-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η μέτρηση της ακαμψίας που δίνεις (διάβασα και το λινκ) είναι σαν να λέμε πως η 147 έχει διαστάσεις 167mm.Έτσι σχέτο.
Σκεπτομαι οτι εχουμε αρκετα διαφορετικα κινητρα στο συγκεκριμενο θεμα: εγω θελησα να δωσω ενα παραδειγμα στην διαφορα ακαμψιας 3θυρου και 5θυρου με νουμερα που ανακοινωνει επισημα ενας κατασκευαστης μηπως βοηθησω τον dsaraf στον προβληματισμο του, ενω εσυ επιθυμεις να ασκησεις κριτικη στα νουμερα με το προσχημα της ελλιπους επιστημονικης τεκμηριωσης.
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Δες και εδω αν δεν πιστευεις την διαφορα της ακαμψιας:>The New Alfa 147 is unrivalled when it comes to safety. Beginning with the outstanding torsional and flexural rigidity of the body: 110,000 kgm/rad for the 3 door version and 95,000 kgm/rad for the 5 door version.Αν το άρθρο είναι τόσο αξιόπιστο όσο η πρώτη φράση, σωθήκαμε! Ας τη μετρήσει πρώτα το EuroNCAP για την ασφάλεια και μετά να αρχίσουν το marketing γιατί το παλιό είχε τόση πολλή ασφάλεια:
Καλό στην πλαϊνή αλλά απαράδεκτο στην μπροστινή για τον οδηγό!Όσο για τη στρεπτική ακαμψία μόνο στα νούμερα του ίδιου κατασκευαστή μπορούμε να συγκρίνουμε, αφού δεν υπάρχει κάποιο στάνταρ.
-
FlowerPower.....
-
Είναι μέγας ακαμψιολογός ο flower
-
Το οτι ενας μεγαλος κατασκευαστης μπορει να δωσει μεγαλυτερη ακαμψια σε οποιοδηποτε μοντελο του ειτε 3πορτο ειτε 5πορτο δεν αναιρει το οτι κατασκευαστικα οι τρεις πορτες εξ΄ορισμου δημιουργουν μικροτερα κενα με ευρυτερες κολωνες στο σασι που ευνοει την ακαμψια!
Τωρα αν συνεχιζετε να πιστευετε πως ειναι απλοικο κι αρα αστοχο το παραδειγμα και νομιζετε πως τα hatchbacks ειναι πιο ακαμπτα απο τα 3πορτα και τα coupe απλα δειτε ποια μοντελα κατεχουν τις πρωτες θεσεις σε ακαμψια, ετσι απλα!
Απο την αλλη ακομη δεν υπαρχει εννιαιο προτυπο μετρησης ακαμψιας στους κατασκευαστες αυτοκινητων για συγκριση οποτε τζαμπα μιλαμε... -
ÊáôÜ ôç äéÜñêåéá ôïõ ðáñêáñßóìáôïò ôïõ áõôïêéíÞôïõ (Golf TSi) óôï ðÜñêéíãê ôïõ óðéôéïý, áñêåôÝò öïñÝò ï ðßóù äåîéÜ ôñï÷üò óçêþíåôáé ãéá ëßãï óôïí áÝñá åîáéôßáò õøïìåôñéêÞò äéáöïñÜò ðïõ õðÜñ÷åé. Èåùñåßôå üôé ç êáôáðüíçóç áõôÞ åßíáé åðéâáñõíôéêÞ ãéá ôï ðëáßóéï? ÄçëáäÞ, èá ìðïñïýóå íá Ý÷åé áíôßêôõðï óå ôñéãìïýò óôï åóùôåñéêü Þ áêüìá êáé óå ìüíéìç ðáñáìüñöùóç Þ êÜôé ôÝôïéï åßíáé áðüëõôá áíåêôü ãéá Ýíá áõôïêßíçôï?
Åõ÷áñéóôþ åê ôùí ðñïôÝñùí ãéá ôéò áðáíôÞóåéò óáò. -
Τι ρώτησες τώρα?....
-
Δεν καταλαβα ποιο ακριβώς είναι το αστείο στην ερώτηση... αλλά να το επαναλάβω. Ρώτησα αν το γεγονός ότι το αυτοκίνητο στηρίζεται έστω και για λίγο στις 3 ρόδες είναι επιβαρυντικό για το πλαίσιο...Υποθέτω βέβαια ότι δεν είναι καθώς οι ταλαντώσεις λόγω των τάσεων που ασκούνται σε λακούβες και στροφές είναι εντονότερες αλλά αυτό δεν είναι ούτε προφανές ούτε αυταπόδεικτο...
-
Μην ανησυχείς, δεν παθαίνει τίποτε. Εγώ το ανεβάζω συχνά σε πεζοδρόμια (δεν το κοπανάω) και κάθε 2 χρόνια που κάνω ευθυγράμμιση δεν έχει στραβώσει καθόλου.
-
drive the god damn thing
τι σκας μεχρι να λιωσουν οι παγοι ολα θα τριζουν -
Έχει κάποια λογική το ερώτημα εκατσαρού. Σε παλιότερα οχήματα μόλις ανέβαινες διαγώνια πεζοδρόμιο, μία ...συμφωνική ορχήστρα έμπαινε σε λειτουργία
Ωστόσο πιστεύω πως εξαιρετικά δύσκολα θα μπορούσε να οδηγήσει σε τριγμούς εξαιτίας της μικρής παραμόρφωσης ένα σύγχρονο όχημα σαν το γκόλφ. Σίγουρα πάντως δεν υπάρχει πιθανότητα να παραμορφωθεί το αμάξωμα από αυτό το πρόβλημα σε βαθμό επικίνδυνο...
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος του αυτοκινήτου (Golf TSi) στο πάρκινγκ του σπιτιού, αρκετές φορές ο πίσω δεξιά τροχός σηκώνεται για λίγο στον αέρα εξαιτίας υψομετρικής διαφοράς που υπάρχει. Θεωρείτε ότι η καταπόνηση αυτή είναι επιβαρυντική για το πλαίσιο? Δηλαδή, θα μπορούσε να έχει αντίκτυπο σε τριγμούς στο εσωτερικό ή ακόμα και σε μόνιμη παραμόρφωση ή κάτι τέτοιο είναι απόλυτα ανεκτό για ένα αυτοκίνητο?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.Ναι θα εχει αντικτυπο σε τριγμους, αλλα ως εκει ομως!
-
Αν είναι για 'λίγο', ούτε τριγμοί θα παρουσιαστούν - τουλάχιστον όχι περισσότεροι από αυτούς που θα ακούγονταν ούτως ή άλλως. Κάθε φορά που κάποιος οδηγεί σε δρόμους με λακούβες, σαμαράκια και περίεργες κλίσεις, ζορίζει το πλαίσιο. Λίγο ζόρισμα στο παρκάρισμα δεν επιβαρύνει ουσιαστικά την κατάσταση.
-
εγω ειχα ενα escort tou 84 και καθε φορα που ανεβαινα πεζοδρομιο ετριζε πισω καπου κατω απο το καθισμα.
τωρα οδηγω ενα σιερρα αλλα δεν το κανει αυτο !γιατι ειναι μαλλον πιο δεμενο! -
Όταν ένα πλαίσιο έχει επαναλαμβανόμενες ελαστικές παραμορφώσεις από συνεχή ανεβοκατεβάσματα σε πεζοδρόμια, σε σταμπουλήγματα με πολλά χλμ σε κλειστές στροφές, σε δυνατές επιβραδύνσεις και επιταχύνσεις με την πάροδο του χρόνου μοιραίο είναι αυτές οι μικροστρέψεις και οι μικροκάμψεις να επιβαρύνουν τα σημεία των συγκολλήσεων που είναι ηλεκτροπονταρισμένα και να αρχίσει το αμάξωμα να τρίζει.
Το τρίξιμο δεν προέρχεται από τις λαμαρίνες αλλά από τα πλαστικά που ακουμπούν σε αυτές, που έχουν πλέον αποκτήσεις ελαστικότητες που δεν υπήρχαν όταν το αμάξωμα ήταν καινούργιο. Βέβαια με το μάτι δεν φαίνεται τίποτα, η παρουσία τριγμών όμως επιβεβαιώνει το πρόβλημα.
Επίσης με τον χρόνο ξεραίνονται τα πλαστικά και γίνονται πιό άκαμπτα και δεν μπορούν να ακολουθήσουν τις μικρές και αδιόρατες στο μάτι στρεβλώσεις του αμαξώματος με αποτέλεσμα οι τριγμοί να είναι ακόμα περισσότεροι.
Τα σημερινά πλαίσια θεωρούνται, και είναι, ακλόνητα και καμμία σχέση δεν έχουν με τα πλαίσια του ΄90, ακόμα, και έτσι όμως θεωρώ ότι μία μπάρα θόλων εμπρός και μία πίσω θα διατηρήσουν πιο φρέσκο το αμάξωμα στο βάθος του χρόνου. Στα παλαιότερα αυτοκίνητα οι μπάρες είναι must.
Βέβαια κάποιο θα πούν ότι μια θολόμπαρα θα μεταφέρει την σύγκρουση στο άλλο θόλο κλπ. Εγώ θα πώ πως αν δεν είχα τις μπάρες και το μικρό χωροδικτύομα στα 21 θα τα είχα πετάξει από 2 φορές το καθένα, η μπάρα μοιράζει το φορτίο της σύγκρουσης σε πολλά σημεία του αμαξώματος προστατεύοντας το πλαίσιο από μεγαλύτερη ζημιά, στις μικρές / μεσαίες συγκρούσεις, αν η σύγκρουση είναι μεγάλη ούτως ή άλλως θα βγεί ο κινητήρας για μιά ολική επαναφορά και ευθυγράμμιση του πλαισίου.
Λόγω εμπειρίας από την χρήση τους σε συγκρούσεις και βγαλσίματα από τον δρόμο είμαι θετικός στο οποιοδήποτα δέσιμο του αμαξώματος.
Μου έτυχε στο 21 Turbo από υπερβολικό κράτημα να στρίψη τόσο πολύ το πλάισιο που ξεκόλλησε η πίσω αριστερή πόρτα, η εξωτερική λαμαρίνα της πόρτας διαχωρίστηκε από το λαμαρινένιο της πλαίσιο, εντάξει το αυτοκίνητο είχε φάει για πολύ καιρό γερά στραμπουλήγματα στην Πεντέλη, αλλά το πλαίσιό του είναι λάστιχο, με τις μπάρες συνήρθε κατά πολύ, τα πλαίσια του ' 80 - '90 όλα λίγο πολύ ήταν στην ίδια ελαστική κατάσταση.
Ακαμψία αμαξώματος. Πώς την καταλαβαίνουμε?