε σε πληρη καταργηση των τεκμηριων απο την αγορα αυτοκινητου σε μια 2ετια το πολυ απο σημερα.Απο την αλλη ομως παμε και για εναρμονηση τιμων σε ασφαλιστρα,βενζινες.Για ρωτηστε ποσο κοστος ασφαλησης εχει ενα τριλιτρο στο Βελγιο και τοτε θα δουμε εαν τολμησει ενας μεσαιου εισοδηματος να παρει 3λιτρο η διλιτρο και οχι ενα 1600-1800.Δηλαδη απο την μια φαινεται οτι δινουν απο την αλλη ομως θα τα παρουν πισω και το κακο ειναι οτι θα τα παρουν και απο εκεινους που δεν σκοπευουν να τρεξουν σαν τρελλοι να παρουν μεγαλου κυβισμου αυτοκινητο.Παντως οι αντιπροσωπειες εχουν ηδη μπει στο κολπο.Εχτες ρωτησα ποσο εχει μια μπεμπα 330 κουπε και μου ειπαν 49932 ευρω.Αυτο για να καταλαβετε τι προκειται να γινει.Το μονο που σιγουρα θα γινει ειναι η αυξηση του κοστους συντηρησης των αυτοκηνητων μας Γι'αυτο μη χαιρεσθε και πολυ.Βimmer
-
Όλα αυτά τα τερτίπια περί μείωσης τιμών αποτελούν προεκλογικά τεχνάσματα μιάς ανίκανης πολιτικής ηγεσίας που με αυτό τον τρόπο κάνει τους φτωχούς φτωχότερους και τους πλούσιους πλουσιότερους!
-
Και βεβαια υπαρχει μια συγχυση και ανακατωσουρα στην αγορα ενω κανεις δεν ξερει σιγουρα τι θα αλλαξει...αν αλλαξει κατι περα απο τις μειωσεις των 200 κ 300 ευρω!
Παω στοιχημα οτι θα μεινουν τα τεκμηρια οπως ειναι! -
Ο χρήστης bimmer έγραψε:
Παιδια καλημερα
.........................Επισης παμε σε πληρη καταργηση των τεκμηριων απο την αγορα αυτοκινητου σε μια 2ετια το πολυ απο σημερα.Απο την αλλη ομως παμε και για εναρμονηση τιμων σε ασφαλιστρα,βενζινες.Για ρωτηστε ποσο κοστος ασφαλησης εχει ενα τριλιτρο στο Βελγιο...................................................................................Το μονο που σιγουρα θα γινει ειναι η αυξηση του κοστους συντηρησης των αυτοκηνητων μας Γι'αυτο μη χαιρεσθε και πολυ.
Βimmer
Ενα λαθος που συχνα βλεπω οτι πολλοι κανουν ειναι οτι ''μπερδευουν'' τις οποιες αυξησεις στα εξοδα κινησης και διατηρησης ενος αυτοκινητου οπως η αυξηση της τιμης των καυσιμων λογω αυξησης του φορου ή των τελων κυκλοφοριας με τα ασφαλιστρα του........ αναφορικα με το οτι θεωρουν οτι οι αυξησεις αυτες των ασφαλιστρων ειναι αποφαση της εκαστοτε κυβερνησης με σκοπο την επιπλεον εμμεση φορολογηση τους.
ολες οι ασφαλιστικες εταιρειες πιεζουν για αυξησεις στον πιο προβληματικο κλαδο τους που ειναι οι ασφαλειες των αυτοκινητων για να καλυψουν τις ζημιες τους και οχι για να εχει ο κρατικος προυπολογισμος μεγαλυτερα εσοδα και οι οποιες αυξησεις αυτες επιτρεπονται απο το αρμοδιο υπουργειο σταδιακα και σιγουρα οχι με τον ρυθμο που οι ασφαλιστικες εταιρειες θα ηθελαν.
παντως ειναι βεβαιο οτι στο μελλον η αγορα ενος καλου και ακριβου αυτοκινητου δεν θα ειναι απαγορευτικη λογω της καταργησης των τεκμηριων ομως το κοστος πλεον της διατηρησης του θα ειναι πολυ υψηλοτερο απο οσο εχουμε μεχρι σημερα συνηθισει και μονο οσοι ''αντεχουν' οικονομικα θα μπορουν τελικα να το εχουν.
αυτο ομως δεν σημαινει οτι οι ''μικρομεσαιοι'' δεν θα μπορουν να ανεβουν κατηγορια ακομα και αν δεν παρουν διλιτρο μπορουν ανετα και αξιοπρεπως να κινηθουν με 1,6 ή 1,8 οταν πριν λιγο καιρο οι επιλογες τους ηταν 1,2 ή 1,4 λιτρα!!!!!
-
μεχρι το 2008 υποτιθεται οτι θα φυγουν τα τεκμηρια για πολλες 'πολυτελειες'...
-
Τι γίνεται τελικά? Έχουμε καμμιά εξέλιξη? Δεν πρέπει να ψηφιστεί κάτι στην Βουλή? Η αγορά έχει αρχίσει να κινείται ή όλοι περιμένουν? Έχουμε καμμια ανταπόκριση απο καμμια έκθεση αυτοκινήτων να δούμε τι γίνεται? έχουν αυξηθεί οι παραγγελίες στα μεγάλα ή περιμένουν να ξεκαθαρίσει η εικόνα με τα τεκμήρια?
-
Είμαστε από εκείνες τις χώρες σε όλον τον κόσμο που όλα είναι εξαγγελίες. Ποτέ δεν είδα να βγει κάποιος να πει ότι 'από σήμερα ισχύει....', πάντα θα....
-
Τελικά κύριοι οδεύουμε κατά πάσα πιθανότητα σε κατάργηση των τεκμηρίων σε αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας 50,000 Euro, το οποίο σημαίνει σε τελική αξία κοντά στα 75,000 Euro. Η λίστα επιλογών στα μεγάλα πορτοφόλια διευρύνεται.
Χαρακτηριστικά αναφέρω ότι η Nissan θα εισάγει το 350Ζ.
Φήμες λένε οτι η BMW Hellas η οποία πήρε την αντιπροσώπευση της BMW στην Ελλάδα από την InterCar ήταν αυτή που άσκησε τις μεγάλες πιέσεις στην Κυβέρνηση για να προχωρήσει στην κατάργηση των τεκμηριών.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι οι πιέσεις ήρθαν από Γερμανία, καθώς το καθεστώς που υπήρχε επί Intercar εποχής δεν διευκολύνει τους Γερμανούς καθώς τα εμπορεύσιμα αυτοκίνητα τους δες 330, 530, X5, είναι τρίλιτρα και δεν είχαν ελπίδες στην Ελλάδα. Η BMW Hellas ζητούσε επίμονα ελεύθερη αγορά στην Ελλάδα χωρίς στρεβλώσεις.Ρε λέτε να χρωστάμε χάρη στους Γερμανούς?
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Φήμες λένε οτι η BMW Hellas η οποία πήρε την αντιπροσώπευση της BMW στην Ελλάδα από την InterCar ήταν αυτή που άσκησε τις μεγάλες πιέσεις στην Κυβέρνηση για να προχωρήσει στην κατάργηση των τεκμηριών.
Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι οι πιέσεις ήρθαν από Γερμανία, καθώς το καθεστώς που υπήρχε επί Intercar εποχής δεν διευκολύνει τους Γερμανούς καθώς τα εμπορεύσιμα αυτοκίνητα τους δες 330, 530, X5, είναι τρίλιτρα και δεν είχαν ελπίδες στην Ελλάδα. Η BMW Hellas ζητούσε επίμονα ελεύθερη αγορά στην Ελλάδα χωρίς στρεβλώσεις.Ρε λέτε να χρωστάμε χάρη στους Γερμανούς?
Ας μην ημασταν κοντα στις εκλογες και θα σου ελεγα εγω τι θα παιρναμε!!!
-
Στην **Αγγλία **οι τιμές δεν είναι φτηνές για μικρά αυτοκίνητα. (είναι βέβαια και το παραπάνω έξοδο της εργοστασιακής μετατροπής για δεξί τιμόνι)
Δεν υπάρχουν τεκμήρια αλλά η ετήσια εφορία (το σήμα στο παρμπρίζ) ιδιωτικού αυτοκινήτου σχετίζεται με την παραγωγή καυσαερίων. Η οποία σχετίζεται με την κατανάλωση που είναι πάρα πόλύ σχετική με τα κυβικά!
Αν είναι επαγγελματικό (σε εταιρεία) το αυτοκίνητο ή ετήσια φορολογία είναι πολύ μεγαλύτερη και πλέον τα καυσαέρια αποτελούν βασικό στοιχείο επιλογής αυτοκινήτου.**Στοιχεία **που νομίζω έχουν συμβάλλει στην ανακοίνωση:
-επιμονή ΕΕ για ίδιες τιμές κλπ ευρωπαϊκά δικαστήρια, πρόστιμα κλπ
-προεκλογική εποχή
-κοινός νούς (ή έστω ανάγνωση άρθρου 4τροχών για το θέμα αυτό πριν από μήνες) ώστε να αντιληφθεί-προβλέψει κάποιος 'αρμόδιος' τα παρακάτω:-Αυτοκίνητα με μεγαλύτερους κινητήρες που έχουν και πιο πολύ φόρο αγοράζονταν λίγα. Αν αυξηθεί η αγορά ακόμα και με χαμηλωμένους φόρους πάλι οι φόροι από κάθε αυτοκίνητο είναι περισσότεροι. (η φτήνεια τρώει τον παρά)
-Τα αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού καίνε περισσότερη βενζίνη. Μεγάλο ποσοστό της αξίας της βενζίνης είναι φόροι. Και βέβαια η βενζίνη σίγουρα θα ακριβύνει μια και έχουμε από τις φτηνότερες στην Ευρώπη.
-Αφού καίνε πιο πολύ παράγουν και περισσότερα καυσαέρια. Τα καυσαέρια από ότι φαίνεται θα αποτελέσουν στόχο στο σύντομο μέλλον. (πιθανόν στο δακτύλιο ή σε μελλοντικούς δακτύλιους να τεθούν σχετικοί περιορισμοί...)
-Επίσης πληρώνουν ήδη μεγαλύτερη ετήσια εφορία (που σαφώς και θα αυξηθεί!).
-Τα έξοδα ασφάλισης αναμένεται να αυξηθούν και βέβαια και αυτά έχουν σχέση με τα κυβικά, την αξία του αυτοκινήτου κλπ.
-Οι Έλληνες στερημένοι θα παρασυρθούν και θα αγοράσουν ακριβότερα αυτοκίνητα από ότι θα αγοράζαν. Μια και τα οικονομικά μετά και τα χρηματιστηριακά κόλπα των τελευταίων 2-3 ετών δεν είναι καλά πολλοί θα δανειστούν για να αγοράσουν. Έτσι μοιάζει να κινείται η αγορά να ανεβαίνουν οι μετοχές των τραπεζών και λοιπών δανειοδοτών.
-Από όλα τα παραπάνω δεν νομίζω να έχει καμία οικονομική απώλεια το κράτος! Και πολιτικό κέρδος και οικονομικό κέρδος. Βέβαια κατά πόσον είναι καλό για την οικονομία να αυξάνονται τα έξοδα για την αγορά εισαγόμενων προϊόντων δεν είμαι σε θέση να εκτιμήσω αλλά υποπτεύομαι ότι δεν είναι καλό....Και μια σκέψη ακόμα: με μεγαλύτερους πιο ροπάτους κινητήρες είναι πιο εύκολο να υπερβείς τα όρια ταχύτητας που όλο και περισσότερο πλέον ελέγχονται με διάφορα τεχνικά μέσα! Και από ότι φαίνεται και γενικότερα και από άλλες χώρες η αστυνόμευση προωθείται παντού και θα γίνεται όλο και αυστηρότερη και πιο αποτελεσματική. Αχρηστεύοντας έτσι μερικά από τα πλεονεκτήματα του ισχυρότερου αυτοκινήτου....
Και με αυτά τα σενάρια θα γίνουμε επιτέλους Ευρώπη, φτηνά αυτοκίνητα αλλά ακριβή χρήση.
Για το λόγο αυτό λέω να αγοράσω ένα Smart 700 κυβικών. Και θα ξεχωρίζω ενώ όλοι παίρνουν τα 2,5λιτρα και είμαι έτοιμος για το μέλλον (πίσω έχει η αχλάδα την ουρά)! Η αν είχα οικογένεια το καινούργιο Prius που είναι και χαριτωμένο και αξιόπιστο και μπαίνει και στο δακτύλιο! -
Δεν διαφωνει κανενας στο οτι αυτα που γραφεις ειναι σωστα. Αλλωστε και το περιοδικο τα λεει επι σειρα ετων.
Το θεμα ειναι οτι ολα αυτα τα ηξεραν και οι 'αρμοδιοι', απλα επειδη ειναι ΑΛΗΡΑΔΕΣ, ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, ΜΙΖΑΔΟΡΟΙ, ΚΛΕΦΤΕΣ κτλ κτλ, αποφασισαν να τα εφαρμοσουν ΛΙΓΟ πριν τις ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!!
Πιστεψε με, αν οι εκλογες ηταν σε 1 χρονο, αυτη τη στιγμη δε θα ειχε ανακοινωθει τιποτα!
-
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο 'κότες' που γεννούν χρυσά αυγά :
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜην περιμέτετε λοιπόν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ μείωση των συνολικών δαπανών για
την αγορά ΚΑΙ συντήρηση τους .
Πάντα θα βρεθούν τρόποι να κρατήσουν οι κρατούντες τα έσοδά τους στα
επίπεδα που θέλουνΣε ότι αφορά το ¨θολό' τοπίο των 50.000 ευρώ και των 2.000 cc , στην
ΝΕΤ παρουσιάστηκε το έντυπο της Φορολογικής δήλωσης για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2003 .
Έχουμε και λέμε :
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ το τεκμήριο διαβίωσης για κατόχους Ι.Χ. αυτοκινήτων αξίας
έως 50.000 ευρώ.
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ το τεκμήριο διαβίωσης για κατόχους Ι.Χ. αυτοκινήτων κυβισμού
ΠΑΝΩ απο 2.000 cc.
Και να μήν Ξεχνάμε , ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να ισχύει το 'πόθεν έσχες' ....Τέρμα λοιπόν τα όνειρα ( ... Audi A3 , 3.200 cc , V6 , 250 hp , quatro με
... μόλις 41.000 ευρώ ) , οι λίρες ( ) πάλι στο σεντούκι ,
και τα ξαναλέμε στην επόμενη προεκλογική περίοδοHunter , ακούς ? , να τα πάρω ή να μήν τα πάρω πάλι , γ@@#$%^&* !!!
Αποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Στην Ελλάδα υπάρχουν δύο 'κότες' που γεννούν χρυσά αυγά :
ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΜην περιμέτετε λοιπόν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ μείωση των συνολικών δαπανών για
την αγορά ΚΑΙ συντήρηση τους .
Πάντα θα βρεθούν τρόποι να κρατήσουν οι κρατούντες τα έσοδά τους στα
επίπεδα που θέλουνΣε ότι αφορά το ¨θολό' τοπίο των 50.000 ευρώ και των 2.000 cc , στην
ΝΕΤ παρουσιάστηκε το έντυπο της Φορολογικής δήλωσης για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2003 .
Έχουμε και λέμε :
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ το τεκμήριο διαβίωσης για κατόχους Ι.Χ. αυτοκινήτων αξίας
έως 50.000 ευρώ.
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ το τεκμήριο διαβίωσης για κατόχους Ι.Χ. αυτοκινήτων κυβισμού
ΠΑΝΩ απο 2.000 cc.
Και να μήν Ξεχνάμε , ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να ισχύει το 'πόθεν έσχες' ....Τέρμα λοιπόν τα όνειρα ( ... Audi A3 , 3.200 cc , V6 , 250 hp , quatro με
... μόλις 41.000 ευρώ ) , οι λίρες ( ) πάλι στο σεντούκι ,
και τα ξαναλέμε στην επόμενη προεκλογική περίοδοHunter , ακούς ? , να τα πάρω ή να μήν τα πάρω πάλι , γ@@#$%^&* !!!
Αποστόλης.
Αποστολη δεν χρειαζεται να τα πουμε στην επομενη προεκλογικη περιοδο!
Υπαρχει και αυτη σε λιγους μηνες..χε χε χε! -
Κατσε ρε Apostolis, που ειδες εσυ οτι διατηρουνται τα τεκμηρια ανω των 2λτ ????
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Έχουμε και λέμε :
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ το τεκμήριο διαβίωσης για κατόχους Ι.Χ. αυτοκινήτων αξίας
έως 50.000 ευρώ.
ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ το τεκμήριο διαβίωσης για κατόχους Ι.Χ. αυτοκινήτων κυβισμού
ΠΑΝΩ απο 2.000 cc.
Και να μήν Ξεχνάμε , ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ να ισχύει το 'πόθεν έσχες' ....Τέρμα λοιπόν τα όνειρα ( ... Audi A3 , 3.200 cc , V6 , 250 hp , quatro με
... μόλις 41.000 ευρώ ) , οι λίρες ( ) πάλι στο σεντούκι ,
και τα ξαναλέμε στην επόμενη προεκλογική περίοδοΑποστόλης.
Mα γι αυτο ακριβως μπορουμε να ονειρευομαστε ως τα 50000 ευρω, αρα μπορουμε να κοιταμε και σε Α3 3.2 και Ω6 και λοιπα... Επειδη βλεπω να τονιζεις το ποθεν εσχες... αυτο φυσικα και δεν σε ενοχλει!!! Το ποθεν εσχες ειναι αυτονοητο και ισχυει σε ολες τις προηγμενες χωρες. Πρεπει απλως να τους πεις που βρηκες τα λεφτα... απο ναρκωτικα ηταν? Ξεπλυμα χρηματος?, απατη?
Το προβλημα αποστολη ηταν οτι ως τωρα και λεφτα να ειχες και να το ξερε η εφορια, 3.2 δεν σε αφηνε να παρεις αν δεν δηλωνες Ωνασης.Σχετικα με τον περιορισμο των 2λιτρων εχω την εντυπωση πως ισχυει για τους ηδη κατοχους. (δεν βαζω και το χερι μου στην φωτια παντως...)
Ελπιζω να σε ξεμπερδεψα
-
Τελικα τι ισχυει???
Οι διευκρινισεις του Υπ.Οικονομικων το Σαββατοκυριακο για τις νεες
δηλωσεις αναφερουν οτι μεχρι 50,000 Ευρω δεν υπαρχει τεκμηριο.
Επισης ομως αναφερουν οτι στο εντυπο της δηλωσης θα υπαρχει θεση
για δηλωση αυτοκινητου ανω των 2,000 κ.ε., για το οποιο θα ισχυει το
τεκμηριο??Αρα αυτο που εγω καταλαβαινω ειναι οτι οποια αυτοκινητα ειναι
μεχρι 2,000 κ.ε. και κοστιζουν μεχρι 50,000 ευρω δεν εχουν τεκμηριο.
Αρα ξεχναω-ξεχναμε τα V6 τριλιτρα που υπαρχουν μεχρι 50 χιλιαδες. :
Η δεν ειναι ετσι??Γιατι δεν δευκρινηστηκε πληρως αν οι 50,000 αναφερονται σε εργοστασιακη Η λιανικη τιμη πωλησης??Βοηθειαααααααα...τι ισχυει τελικα σε αυτο το κ...χανειο???
Κατάργηση τεκμηρίων!!!