-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ πάντως εξακολουθώ να φλερτάρω με δύο μηχανές. Την R1 της Yamaha και την Hayabusa . Ειδικά με την τελευταία το δηλώνω είναι έρωτας Όχι δηλαδή οτι και μια on-off KTM με χαλαεί αλλά οπως και να το κάνουμε οι 2 πρώτες είναι άλλο πράγμα. Λέτε να αφήσω το mountain και να πάω για δίπλωμα μηχανης?Καλό το R1, αλλά κάνει 15 χιλιαρικάκια, ζόρικα φράγκα! Όσο για τη Hayabusa, δείχνει να γερνάει, αν και στην ουσία είναι αγέραστη και ακόμα στήνεται επάξια δίπλα στα καινούρια. Οι Ιάπωνες έχουν κάνει φοβερή δουλειά.
Ρίξε όμως μία ματιά και σε αυτό, το έχεις με 11.000 περίπου, με το κλειδί στο χέρι, ταξινομημένο...
CBR 600 RR
νομίζω είναι το πιο όμορφο μηχανάκι που έχω δει! Πραγματικός έρωτας. Έχω κάτσει 15 λεπτά να τη χαζεύω. Θα καθόμουν κι άλλο, αλλά με έβριζε η παρέα μου (καθίκια...)(Επειδή είδα ότι κάποιος 'πείραξε' τα Links (μάλλον moderator, για να μην είναι τόσο βαριά η σελίδα), τα αλλάζω και τα κάνω απλά links, όποιος θέλει να πάει να τα δει!
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος περί πραγματικών coupe,θέλω να θίξω ένα θέμα που έχει σχέση με τις κατηγορίες αυτοκινήτων.
Πιστεύω ότι αυτοκίνητα όπως τα πολυμορφικά,τα jeep και τα SUV είναι ντροπή για την πραγματική αυτοκίνηση,τουλάχιστον όπως την εννοούμε οι περισσότεροι εδώ μεσα.Το αυτοκίνητο δεν είναι τρακτέρ για να πηγαίνεις στο χώμα και στα βράχια,ούτε τροχόσπιτο να έχεις τις πρίζες και τα ψυγειάκια μέσα.
Με θλίψη βλέπω ότι αυξάνονται τα μοντέλα των παραπάνω κατηγοριών.
Θα ήθελα την άποψη σας,Ευχαριστώ...
Μην είσαι απόλυτος δεν μπορούν όλα να είναι σε ένα στυλ με παρόμοιο σχήμα και κυβισμό
Ανάλογα για το σκοπό τον οποιο φτιαχτηκε το καθένα θα έχει και τα ανάλογα χαρακτηριστικά.Ομως όλα ανήκουν στην κατηγορία του αυτοκινήτου -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Εγώ πάντως εξακολουθώ να φλερτάρω με δύο μηχανές. Την R1 της Yamaha και την Hayabusa . Ειδικά με την τελευταία το δηλώνω είναι έρωτας Όχι δηλαδή οτι και μια on-off KTM με χαλαεί αλλά οπως και να το κάνουμε οι 2 πρώτες είναι άλλο πράγμα. Λέτε να αφήσω το mountain και να πάω για δίπλωμα μηχανης?Αν ψαχνεις για τρελα γκαζια, το καινουργιο GSXR-1000 εχει ξεφυγει εντελως σε σημειο που να φθανει το Haya σε πολλα σημεια. Ειδικα σε στριφτερες διαδρομες, δεν το συζητω, μιλαμε για πραγματικο πυραυλο! Εξωφρενικες επιταχυνσεις!1!
http://www.suzukicycles.com/sr_03/super ... xr1000.htm
CBR 600 RR, νομίζω είναι το πιο όμορφο μηχανάκι που έχω δει! Πραγματικός έρωτας. Έχω κάτσει 15 λεπτά να τη χαζεύω. Θα καθόμουν κι άλλο, αλλά με έβριζε η παρέα μου (καθίκια...)
Το καινουργιο ΖΧ-636 το ειδες;; Ριξε μια ματια και στον νικητη των φετινων supersport!!
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι,σε συνέχεια του προηγούμενου θέματος περί πραγματικών coupe,θέλω να θίξω ένα θέμα που έχει σχέση με τις κατηγορίες αυτοκινήτων.
Πιστεύω ότι αυτοκίνητα όπως τα πολυμορφικά,τα jeep και τα SUV είναι ντροπή για την πραγματική αυτοκίνηση,τουλάχιστον όπως την εννοούμε οι περισσότεροι εδώ μεσα.Το αυτοκίνητο δεν είναι τρακτέρ για να πηγαίνεις στο χώμα και στα βράχια,ούτε τροχόσπιτο να έχεις τις πρίζες και τα ψυγειάκια μέσα.
Με θλίψη βλέπω ότι αυξάνονται τα μοντέλα των παραπάνω κατηγοριών.
Θα ήθελα την άποψη σας,Ευχαριστώ...
Το θέμα αυτό είναι πολύ γενικό σε αντίθεση με το θέμα 'πραγματικά κουπέ'. Και εκτός αυτού δεν πρόκειται να βγει κάποια άκρη γιατί ο καθένας βλέπει την πραγματική αυτοκίνηση από τη δική του οπτική γωνία. Για κάποιον πραγματικό αυτοκίνητο μπορεί να σημαίνει ένα καθαρόαιμο τζιπ 4x4, ή μια αξιοπρεπής λιμουζίνα Rolls-Royce. Μην ξεχνάς ότι και αυτές οι κατηγορίες αυτοκινήτων έχουν το δικό τους φανατικό κοινό το οποίο και αυτό δεν επιζητά πάντα την κοινωνική καταξίωση αλλά αγαπά τα αυτοκίνητα αυτά. Οι πραγματικοί λάτρεις του αυτοκινήτου δεν είναι πάντα οι λάτρεις των υπεραυτοκινήτων. Όσον αφορά για τα SUV που ανέφερες συμφωνώ πως είναι αυτοκίνητα χωρίς ουσιαστικό λόγο ύπαρξης και απευθύνονται αποκλειστικά σε κομπλεξικούς γραβατωμένους βλάχους του Κολωνακίου. Δεν χρησιμεύουν σε ΤΙΠΟΤΑ. Αν θέλεις χώρους παίρνεις οικογενειακό, αν θέλεις εκδρομές σε 'κατσάβραχα' παίρνεις τζιπ. Αν τα θέλεις και τα δύο χρησιμοποιείς για την πόλη το μικρό αυτοκίνητο που ούτως ή άλλως έχεις (δεδομένου ότι δεν νοείται άνθρωπος με μοναδικό αυτοκίνητο ένα πανάκριβο τζιπ). Αν τώρα θέλεις μετακίνηση στην πόλη ενώ εκδρομές σε κατσάβραχα δεν κάνεις ποτέ και παρ'όλα αυτά αγοράζεις SUV, τότε άντε γειά... Σε καμμία περίπτωση δεν έχουν και δεν θα μπορούσαν να αποκτήσουν φανατικό κοινό ή ακόμη και να δημιουργήσουν 'σχολή'. Αυτό απέχει πολύ από το να μας δώσει το δικαίωμα να πούμε ότι ντροπιάζουν την αυτοκίνηση αφού δεν την αντιπροσωπεύουν. Είναι προιόντα-συσκευές και τίποτα παραπάνω. Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ντροπιάζουν την αυτοκίνηση είναι όταν χρησιμοποιούνται από εταιρείες με λαμπρό ιστορικό υπόβαθρο οι οποίες θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Ουσιαστικά ντροπιάζονται οι ίδιες οι εταιρείες αυτές (π.χ. Porsche....). Καμμία ντροπή λοιπόν για την αυτοκίνηση όταν η VW ή η Hyundai φτιάξει κάτι τέτοιο, ντροπή και αίσχος όταν αυτά έχουν το έμβλημα της Maserati ή της Porsche.....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Καμμία ντροπή λοιπόν για την αυτοκίνηση όταν η VW ή η Hyundai φτιάξει κάτι τέτοιο, ντροπή και αίσχος όταν αυτά έχουν το έμβλημα της Maserati ή της Porsche.....Μην είμαστε απόλυτοι,άλλωστε το Cayenne είναι πολύ γρήγορο και εξάλλου,η Maserati φτιάχνει και τρακτέρ.
-
Ο χρήστης trexa_gyreve έγραψε:
Καμμία ντροπή λοιπόν για την αυτοκίνηση όταν η VW ή η Hyundai φτιάξει κάτι τέτοιο, ντροπή και αίσχος όταν αυτά έχουν το έμβλημα της Maserati ή της Porsche.....
Μην είμαστε απόλυτοι,άλλωστε το Cayenne είναι πολύ γρήγορο και εξάλλου,η Maserati φτιάχνει και τρακτέρ.
Τί φτιάχνει η Maserati.....;;;;
-
Τα SUV, τα Jeep και τα πολυμορφικά πούλησαν και πουλάνε επειδή βρήκαν ανταπόκριση στο καταναλωτικό κοινό. Και όταν βρίσκουν ανταπόκριση σημαίνει ότι έχουν πραγματικό λόγο ύπαρξης, ανεξάρτητα αν μας αρέσει εμάς η όχι. Κι εφόσον έχουν πραγματικό λόγο ύπραξης, εντάσσονται μέσα στην πραγματική αυτοκίνηση.
Αν δεν είχαν πραγματικό λόγο ύπαρξης, απλά δεν θα υπήρχαν για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα... έτσι δεν είναι?
Σε ότι αφορά την υποτιθέμενη 'ντροπή' να μπορούν κάποιες εταιρίες να αφουγκράζονται και να ικανοποιούν διαχρονικά τις μεταβαλλόμενες ανάγκες/γούστα των πελατών τους, σε μεγάλη ως απίστευτη μεγάλη γκάμα, μόνο 'ντροπή' δεν είναι. Αντίθετα είναι μεγάλη μαγκιά και δείγμα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ συμμετοχής και αφοσίωσης στην αυτοκίνηση.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Τα SUV, τα Jeep και τα πολυμορφικά πούλησαν και πουλάνε επειδή βρήκαν ανταπόκριση στο καταναλωτικό κοινό. Και όταν βρίσκουν ανταπόκριση σημαίνει ότι έχουν πραγματικό λόγο ύπαρξης, ανεξάρτητα αν μας αρέσει εμάς η όχι. Κι εφόσον έχουν πραγματικό λόγο ύπραξης, εντάσσονται μέσα στην πραγματική αυτοκίνηση.Αν δεν είχαν πραγματικό λόγο ύπαρξης, απλά δεν θα υπήρχαν για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα... έτσι δεν είναι?
Σε ότι αφορά την υποτιθέμενη 'ντροπή' να μπορούν κάποιες εταιρίες να αφουγκράζονται και να ικανοποιούν διαχρονικά τις μεταβαλλόμενες ανάγκες/γούστα των πελατών τους, σε μεγάλη ως απίστευτη μεγάλη γκάμα, μόνο 'ντροπή' δεν είναι. Αντίθετα είναι μεγάλη μαγκιά και δείγμα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ συμμετοχής και αφοσίωσης στην αυτοκίνηση.
Θεωρείς δηλαδή ότι ο αγοραστής ενός SUV (δεν μίλησα για jeep) ο οποίος (όπως και ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι) δεν έχει περάσει ποτέ από μια κακοτράχαλη διαδρομή με αυτό και το χρησιμοποιεί αποκλειστικά μέσα στην πόλη ή για βόλτες στην παραλιακή και στις καφετέριες του Κολωνακίου, είναι ένας αγοραστής συνηδειτοποιημένος; Kαι ας αφήσουμε στην άκρη το γεγονός ότι οι εκτός δρόμου δυνατότητες αυτών των αυτοκινήτων είναι ανύπαρκτες. Στις περισσότερες των περιπτώσεων το μόνο εκτός δρόμου πλεονέκτημά τους είναι το μεγάλο ύψος από το έδαφος... Το ίδιο ακριβώς και για έναν αγοραστή πολυμορφικού. Έχεις δει ποτέ πολυμορφικό με πολλά άτομα μέσα; Αλλά ακόμη και αν χρειάζεται κάποιος τόσο πολύ τους χώρους, δεν του φτάνει ένα φθηνό μικρομεσαίο αυτοκίνητο; Τί κόμπλεξ είναι αυτό που έχουν πάθει με τα τεράστια αυτοκίνητα;
Θεωρείς μαγκιά την αποστροφή μιας εταιρείaς από την παράδοση και την ιστορία της, το να αγνοεί τους γνήσιους και παραδοσιακούς οπαδούς-αγοραστές της; Και να πετάει όλα αυτά στα σκουπίδια για χάρη των υψηλών πωλήσεων; Και αφού θεωρείς μαγκιά για μια εταιρεία το να αφουγκράζεται τις αγορατικές επιθυμίες και τάσεις των καταναλωτών, άρα θα θεωρήσεις και μαγκιά για τη Φερράρι ή τη Λαμποργκίνι αν κάποια στιγμή αρχίσουν και φτιάχνουν μικρομεσαία αυτοκίνητα αφού εκεί είναι το χρήμα και οι πωλήσεις.... Θα θεωρήσεις τότε ότι η Φερράρι επιδεικνύει συμμετοχή και αφοσίωση στην αυτοκίνηση; Και μη μου πεις ότι αυτό το τελευταίο που λέω είναι υπερβολικό γιατί συνάδει 100% με αυτά που είπες παραπάνω....
-
Ðñáãìáôéêü áõôïêßíçôï åßíáé ôï áõôïêßíçôï ðïõ ìåôÜ ôï ðÝñáò ôçò üðïéáò äéáäñïìÞò èá óïõ áöÞóåé åíá çëßèéï ÷áìüãåëï óôçí öÜôóá ðïõ ãéá íá öýãåé ïýôå ï ÖïõóôÜíïò äåí èá ìðïñåß ........
ÔïõôÝóôéí áêüìá êáé Ýíá SUVëáêé ìðïñåß íá óïõ öôéÜîåé ôçí äéÜèåóç êáé íá óå êÜíåé íá áíáêÜëýøåéò ôçí ðñáãìáôéêÞ ÷áñÜ ôçò áõôïêßíçóçò ðïõ äåí åßíáé Üëëç áðï ôçí ïìïñößá ôçò äéáäñïìÞò -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Όσον αφορά το τι εννοώ πραγματική αυτοκίνηση,έχει σχέση με την αίσθηση που σου δίνει το αυτοκίνητο σε μια διαδρομη με τον τροπο που στριβεις,επιταχυνεις και επιβραδυνεις.Με την ευχαριστηση που αισθανεσαι οταν ανακαλυπτεις τα ορια σου,που ποτε δεν τελειωνουν.Ειναι οι κλισεις στην στροφη,ειναι ο ηχος του κινητηρα,ο ηχος των ελαστικων,η μυρωδια του μεταλλου που κρυωνει οταν σβηνεις το αυτοκινητο και πολλα αλλα...
δεν θα διαφωνησω σε αυτα που λες. Απλα οταν οι αναγκες αλλαζουν τοτε ολα τα παραπανω μπαινουν σε 2η μοιρα. Βεβαια οχι ως προς την ασφαλεια ετσι? Δηλ. αν το αυτοκινητο γερνει σαν βαρκα...δεν ειναι 2η μοιρα αυτο.
Τελος παντων, μαλλον ο καθενας εχει τις αναγκες του και τις 'τρελες' του (μην παρεξηγηθει αυτο οκ?).Γιωργος
Πραγματικά αυτοκίνητα