Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αττική Οδός
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Αττική Οδός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 25
    • 26
    • 6 / 26
    Περί αυτοκίνησης
    133
    511
    2557
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Πάντως η Μεσογείων έχει εμφανώς 'ελαφρύνει'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gatony last edited by

        Ο χρήστης cpp έγραψε:
        μόλις βγαίνουμε προσέχουμε τους καραγκιόζηδες που πάνε διαγώνια δεξιά για να μπουν στην Καισαριανή καθώς δεν ακολουθούν τις ταμπέλες που λένε ότι για Καισαριανή πρέπει να πας από το επόμενο φανάρι και δεν επιτρέπεται να πας διαγώνια δεξιά για να κατέβεις από την γέφυρα.

        Χρήστο απ'τους καραγκιόζηδες που πάνε διαγώνια δεξιά είμαι και'γω κάθε πρωί!

        Κατ'αρχήν εγώ νόμιζα πως η ταμπέλα αυτή είχε μείνει από πριν που είχε έργα στην πρώτη έξοδο για Καισαριανή οπότε την αγνοώ και μπαίνω κανονικά.
        Μετά διαβάζω αυτά που γράφεις και βρίσκω λογικό να μπαίνεις απ'την άλλη είσοδο μήπως και γίνει κάποιο ατύχημα γιατί θα κινούνται διαγώνια και αυτοί που θέλουν να βγουν από Α.Ο για Ηλιούπολη αλλά και αυτοί που έρχονται από κάτω(κατεχάκη) για Καισαριανή.

        Ωραία και σωστά όλα αυτά,αλλά πες μου τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση μου και ακριβώς απ'την πρώτη είσοδο της Καισαριανής μέχρι την δεύτερη(με λίγα λόγια με το που τελειώνει η Α.Ο) για να μην πω μέχρι το Καρέα-Ηλιούπολη, τα αυτοκίνητα είναι ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ.
        Το λιγότερο που μπορώ να χαρακτηρίσω την πράξη μου να μποτιλιαριστώ μαζί με τα άλλα αυτ/τα είναι ΑΝΟΗΤΗ-ΠΑΡΑΛΟΓΗ να κάτσω να επιβαρύνω και άλλο την κίνηση χάνοντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο(τουλάχιστον 20'-25'επιπλέον) και στην τελική μολύνοντας παραπάνω το περιβάλλον καταναλώνοντας παραπάνω καύσιμο!

        Αν είναι έτσι προτιμώ να είμαι καραγκιόζης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης gatony έγραψε:

          μόλις βγαίνουμε προσέχουμε τους καραγκιόζηδες που πάνε διαγώνια δεξιά για να μπουν στην Καισαριανή καθώς δεν ακολουθούν τις ταμπέλες που λένε ότι για Καισαριανή πρέπει να πας από το επόμενο φανάρι και δεν επιτρέπεται να πας διαγώνια δεξιά για να κατέβεις από την γέφυρα.

          Χρήστο απ'τους καραγκιόζηδες που πάνε διαγώνια δεξιά είμαι και'γω κάθε πρωί!

          Κατ'αρχήν εγώ νόμιζα πως η ταμπέλα αυτή είχε μείνει από πριν που είχε έργα στην πρώτη έξοδο για Καισαριανή οπότε την αγνοώ και μπαίνω κανονικά.
          Μετά διαβάζω αυτά που γράφεις και βρίσκω λογικό να μπαίνεις απ'την άλλη είσοδο μήπως και γίνει κάποιο ατύχημα γιατί θα κινούνται διαγώνια και αυτοί που θέλουν να βγουν από Α.Ο για Ηλιούπολη αλλά και αυτοί που έρχονται από κάτω(κατεχάκη) για Καισαριανή.

          Ωραία και σωστά όλα αυτά,αλλά πες μου τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση μου και ακριβώς απ'την πρώτη είσοδο της Καισαριανής μέχρι την δεύτερη(με λίγα λόγια με το που τελειώνει η Α.Ο) για να μην πω μέχρι το Καρέα-Ηλιούπολη, τα αυτοκίνητα είναι ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ.
          Το λιγότερο που μπορώ να χαρακτηρίσω την πράξη μου να μποτιλιαριστώ μαζί με τα άλλα αυτ/τα είναι ΑΝΟΗΤΗ-ΠΑΡΑΛΟΓΗ να κάτσω να επιβαρύνω και άλλο την κίνηση χάνοντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο(τουλάχιστον 20'-25'επιπλέον) και στην τελική μολύνοντας παραπάνω το περιβάλλον καταναλώνοντας παραπάνω καύσιμο!

          Αν είναι έτσι προτιμώ να είμαι καραγκιόζης

          Εσύ ότι και να κάνεις εξαιρείσαι γιατί είσαι δικός μας άνθρωπος . Το ξέρω ότι πήζει ο δρόμος και πολλοί την κάνουν λκάτω από τη γέφυρα αλλά είναι πολύ επικίνδυνο και κάποιοι έχουν άγνοια όταν μπαίνουν διαγώνια δεξιά ότι υπάρχουν και άλλοι που πάνε ταυτόχρονα διαγώνια αριστερά. Απο την στιγμή που όμως ο ΚΟΚ (η σήμανση δηλαδή) λέει να πάμε έτσι δεν πρέπει να το ακολοθούμε?
          Με τους τύπους που πάνε πάνω στο πεζοδρόμιο του Περιφερειακου και κατεβαίνουν όποτε θέλουν και μλποκάρουν τουςάλλους που κάθονται κανονικά τι να κάνουμε με αυτούς?
          Με τους άλλους που περνάνε τέζα από δεξιά στα φανάρια της Καισαριανής Του βύρωνα και του ΣΑΚΕΤΑ πατώντας τις άσπρες γραμμές και κλείνοντας αυτούς που βγαίνουν από τα φανάρια και έχουν λωρίδα εισόδου τι να τους κάνουμε?

          Γενικότερα στον Περιφαρειακό όλοι πάνε χύμα όπως τους συμφέρει και η κατάσταση έχει γίνει τραγική.
          Ειλικρινά έχω αρρωστήσει με αυτά που βλέπω στον Περιφερειακό του Καρέα τις τελευταίες ημέρες.
          (Φορτηγά που πάνε στα νταμάρια, στην Καισαριανή όλοι πάνε διαγώνια αγνοώντας την σήμανση, στα φανάρια πατάνε τις άσπρες γραμμές και περνάνε απο δεξιά, οι μισοί πάνε πάνω στο πεζοδρόμιο, στην πρώτη αριστερή τρακάρουν κάθε μα κάθε ημέρα. Στον Καρέα στην μεγάλη ανηφόρα γίνεται κόλαση άλλοι πάνε από μέσα άλλοι πάνε απ΄έξω άλλοι πάνε ανάποδα στα απαγορευτικά, άλλοι παραβιάζουν την διπλή διαχωριστική και τους προσπερνάνε όλους και μετά τους κλείνουν για να ξαναμπούν τι να πώ έχω χάσει το μπούσουλα )

          Πάντως και εσύ έχεις δίκιο, νομίζω ότι η έξοδος από ΑΟ έπρεπε να ήταν από αριστερα.

          [/b]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gatony last edited by

            Πάντως εμένα η Α.Ο μου δίνει τη αίσθηση της νοοτροπίας :

            Καλώς ήρθατε,περάστε να πληρώσετε παρακαλώ.Από αυτή τη στιγμή θα απολαύσετε τα επόμενα χλμ σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα χωρίς κίνδυνο,ταλαιπωρία μέσα στην απόλυτη ηρεμία.
            Όταν θα βγείτε δεν μας καίγεται καρφί τι θα γίνει/ετε!

            ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α.Ο ΤΟ **Χ Α Ο Σ **

            Δεν έχει γίνει συνολική προσπάθεια και από άλλους φορείς με συνέπεια με το που θα βγείς απ'την Α.Ο να ζεις την φριχτή Ελληνική πραγματικότητα των δρόμων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tm last edited by

              Επαψα να χρησιμοποιω την Αττικη Οδο οταν μια παρασκευη βραδυ εφυγα για πατρα. Πηρα απο την Πεντελης την Αττικη και με το που βγηκα στον Κηφισο, ολα ηταν σχετικα καλα... Μετα τα φαναρια του περιστεριου και μεχρι την εξοδο για Καβαλας υπηρχε ουρα Μπηκα δεξια και πηγα με το ρευμα.... Οταν εφτασα στην εξοδο, παρατηρω οτι αστυνομικοι την ειχαν κλεισει και μας εστελναν απο κατω! Μπορειτε να φανταστειτε τι γινοταν στην επομενη εξοδο!!! εκανα γυρω στα 7-10 λεπτα να βγω στον Κηφισο και μετα εκανα 1 ωρα για να φτασω στα διοδια!!!!!!
              Εκει τελειωσαν ολα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ειλικρινά δεν κατάλαβα τι έπαθες και τι σχέση έχει η ΑΟ με αυτό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tm last edited by

                  Τοτε διεπιστωσα εγω αυτο που ειπε ο gatony. Ναι, εισαι ωραια μεσα στην αττικη, πας ανετα και ολα αυτα, αλλα τη στιγμη που σε βγαζει στη μεταμορφωση και μετα σε αφηνει στο ελεος, για μενα - τουλαχιστον σαββατοκυριακα και τις 'ωρες της μεγαλης φυγεις' - δεν αξιζει να τη χρησιμοποιεις γιατι, ουσιαστικα δεν κερδιζεις κατι!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Αυτή η λογική μου φαίνεται κάπως 'μηδενιστική'. Δηλαδή επειδή δεν είμαστε γεμάτοι super-αυτοκινητόδρομους, δεν χρησιμοποιούμε τον έναν που έχουμε ? Δηλαδή εσύ που ξεκίνησες από τα βόρεια προάστεια και έφτασες μέσω ΑΟ στην επίμαχη διασταύρωση στον Κηφισσό σε 15 λεπτά, και μετά έκανες άλλη μία ώρα να φτάσεις στα διόδια, θα προτιμούσες να είχες φτάσει στο ίδιο σημείο μέσω άλλων, εξίσου πηγμένων με την Κηφισσού, δρόμων (πχ. Κηφισίας, Μεσογείων, κέντρο κτλ. κτλ.) και να είχες κάνει άλλη μία ώρα ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rallysport last edited by

                      Διαφωνώ με τον Τριαντάφυλλο. Μπορεί η Α.Ο. να 'γδύνει' όποιον την χρησιμοποιεί καθημερινά απο την άλλη όμως γλυτώνει πολύ χρόνο στις μετακινήσεις. Το γεγονός ότι έξω απο την Α.Ο. επικρατεί το χάος δεν μειώνει στο ελάχιστο την 'προσφορά' της στις μετακινήσεις. Ακόμη και στο παράδειγμα που έδωσες σκέψου πόση ώρα θα ήθελες να φτάσεις στον Κηφισό χωρίς την Α.Ο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        piko last edited by

                        Φίλε tm,
                        ήμουν και εγώ ένας από αυτούς που χρησιμοποιούσαν την ΑΟ από Πεντέλης μέχρι Κηφισό στην προσπάθειά μου να ξεπεράσω τις σκοπέλους του Ν. ηρακλείου και της Φιλαδέλφειας. Διαπίστωσα όπως και εσύ ότι δεν κερδίζεις τίποτα αν κυκλοφορείς σε ώρες αιχμής ή μεγάλης εξόδου. Περιμένω με αγωνία την ώρα που θα ανοίξει η ΑΟ μέχρι Ελευσίνα. Αν φτάνουμε στα διόδια σε 20 λεπτά θα είναι φοβερό και απίστευτο .
                        ΥΓ. Είδες τι έγινε στα διόδια της Πεντέλης για αεροδρόμιο; Πιστεύω ότι η περιοχή, με την βύθιση και κάλυψη της ΑΟ, αποκτά ένα φανταστικό μέρος για περπάτημα, χαλάρωση και ξεκούραση. Μπράβο σ'αυτούς που πάλεψαν για να σκεπαστεί η ΑΟ!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          theios last edited by

                          ομολογώ πως κι εγώ δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί τα παραπάνω αποτελούν μομφή για την ΑΟ

                          για να αξίζει να τη χρησιμοποιείς πρέπει να τελειώνει μπροστά στο σπίτι σου?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chemic last edited by

                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                            Αυτή η λογική μου φαίνεται κάπως 'μηδενιστική'. Δηλαδή επειδή δεν είμαστε γεμάτοι super-αυτοκινητόδρομους, δεν χρησιμοποιούμε τον έναν που έχουμε ? Δηλαδή εσύ που ξεκίνησες από τα βόρεια προάστεια και έφτασες μέσω ΑΟ στην επίμαχη διασταύρωση στον Κηφισσό σε 15 λεπτά, και μετά έκανες άλλη μία ώρα να φτάσεις στα διόδια, θα προτιμούσες να είχες φτάσει στο ίδιο σημείο μέσω άλλων, εξίσου πηγμένων με την Κηφισσού, δρόμων (πχ. Κηφισίας, Μεσογείων, κέντρο κτλ. κτλ.) και να είχες κάνει άλλη μία ώρα ?

                            θα έβγαινε(και προφανώς το έκανε) από ολυμπιακό στάδιο(ή από αγίου κωνσταντινου) και ηράκλειο(ή μεταμόρφωση) σε 25 λεπτά(στάνταρ χρόνος). Αξίζουν τα λίγα λεπτά που κερδίζεις 2ευρώ;;;Αλλωστε, αφού κολλάς μετά για μια ώρα, το να παίζεις με τα λεπτά απλά δεν έχει νόημα.
                            Παλιά πριν γίνει η αττική οδός, υπήρχαν ερκετές ταμπέλες από ολυμπιακό στάδιο για εθνική οδό. Τώρα καμία!!!Μόνο από αττική οδό σε 'οδηγουν' Εγώ έχω καθοδηγήσει τέσσερις φορές(και άλλες τόσες οι pspor,funny151) με τη μέθοδο του 'follow me' αυτοκινητα ή μηχανες!!(μένουμε μεταμόρφωση, οπότε δεν είναι και πολύ κόπος, όταν γυρνάμε σπίτι)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tm last edited by

                              συγγνωμη, αλλα το οτι θα εκανα μια ωρα περισσοτερη δεν ειναι βεβαιο. Η κινηση ειναι ενα περιεργο πραγμα. Ξεκινας το πρωι για να πας στη δουλεια σου και με ενα δεκαλεπτο διαφορα στην ωρα εκκινησης, καθυστερεις στο τελος μιση ωρα και πλεον! Το ιδιο ισχυει και με την εξοδο του σαββατοκυριακου.
                              Μπορει ο overall χρονος να ηταν ιδιος, γιατι την ωρα που θα εφτανα στο συγκεκριμενο σημειο η κινηση να ειχε λασκαρει και να ειχα χασει το μεγαλο κυμα! εχει διαφορα να κυνηγας την κινηση, απο να την αφηνεις να φευγει. Οσοι φευγουν σχεδον καθε σ/κ απο την αθηνα, πιστευω καταλαβαινουν αυτο που λεω...
                              Το οτι εξυπηρετει, βολευει και ολα αυτα, δεν διαφωνω! Απλα εμενα, για τη χρηση που τον ηθελα δε μου κανει, πως να το κανουμε?

                              (παρεπιπτοντως η Αττικη ειναι ΔΙΠΛΑ στο σπιτι μου, λιγο πιο κατω απο εκει που περιγραφει ο piko)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikapos last edited by

                                πολύ ωραία, αποσυμφωρήθηκε η μεσογείων. η κατεχάκη όμως τραβάει τον παθών της τον τάραχο. δεν γίνεται σε ένα δρόμο που έχει ένα σωρό φανάρια και πήζει να ρίχνουνε μέσα όλη την κίνηση της α.ο. Κάτι είχαν πει για αλλαγές στα φανάρια. τι περιμένουν? να χιονίσει?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Ο χρήστης nikapos έγραψε:
                                  πολύ ωραία, αποσυμφωρήθηκε η μεσογείων. η κατεχάκη όμως τραβάει τον παθών της τον τάραχο. δεν γίνεται σε ένα δρόμο που έχει ένα σωρό φανάρια και πήζει να ρίχνουνε μέσα όλη την κίνηση της α.ο. Κάτι είχαν πει για αλλαγές στα φανάρια. τι περιμένουν? να χιονίσει?

                                  Είπαν ότι θα ρυθμίσουν τα φανάρια και θα κάνουν δρόμο τα πεζοδρόμια.
                                  Πάντως την Παρασκευή και σήμερα οι τροχονόμοι βοηθούσαν την κατάσταση αρκετά στην Κατεχάκη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    προς το παρόν, το ρόλο των φαναριών τον παίζουν οι τροχονόμοι, που βρίσκονται κάθε πρωί στις εξόδους καισαριανής και βύρωνα, και διοχετεύουν την κίνηση στον καρέα. συμπερασματικά, το πήξιμο διπλασιάζεται στις εξόδους και εισόδους. το να κερδίσω δέκα λεπτά χάρις στον περιφερειακό του υμηττού, και τα λεπτά αυτά να τα ξαναχάσω (ίσως και προσαυξημένα!) στις εξόδους της περιφερειακής, έχοντας πληρώσει 1,80, δε μου λέει απολύτως τίποτα - για να μην αναφέρουμε τον κίνδυνο που διατρέχω, όταν βγαίνοντας από τη νέα υπερσύγχρονη οδό με τις τέσσερις λωρίδες, διαπιστώνω ξαφνικά ότι οι λωρίδες γίνονται 2, και σε αυτές διοχετεύονται και όσοι έρχονται 'πατημένοι' από την κατεχάκη. όσο για την περίφημη φουρκέτα, στην έξοδο των γλυκών νερών, μπορεί να θυμίζει F1, αλλά πιο πολύ ως λύση ανάγκης μοιάζει, παρά αποτέλεσμα σοβαρού σχεδιασμού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      michelle last edited by

                                      Ο χρήστης tazz έγραψε:
                                      το πήξιμο διπλασιάζεται στις εξόδους και εισόδους. **το να κερδίσω δέκα λεπτά χάρις στον περιφερειακό του υμηττού, και τα λεπτά αυτά να τα ξαναχάσω (ίσως και προσαυξημένα!) στις εξόδους της περιφερειακής, έχοντας πληρώσει 1,80, δε μου λέει απολύτως τίποτα **- για να μην αναφέρουμε τον κίνδυνο που διατρέχω, όταν βγαίνοντας από τη νέα υπερσύγχρονη οδό με τις τέσσερις λωρίδες, διαπιστώνω ξαφνικά ότι οι λωρίδες γίνονται 2, και σε αυτές διοχετεύονται και όσοι έρχονται 'πατημένοι' από την κατεχάκη. όσο για την περίφημη φουρκέτα, στην έξοδο των γλυκών νερών, μπορεί να θυμίζει F1, αλλά πιο πολύ ως λύση ανάγκης μοιάζει, παρά αποτέλεσμα σοβαρού σχεδιασμού.

                                      Χμμμμ, δηλαδή 'αγοράζεις' 10 λεπτά με 18 λεπτά το λεπτό (περίπου 1 δραχμή το δευτερόλεπτο)!

                                      Να δούμε του χρόνου που η διέλευση από την Α.Ο. θα κοστίζει όσο ένα πακέτο τσιγάρα πόσοι θα ελατώσουν το κάπνισμα (άσχετο!!!)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leoussis last edited by

                                        Ο χρήστης Michelle έγραψε:

                                        Χμμμμ, δηλαδή 'αγοράζεις' 10 λεπτά με 18 λεπτά το λεπτό (περίπου 1 δραχμή το δευτερόλεπτο)!

                                        Να δούμε του χρόνου που η διέλευση από την Α.Ο. θα κοστίζει όσο ένα πακέτο τσιγάρα πόσοι θα ελατώσουν το κάπνισμα (άσχετο!!!)...

                                        ENAΣ AKOMH ΣΑΡΑΚΑΣ ΠΟΥ ΡΟΚΑΝΙΖΕΙ ΤΑ ΕΥΡΩ ΤΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟ VALUE FOR MONEY...(TΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΑΠΟΛΥΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ).
                                        ΑΝ ΚΑΙ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ...
                                        ΕΙΔΙΚΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΕ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          syele last edited by

                                          Προφανώς, απ' αυτά που ακούω κάποιους τους εξυπηρετεί και κάποιους όχι. Μόνο όταν ολοκληρωθεί το σύνολο των έργων θα έχουμε ασφαλή συμπεράσματα για την άνοδο ή όχι της ποιότητας ζωής των κατοίκων των Αθηνών.

                                          Εμένα, π.χ, μου έχει λύσει τα χέρια (και τα νεύρα). Σήμερα χρησιμοποίησα την ΠΥΔ για μετακίνηση από Λαγονήσι στην Μιχαλακοπούλου. Άλλες εποχές, ούτε που θα το σκεφτόμουνα να κάνω αυτή τη διαδρομή. Αυτή τη φορά, ένιωσα άλλος άνθρωπος. Τι απίστευτος χρόνος ήταν αυτός; 35 λεπτά!!!
                                          Η ώρα ήταν 08:30. Ούτε στην έξοδο της ΠΥΔ προς Κατεχάκη είχε κίνηση, ούτε η Κατεχάκη είχε κίνηση, ούτε η Μεσογείων. Στην επιστροφή στις 17:00 πάλι το ίδιο. Ώρες αιχμής και Δευτέρα. Ήταν τυχαίο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tazz last edited by

                                            δε νομίζω ότι κανείς αμφισβητεί τη χρησιμότητα του έργου και το ότι πολύς κόσμος πραγματικά εξυπηρετείται από τον καινούργιο δρόμο. αντικείμενο κριτικής αποτελεί η υλοποίηση του έργου (βλ. σχόλια sx περί ανάποδων κλίσεων, τυφλών σημείων κ.ά.) και ο τρόπος που παρουσιάστηκε, σαν τη χρυσή λύση στο κυκλοφοριακό της πόλης. αναρωτιέμαι μήπως ως κάτοικοι της Αθήνας έχουμε συνηθίσει πλέον σε ένα τόσο χαμηλό επίπεδο ζωής, που ακόμα και ένα μέτριο (σε υλοποίηση, πάντα) έργο αρκεί για να πάρουμε μια ψευδαίσθηση ποιότητας ζωής - και κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό (σκεφτείτε μόνο τις ουρές 'χαρμανιασμένων' για ένα σωστό δρόμο οδηγών που έσπευσαν να 'εγκαινιάσουν' το μισοτελειωμένο κομμάτι της Α.Ο. την πρώτη μέρα που δόθηκε στην κυκλοφορία). θυμάται κανείς την περίφημη γέφυρα στο σταυρό; στήθηκε μέσα σε μια νύχτα, παραμονές εκλογών, με χρήματα του έλληνα φορολογούμενου, θεόστραβη και με μία μόνο λωρίδα ανά κατεύθυνση (αν είναι δυνατόν!), και ενώ τότε παρουσιάστηκε ως πανάκεια για την αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού της περιοχής, σήμερα γκρεμίζεται. σκεφτείτε μόνο ότι ο ίδιος φορολογούμενος πληρώνει για την ανέγερσή της, το γκρεμισμά της, και το χτίσιμό της ξανά από την αρχή. αν αυτό δεν είναι δείγμα κράτους το οποίο το μέγιστο που μπορεί να επιτύχει είναι να δει μερικούς μήνες μακριά, τότε τι είναι; το ίδιο ακριβώς συνέβη και όταν εγκαινιάστηκε η Α.Ο.: μία λωρίδα ανά κατεύθυνση σε πολλά σημεία του δρόμου, και όμως, το γεγονός παρουσιάστηκε ως μια μικρή λεπτομέρεια, ενώ στην ουσία αναιρούσε τη φύση του έργου. σήμερα, μήνες μετά την παράδοση του δρόμου στην κυκλοφορία, τα σημεία αυτά εξακολουθούν να υπάρχουν - οι δε πρώην ανενεργές λωρίδες που παραδίδονται πλέον στην κυκλοφορία παρουσιάζονται ως ένα σημαντικό επίτευγμα, για το οποίο τελικά θα πρέπει να είμαστε και ευχαριστημένοι που πληρώνουμε 'μόλις' 1,80...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 6 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr