Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 160
    • 161
    • 162
    • 163
    • 164
    • 315
    • 316
    • 162 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    81906
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης mesastou έγραψε:
      ταχύτητα εννοείς στροφές του κινητήρα ή κάτι άλλο;

      Ταχύτητα περιστροφής κινητήρα - στροφές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης mesastou έγραψε:
        ....1 / Against conventional wisdom, engine wear decreases as oil ages to a certain extent, which means that changing your oil more frequently actually causes engine wear; these findings were substantiated by studies conducted by the auto manufacturers and petroleum companies, .

        To είχα διαβάσει κάπου αυτό το τεστ αλλά νομίζω ότι η ερμηνεία που έχει δοθεί δεν είναι η σωστή. Κατάλαβα ότι δεν μειώνεται η φθορά αλλά ο ρυθμός αύξησης της φθοράς. Δεν είναι το ίδιο. Ο ρυθμός αύξησης μπορεί να είναι μεγάλος στην αρχή αλλά η φθορά να είναι σχετικά μικρή. Αντίθετα καθώς παλιώνει το λάδι δεν αυξάνεται ο ρυθμός φθοράς αλλά αφού ανέβαινε μέχρι τότε, αυτός είναι στα πιο υψηλά επίπεδα....
        Κάποιος γνώστης ας μου εξηγήσει αν κάνω λάθος....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          21-quadra last edited by

          Μίλτο έχεις κάποια άποψη για το πρόσθετο MOTORKOTE ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            redline last edited by

            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
            Μίλτο έχεις κάποια άποψη για το πρόσθετο MOTORKOTE ?

            Το εμπορευονται δυο στην Ελλαδα, Ο Λαμπριανιδης και καποιος Λαγιας, ο Λαμπ το φερνει αυτουσιο απο USA ο αλλος οχι, ο Μιλτος εχει ασχοληθει περισσοτερο με το θεμα και θα σου πει τι ακριβως παιζει.
            Μεχρι να σου απαντησει δες εδω:

            http://www.motorkote.com/guarantee/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nek last edited by

              έχετε ακουστά τα φίλτρα λαδιού με αντεπίστροφο (βαλβίδα), το οποίο κρατάει λάδι ώστε την επόμενη φορά που θα εκκινηθεί ο κινητήρας να υπάρχει λάδι στο κύκλωμα??

              Το βάζω εδώ και λίγες αλλαγές στο corsa C, ο μηχανικός λέει ότι έτσι εξαλείφετε το κροτάλισμα που ακούγεται με κρύο κινητήρα.
              Γνωριζετε επ'αυτου κατα πόσο αληθεύει ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leonp last edited by

                Ο χρήστης nEK έγραψε:
                έχετε ακουστά τα φίλτρα λαδιού με αντεπίστροφο (βαλβίδα), το οποίο κρατάει λάδι ώστε την επόμενη φορά που θα εκκινηθεί ο κινητήρας να υπάρχει λάδι στο κύκλωμα??

                Το βάζω εδώ και λίγες αλλαγές στο corsa C, ο μηχανικός λέει ότι έτσι εξαλείφετε το κροτάλισμα που ακούγεται με κρύο κινητήρα.
                Γνωριζετε επ'αυτου κατα πόσο αληθεύει ?

                Ανάλογα με το κινητήρα. Αν το φίλτρο κοιτάει προς τα πάνω δεν χρειάζεται τέτοια βαλβίδα γιατί δεν μπορεί να αδειάσει. Αυτά που βιδώνουν προς τα κάτω ή στο πλάι, είναι υποχρεωτικό να έχουν τέτοια βαλβίδα. Αν ακούγεται ο κινητήρας χωρίς λάδι το πρωί μέχρι να γεμίσει το φίλτρο, πάρε άλλη μάρκα - έχει άθλια βαλβίδα και αδειάζει το λάδι το βράδυ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Σήμερα το έμαθα και μάλλον αληθεύει

                  http://www.euro2day.gr/articlesfna/44457027/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nek last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:

                    έχετε ακουστά τα φίλτρα λαδιού με αντεπίστροφο (βαλβίδα), το οποίο κρατάει λάδι ώστε την επόμενη φορά που θα εκκινηθεί ο κινητήρας να υπάρχει λάδι στο κύκλωμα??

                    Το βάζω εδώ και λίγες αλλαγές στο corsa C, ο μηχανικός λέει ότι έτσι εξαλείφετε το κροτάλισμα που ακούγεται με κρύο κινητήρα.
                    Γνωριζετε επ'αυτου κατα πόσο αληθεύει ?

                    Ανάλογα με το κινητήρα. Αν το φίλτρο κοιτάει προς τα πάνω δεν χρειάζεται τέτοια βαλβίδα γιατί δεν μπορεί να αδειάσει. Αυτά που βιδώνουν προς τα κάτω ή στο πλάι, είναι υποχρεωτικό να έχουν τέτοια βαλβίδα. Αν ακούγεται ο κινητήρας χωρίς λάδι το πρωί μέχρι να γεμίσει το φίλτρο, πάρε άλλη μάρκα - έχει άθλια βαλβίδα και αδειάζει το λάδι το βράδυ.

                    το φίλτρο βιδώνει απο πάνω, αποτι κατάλαβα δηλαδή απαιτηται αυτή η βαλβίδα, την οποία δεν είχε το μανίσιο -opel- φίλτρο. Ο θόρυβος ακουγόταν πριν αλλάξω τύπο φίλτρου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • mesastou
                      mesastou last edited by

                      με αφορμή το link έκανα ερώτηση στον γνωστό dave σχετικά.

                      I read the article http://www.lnengineering.com/oil.html where it says
                      using the TBN for determining when it is time to do the oil change.
                      Therefore I would like to know the TBN of the 5w20. If for example the
                      TBN is 11 I believe that I should change the latest at 6 and at least
                      every year. Do you agree with this?

                      Thanks in advance,

                      The TBN level on used oil is certainly one factor to look at as well as contaminate level and viscosity change. The TBN level of our oil is 8. We would recommend changing the oil between 10 and 18,000 miles or at least once a year. The TBN level of used oil shouldn't be allowed to go much below about 2.5 without changing it, though the inexpensive test is typically not extremely accurate so results can vary. Oil analysis isn't necessary in determining when to change your oil as our general recommendation can be followed.

                      Regards, Dave
                      Red Line Oil

                      Τόσος κόσμος εδω μέσα, καμιά γνώμη σχετικά με το που μπορούμε να κάνουμε ανάλυση λαδιών ; Έχω μόνο μια απο jim theo αλλά δεν με βολεύουν ούτε οι ώρες ούτε η τοποθεσία.
                      Μου είπε ο Λαμπ. πως παίζει και το χημείο του κράτους. Έχει κανείς εμπειρία;
                      Νομίζω πως ενδιαφέρει αρκετούς απο μας μια, και ίσως οχι μόνο μια, ανάλυση 5w20 - παρόλο που το redline δεν είναι απλό λάδι - εδώ στην Ελλάδα.

                      mouths are for eating, noses for breathing.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        miltellas last edited by

                        Ο χρήστης G60 έγραψε:
                        Σήμερα το έμαθα και μάλλον αληθεύει

                        http://www.euro2day.gr/articlesfna/44457027/

                        Η SELENIA πωλείται... Κρίμα. Διαθέτει όλη την τεχνολογία πάντως για να κρατηθεί στην αγορά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Ο χρήστης RedLine έγραψε:

                          Μίλτο έχεις κάποια άποψη για το πρόσθετο MOTORKOTE ?

                          Το εμπορευονται δυο στην Ελλαδα, Ο Λαμπριανιδης και καποιος Λαγιας, ο Λαμπ το φερνει αυτουσιο απο USA ο αλλος οχι, ο Μιλτος εχει ασχοληθει περισσοτερο με το θεμα και θα σου πει τι ακριβως παιζει.
                          Μεχρι να σου απαντησει δες εδω:

                          http://www.motorkote.com/guarantee/

                          Το γνήσιο είναι το αμερικάνικο του Λαμπριανίδη γιατί το ελληνικό συσκευάζεται στην Ελλάδα και δεν έχει καμία σχέση με το πραγματικό Motorkote. Ο Λαμπ είναι εξάλλου και ο επίσημος εισαγωγέας του Motorkote.
                          Πρόκειται για ενισχυτικό μετάλλων που στην πράξη λειτουργεί παρομοίως με τα αντιτριβικά, μόνο που το Motorkote δεν ενισχύει το λιπαντικό αλλά προσαρμόζεται στα μέταλλα ενισχύοντάς τα με ένα προστατευτικό λιπαντικό φιλμ μοριακά προσδεδεμένο στις μεταλλικές επιφάνειες που φθείρεται αυτό αντί γι αυτές. Αυτά τα ξέρω επειδή τα έχω διαβάσει σαν ιδιότητες του Militec-1 που ανταγωνίζεται το Motorkote. Προσωπικά το Militec-1 με πείθει περισσότερο σαν ενισχυτικό μετάλλων.
                          http://www.motorkote.com/
                          http://www.militec-1.com/
                          http://www.x1r.com/automotive1.htm (άλλος ένα ανταγωνιστικό προϊόν)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            miltellas last edited by

                            Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                            Τόσος κόσμος εδω μέσα, καμιά γνώμη σχετικά με το που μπορούμε να κάνουμε ανάλυση λαδιών ; Έχω μόνο μια απο jim theo αλλά δεν με βολεύουν ούτε οι ώρες ούτε η τοποθεσία.
                            Μου είπε ο Λαμπ. πως παίζει και το χημείο του κράτους. Έχει κανείς εμπειρία;
                            Νομίζω πως ενδιαφέρει αρκετούς απο μας μια, και ίσως οχι μόνο μια, ανάλυση 5w20 - παρόλο που το redline δεν είναι απλό λάδι - εδώ στην Ελλάδα.

                            Ο Αγγελόπουλος μου είχε πει ότι κάνει αναλύσεις και η Texaco. Αλλά οι αναλύσεις εύκολα οδηγούν σε παραπλανητικά συμπεράσματα (συν το ενδεχόμενο για παραπλανητικά αποτελέσματα εάν έχει ακολουθηθεί λανθασμένη διαδικασία λήψης του δείγματος).
                            Είμαστε κάπως πρωτόγονοι για τέτοια ζητήματα (σε ιδιωτικό επίπεδο).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              21-quadra last edited by

                              Μίλτο ευχαριστώ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mariost last edited by

                                Η απάντηση της mobil για το mobil 1 EP http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... obil1.aspx

                                Εκτός από PAO χρησιμοποιούν και εστέρες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                  Είμαστε κάπως πρωτόγονοι για τέτοια ζητήματα (σε ιδιωτικό επίπεδο).

                                  Για να μετρήσεις μέταλλα φθοράς χρειάζεται απίστευτος εξοπλισμός, το χημείο εδώ (Θεσσαλονίκη) μετράει ιξώδη, ΤΒΝ κλπ.

                                  Η απάντηση της mobil για το mobil 1 EP http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... obil1.aspx

                                  Εκτός από PAO χρησιμοποιούν και εστέρες

                                  Δεν γίνεται να μη χρησιμοποιούν εστέρες.

                                  Αυτό που δεν λένε όμως είναι ΠΟΣΟ Gr. IV/V έχει το λάδι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • mesastou
                                    mesastou last edited by

                                    Question:
                                    Switching From Conventional Motor Oil to Mobil 1
                                    There seems to be confusion about how to make the switch from conventional motor to synthetic. I am a do-it-yourselfer. Could you provide instructions?
                                    -- Joe D., Miami, FL

                                    Answer:
                                    The instructions are very easy to follow: Simply change the oil as you would normally. Any “confusion” is just myth. You can switch from conventional motor oil to Mobil 1 synthetic (and back again, if you want), without following any special procedures. The only exception to this is with a higher-mileage engine that has never used synthetic motor oil, or with an engine that has used conventional motor oil and been poorly maintained. In these cases, you should still follow the same basic oil-change procedures (drain the old oil, remove the old oil filter, put in new Mobil 1 and put on a new oil filter), but you should follow a regimen of one or two shortened oil-change intervals. For instance, let’s say that your regular oil change interval is 5,000 miles. If you’re switching to Mobil 1 under the circumstances mentioned above, make your next Mobil 1 oil change in 2,500 miles, your third Mobil 1 oil change 3,500 miles after that, and then follow your normal 5,000 mile oil-change interval. The reasoning behind this staggered interval is that a high-mileage engine, or one that has seen infrequent oil changes, will likely have a considerable build-up of sludge and deposits. Mobil 1 will help clean the engine as you drive, but it will have to work much harder in a very “dirty” engine, and so it is best to change the oil more frequently for those first few thousand miles. After that, you can rest assured that Mobil 1 is continuing to keep your engine running clean and well lubricated for mile after mile.

                                    http://www.mobiloil.com/USA-English/Mot ... bil_1.aspx

                                    Ενδιαφέρον ... αν και έχει γραφτεί εδώ παλαιότερα.

                                    mouths are for eating, noses for breathing.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimitris-trafalis last edited by

                                      Σήμερα ανακάλυψα τυχαία ότι στην τελευταία αλλαγή λάδιών που έκανε ο πατέρας μου, στο Lancia Y 1.2 16v που οδηγεί, μπήκαν λάδια για DIESEL κινητήρες. Αν θυμάμαι καλά πρόκειται για ένα 20w50 Diesel της Avin. Η αλλαγή έγινε πριν από 15 ημέρες περίπου σε βενζινάδικο κοντά στο σπίτι του (όπου μάλλον κατάλαβαν ότι είναι αδαής). Ερώτηση: Πρέπει (άμεσα) να αλλάξει το λάδι με κάποιο κατάλληλο για βενζινοκινητήρες; Φαντάζομαι ότι μάλλον ναι. Μπορεί ήδη να έχει προκληθεί ζημιά στον κινητήρα; Περιμένω τις απόψεις σας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pilotos last edited by

                                        Ζημια οχι..αλλα πρεπει οπωσδηποτε να αλλαξει αμεσα.Το 20-50 ειναι απαγορευτικο - θανασιμο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • mesastou
                                          mesastou last edited by

                                          Καλά μην υπερβάλουμε ότι είναι και θανάσιμο. Απλά πρέπει να το ζεσταίνει κάθε πρωί 3+ λεπτά περίπου
                                          Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει και πόσων ετών είναι; Ήταν σχολιαστικές οι αλλαγές λαδιών;
                                          Αν όχι και τόσο και είναι και κάποιων ετών τότε θα το άφηνα κάπου 300-800 χιλιόμετρα να λειτουργήσει σαν engine flush, να μην πάει και εντελώς άχρηστο.
                                          Εκτός αν πάς στο βενζινάδικο και τους κάνεις φασαρία ώστε να σε χρεώσουν πολύ λογικά για κάτι ποιο κατάλληλο.
                                          Απλά μια άποψη.

                                          mouths are for eating, noses for breathing.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spike last edited by

                                            μα καλά τόσο στραβάδια; για diesel;

                                            και να πω ότι είμαστε Ευρώπη και έοχυμε κ πολλά diesel πάει στο διάολο. Aλλά στην Ελλάδα;

                                            εκτός και αν μιλάμε για θρασύτατους λωποδύτες...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 162 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr