Ο Ηαmilton στη 2η φάση του γεγονότος δεν τηρεί τον κανονισμό περί 5 οχημάτων απόσταση και για το γεγονός είναι υπόδικος. Ειδικότερα:
α. Δεν έχει άμεση σχέση με το ατυχήμα των 2 οδηγών.
β. Ο Webber προσπαθόντας να ακολουθήσει τον Ham όπως ορίζουν οι κανονισμοί κόβει και πρακτικά τον περιμένει τον Βρετανό να περάσει.
γ. Ο Vettel πέφτει στον πρακτικά σταματημένο Webber. Ευθύνη του Vettel που έπρεπε να κάνει ότι και ο Webber.
δ. Ο Ham παρακολουθεί το ατύχημα των δύο και το SC πρέπει τη στιγμή εκείνη να είναι 25 μήκη μονοθεσίου και μετά επιταχύνει.
Οπότε αθώος για το ατύχημα Ο ΗΑΜ, ένοχος όμως ΙΜΗΟ για το άρθρο 40.10 καθώς δεν τηρεί τις αποστάσεις ασφαλείας. Ένοχη και η ΦΙΑ πάντως καθώς κάτι πρέπει να γίνει με το SC που όπως φαίνεται είναι πολύ αργό για τα μονοθέσια.
Υ.Σ. Όταν είχαμε το ατύχημα του MS-JPM το 2004 στο Monaco κάποιοι κατακεραύνωναν τον MS ότι test-brakes κ.λπ. Σήμερα οι ίδιοι που τα έλεγαν αυτά επειδή το παιδί είναι το Ρον κάνουν την πάπια..... Κοίτα γυρίσματα που έχει ο καιρός. Το δε άρθρο 40.10, αν θυμάμαι καλά, προστέθηκε στον αγωνιστικό κανονισμό εξαιτίας του γεγονότος αυτού.
Υ.Σ. (2) Να θυμίσω σε αυτούς που ομιλούν για ενορχηστρωμένη κίνηση της ΦΙΑ και χωρίς να κοκκινίζουν μιλούν ότι το ίδιο έγινε το 2006 ότι στη Μόντζα ο FA εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα όντως 3ος τη στιγμή εκείνη. Ήταν η τύχη που καθόρισε το πως τελειώσε ο αγώνας και όχι οι αγωνοδίκες τότε. Όσο για το γεγονός ότι ο FA έπρεπε να πιέσει τον κινητήρα για να πάει γρήγορα ώστε να φτάσει εκεί που κάποιοι θα επικαλεστούν να θυμίσω ότι στη πίστα της Monza το γκάζι είναι πατημένο πρακτικά για τα 3/4 του γύρου και ότι χειρότερα για τον κινητήρα απλά δεν μπορεί να γίνει καθώς οι μειωμένες πτέρυγες δεν αφήνουν πολλά περιθώρια. Αν είχε μείνει από φρένα ίσως να συμφωνούσα αλλά από κινητήρα όχι.
Υ.Σ. (3) Το γεγονός ότι εξετάζεται το γεγονός τώρα δεν συνεπάγεται 10 grid penalty για τον Λούη στην Κίνα. Ο Vettel τιμωρήθηκε κατά αυτόν τον τρόπο γιατί αλλιώς δεν θα μπορούσε να εφαρμοστεί κάποια τιμωρία. Για τον LH παίζουν και άλλες τιμωρίες που έχουν να κάνουν και με τη θέση του στον αγώνα από 25 δεύτερα τιμωρία (που θα τον ρίξει στην 3η θέση και θα δώσει τον αγώνα στον HK και θα μειώσει τη διαφορά από τους 12 στους 8 πόντους) ως μαύρη σημαία (που θα φέρει και τον KR στη μάχη και για τους 2 πρώτους - οδηγούς της McLaren - ο αγώνας να μην έχει πρακτικά λάβει χώρα).
Υ.Σ. (4) Α ρε Αρτέμη. Πάλι σου έφεξε.