-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Σέρβις: γενικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αυτές, κάνουν καλή δουλειά και χωρίς 'μύτη'.
Ανταλλακτικά: αν σου φανούν ακριβές οι τιμές της αντιπροσωπείας (γενικά φθηνά είναι βέβαια), υπάρχουν και άλλοι παράλληλοι εισαγωγείς, τουλάχιστον στην Αθήνα.
Αξιοπιστία: γενικά τα hyundai δεν χαλάνε συχνά κι αν το πάθουν επιδιορθώνονται οικονομικά.Θελει καποιος αλλος περισοτερους λογους για να παρει Χιουνταϊ;
-
King Alexander
καλό, τίμιο και φτηνό. Είχα νοικιάσει ένα τέτοιο σε ένα νησί.
307 SW όμως δεν είναι κακά τα ψέμματα.
-
accent 2001.
σερβις σημερα σε αντιπροσωπια (μη ρωτατε γιατι , δε πληρωνω εγω) στα 90.000 με αλλαγη ιμαντα.**461ε **
ωραιο κουστουμακι.α ναι επιπλεον:
βαλβιδα κατι αποσυμπιεσης? αναροφησης? εξαερωσης? κατι τετοιο στο ντεποζιτο.
115εμοτερακι για το κεντρικο κλειδωμα του συνοδηγου 85ε (καλα αυτα δε προκειται να τα παρουν ποτε , φτιαχνεται με λιγο λαδακι)
(τελειως τυχαιο οτι 115+85=200 )
συνολο... λεμε τωρα, τα 200 δε τα εβαλε , ευτυχως που δεν προλαβαν
661 ε
ειμαστε η γενια των 700 ευρω που λενε . -
Ο χρήστης Traction έγραψε:
Ε ναι...
Προφανώς θα είναι ηλεκτρουδραυλικό...
'Ηλεκτρικό τιμόνι' μου φέρνει στο μυαλό αποκλειστικά αρνητικά σχόλια συντακτών για την αίσθηση τιμονιού...
Μην τους ακούς! Είναι προφανές πως σεβόμενη την παράδοση του Accent για σπορ κράτημα και πληροφοριακό τιμόνι, μια παράδοση που έκανε το αυτοκίνητο θρυλικό σε κάθε είδους αγώνα και σε όλους τους ενθουσιώδεις οδηγούς σε κάθε ήπειρο, η Hyundai , δεν θα εξόπλιζε τέτοιο εργαλείο με ηλεκτρικό τιμόνι! Θα ήταν ιεροσυλία! Υδραυλικό έχει! Επίσης, υπάρχει και έκδοση Track Day special , ελαφρωμένη, χωρίς πίσω κάθισμα, με roll-bar και θέση για το ...subwoofer, δίπλα στους ενισχυτές, ειδικές θέσεις για τις λάμπες νέον στο πάτωμα, απομίμηση ανθρακονήματος στο ταμπλό (μοιάζει αληθινή όμως, κάτι άλλοι λακαμάδες , βάζουν αυθεντική... οι ανόητοι...), ΦΠΕ (Φέρε Πάλι Εργαλεία) 3ου Σταδίου (είναι αυτό δίπλα από το στάδιο Καραϊσκάκη, που μετράει σαν 1ο, ενώ το ΣΕΦ σαν 2ο...) και αυθεντική αεροτομή WRC από ειδικό πολυεστέρα W.S.S (Western Suburban Style). Εννοείται, έχει βγει σε περιορισμένα αριθμημένα κομμάτια, τιμή ούτε 11Κ και δωρεάν σερβις για πάντα...
Είδα 2 νέα Accent στο δρόμο αυτές τις μέρες.
Βρε παιδιά, πολύ στενό και ψηλό δε σας φαίνεται?
ΔΕΝ είναι ψηλό, να πας να κοιταχτείς και συ μαζί με μένα! Για πληροφορίες σχετικά με τις ακριβείς διαστάσεις, κύριον Andycar ενταύθα...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
accent 2001.
σερβις σημερα σε αντιπροσωπια (μη ρωτατε γιατι , δε πληρωνω εγω) στα 90.000 με αλλαγη ιμαντα.**461ε **
ωραιο κουστουμακι.Αν πήγαινες σε αντιπροσωπεία group VAG ή καμιά renault, ίσως πλήρωνες και τα διπλά.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
accent 2001.
σερβις σημερα σε αντιπροσωπια (μη ρωτατε γιατι , δε πληρωνω εγω) στα 90.000 με αλλαγη ιμαντα.**461ε **
ωραιο κουστουμακι.Αν πήγαινες σε αντιπροσωπεία group VAG ή καμιά renault, ίσως πλήρωνες και τα διπλά.
δυστυχως αποτι βλεπω τα ιδια πανω κατω θα πληρωνε..και μου προκαλει αλγεινη εντυπωση...
-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;Διάβασα σε περιοδικό του χώρου (Autocar νομίζω, αρχές Αυγούστου) ότι το Matrix θα αλλάξει μοντέλο μέσα στους πρώτους μήνες του 2008. Την προοπτική μου την επιβεβαίωσε και πωλητής εξουσιοδοτημένου στη Βουλιαγμένης, πριν μια βδομάδα. Στο internet, πάντως, δεν βρίσκω τίποτα, παρά την ενδελεχή αναζήτηση.
Το υπάρχον μοντέλο είναι όντως τίμιο αυτοκίνητο, με μαζεμένες διαστάσεις (μόλις 4 μ. μήκος), από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες στην κατηγορία του και πολύ αξιόπιστο. Στα μείον, ο τραχύς κινητήρας με την υψηλή κατανάλωση (10+ lt/100 km εντός πόλης), το μικρό πορτ-μπαγκάζ (370 lt), τα μόλις 4* στο EuroNCAP, η έλλειψη ESP και η παλαιότητα της σχεδίασης (κυκλοφορεί από το 2001). Παρεμπιπτόντως, η Hyundai δίνει χώρο αποσκευών 550 lt, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με τα πίσω καθίσματα τραβηγμένα τέρμα μπροστά, σε σημείο να ακουμπάνε σχεδόν στην πλάτη των μπροστινών. Εννοείται ότι έτσι δεν μπορεί να καθίσει άνθρωπος στις πίσω θέσεις.
Ως ικανοποιημένος κάτοχος Hyundai Accent '96 (με 3 παιδιά πλέον), το σκέφτομαι σοβαρά να το 'χτυπήσω', αλλά περιμένω να δω το νέο μοντέλο που ίσως διορθώσει τα πιο πάνω μειονεκτήματα. Πράγματι, η Hyundai διαθέτει τώρα τον 1400άρη του i30/Ceed με τους 122 ίππους και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, το ESP μπαίνει ως στάνταρντ και το πορτ μπαγκάζ μπορεί να βελτιωθεί πολύ απλά αυξάνοντας το μήκος κατά 30 εκ., με το αμάξωμα να παραμένει 'μαζεμένο'.
Απ' ότι ακούω και διαβάζω, τα εξουσιοδοτημένα 'βαράνε' στο κεφάλι πλέον, για όλα τα μοντέλα. Προσωπική εμπειρία: Λίγο πριν το Πάσχα, πήγα σε εξουσιοδοτημένο να πάρω 'κλιπσάκια' (sic) που στερεώνουν τον προφυλακτήρα στη θέση του. Κόστος, 3 ευρώ (1000 παλιές δραχμούλες) το ένα! Την ώρα που 'ψώνιζα', φουκαράς νεαρός πλήρωσε 290 ευρώ για σερβις σε Getz! Φυσικά του ήρθε ταμπλάς και διαμαρτυρήθηκε, οπότε ο υπεύθυνος του συνεργείου άρχισε τις γνωστές αηδίες του τύπου 'πρέπει να κάνουμε κι αυτό, κι εκείνο και το άλλο και για να μην βήχει το αυτοκίνητο του δίνουμε σιροπάκι προληπτικά κλπ'
Τες πα, από ποιότητα εργασίας δεν είχα παράπονο από τα εξουσιοδοτημένα, ούτε από επαγγελματισμό: στην ώρα τους τα ραντεβού, στην ώρα της η παράδοση του αυτοκινήτου, στην ώρα τους τα ανταλλακτικά όταν χρειαζόταν παραγγελία, αντικαταστάσεις εξαρτημάτων εντός εγγύησης χωρίς καν να το ζητήσω! Ανταλλακτικά εύρισκα πάντα και, όπως σου γράφουν και άλλοι, υπάρχουν και τρίτοι εισαγωγείς που πουλάνε γνήσια ανταλλακτικά αλλά φτηνότερα.
-
Ο χρήστης nidosan ΠΑΛΙΑ έγραψε:
Από φίλο:**990 Ευρώ **για 'μεγάλο' σέρβις Golf 1.4 (μοντ. 2001, 60.000 χλμ) σε εξουσιοδοτημένο.
Ζουμιά, τακάκια, **ιμάντες **και διορθώθηκε κι ένα προβληματάκι που είχε και καμιά φορά δεν κρατούσε ρελαντί...Εγώ, εκτός εξουσιοδοτημένου, πληρώνω για το accent κάπου 100 ευρώ για λάδια, 3 φίλτρα και μπουζί. O ιμάντας είναι άλλη ιστορία, λογικά άλλο ένα 100ρικο-150άρι θα πηγαίνει με τόση δουλειά που έχει.
-
Για ιμαντες σε αντιπρ. λιγα λες 150 ανταλλακτικο και εργασια.
-
'εκτός εξουσιοδοτημένου'
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ανταλλακτικά: αν σου φανούν ακριβές οι τιμές της αντιπροσωπείας (γενικά φθηνά είναι βέβαια), υπάρχουν και άλλοι παράλληλοι εισαγωγείς, τουλάχιστον στην Αθήνα.
Αξιοπιστία: γενικά τα hyundai δεν χαλάνε συχνά κι αν το πάθουν επιδιορθώνονται οικονομικά.Φιλτρο λαδιου=5
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από φίλο:
**990 Ευρώ **για 'μεγάλο' σέρβις Golf 1.4 (μοντ. 2001, 60.000 χλμ) σε εξουσιοδοτημένο.
Ζουμιά, τακάκια, **ιμάντες **και διορθώθηκε κι ένα προβληματάκι που είχε και καμιά φορά δεν κρατούσε ρελαντί...Εγώ, εκτός εξουσιοδοτημένου, πληρώνω για το accent κάπου 100 ευρώ για λάδια, 3 φίλτρα και μπουζί. O ιμάντας είναι άλλη ιστορία, λογικά άλλο ένα 100ρικο-150άρι θα πηγαίνει με τόση δουλειά που έχει.
Για το κουπε(99 μοντελο) ιμαντα εκκ,ολοι οι τεντωτηρες/ρουλεμαν,φιλτρο αερα και βενζινης,4 κιλα λαδι και βαλβολινες= 220
-
Ο χρήστης stam69 έγραψε:
Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;
Διάβασα σε περιοδικό του χώρου (Autocar νομίζω, αρχές Αυγούστου) ότι το Matrix θα αλλάξει μοντέλο μέσα στους πρώτους μήνες του 2008. Την προοπτική μου την επιβεβαίωσε και πωλητής εξουσιοδοτημένου στη Βουλιαγμένης, πριν μια βδομάδα. Στο internet, πάντως, δεν βρίσκω τίποτα, παρά την ενδελεχή αναζήτηση.
Το υπάρχον μοντέλο είναι όντως τίμιο αυτοκίνητο, με μαζεμένες διαστάσεις (μόλις 4 μ. μήκος), από τα πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες στην κατηγορία του και πολύ αξιόπιστο. Στα μείον, ο τραχύς κινητήρας με την υψηλή κατανάλωση (10+ lt/100 km εντός πόλης), το μικρό πορτ-μπαγκάζ (370 lt), τα μόλις 4* στο EuroNCAP, η έλλειψη ESP και η παλαιότητα της σχεδίασης (κυκλοφορεί από το 2001). Παρεμπιπτόντως, η Hyundai δίνει χώρο αποσκευών 550 lt, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με τα πίσω καθίσματα τραβηγμένα τέρμα μπροστά, σε σημείο να ακουμπάνε σχεδόν στην πλάτη των μπροστινών. Εννοείται ότι έτσι δεν μπορεί να καθίσει άνθρωπος στις πίσω θέσεις.
Ως ικανοποιημένος κάτοχος Hyundai Accent '96 (με 3 παιδιά πλέον), το σκέφτομαι σοβαρά να το 'χτυπήσω', αλλά περιμένω να δω το νέο μοντέλο που ίσως διορθώσει τα πιο πάνω μειονεκτήματα. Πράγματι, η Hyundai διαθέτει τώρα τον 1400άρη του i30/Ceed με τους 122 ίππους και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, το ESP μπαίνει ως στάνταρντ και το πορτ μπαγκάζ μπορεί να βελτιωθεί πολύ απλά αυξάνοντας το μήκος κατά 30 εκ., με το αμάξωμα να παραμένει 'μαζεμένο'.
Απ' ότι ακούω και διαβάζω, τα εξουσιοδοτημένα 'βαράνε' στο κεφάλι πλέον, για όλα τα μοντέλα. Προσωπική εμπειρία: Λίγο πριν το Πάσχα, πήγα σε εξουσιοδοτημένο να πάρω 'κλιπσάκια' (sic) που στερεώνουν τον προφυλακτήρα στη θέση του. Κόστος, 3 ευρώ (1000 παλιές δραχμούλες) το ένα! Την ώρα που 'ψώνιζα', φουκαράς νεαρός πλήρωσε 290 ευρώ για σερβις σε Getz! Φυσικά του ήρθε ταμπλάς και διαμαρτυρήθηκε, οπότε ο υπεύθυνος του συνεργείου άρχισε τις γνωστές αηδίες του τύπου 'πρέπει να κάνουμε κι αυτό, κι εκείνο και το άλλο και για να μην βήχει το αυτοκίνητο του δίνουμε σιροπάκι προληπτικά κλπ'
Τες πα, από ποιότητα εργασίας δεν είχα παράπονο από τα εξουσιοδοτημένα, ούτε από επαγγελματισμό: στην ώρα τους τα ραντεβού, στην ώρα της η παράδοση του αυτοκινήτου, στην ώρα τους τα ανταλλακτικά όταν χρειαζόταν παραγγελία, αντικαταστάσεις εξαρτημάτων εντός εγγύησης χωρίς καν να το ζητήσω! Ανταλλακτικά εύρισκα πάντα και, όπως σου γράφουν και άλλοι, υπάρχουν και τρίτοι εισαγωγείς που πουλάνε γνήσια ανταλλακτικά αλλά φτηνότερα.
Είχα δύο χρόνια Matrix και το άλλαξα με i30. Το μόνο πλεονέκτημα που είχε το Matrix ήταν το ύψος του και η θέα που είχαν οι επιβάτες από μέσα. To ι30 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο σχεδόν ίδιο χώρο αποσκευών (340 έναντι 350), ποιότητα υλικών σε άλλη διάσταση, κινητήρας ο 1.4 πιο δυνατός και πολιτσιμένος από τον 1.6 του Matrix, καλύτερη κατανάλωση, χαμηλά επίπεδα θορύβου στις τελικές του (το έχω πάει 200 κοντέρ, στο Matrix sta 180 σφύριζε απίστευτα από αεροδυναμικούς θορύβους), καλύτερα φρένα, πιο ξεκούραστα καθίσματα για τα ταξίδια, ESP κλπ κλπ κλπ.
Εντάξει το ι30 έχει ρεζέρβα ανάγκης! και έλλειψη κάποιων έξυπνων αποθηκευτικών χώρων αλλά τι να κάνεις δεν μπορείς να τα έχεις όλα.
Πρόσεξε τα 122 άλογα που λες είναι στα 1.6. Πάντως ο 1.4 με καλύπτει και με το παραπάνω.
Στα δύο χρόνια του Matrix, έκανα 47000 χλμ., έκανα 3 service (15.000, 30.000, 45.000) με κόστος περίπου 110, 220, 280 ευρώ αντίστοιχα (άλλαζα και τακάκια κάθε φορά).
Σπύρος
-
Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;To έχουμε στην οικογένεια. Μοντέλο 2006, με 15000χλμ. Είχε ένα πρόβλημα εργοστασιακό με το πίσω ταμπούρο δεξιά, επιδιορθώθηκε άμεσα, μέσα στην εγγύηση. Δεν έχει βγάλει τίποτα άλλο. Το αυτοκίνητο κινείται και σε χωματόδρομους (νησί). Τα service τσάμπα. Κύριο στοιχείο του: Χώροι και ευκολία οδήγησης.
-
και η πλακα ειναι οτι σημερα που πηγα να το παρω του εβαζα μπροστα και μετα απο 1 δευτερολεπρο εσβηνε.
οποτε πηγα μεσα και τους ειπα να το βαλουν αυτοι.... εβαλαν καλυτερα ενα φυσακι και δουλεψε.
βασικα τους εκοψα για πολυ γυφτους , πουστηδες και φραγκοφονιαδες.
αυριο θα σας πω την τιμη της βαλβιδας ανθυμιασεων απο το 'γενικο' συνεργιο της γειτονιας....το προβλημα με τα χιουνται ειναι οτι δεν υπαρχουν συνεργεια , εχουν χεστει στο ταλιρο και χεζουν και τους πελατες.
α και τους ειπα να μου φτιαξουν το ενα τηλεχειριστηριο και ουτε που ασχοληθηκαν (σιγα μη χασουν χρονο για 30 πσωροευρω)
ΥΓ.το 990ε του γκολφ ειναι λυποθυμια (στα 60.000 κιολας).
χμ ναι , βασικα για να εχεις γκολφ δεν εισαι στη γενια των 700 ευρω εισαι σε αλλα μεγεθη -
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
...
To ι30 έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο σχεδόν ίδιο χώρο αποσκευών (340 έναντι 350),
...Μόνο που, ως πολυμορφικό, προσφέρει πολύ καλύτερη εκμετάλλευση (π.χ. φόρτωση ογκωδών αντικειμένων ή μέχρι την οροφή), ενώ, όπως έγραψα πιο πάνω, μπορεί να μεγαλώσει μέχρι τα 550 λτ αν σύρεις τέρμα εμπρός τα πίσω καθίσματα.
...
Πρόσεξε τα 122 άλογα που λες είναι στα 1.6. Πάντως ο 1.4 με καλύπτει και με το παραπάνω.
...Ουπς, έχεις δίκιο, τον 1600άρη εννοούσα
Τες πα, πέραν του διαφορετικού χαρακτήρα, τα δύο αυτοκίνητα τα χωρίζει άβυσσος στη σχεδίαση, αν αναλογιστείς ποια ήταν η Hyundai to 2001 και ποια είναι το 2007.
-
Ο χρήστης mariadne έγραψε:
Στα δύο χρόνια του Matrix, έκανα 47000 χλμ., έκανα 3 service (15.000, 30.000, 45.000) με κόστος περίπου 110, 220, 280 ευρώ αντίστοιχα (άλλαζα και τακάκια κάθε φορά).Σπύρος
Γιατί άλλαζες τακάκια κάθε 15.000 χλμ?
-
Έχουν (ή είχαν, δεν ξέρω για τα νέα μοντέλα) μαλακά τακάκια τα Hyundai. Kι εγώ κάπου τόσο χρειάζομαι.
Με το Astra με 26.000 χλμ με ίδια οδήγηση σε ίδιες συνθήκες δεν έχει φτάσει ακόμα η ώρα. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έχουν (ή είχαν, δεν ξέρω για τα νέα μοντέλα) μαλακά τακάκια τα Hyundai. Kι εγώ κάπου τόσο χρειάζομαι.
Με το Astra με 26.000 χλμ με ίδια οδήγηση σε ίδιες συνθήκες δεν έχει φτάσει ακόμα η ώρα.Μπορείς να βάλεις σκληρά τακάκια για μεγαλύτερη διάρκεια η δεν ενδείκνυται? Θυμάμαι παλιά το ξάδερφο μου που είχε το accent 2001 και όταν έπεσε σε νερά στράβωσαν οι δισκόπλακες... Μήπως έχουν κακής ποιότητας δισκόπλακες και χρησιμοποιούν μαλακά τακάκια για να μη φθείρονται (οι δισκόπλακες)?
-
Δεν το γνωρίζω. Αλλά δεν το διακινδυνεύω κιόλας.
HYUNDAI FORUM