-
o λοιξ για να βρεθει ποντιουμ πρεπει να φυγει απο τη μεση ολο το σταρτοπεδο...οι δηλωσεις του αναφεροντε στο αμαξι. Ο λοιξ και 200% να παει παλι ποντιουμ δε βλεπει...το ηυθνδαι ειναι πιο αργο και απο την καθυστερηση. οποτε για πιο λογω να οδηγησει 100%???
τωρα για του χρονου αν διαβαζες ολο το φορουμ θα εβλεπες οτι υπαρχει παραθυπο στο κανονισμο που λεει οτι εφοσον 3ος οδηγος κανει ποντιουμ μπορει να παραμεινει στην ιδια ομοδα και την επομενη χρονια....
-
Ξανά αλλαγή των κανονισμών από τη FIA! (http://www.worldrallynews.com/cgi-bin/viewnews.cgi?newsid1062575138,83521,).
Βλέποντας πως 'δεν τους βγαίνουν' για 16 αγώνες, κόβουν τον 3ο οδηγό! Τι συζητάγαμε για Loix και JJ κτλ. κτλ., ο Max αποφάσισε και διέταξε (μέσω fax vote που σημαίνει 'προεδρική εντολή')
Να δούμε τώρα τι θα απογίνουν όλοι αυτοί οι Juniors (JJ, Carlsson, Robert κτλ. κτλ.) για των οποίων την τύχη υποτίθεται πως κόπτονται...
Επίσης ξαναλλάζουν τις αναγνωρίσεις. Τώρα θα είναι ένα μικτό σύστημα παλιό + Mille Pistes
Τέτοιες αλλοπρόσαλλες αποφάσεις δεν θυμάμαι να έχω ξαναδεί. Είναι Σεπτέμβριος και δεν ξέρουμε ούτε το πρόγραμμα, ούτε τον αριθμό των αγώνων, ούτε τις αναγνωρίσεις. Επίσης 'στον αέρα' είναι οι τεχνικοί κανονισμοί τόσο του 2004 (WRC στο ΕΠΡ, Regional Rally Cars, νέες κατηγορίες) όσο και για αργότερα (ατμοσφαιρικά WRC κτλ. κτλ.)
Σε συνδυασμό με όσα γίνονται στην F1, είναι να απορεί κανείς...
-
Σε σχέση με το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι έμαθα-ξέρω, πως το 2004 θα γίνουν και θα μετράνε 9 αγώνες συντ. 20 (εκτός το Ισπανικό αφού πιθανότατα εκεί πηγαίνει το Ράλι Ισπανίας του WRC). Στο θεσμό όπου εν τέλει δεν θεσπίστηκε τίποτα από διάφορα για την αναβαθμισή του (κατηγορία για νέους και υποχρεωτική συμμετοχή τοπικού οδηγού σε όλα τα 20αρια), δεν θα συμμετέχουν αυτοκίνητα WRC, αλλά άλλης νέας κατηγορίας S ή κάτι τέτοιο... Τι θα είναι αυτά? Παλιά WRC? Δίλιτρα ατμοσαφαιρικά 4Χ4 όπως στην Αυστραλία? Νάσο ξέρεις κάτι? Εσείς οι νεότεροι που ψάχνετε και ορθά ψάχνεστε...
αν είναι άσχετο το θέμα ας το μετακινείσει κάποιος ειδικός στο Ευρ. Πρωτ.Στρ
-
ΤΑ ΝΕΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ WRCARS ΧΩΡΙΣ ΕΝΕΡΓΑ ΔΙΑΦΟΡΙΚΑ ΚΤΛ...EIXAN ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ...ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ ΚΙΤ CAR 'Η ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ Ν...ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ!!!
ΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΡ ΜΕ S1600 KAI N!!!
ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΖΗΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΖΩΗΣ ΤΩΝ WRCARS...ΤΙ ΠΑΘΑΝΕ ΟΙ ΤΗΣ FIA ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ??? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ?...
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΡΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ... -
Ειδα σημερα το πρωι στο wrc.com εχουμε αυτα τα νεα:
http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/011/ ... or2004.htmΕγω δεν καταλαβαινω (ισως ειμαι τελειως ασχετος κ δεν καταλαβαινω) γιατι η FIA δεν μπορει να καταληξει σε αποφασεις. Κ οταν καταληγει οι ομαδες κ οι οδηγοι δεν ειναι συνηθως ευχαριστημενοι. Εσας πως σας φαινεται το σεναριο με τους 2 οδηγους για 2004. Κ ο προεδρος Shekar Mehta απ οτι λεει υποστηριζει 16rally με 2 αυτοκινητα/ομαδα αντι 14 rally με 3 αυτοκινητα/ομαδα. Κ λογικο ειναι (γι αυτους οχι για μενα), πιο πολλα λεφτα θα αρπαξουν με 16 rally παρα με 14. Κ τι τους νοιαζουν οι ομαδες, αν θελουν ή δεν θελουν, αν μπορουν ή δεν μπορουν, αν τους συμφερει ή οχι;;;....!!!!
Ενας, δυο κατασκευαστες να αποφασισουν να αποσυρθουν απο το σπορ τοτε τα ξαναλεμε. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΙ ΠΑΘΑΝΕ ΟΙ ΤΗΣ FIA ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΜΕΡΕΣ??? ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ...ΒΑΛΘΗΚΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ?...Αν βάλθηκαν να μας τρελάνουν? Το καινούριο με τα δύο αυτοκίνητα ανά εργοστασιακή ομάδα το διάβασες?
Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις???
http://www.wrc.com/en_GB/News/2003/011/ ... or2004.htm -
Ωπ! έβαλα το ίδιο link με το συμφορουμίστα kleisj με διαφορά ενός λεπτού!
Σόρυ! Δεν υπήρχε η δημοσίευσή του όταν άρχισα να γράφω τη δική μου!
Γράφω λίγο αργά φαίνεται!!! -
Δηλαδή τί; Βάλαμε σαν στόχο να έχουμε κάθε ΣΚ από έναν αγώνα WRC - F1 εναλλάξ και τίποτα δεν μας σταματά; Όσο παράλογοι και αν είναι οι τρόποι επίτευξης;
ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ανωριμότητα στο βωμό του χρήματος και της τηλεθέασης
Απορώ πως όλα αυτά μπορούν να ξεκινήσουν από το 2004 χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε όλες τις λεπτομέρειες εφαρμογής.Νάσο σοβαρά το FAX VOTE είναι τυπικό; Είναι εντολή; Αν όχι... Κύριε Δεσποτόπουλε αντιδράστε, Please.
ΥΓ: Τελικά κάποιοι που τους χαρακτηρίζουν Fools In Authority έχουν δίκιο.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΥΓ: Τελικά κάποιοι που τους χαρακτηρίζουν Fools In Authority έχουν δίκιο.Χαχαχα δεν το ξερα αυτο, μ αρεσε, πολυ ευστοχο κ αληθινο!!!
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
δεν θα συμμετέχουν αυτοκίνητα WRC, αλλά άλλης νέας κατηγορίας S ή κάτι τέτοιο... Τι θα είναι αυτά? Παλιά WRC? Δίλιτρα ατμοσαφαιρικά 4Χ4 όπως στην Αυστραλία? Νάσο ξέρεις κάτι?Οι αρχικές προτάσεις της Τεχνικής Επιτροπής της FIA ήταν για πλήρη αναμόρφωση των ομάδων / κλάσεων (με κατάργηση των 'Ν' και 'Α') ώστε να περιλαμβάνονται οι ακόλουθες ομάδες / κλάσεις (θα ήταν ένα πράγμα πλέον):
-
WRC όπως τα ξέρουμε, μόνο για το WRC
-
WRC2 δηλ. WRC με μηχανικά διαφορικά, έως 2 ομολογκαρισμένα κιβώτια, περιορισμό στα φρένα κτλ. κτλ. Αυτά θα ήταν τα 'WRC' του ΕΠΡ και γενικά των περιφερειακών πρωταθλημάτων.
-
Regional Rally Cars δηλ. αυτοκίνητα όπως της Αυστραλίας με ατμοσφαιρικό δίλιτρο κινητήρα και τετρακίνηση που θα μπορούσαν να συμμετάσχουν στα περιφερειακά και τα εθνικά πρωταθλήματα
-
Τα σημερινά 'Ν4' για WRC, περιφερειακά και εθνικά πρωταθλήματα
-
S1600 για WRC, περιφερειακά και εθνικά πρωταθλήματα
-
Μια εισαγωγική ομάδα / κλάση ανάμεσα σε 'Ν' και 'Α' μέχρι 1400 cc για για περιφερειακά και εθνικά πρωταθλήματα
-
Μια εισαγωγική ομάδα / κλάση ανάμεσα σε 'Ν' και 'Α' μέχρι 1600 cc για για περιφερειακά και εθνικά πρωταθλήματα
-
Μια εισαγωγική ομάδα / κλάση ανάμεσα σε 'Ν' και 'Α' μέχρι 2000 cc για για περιφερειακά και εθνικά πρωταθλήματα
Αυτά ήταν κάπου στην περίοδο του Ακρόπολις. Μετά το Παγκόσμιο Συμβούλιο είπε για 'WRC' με ατμοσφαιρικό κινητήρα και έγινε μπέρδεμα. Τι θα γίνει τώρα, δεν γνωρίζω (μακάρι να 'ξερε και κανείς ).
Νάσο σοβαρά το FAX VOTE είναι τυπικό; Είναι εντολή;
To fax vote είναι αυτό που λέει, ψήφος μέσω fax. Ουσιαστικά είναι, λόγω της μορφής του (αδυναμία συζήτησης) ένα 'take it or leave it' θέμα και εγώ το μεταφράζω (χωρίς να σημαίνει πως έχω απαραίτητα δίκιο) σε 'προεδρική εντολή' Συνήθως χρησιμοποιείται είτε για μικρά θέματα, για τα οποία θα ήταν υπερβολή να συγκληθεί το παγκόσμιο συμβούλιο είτε (όπως τώρα) για τον εύκολο τρόπο 'περάσματος' δύσκολων αποφάσεων...
-
-
Με φαξ ψηφίζουν και μάλιστα αν δεν απαντήσεις σημαίνει πως συμφωνείς...
Κατα τους FIAδες δεν πρόκειται για πρόταση αλλά για απόφαση. Το σχόλιο μάλιστα σε σχέση με τους κατασκευαστές είναι... αν τους αρέσει! Δεν θα απορούσα αν μάθαινα πως κάποιοι κατασκευαστές στηρίζουν αυτές τις αηδίες!
Ευχαριστώ για απάντηση-ενημέρωση σε σχέση με κατηγορίες στο Ευ.ΠρωτΣτρ
ΥΓ... Φίλε από την Κύπρο δεν μετέφερα σκέψη ή πρόταση αλλά ότι έγραψα το διάβασα, το φωτοτύπισα και το αντέγραψα, από επίσημο χαρτί με σφραγίδα και οικόσημο. Ούτε η θέση μου, ούτε η ηλικία μου επιτρέπουν παιχνίδια και υποθέσεις. Εκτιμώντας την τρέλλα και την αγάπη σας για το WRC, έμαθα κάτι από πρώτο χέρι και το κατέγραψα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
To fax vote είναι αυτό που λέει, ψήφος μέσω fax. Ουσιαστικά είναι, λόγω της μορφής του (αδυναμία συζήτησης) ένα 'take it or leave it' θέμα και εγώ το μεταφράζω (χωρίς να σημαίνει πως έχω απαραίτητα δίκιο) σε 'προεδρική εντολή' Συνήθως χρησιμοποιείται είτε για μικρά θέματα, για τα οποία θα ήταν υπερβολή να συγκληθεί το παγκόσμιο συμβούλιο είτε (όπως τώρα) για τον εύκολο τρόπο 'περάσματος' δύσκολων αποφάσεων...Δηλαδη ενα σχεδιο δρασης για να περασουν οι νεοι κανονισμοι γρηγορα κ αναιμακτα χωρις πολλα πολλα;!!!
Kι αυτη ειναι σοβαρη αντιμετωπιση για τις τοσο μεγαλες προτεινομενες αλλαγες στο WRC;
Αραγε υπαρχει περιπτωση καταψηφισης; Υπαρχουν ανθρωποι σοβαροι με κοτσια εκει ωστε να αντιταχθουν σ αυτους τους γελοιους σατραπισμους; Η φωναζει ο Μαξ κ ολοι χορευουν ψηλο καρσιλαμα;
-
Πάντως αυτό με τα απλά περάσματα τις ημέρες του αγώνα, εκτός από σκότωμα για τους οδηγούς, προυποθέτει μεγάλη μείωση των ειδικών. Ουσιαστικά στο 50% αφού θα περνάνε 2 φορές την μέρα του αγώνα.
-
Και οι πρώτες αντιδράσεις!Εξαλλος ο Provera,ανήσυχη η Subaru,o SSJ χάνει την θέση του κλπ κλπ!
Τσίρκο! -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΑΡΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠΡ ΜΕ S1600 KAI N!!!μακαρι να ηταν ετσι ...δυστηχως παμε για ενιαιο Ν4 μιτσου...τα s1600 δεν αξιζουν τα λεφτα τους...και ειναι πολυ ακριβα..επισης δυσκολα κερδιζουν εστω και τους λιγοτερο ικανους στην ασφαλτο που τρεχουν με Ν. Στην τσεχια αν γινει κατι τετοιο του χρονου το μπαρουμ θα εχει 80 Ν.
-
ΠΩΠΩΠΩΩΠ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΟΛΟ ΓΚΡΙΝΙΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩΠΩ. ΤΙ ΓΚΡΙΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?
ΜΕ ΕΝΑ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΑΥΤΙΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΩΡΕΙΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΚΑΙ ΑΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΗΚΗ ΝΑ ΤΟ ΣΠΡΟΧΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗ ΡΑΜΠΑ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ FIA. Α ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΘΥΜΙΘΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΣΦΑΛΤΙΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΑΦΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΠΡΟΕΡΕΤΙΚΗ.ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥΣ!!!! ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΗΛΙΟ ΜΟΙΡΑ. ΚΡΙΜΑ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΣΕΙΡΑ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΕΙΝΟΥΝ.
ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ Η ΤΕΛΕΤΗ ΕΝΑΡΞΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΡΕΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ? -
Προχθές κατέβαινα από το βουνό στο Μαυρολιθάρι και είδα στον τοίχο ....
SPECTATORS - FIA HORROR
σκέφτεται κανείς πόσοι θα ανέβουν για να δούν 12 αυτοκίνητα ???
-
Η BOZIAN ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΠΑΡΧΟΥΝ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΕΣ? ΑΥΤΕΣ ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ? ΜΟΙΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΠΑΣΟΥΝ ΔΥΛΑΔΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ? ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ Η BOZIAN ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΕΡΑ? ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ?
-
Ο χρήστης deggman έγραψε:
Η BOZIAN ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ. ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΠΑΡΧΟΥΝ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΕΣ? ΑΥΤΕΣ ΤΙ ΡΟΛΟ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ? ΜΟΙΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΑΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΜΠΑΣΟΥΝ ΔΥΛΑΔΗ ΜΕ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ? ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ Η BOZIAN ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΠΕΡΑ? ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ ΠΕΡΝΕΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ?υπαρχουν και μαλιστα αρκετες...το θεμα ειναι οτι κατι τετοιο ειναι ασυμφορο μια και οι ιδωτικες ομαδες δεν φερνουν βαθμους στον κατασκευαστη...αναλογα με το ποσοστο εμπλοκης των ομαδων αυτων με το εργοστασιο ειναι και τα κερδη των ομαδων...π.χ τα αδερφια μποζιαν εχουν πιασει την καλη σαν δορυφορος της πεζο...οι αλλες ιδωτικες ομαδες συντηρουντε μεσα απο τα χρηματα που περνουν απο τους ιδιωτες που υποστηριζουν. Π.χ στην τσεχια η GM engineering εχει αυτη τη στιγμη στη διαθεση της 2 κορολες και 1 φοκους...την μια κορολλα την πληρωνει ο βαλουσεκ ενω η αλλη ειναι εφεδρικη.....το φοκους 2002 που ειχε φερει (εφεδρικο για τον ντουβαλ στο μοντε 2003) νοικιαστηκε μονο για το μπαρουμ απο τον πεχ....ενω το φοκους 2002 του μαρτιν στο μοντε εχει αγωραστει απο τον ιδιο οδηγο...οποτε καταλαβαινεις οτι η εισροη χρηματων σε αυτες τις εταιριες ειναι αρκετα μεγαλη.
-
Ωπα...
Δεν ξέρω τι παίζει στις ανατολικές ομάδες, αλλα στην κανονική ευρώπη ομάδες όπως η Γκριφόνε, η Προκαρ, η ομάδα του Βέμπερ και βέβαια η Μποζιάν, η ισπανική με τις Σιτροέν κ.λπ... συνήθως συντηρούν αυτοκίνητα που τους παραχωρεί το εργοστάσιο!Στρ
ΝΕΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ?