-
Αναφορικά με τα SO3. πρόκειται για ένα από τα καλύτερα ελαστικά αν και πλεον σχετικά παρψχημένου σχεδιασμού, τα οποία ενδείκνυνται για οριακή οδήγηση σε στεγνό, σχεδόν αγωνιστική!Μοναδικό ελαστικό πλέον που στο στεγνό ξεπερνά τις αποδόσεις και αντοχές αυτού είναι το pirelli P-Zero Rosso και το νέο pilot Sport!ρωτήστε τον Σ.Χ. να σας πεί σχετικά!
Στο βρεγμένο μοναδικό ελαστικό που μπορεί να ακολουθήσει σε ανάλογο ρυθμό είναι το νέο F1!Απλά λόγω παλιάς τεχνολογίας το S03 ει΄ναι σκληρό και χτυπά!Τα έχω οδηγήσει όλα σε οριακό ρυθμό και σας μιλώ εκ πείρας!Δεν είναι πάντως ελαστικά τα παραπάνω για τα ψώνια του Σαβ/κου! -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Αναφορικά με τα SO3. πρόκειται για ένα από τα καλύτερα ελαστικάΔε νομίζω να διαφωνεί κανείς σε αυτό. Το θέμα είναι πως όλα τα λάστιχα έχουν τη χρήση τους και βρίσκουν εφαρμογή σε ορισμένα οχήματα. Τα S03 ας πούμε ταιριάζουν περισσότερο σε τρίλιτρα coupe (Porsche, M3, GTV) παρά σε οποιοδήποτε χιλιάρι. Ένα S03 σε χιλιάρι Ibiza θα είναι το ίδιο απογοητευτικό όσο ένα 720 σε μια Modena.
-
Να προσθέσω επίσης στα παραπάνω ότι η ελάχιστη διάσταση στην οποία παράγονται τα S03, σύμφωνα με το site της Bridgestone είναι 195/55-15.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Ενταξει, εδω που τα λεμε η διασταση 195-50-15 δεν ειναι πλεον σημερα υπερβολικη,ουτε καν για χιλιαρι.
Εξαλλου,το χιλιαρι δεν παει που δεν παει,στη διασταση ελαστικων θα κολλησουμε?
Λοιπον φιλε,να βαλεις τα 15αρια σου μονο που αντι για S03(θα συμφωνησω με τους προηγουμενους) βαλε potenza 720 με 250 euro και δεικτη Η!Τι σημαίνει 'σήμερα';;;
Το ότι σύμφωνα με τους κανόνες του marketing η νέα μόδα θέλει τις ρόδες να 'δείχνουν' δε σημαίνει ότι η διάσταση 195-15 για οποιοδήποτε αυτοκίνητο αστικής χρήσης έως τα 1400 κ.εκ. δεν ήταν, είναι και θα είναι υπερβολική. Ειδικά για το Ibiza θεωρώ ότι η διάσταση 175/65/14 αποτελεί τη 'χρυσή τομή'. Επιπλέον διαφωνώ με το δείκτη Η (210km/h) για ένα αυτοκίνητο που πιάνει μετά βίας 155... Με δείκτη Τ (190km/h) μπορεί να μην έχει την πλέον σπορτιφ αίσθηση στις στροφές (για ποια σπορτίφ αίσθηση μιλάμε από Ibiza 1.0, αλλά τέλος πάντων) όμως στην πόλη θα αποδίδουν καλύτερα και γρηγορότερα (θα βρίσκεται άμεσα και συνεχώς σε θερμοκρασία λειτουργίας), το τιμόνι θα δίνει περισσότερη πληροφόρηση (λιγότερο σκληρό ελαστικό εκ των πραγμάτων) ενώ και το κόστος κτήσης θα είναι σημαντικά μειωμένο (κι ας χρειαστεί πιθανότατα να τα αλλάξει 10.000 χλμ. πιο σύντομα από ένα λάστιχο με δείκτη H, τα οποία ούτως ή άλλως κινδυνεύουν με... σαπωνοποίηση, οπότε θα αχρηστευθούν το ίδιο γρήγορα, για να μην πω πιο γρήγορα).
Παιδιά ηρεμήστε και μην κάνετε υπερβολές στο θέμα τροχών-ελαστικών... -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Τα έχω οδηγήσει όλα σε οριακό ρυθμό και σας μιλώ εκ πείρας!Δεν είναι πάντως ελαστικά τα παραπάνω για τα ψώνια του Σαβ/κου! -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Παιδιά ηρεμήστε και μην κάνετε υπερβολές στο θέμα τροχών-ελαστικών...
Σωστός .....
-
ρε παιδια χιλιαρι εχει ο ανθρωπος,οποτε τι διαφορα να καταλαβει ειτε φορα 15αρα ειτε φορα 14αρα.
Και να κοψει λιγο,δεν θα το καταλαβει,ετσι κι αλλιως το αμαξι δεν παει. -
Kατ'αρχήν το ibizaki είτε είναι πιστευτό είτε όχι πιάνει 178 χιλ(με ευνοικό άνεμο!)Το θέμα είναι να βάλουμε ένα λάστιχο καλύτερο από το RE720 και όχι κάτι αγωνιστικό.Όσο καιρό ψάχνω και ρωτάω γνώμες,ο καθένας λέει τα δικά του.Το λεγόμενο σκληρό λάστιχο pilot exalco παρουσιάζει υπερβολική φθορά από πολύ νωρίς και αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία αυτοκινήτου της οικογενειάς μου.
Τελικά σκληρό η μαλακό λάστιχο?Που βρίσκεται η χρησή τομη? -
Οι συζητήσεις περί ελαστικών είναι ατελείωτες...
Οπως ξέρεις πολλοί παράμετροι παίζουν ρόλο όπως οι δρόμοι, οι καιρικές συνθήκες και οι θερμοκρασίες , το αυτοκίνητο , η ανάρτηση , ο τρόπος οδήγησης , η κατάσταση και οι πιέσεις των ελαστικών και το είδος του
ελαστικού.Σήμερα δεν υπάρχουν καλά και κακά λάστιχα αλλά σίγουρα κάποια υπερέχουν σε κάποιους τομείς από κάποια άλλα και αποδίδουν καλύτερα σε συγκεκριμένες συνθήκες.
Οπότε το σκληρό ή μαλακό από μόνο του δεν λέει τίποτα ...
Εξαρτάται από το τι ζητάς εσύ.Η γνώμη μου είναι αν εσύ είσαι ευχαριστημένος από τα re720 στο ibiza σου τότε ξαναβάλτα και καλύτερα απέφυγε τις 15αρες όπου θα βελτιωθεί
μόνο η εμφάνιση.
Πολλοί έμποροι προτείνουν τα καινούργια energy E3A ομως δεν τα
έχουμε ακομα δοκιμάσει είναι σχετικά καινούργια για συμπεράσματα. -
Και τα Dunlop πλέον συνδυλαζουν καλά λάστιχα σε ελκυστική τιμή. Δεν μιλάμε βέβαια να βάλεις SP9000, αλλά κυκλοφερεί ένα καινούργια ασύμετρο SP01 (νομίζω) το οποίο το έχω βάλει σε αυτοκίνητο 1,300 για αστική κυρίως χρήση και είναι πάρα πολύ καλό.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Και τα Dunlop πλέον συνδυλαζουν καλά λάστιχα σε ελκυστική τιμή. Δεν μιλάμε βέβαια να βάλεις SP9000, αλλά κυκλοφερεί ένα καινούργια ασύμετρο SP01 (νομίζω) το οποίο το έχω βάλει σε αυτοκίνητο 1,300 για αστική κυρίως χρήση και είναι πάρα πολύ καλό.DUNLOP SP 01
Τι διάσταση φοράς ? Πόσα χλμ έχεις κάνει ?
Το είχα ψάξει για το 206 1,6 μου αλλά κάποιοι που το φόραγαν
μου είπαν για υπερβολική φθορά και πτώση απόδοσης μετά από έναν χρόνο οπότε το απέρριψα. -
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
Και τα Dunlop πλέον συνδυλαζουν καλά λάστιχα σε ελκυστική τιμή. Δεν μιλάμε βέβαια να βάλεις SP9000, αλλά κυκλοφερεί ένα καινούργια ασύμετρο SP01 (νομίζω) το οποίο το έχω βάλει σε αυτοκίνητο 1,300 για αστική κυρίως χρήση και είναι πάρα πολύ καλό.
DUNLOP SP 01
Τι διάσταση φοράς ? Πόσα χλμ έχεις κάνει ?
Το είχα ψάξει για το 206 1,6 μου αλλά κάποιοι που το φόραγαν
μου είπαν για υπερβολική φθορά και πτώση απόδοσης μετά από έναν χρόνο οπότε το απέρριψα.Το φοράω νομίζω σε 175/14 έχω κάνει 3,000 χλμ σε 1,300cc αυτοκίνητο σε χρήση εντός πόλης και είμαι ικανοποιημένος, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Πάνω από 120χλμ/ ώρα δεν έχω πάει ούτε πρόκειται (χρήση εντός πόλης, άσε που δεν πάει και το αμάξι εύκολα παραπάνω ) αλλά εκεί στις ταχύτητες μεταξύ 80 και 110 που μπορείς να πηγαίνεις τα βράδια στην πόλη δείχνει να κρατάει πολύ καλά.
Αν είσαι πολύ γκαζόβιος μπορεί να χρειαστείς κάτι καλύτερο.
Αλλά για την χρήση που κάνω εγώ το θεωρώ τέλειο.Ο άλλος παράγοντας που με επηρεάζει εμένα είναι ότι απο πάνω μου στην πολυκατοικία μένει λαστιχάς και ακολουθώ τις οδηγίες του (ή μου ξεφορτώνει το εμπόρευμα). Tα Bridgestone δεν τα συστήνει καθόλου τα βάζει μόνο σε όσους επιμένουν. Ta Michelin μου λέει ότι είναι καλά αλλά για την Ελλάδα είναι λιγό μαλακά. Η Dunlop είναι γερμανική εταιρεία που έχει εξαγοραστεί από την Goodyear και συνεχώς βελτιώνεται. Είναι ένα σκαλί κάτω από την Goodyear αλλά είναι και αυτή καλή. Βγάζει φθηνότερα λάστιχα από την Goodyear αλλά είναι καλά. Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω καθώς τα Goodyear F1 είναι πολύ καλύτερα από τα Dunlop SP9000 διαφέρουν όμως και στην τιμή κατά 180 Euro το set.
Βέβαια τις περισσότερες φορές ότι πληρώνεις παίρνειςΤέλος νομίζω ότι η ζωή των ελαστικών είναι χωρίς πολλές τανζανιές για 2 χρόνια, ενώ σε χιλιόμετρα πιστεύω ότι μετά τα 25 με 30,000 το πολύ χλμ είναι για πέταμα. Κάνεις και 50,000 χλμ άμα θέλεις αλλά περιορίζεται κατ΄ εμέ η ασφάλεια σου.
Τα λάστιχα είναι το μισό αμάξι -
cpp αμα ειναι να ακουμε τι μας προτεινει ο καθε λαστιχας ζητω που καηκαμε!
Στην δικη σου εμπειρια θα βασιζεσαι στον τροπο οδηγησης σου στο παρκαρισμα που κανεις και βεβαια στην τσεπη σου!
Ο λαστιχας ξεφορτωνεται στοκ οταν σε βλεπει αναποφασιστο!
Καρατσεκαρισμενο οπως ελεγε και η συγχωρεμενη η Μαλβινα! -
Ξερετε τιποτα για πληρωση του ελαστικου με αζωτο, αντι για αερα ???
Πηγε ενας φιλος να ρωτησει για λαστιχα και του ειπε οτι μπορει να του τα φουσκωσει με αζωτο (για 20 ευρω εξτρα), λεγοντας του, πως το λαστιχο θα εχει καλυτερη συμπεριφορα και διαφορα τετοια! -
Κι εγώ το άκουσα αυτό το φρούτο πρόσφατα.Μένει να μας πεί κάποιος τις εντυπώσεις του, που το δοκίμασε!
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Ξερετε τιποτα για πληρωση του ελαστικου με αζωτο, αντι για αερα ???
Πηγε ενας φιλος να ρωτησει για λαστιχα και του ειπε οτι μπορει να του τα φουσκωσει με αζωτο (για 20 ευρω εξτρα), λεγοντας του, πως το λαστιχο θα εχει καλυτερη συμπεριφορα και διαφορα τετοια!Από ότι μου είπε ένας φίλος που έβαλε, χρειάστηκε διαφορετικές βαλβίδες για να τα φουσκώσει , αλλά το αποτέλεσμα ήταν καλό. Δεν παρατήρησε διαφορά πίεσης για διάστημα 3 βδομάδων τουλάχιστον και από οτι νομίζω, λόγω της διαφορετικής ειδικής θερμότητας του αζώτου, ζεσταίνεται πιο δύσκολα. Αυτά προς το παρόν.
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Η Dunlop είναι γερμανική εταιρεία που έχει εξαγοραστεί από την Goodyear και συνεχώς βελτιώνεται.Εγώ ήξερα οτι η Dunlop είναι Αγγλική και μετά εξαγοραστηκε. Έγινε Γερμανική για κάποιο διάστημα???
Βάζαμε παλία Dunlop στην Κορόλλα (διάσταση 175/70/12....ναι 12 είναι του 1970!) τα SP Sport και ήτανε 'Made in England'. Τα ίδια φόραγε και το παλίο Μινι Κούπερ S!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Η Dunlop είναι γερμανική εταιρεία που έχει εξαγοραστεί από την Goodyear και συνεχώς βελτιώνεται.
Εγώ ήξερα οτι η Dunlop είναι Αγγλική και μετά εξαγοραστηκε. Έγινε Γερμανική για κάποιο διάστημα???
Βάζαμε παλία Dunlop στην Κορόλλα (διάσταση 175/70/12....ναι 12 είναι του 1970!) τα SP Sport και ήτανε 'Made in England'. Τα ίδια φόραγε και το παλίο Μινι Κούπερ S!
Έχεις δίκιο,είναι βρετανική
Dunlop opened its first tyre plant in Dublin, 1889. Since then, we have grown to become one of the world's biggest and most respected tyre brands. With our UK head office in Birmingham, our operations are now worldwide
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Αναφορικά με τα SO3. πρόκειται για ένα από τα καλύτερα ελαστικά αν και πλεον σχετικά παρψχημένου σχεδιασμού, τα οποία ενδείκνυνται για οριακή οδήγηση σε στεγνό, σχεδόν αγωνιστική!Μοναδικό ελαστικό πλέον που στο στεγνό ξεπερνά τις αποδόσεις και αντοχές αυτού είναι το pirelli P-Zero Rosso και το νέο pilot Sport!ρωτήστε τον Σ.Χ. να σας πεί σχετικά!
Στο βρεγμένο μοναδικό ελαστικό που μπορεί να ακολουθήσει σε ανάλογο ρυθμό είναι το νέο F1!Απλά λόγω παλιάς τεχνολογίας το S03 ει΄ναι σκληρό και χτυπά!Τα έχω οδηγήσει όλα σε οριακό ρυθμό και σας μιλώ εκ πείρας!Δεν είναι πάντως ελαστικά τα παραπάνω για τα ψώνια του Σαβ/κου!Σίγουρα το S03 είναι κορυφαίο ελαστικό, αλλά υπάρχουν κάποια στοιχεία που κανείς δεν λέει τελικά όσα test και αν δημοσιευθούν. Και βέβαια μιλάω γιά S03 σε διαστάσεις πάνω από από 205/55/R16 σε αυτοκίνητα με ιπποδύναμη 150+ άλογα, γιατί νομίζω ότι σε μικρής ιπποδύναμης αυτοκίνητα είναι αστείο να το συζητάμε.
Σίγουρα όταν (λέμε όταν...! μετά από γερές εκκινήσεις και γρήγορη οδήγηση...) ζεσταθεί αποδίδει άριστα σε στεγνό και σε βρεγμένο, αλλά ιδιαίτερα στο στεγνό έχει περιορισμένο φάσμα ωφέλιμης λειτουργίας, δηλαδή μετά από οριακή οδήγηση, όχι και γιά πολύ, μάλλον υπερθερμαίνεται και δεν αποδίδει. Στο βρεγμένο ναι μεν κρατάει καλά και σε στροφές και σε αλλαγές πορείας, αλλά στο φρενάρισμα η αίσθηση είναι ασαφής, όπως ασαφής είναι και η αίσθηση του τιμονιού σε στεγνό και βρεγμένο στην είσοδο της στροφής.Aντίθετα το Michelin Pilot Sport και ιδίως το -2 νομίζω ότι είναι ένα πολύ πιό ομοιογενές και φιλικό λάστιχο, και ιδιαίτερα γιά αυτοκίνητα μεγάλης ιπποδύναμης (>200hp) ασύγκριτα καλύτερο από το S03 (στην κατηγορία ελαστικών υψηλών επιδόσεων). Aυτή είναι η προσωπική μου άποψη μετά από συμβίωση και με τα 2 πιοπάνω ελαστικά.
Επίσης πρέπει να σημειώσω ότι το κοπάνημα και ο θόρυβος που είχα με τα Bridgestone S03 σε διάσταση 205/55/R16 ήταν πολύ περισσότερο απ' ότι έχω τώρα με 225/40/R18 Michelin Pilot Sport-2... Και δεν είναι μόνο δική μου εντύπωση αλλά και άλλων φίλων που οδήγησαν το αυτοκίνητο...
-
Επειδή η εμπειρία μου όπως προανέφερα αλλά και τα πάμπολλα άρθρα ειδικού ευρωπαϊκού τύπου που κατά καιρούς μελετώ είναι αξιόλογα , θα συμφωνήσω μαζί σου ckosm αναφορικά με το χτύπημα των S03.Εδώ μιλάμε , όπως ανέφερα και παλαιότερα , για ελαστικό υπερυψηλών επιδόσεων σε σημείο που να απαιτεί ορισμένες φορές προδιαγραφές πίστας!Το θέμα της καλύτερης εφαρμογής των γαλλικών επίσωτρων που προανέφερες έχει να κάνει με τη μαλακότερη και ενδοτικότερη γόμα αυτών στις ελληνικές συνθήκες!Η κατάσταση όμως αντιστρέφεται , από τη στιγμή που τα όρια της οδήγησης αρχίσουν ρυθμούς σχεδόν αγωνιστικούς, όπως καταβάσεις και τέτοια!Επίσης σημειώσε , ότι τα πλαϊνά των S03 είναι πολύ σκληρότερα από των γαλλικών , τα οποία παρουσιάζουν σημαντικά συντομότερα σημάδια φθοράς αν το παρακάνεις συχνά!Για γλιστερή άσφαλτο τα γαλλικά είναι μαζί με τα F1 μονόδρομος για απαιτήσεις!Μην ξεχνάς όμως ,ότι τα γαλλικά (όχι η τελείως τελευταία σειρά), δεν απέσπασαν τις καλύτερες κριτικές στη γρήγορη οδήγηση σε βρεγμένο!
Πάντως σίγουρα τα S03 δεν είναι για αστικές μετακινήσεις σε καμία περίπτωση!
BRIDGESTONE POTENZA S03