-
Jackie Stewart is considering legal action against FIA president Max Mosley following remarks attributed to the FIA President in the British media last week.
Γλεντια εν οψει
Και η βαρυνουσα αποψη του Χιλ για την συμπεριφορα του Mosley:
'It is conduct most unbecoming of an FIA president and, in my humble view, brought the sport into disrepute, a **crime **he seems so keen to eradicate.'Λυσσα το εκανες μεγαλε
-
Na sas dwsw ena paradeigma.....
Pros to teleiwma ths sezon, kai afoy eixame eksasfalisei to titlo edw katw me ta golf, dokimasame poly f8armena semi slick. Sygkekrimena to aylaki stis xarakwseis htan mikrotero apo 1mm kai se orismena shmeia den eixe ka8oloy aylakwseis apo thn f8ora.... Stoys prwtoys fyroys kai afoy eixe er8ei to elastiko sthn leitoyrgia 8ermokrasias kaname stis dokimes rekor pistas, me 2,8 sec pio katw apo toys dikoys mas xronoys, kai 3,5 sec apo toys antipaloys....
Meta apo 6 gyroys arxisan na kanoyn emfanish ta lina opoy oi xronoi mas htan 4,8 sec pio panw apo toys xronoys poy gyrizan oloi....
Ola ayta se stegnh pista.Fantasoeitai loipon oti otan h pista einai bregmenh h estw se xamulh 8ermokrasia to lastixo krataei perissotero tis 8ermokrasies ekei poy xreiazetai kai den f8eiretai toso grhgora.
Parola ayta, einai tragika la8h py ginontai kai eidikotera se omades poy 8ewroyntai apo tis koryfaies ths F1.... -
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Νakajima στη Βραζιλια...Ε ρε τι εχει να γινει,ή θα περασει Rosberg ή θα τα διαλυσει ολαΤην κουρτινα δυο. Στο ακολουθο λινκ μπορειτε να καματωσετε τον νεαρο Καζουκι να μας δειχνει τι θορυβο κανει ο συναθλητης του Χο Πινκ Τουνγκ οταν πεσει στον τοιχο με καμια 200φεγα χαω
ΥΓ Γρηγορος αλλα αγουρος, φοβαμαι οτι θα τον καψει η Τογιοτα με τη βιασυνη της.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Στο ακολουθο λινκ μπορειτε να καματωσετε τον νεαρο Καζουκι να μας δειχνει τι θορυβο κανει ο συναθλητης του Χο Πινκ Τουνγκ οταν πεσει στον τοιχο με καμια 200φεγα χαωΑ ρε Martin Haven θρυλικε...Δεν ξερει ποια ειναι τ'αμαξια
Στη Monza χθες τη 2η στροφη την ειπε Rivazza
ΥΓ Στο τελος του video ομως ριχνει ωραιο προσπερασματακι ο Kazuki
-
Κazuki-san Ή podium ή δε μενει ταμπελα ορθια Εχει ταχυτητα παντως, αν μπορεσει να τη κουμανταρει λιγο Εμενα ειναι απο τους μονουσ που ξεχωριζω απο GP2.O Glock ειχε αρκετη εμπειρια και απο F1 οποτε ηταν σημαντικο πλεονεκτημα
-
[Προσοχη: Μεγαλο post - Ισως η συζητηση πρεπει να μεταφερθει στο gp Κινας]
Τα γυρολογια λιγο πριν και λιγο μετα τo pitstop:
LH
24 1.43.6
25 1.43.8
26 1.46.1
27 1.50.1
28 1.55.7
29 1.55.4
30 1.56.9
31 inlap (ret)KR
24 1.43.4
25 1.44.1
26 1.44.7
27 1.47.8
28 1.54.9 (εφτασε το lh)
29 1.53.7 (περασε το lh)
30 1.50.4
31 1.50.7
32 1.59.1 (inlap)
33 2.13.7 (outlap)
34 1.41.4
35 1.40.6
36 1.39.5FM
24 1.44.4
25 1.45.1
26 1.52.6 (inlap)
27 2.25.0 (outlap)
28 2.04.4
29 1.52.8
30 1.47.2
31 1.43.6
32 1.42.0
33 1.44.6
34 1.41.1
35 1.39.9FA
24 1.44.0
25 1.44.2
26 1.45.5
27 1.49.9
28 1.53.6
29 1.51.6
30 1.49.1
31 1.52.5
32 1.57.5 (inlap)
33 2.10.8 (outlap)
34 1.40.9
35 1.39.8Επειδη εχει ενδιαφερον η συζητηση, ripper πες μας αν θες (και ο mig ή οποιος αλλος ενδιαφερεται), με βαση τα δεδομενα που ειχαν μεχρι τοτε, σε ποιο γυρο επρεπε να τον καλεσουν και τι λαστιχα να του εβαζαν.
Εστω οτι τον εβαζαν στο γυρο που χειροτερεψε το προβλημα (γυρος 27) οπως νομιζω προτεινατε οι περισσοτεροι. Η διαφορα με Alonso ειναι κατω απο 20. Υπαρχουν 2 επιλογες: 1.Σλικς (οπως ο Massa) και 2.ενδιαμεσα.
-
Αν προσεξετε το γυρολογιο του Massa που μπηκε στον 26, ο outlap και ο δευτερος γυρος με τα σλικς ηταν 12-15 δευτερολεπτα κατω απ'του Alonso. Μολις ο 4ος γυρος ειναι πιο γρηγορος (1 πριν μπει ο fa). Μεγαλη πιθανοτητα λοιπον να περασει μπροστα ο Alonso. Επισης με σλικς υπαρχει μεγαλο ρισκο μολις επιασε βροχη να φυγει σε καμια αμμοπαγιδα οπως ο Rosberg να σπιναρει οπως ο Ralf ή να στουκαρει σε καμια καμερα οπως ο Sutil. Ή ακομα χειροτερα να χρειαστει να ξαναμπει για ενδιαμεσα και μετα παλι για σλικς οπως οι Webber, Heidfeld (δεν ηξεραν ποσο θα κρατησει η μπορα) που μπορει να τον ριξει 5ο ή και χειροτερα.
-
Φρεσκα ενδιαμεσα να βαλουν στην αρχη του προβληματος δεν υπηρχε περιπτωση γιατι ο Wurz που μπηκε στο γυρο 22 για στεγνα κατεβαζε το fastest lap κατα 2 δευτερολεπτα γι'αυτο ολοι εμπαιναν για στεγνα. Αν τον εβαζαν λιγο μετα που αρχισε να βρεχει οταν αλλαζαν και αλλοι σε ενδιαμεσα ισως να κερδιζε 2 δευτερα το γυρο απ'τον fa που ειχε κι αυτος ψιλοπροβλημα με τα δικα του στους γυρους αυτους. Η διαφορα ομως αν εμπαινε τοτε ειχε ηδη μειωθει λογω του προβληματος γυρω στα 15s και εχει 4 γυρους να καλυψει 15 δευτερολεπτα για το εξτρα pitstop (30 μειον 15). Και εδω σοβαρη πιθανοτητα να πεσει πισω.
Στην περιπτωση αυτη οχι μονο παραμενει ανοιχτο το πρωταθλημα αλλα δημιουργουνται νεες ιστοριες κοντρας Lewis-Alonso μεσα στην πιστα. Ο Alonso με τα φρεσκα σλικ ειναι λιγο πιο αργος στον outlap και ο Lewis επιτιθεται. Πρεπει να επιλεξεις αν τους αφηνεις να βγαλουν τα ματια τους (με ανυπολογιστες συνεπειες) ή οχι (μιας και ειναι το τελευταιο stint αλλα αν δηλωσε στο Μονακο οτι δεν τον αφησαν να περασει τι θα πει τωρα που του στερουν το πρωταθλημα)
Η μονη περιπτωση που τους βγαζει σιγουρα μπροστα απ'τον Alonso ειναι αυτη που επελεξαν. Αλλα δεν υπολογισαν τα δυο απροοπτα που εγραψα στο προηγουμενο ποστ.
Συμπερασμα: Τα μηντια αλλα και η ομαδα ισως καλυψαν περισσοτερο του δεοντος τον οδηγο (που δεχομαι οτι εκαναν και για τον fa στο Fuji) παραφουσκωνοντας το λαθος τους. Γιατι σιγουρα 'πρωταθλητης 2007 εγκαταλειπει λογω ελαστικου' ακουγεται πολυ πιο αξιοπρεπες απο το 'πρωταθλητης 2007 σπιναρει στο pitlane', ειδικα αν ως μηντια ή ομαδα εχεις επενδυσει πανω του τοσα πολλα.
-
-
Νομίζω οι περισσότεροι εδώ μέσα λέμε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν η είσοδος στο Pitlane και όχι η παραμονή με τα λιωμένα λάστιχα. Ό,τι και να λένε τα MME. Μπήκε με πολλά, πολύ ρίσκο. Στην Τουρκία με σκασμένο εμπρός λάστιχο είχε μπει πολύ πιό συντηρητικά και χώρεσε. Στην Κίνα έκανε χοντρή.
Αν ήθελε να (έχει ελπίδες να-) βγει μπροστά από τον Alonso, η στρατηγική που ακολούθησε ήταν η ενδεδειγμένη. Αν ήθελε να το παίξει πιό safe και να τερματίσει μία θέση πίσω του (κι ενδεχομένως να δοκιμάσει αργότερα να τον φτάσει), δεν ήταν σωστή.
-
Oχι για μενα ειναι τραγικο λαθος της ομαδας.Οπως βλεπω απο τα γυρολογια που παραθεσες απο τον 27 εχει προβλημα.Εκει με τη μια μπαινεις μεσα και δε καθεσαι στη πιστα με τις ζαντες να γλιστρας σε καθε στροφη.(και επειδη εχεις παιξει και απειρα παιχνιδια ακομα και απο κει ξερουμε οτι τα τελειομενα λαστιχα ειναι πολυ χειροτερα σε ψιλοβροχο απο οτι τα slicks .Ποσο μαλλον που αυτα ηταν κατι παραπανω απο τελειωμενα )Δε καταλαβα τι ακριβως θες να πεις(δικο μου λαθος γιατι απανταω εχοντας δυο μονο δυο posts επειδη βαριεμαι )Οτι τον αφησαν εξω επειδη δε ξεραν τι θα κανει ο καιρος?Οκ, αλλα με αυτα τα λαστιχα ηταν πασιφανες οτι εχανε πολυ παραπανω απο οτι αν πηγαινε και εβαζε slicks και ας εκανε 3-4 γυρους αργους.Ειναι εξωφρενικο λαθος καθως εχεις ξαναπαθει παραμοια ζημια στη Γερμανια το 05 και τωρα ειναι ακομα χειροτερο γιατι εχεις την εμπειρια και φυσικα ΔΕ ΚΥΝΗΓΑΣ τη νικη αλλα μια 4η θεση.Οχι φυσικα οτι δεν εκανε απιστευτο λαθος και ο Lewis δε το συζυτω
-
Ελα ρε Κazuki τρελλανε τους ολους
And although the tricky Interlagos circuit will provide a big challenge at his first F1 race, he has made it clear that he is not going to let himself get too worried about the forthcoming event.
'This opportunity came as a result of what I have been doing this year (in tests and GP2),' Nakajima told autosport.com. 'I was delighted to be told that I will be racing in Brazil.
'I am more determined to enjoy it rather than worry about it. I have plenty of time to prepare and get ready for the race.
'I will be very busy with promotions for the team once I get to Brazil, and I will be in the simulator this week. I don't think it will be easy, but I will do what I can and I will do it well.'
Πονταρω εγκαταλειψη πρωτη στροφη εχοντας βγαλει το μισο grid εξω.Αφου πρωτα εχει μπει 10αδα στα δοκιμαστηκα
-
Raikkonen και Alonso αντέκρουσαν τον ισχυρισμό του Βρετανού ότι ο Hamilton θα ήταν καλύτερος πρωταθλητής
«Καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. Προσπαθώ να είμαι επαγγελματίας. Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω. Έχω συμβόλαιο για να οδηγώ ένα μονοθέσιο και να είμαι παρών στις υποχρεώσεις μου με τους χορηγούς, κάτι που είναι φυσιολογικό, συνεπώς προσπαθώ να κάνω και τα δυο ταυτόχρονα. Αυτό είναι όλο. Είμαι πολύ υπερήφανος γι' αυτό. Θα προσπαθήσω να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να του αλλάξω τη γνώμη»., είπε ο Fernando Alonso.
Ο Κimi Raikkonen ήταν πιο λακωνικός: «Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα», ήταν η απάντηση του Φινλανδου.
ωραίος ο Κίμις ...λίγα κ σταράτα.
msfree
-
Aποκλείεται να τον έπιασε τέτοια λογοδιάρροια τον Κίμι.
-
Στον 27 για intermediate λάστιχα.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Aποκλείεται να τον έπιασε τέτοια λογοδιάρροια τον Κίμι.σωστοοοο!!
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Oχι για μενα ειναι τραγικο λαθος της ομαδας.Οπως βλεπω απο τα γυρολογια που παραθεσες απο τον 27 εχει προβλημα.Εκει με τη μια μπαινεις μεσα και δε καθεσαι στη πιστα με τις ζαντες να γλιστρας σε καθε στροφη.(και επειδη εχεις παιξει και απειρα παιχνιδια ακομα και απο κει ξερουμε οτι τα τελειομενα λαστιχα ειναι πολυ χειροτερα σε ψιλοβροχο απο οτι τα slicks .Ποσο μαλλον που αυτα ηταν κατι παραπανω απο τελειωμενα )Δε καταλαβα τι ακριβως θες να πεις(δικο μου λαθος γιατι απανταω εχοντας δυο μονο δυο posts επειδη βαριεμαι )Οτι τον αφησαν εξω επειδη δε ξεραν τι θα κανει ο καιρος?Οκ, αλλα με αυτα τα λαστιχα ηταν πασιφανες οτι εχανε πολυ παραπανω απο οτι αν πηγαινε και εβαζε slicks και ας εκανε 3-4 γυρους αργους.Αυτο θελω να πω, οτι δεν ισχυει το bold, κοιτα τους γυρους του Massa (27-28 ) που εβαλε σλικς σε αυτο το γυρο πανω κατω. Επειδη αρχιζε να ψιχαλιζει ο ενας γυρος ειναι 7 ο αλλος 10 δευτερα χειροτερος απ'του Lewis οταν ειχε το προβλημα. Καλα απ'του Alonso ακομα περοσσοτερο. Να σου δωσω να καταλαβεις, στους επιμαχους γυρους 27-28-29 εχανε μεν 1 εως 3s ανα γυρο απο Kimi-fa αλλα κερδιζε 9 εως 11 ανα γυρο απο τον Trulli με τα σλικς. Στην αρχη το λοιπον το προβλημα δεν ηταν τοσο σοβαρο, στους 2 τελευταιους γυρους (30-31) επιδεινωθηκε.
Στον 27 για intermediate λάστιχα.
Σωστα, **με οσα ξερουμε τωρα **η επιλογη αυτη θα απεδιδε, αλλα το θεμα ειναι οτι στον 27 ΔΕΝ ειχαν προβλημα τα ελαστικα, μαλιστα εκανε ιδιο χρονο σχεδον με Alonso. Ο χειροτερος γυρος συγκριτικα με τον προηγουμενο οφειλεται στο οτι αρχισε να βρεχει. Επισης ΔΕΝ ηξεραν οτι η μπορα θα κραταγε για 3 γυρους και οχι πχ μισο ή εναν γι'αυτο και επελεξαν την ασφαλη στρατηγικη να κανουν το ιδιο με τον Alonso μιας και ειχαν το προβαδισμα. Οτιδηποτε αλλο θα ηταν αδικαιολογητο ρισκο.
Εκ των υστερων η αλλη σωστη επιλογη - εκτος απο την απο πανω - για να βγουν μπροστα απο fa μαλλον θα ηταν στεγνα ενα γυρο πριν (30). Αλλα 1ον δεν ηταν σιγουροι ποσο θα στεγνωνε στον επομενο γυρο και 2ον o Alonso ειχε ηδη πλησιασει σε αποσταση βολης.
-
@ pininfarina
Αν τελικα το χασει ο Χαμιλτον τοτε μετα απο 21 χρονια, αλλος ενας εγγλεζος θα χασει τον τιτλο προς οφελος του ηδη ΠΠ. Θυμιζω οτι ο πρωην επρεπε να περιμενει 7 χρονια για να τον παρει (τον τιτλο ντε!)@Phaethon
O Alonso βγηκε 1' μπροστα απο το Μασσα. Οποτε ηταν καπως δυσκολο να βγει αναμεσα τους -
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Αυτο θελω να πω, οτι δεν ισχυει το bold, κοιτα τους γυρους του Massa (27-28 ) που εβαλε σλικς σε αυτο το γυρο πανω κατω. Επειδη αρχιζε να ψιχαλιζει ο ενας γυρος ειναι 7 ο αλλος 10 δευτερα χειροτερος απ'του Lewis οταν ειχε το προβλημα. Καλα απ'του Alonso ακομα περοσσοτερο. Να σου δωσω να καταλαβεις, στους επιμαχους γυρους 27-28-29 εχανε μεν 1 εως 3s ανα γυρο απο Kimi-fa αλλα κερδιζε 9 εως 11 ανα γυρο απο τον Trulli με τα σλικς. Στην αρχη το λοιπον το προβλημα δεν ηταν τοσο σοβαρο, στους 2 τελευταιους γυρους (30-31) επιδεινωθηκε.Eχεις δικιο εδω απλως ειναι τεραστιο ρισκο ακομα και να κυνυγας τη νικη,ποσο μαλλον μια 4η θεση, να καθεσαι με λαστιχο το οποιο διαλυεται.Και επισης κοιτα τον 29 γυρο οπου ο Μασσα εχει παρει το feeling κανει 1.52.8 και ο Lewis στο 1.55.4.Εκει ,για μενα, πια δε συγχωρειται οτι δε τον βαλαν μεσα και τον αφησαν και αλλο γυρο εξω ενω φαινεται οτι οχι μονο δε θα χανε λιγο αλλα θα πηγαινε και καλυτερα και με το λαστιχο να πεταει κομματια
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Και επισης κοιτα τον 29 γυρο οπου ο Μασσα εχει παρει το feeling κανει 1.52.8 και ο Lewis στο 1.55.4.Εκει για μενα ποια δε συγχωρειται οτι δε τον βαλαν μεσα και τον αφησαν και αλλο γυρο εξωΜονο που υποθετεις οτι εβλεπαν τι εκανε ο Μασα ενω they were racing Alonso
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Και επισης κοιτα τον 29 γυρο οπου ο Μασσα εχει παρει το feeling κανει 1.52.8 και ο Lewis στο 1.55.4.Εκει για μενα ποια δε συγχωρειται οτι δε τον βαλαν μεσα και τον αφησαν και αλλο γυρο εξω
Μονο που υποθετεις οτι εβλεπαν τι εκανε ο Μασα ενω they were racing Alonso
(περα απο τη πλακα,νομιζω στο χω ξαναπει,συμφωνω σχεδον παντα με οτι γραφεις αλλα στο θεμα με το Lewis κατι εχεις παθει δε ξερω )
Περισσοτερο πιστευω οτι καναμε τα κλασσικα παλια μας λαθη στο pitwall,τοτε που χαναμε τις νικες απο το Brawn που εκανε τα αυτονοητα.Οπως ειπε και ο ripper πεταγαν αετο εκεινη την ωρα...
-
Πλακα εκανα, ενοειται οτι ολους τους χρονους τους βλεπουν
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πλακα εκανα, ενοειται οτι ολους τους χρονους τους βλεπουνΝαι αλλα μερικους τους βλεπουν περισσοτερο απο αλλους
F1 Διάφορα νέα - Οκτώβριος 2007