-
To τιμόνι έχει σταθερό κέντρο γεγονός που κάνει τον χειρισμό των λειτουργιών του πανεύκολο αρκεί να κάτσεις λίγο να παίξεις με τα χειριστήρια. Τα αλάρμ όμως είναι σε τελείως ( εκ πρώτης όψεως ) άκυρο σημείο
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
αλλο τα κουμπιά της Μερσεντες στην κεντρική κονσολα και αλλο τα 20 κουμπια που μετρησα στο τιμονι του Citroen.
Στη Μερσεντες τα σημαντικά κουμπιά ειναι τεράστια και σε θεση ακριβως λίγο πιο κάτω από το ύψος του αγκωνα του οδηγού.
Τα αλλα που ειναι πολλά και μικρα θα τα χρειαστεις πολύ λίγες φορες και θα τα αλλάξεις σε καποιο φαναρι ή λιγο πριν ξεκινήσεις αλλά για το navigator υπάρχουν και φωνητικές εντολές.
Αυτο με τα 20 κουμπια στο τιμόνι της c5 ειναι παραξενο.Ουτε στο playstation δεν εχεις τόσα κουμπια να χειριστείς.Ο οδηγός της Citoen πρεπει να μάθει τυφλό σύστημα για τα κουμπια του τιμονιού όπως μαθαίνει για το πληκρολόγιο του υπολογιστή
αντε μεσα σε μία στιγμή πανικού να βρει που ειναι η κόρνα.
Οι γονείς μου εχουν 2 αυτοκίνητα ενα που εχει κορνα και αερόσακο μαζί(κανονικά) και ενα που εχει 2 κουμπιά για την κόρνα και δεν εχει κουμπιά για ραδιόφωνο κλπ. Ε λοιπόν μερικές φορες δυσκολευονται να βρουν τα κουμπιά της κορνας σε μια στιγμη κινδυνου και βριζουν. Αυτοί ειναι 50 χρονων. Φανταστειτε να την οδηγάει κανενας γερος, ε ρε γελιο που θα πέσει-φανταζομαι από τώρα τα σχόλια του Clarkson. Η εργονομία της ειναι ότι χειρότερο έχω δεινα και το εσωτερικο της Μερσεντες
Για 8 κουμπιά παραπάνω κανουμε θέμα; Γιατί μετράω 12 σε αυτή την εικόνα.
-
πιανουν πολύ μικροτερη επιφανεια
-
Η ουσία είναι το σταθερό κέντρο...
Όποιος έχει C4 καταλαβαίνει τι εννοώ πολύ καλά...
Βέβαια εκεί οι Ιαδες οι Γάλλοι πήγαν και πέταξαν την κόρνα σε τελειώς άκυρο σημειο αλλά τεσπά...
Αν ήταν στο χέρι μου η κόρνα θα ήταν στον μοχλοδιακόπτη των φώτων, για μένα δεν υπάρχει καλύτερο σημείο. -
'Αγαπη μου ,αναβεις λιγο τα Αλαρμ σε παρακαλω?'
-
τελευταιο ποστ για το συγκεκριμενο ζητημα και σταματω να το καυτηριάζω
παρομοίωση:
το clamshell κινητο που χρησιμοποιώ:
το πρωτο μενού στο πρωτο επιπεδο ειναι το ευχρηστο τιμονι της Μερσεντες που το χειρίζεσαι χωρις να κοιταζεις τα πληκτρα και να κανει πολλούς υπολογισμούς ο εγκεφαλος.
το δευτερο μενού στο κατω επίπεδο (που ειναι το τιμονι της C5) με τα πανόμοια πλήκτρα χρησιμοποιούνται δυσκολα χωρις να τα βλέπεις και χρειαζονται τριπλάσιους υπολογισμούς από τον ανθρωπινο εγκεφαλο
εαν καποιος χρειαζεται να κοιταει στο τιμονι για να πατησει ενα πλήκτρο ζητω που καήκαμε -
Αν η κόρνα είναι σε κάποιο δύσχρηστο σημείο τότε πρέπει όλοι οι έλληνες να πάρουμε Citroen μπας και ηρεμήσουμε λιγάκι με την κόρνα. Στο μόνο μέρος που έχω πάει και οι οδηγοί βαρούσαν την κόρνα περισσότερο από εμας ήταν στο Καιρο. Μήπως αυτό σημαίνει κάτι΄?
-
Πραγματικά πολύ όμορφη.
Για το αλάρμ αν ισχύουν αυτά που γνωρίζουμε για την C5 δεν απαιτείται η ενεργοποιησή του παρά μόνον σε περιπτώσεις άλλες από ανάγκης.
Για το τιμόνι. Οι χρήστες της Citroen είναι συνηθισμένοι σε αυτά. Και Alzheimer να έχουν περιέργως πως μαθαίνουν με ευκολία τα τερτίπια της Γαλλίδας τους. Μάλιστα θεωρώ ότι για τους παππούδες και μόνον η ύπαρξη ενός τόσο δύσκολου τιμονιού θα είναι μία πολύ καλή άσκηση.
Δεν ντρέπεστε!!! Εδώ φροντίζει η Citroen για την μακροημέρευση των γονέων μας και εσείς την χλευάζετε???
-
Πολύ όμορφο μπροστά-πίσω και μέσα.
Το station, ακόμα πιο καλό
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
τα πλήκτρα στο πανω στο τιμόνι ειναι μεχρι αηδιας πάρα πολλά
αυτοί που χρησιμοποιούν πολύ την κορνα θα βριζουν αρκετες φορές
πανεμορφο το αυτοκίνητο(το πιο ομορφο στέισον) αλλά από εργονομία εσωτερικούενω κάτι MERCEDES όπου τα εχουν κατα χιλιάδες στην κεντρική κονσόλα είναι καλύτερα?
αλλο τα κουμπιά της Μερσεντες στην κεντρική κονσολα και αλλο τα 20 κουμπια που μετρησα στο τιμονι του Citroen.
Στη Μερσεντες τα σημαντικά κουμπιά ειναι τεράστια και σε θεση ακριβως λίγο πιο κάτω από το ύψος του αγκωνα του οδηγού.
Τα αλλα που ειναι πολλά και μικρα θα τα χρειαστεις πολύ λίγες φορες και θα τα αλλάξεις σε καποιο φαναρι ή λιγο πριν ξεκινήσεις αλλά για το navigator υπάρχουν και φωνητικές εντολές.
Αυτο με τα 20 κουμπια στο τιμόνι της c5 ειναι παραξενο.Ουτε στο playstation δεν εχεις τόσα κουμπια να χειριστείς.Ο οδηγός της Citoen πρεπει να μάθει τυφλό σύστημα για τα κουμπια του τιμονιού όπως μαθαίνει για το πληκρολόγιο του υπολογιστή
αντε μεσα σε μία στιγμή πανικού να βρει που ειναι η κόρνα.
Οι γονείς μου εχουν 2 αυτοκίνητα ενα που εχει κορνα και αερόσακο μαζί(κανονικά) και ενα που εχει 2 κουμπιά για την κόρνα και δεν εχει κουμπιά για ραδιόφωνο κλπ. Ε λοιπόν μερικές φορες δυσκολευονται να βρουν τα κουμπιά της κορνας σε μια στιγμη κινδυνου και βριζουν. Αυτοί ειναι 50 χρονων. Φανταστειτε να την οδηγάει κανενας γερος, ε ρε γελιο που θα πέσει-φανταζομαι από τώρα τα σχόλια του Clarkson. Η εργονομία της ειναι ότι χειρότερο έχω δεινα και το εσωτερικο της Μερσεντες
Τα κουμπιά της κόρνας σε αντίθεση με το C4 είναι αρκετά πιο διαφορετικά από τα υπόλοιπα καθώς όχι μόνο είναι αρκετά μεγαλύτερα από τα υπόλοιπα αλλά και προεξέχουν και είναι φτιαγμένα από διαφορετικό υλικό, πόσο ακόμα να τονιστεί οτί αυτο είναι η κόρνα. Όσο για τα υπόλοιπα που είναι δευτερεύουσες λειτουργίες είναι απλά θέμα συνήθειας.Τώρα προσωπική μου γνώμη είναι είναι καλύτερα η κόρνα να μην είναι μαζί με τον αερόσακο γιατί σε περίπτωση πανικού εκτός οτί αφήνεις το χέρι σου από το τιμόνι για να πατήσεις την κόρνα μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον τραυματισμούς σε περίπτωση τρακαρίσματος επειδή το χέρι ήταν κοντα την στιγμή της ενεργοποίησης του αερόσακου.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Πολύ όμορφη.
http://www.autoweek.nl/images/800/0/e9b ... 90cbb0.jpg
http://www.autoweek.nl/images/800/7/6f2 ... 57ef37.jpg
http://www.autoweek.nl/images/800/1/189 ... c301d1.jpgΠολύ όμορφη !!
Αν φροντίσουν και τη γκάμα των κινητήρων μπορεί και να ξαναφτειάξει την εικόνα των μεγάλων Citroen -
Πολύ καλή! Δεν θυμίζει κάτι άλλο.
-
ΠΟΛΥ όμορφη! Αλλά αν αληθεύει πως οι μικρές εκδόσεις δεν θα έχουν υδροπνευματική, ούτε σαν έξτρα τότε ...
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Πολύ καλή! Δεν θυμίζει κάτι άλλο.Tο πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι Audι. Μοιάζει επηρρεασμένο
-
Φιλαράκι, πόσο κάνει στο 'ring αυτή να πούμε; Το έβο το κόβει;
-
εεεεεεεε?
-
Δεν πήγαινε σε σένα, μην τσιμπάς.
-
Ειδικά το station, που διατηρεί το 'γαλλικό' πίσω μέρος, είναι απίστευτα όμορφο!
Μπράβο στους Γάλλους! -
το σενταν κανει πισω λιγο σε λεξους...
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πολύ καλή! Δεν θυμίζει κάτι άλλο.
Tο πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι Audι. Μοιάζει επηρρεασμένο
Δεν ξέρω αν είναι το πίσω μέρος ή οι πλαινές γραμμές, αλλά και μένα μου θυμίζει Audi.
Citroen C5 2008