-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Yπάρχει ακόμα η Nissan ;
Εγώ νόμιζα μετά το Sunny και Almera τα παράτησε ...Όσο για το Accent ... η επιτυχημένη πορεία (όλων των εκδόσεων από το 1998) αποδεικνύει ότι τελικά φοριέται πολύ. Και ότι φοριέται πολύ, συνήθως αρέσει ... π.χ. σαν το τζιν παντελονάκι πολυλειτουργικό, ανθεκτικό, ελκυστικό, φοριέται παντού ... και πάντα σε τιμή ανθρωπινή. Και όταν ξεβάψει το πετάς και παίρνεις καινούριο. Αν θέλεις φυσικά, γιατί υπάρχουν και κάποιοι που κυκλοφορούν με ξεβαμμένα...Απλά τα πράγματα.
Η παρούσα έκδοση δεν φοριέται και τόσο, αυτό λέω! Κι αν ακόμη τα νούμερα είναι ...σωστά, τελικά η σχεδιαστική γραμμή είναι λάθος! Αφού ΦΑΙΝΕΤΑΙ ψηλό και στενό, τότε, ΑΠΛΑ έπρεπε τα νούμερα να είναι διαφορετικά, ΑΠΛΟ είναι!
Αν ήμουν ο μόνος που του φαίνονταν έτσι το αμάξι, πάει καλά , έχω εγώ το πρόβλημα! Αλλά αφού κι άλλοι μοιράζονται την ίδια γνώμη, πάει να πει πως υπάρχει ένα θέμα...
Πχ το Stilo το 3θ ήταν επίσης ψηλό αυτοκίνητο, αλλά ΕΔΕΙΧΝΕ χαμηλό και φαρδύ, χάρη στο σχεδιασμό του... Το 307 έδειχνε επίσης ψηλό, γι' αυτό και το 308 άλλαξε αναλογίες, γιατί τελικά οι αγοραστές αν ήθελαν να πάρουν...πολυμορφικό, παίρναν κατευθείαν τέτοιο και όχι...μικρομεσαίο που πολυμορφικίζει!
Η τάση των ψηλών αμαξωμάτων, έχει αναστραφεί μερικώς, πχ και το νέο Civic είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο, το Bravo επίσης. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Yπάρχει ακόμα η Nissan ;
Εγώ νόμιζα μετά το Sunny και Almera τα παράτησε ...Όσο για το Accent ... η επιτυχημένη πορεία (όλων των εκδόσεων από το 1998) αποδεικνύει ότι τελικά φοριέται πολύ. Και ότι φοριέται πολύ, συνήθως αρέσει ... π.χ. σαν το τζιν παντελονάκι πολυλειτουργικό, ανθεκτικό, ελκυστικό, φοριέται παντού ... και πάντα σε τιμή ανθρωπινή. Και όταν ξεβάψει το πετάς και παίρνεις καινούριο. Αν θέλεις φυσικά, γιατί υπάρχουν και κάποιοι που κυκλοφορούν με ξεβαμμένα...Απλά τα πράγματα.
Η παρούσα έκδοση δεν φοριέται και τόσο, αυτό λέω! Κι αν ακόμη τα νούμερα είναι ...σωστά, τελικά η σχεδιαστική γραμμή είναι λάθος! Αφού ΦΑΙΝΕΤΑΙ ψηλό και στενό, τότε, ΑΠΛΑ έπρεπε τα νούμερα να είναι διαφορετικά, ΑΠΛΟ είναι!
Αν ήμουν ο μόνος που του φαίνονταν έτσι το αμάξι, πάει καλά , έχω εγώ το πρόβλημα! Αλλά αφού κι άλλοι μοιράζονται την ίδια γνώμη, πάει να πει πως υπάρχει ένα θέμα...
Πχ το Stilo το 3θ ήταν επίσης ψηλό αυτοκίνητο, αλλά ΕΔΕΙΧΝΕ χαμηλό και φαρδύ, χάρη στο σχεδιασμό του... Το 307 έδειχνε επίσης ψηλό, γι' αυτό και το 308 άλλαξε αναλογίες, γιατί τελικά οι αγοραστές αν ήθελαν να πάρουν...πολυμορφικό, παίρναν κατευθείαν τέτοιο και όχι...μικρομεσαίο που πολυμορφικίζει!
Η τάση των ψηλών αμαξωμάτων, έχει αναστραφεί μερικώς, πχ και το νέο Civic είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο, το Bravo επίσης.Συγνώμη κιόλα ... αλλά εμένα μου αρέσουν τα ψηλά αυτοκίνητα. Για αυτό έχω τζιπ. Υπάρχει θέμα; Πειράζω κάποιον ;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Yπάρχει ακόμα η Nissan ;
Εγώ νόμιζα μετά το Sunny και Almera τα παράτησε ...Όσο για το Accent ... η επιτυχημένη πορεία (όλων των εκδόσεων από το 1998) αποδεικνύει ότι τελικά φοριέται πολύ. Και ότι φοριέται πολύ, συνήθως αρέσει ... π.χ. σαν το τζιν παντελονάκι πολυλειτουργικό, ανθεκτικό, ελκυστικό, φοριέται παντού ... και πάντα σε τιμή ανθρωπινή. Και όταν ξεβάψει το πετάς και παίρνεις καινούριο. Αν θέλεις φυσικά, γιατί υπάρχουν και κάποιοι που κυκλοφορούν με ξεβαμμένα...Απλά τα πράγματα.
Η παρούσα έκδοση δεν φοριέται και τόσο, αυτό λέω! Κι αν ακόμη τα νούμερα είναι ...σωστά, τελικά η σχεδιαστική γραμμή είναι λάθος! Αφού ΦΑΙΝΕΤΑΙ ψηλό και στενό, τότε, ΑΠΛΑ έπρεπε τα νούμερα να είναι διαφορετικά, ΑΠΛΟ είναι!
Αν ήμουν ο μόνος που του φαίνονταν έτσι το αμάξι, πάει καλά , έχω εγώ το πρόβλημα! Αλλά αφού κι άλλοι μοιράζονται την ίδια γνώμη, πάει να πει πως υπάρχει ένα θέμα...
Πχ το Stilo το 3θ ήταν επίσης ψηλό αυτοκίνητο, αλλά ΕΔΕΙΧΝΕ χαμηλό και φαρδύ, χάρη στο σχεδιασμό του... Το 307 έδειχνε επίσης ψηλό, γι' αυτό και το 308 άλλαξε αναλογίες, γιατί τελικά οι αγοραστές αν ήθελαν να πάρουν...πολυμορφικό, παίρναν κατευθείαν τέτοιο και όχι...μικρομεσαίο που πολυμορφικίζει!
Η τάση των ψηλών αμαξωμάτων, έχει αναστραφεί μερικώς, πχ και το νέο Civic είναι χαμηλότερο και φαρδύτερο, το Bravo επίσης.Συγνώμη κιόλα ... αλλά εμένα μου αρέσουν τα ψηλά αυτοκίνητα. Για αυτό έχω τζιπ. Υπάρχει θέμα; Πειράζω κάποιον ;
Δεν εννοώ την απόσταση από το έδαφος! Εννοώ το σουλούπι του αυτοκινήτου!
Το νέο Accent, είτε το ψηλώσεις , είτε το κάνεις ...σαύρα των δρόμων, ΠΑΛΙ θα δείχνει ψηλόλιγνο!
Αν εσένα σου αρέσει έτσι, κανένα πρόβλημα, αλλά σε πολλούς ΔΕΝ αρέσει! -
αρα καταλήγουμε στο ....... αυτονόητο........ δηλαδη σε άλλους αρέσει και
σε άλλους όχι.......δηλαδη για τους γρήγορους και σπορτίφ χαρακτήρες δέν κάνει αλλα για τους οικογενειάρχές είναι μιά χαρα.
εμένα πχ η ψηλη θέση οδήγησης μου αρέσει.....ειδικά στα ταξίδια ειναι πιο απολαυστικό να τα βλέπεις απο ψηλά......αλλα για κάποιον που θέλει στριψίματα η ψηλη θέση οδήγησης δίνει μιά αίσθηση ανασφάλειας..... -
Ο χρήστης andykar έγραψε:
αρα καταλήγουμε στο ....... αυτονόητο........ δηλαδη σε άλλους αρέσει και
σε άλλους όχι.......δηλαδη για τους γρήγορους και σπορτίφ χαρακτήρες δέν κάνει αλλα για τους οικογενειάρχές είναι μιά χαρα.
εμένα πχ η ψηλη θέση οδήγησης μου αρέσει.....ειδικά στα ταξίδια ειναι πιο απολαυστικό να τα βλέπεις απο ψηλά......αλλα για κάποιον που θέλει στριψίματα η ψηλη θέση οδήγησης δίνει μιά αίσθηση ανασφάλειας.....Προφανώς και σε κάποιους θ' αρέσει! Προφανώς το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ μπορεί ν' αρέσει σε κάποιον!
-10 δισεκατομμύρια μύγες τρώνε σκατά, αυτές κάτι ξέρουν
-Τα ίδια και ο...κοπρολάγνος, προφανώς, αυτό που αηδιάζει τους περισσότερους, αυτός...Για την ταμπακιέρα όμως ούτε κουβέντα , ε Andy; Γιατί ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ πια το Accent όπως παλιά; Επειδή είναι 1.5Κ ακριβότερο, ή μήπως γιατί ο Έλληνας έγινε...πλουσιότερος;
Αν τελικά ΑΡΕΣΕ σε περισσότερους από όσους ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ, γιατί οι πωλήσεις δείχνουν άλλα;
Αυτή τη στιγμή η Hyundai κρατιέται κυρίως από το Getz και φυσικά το i30, ενώ τα Matrix, Tuscon, SantaFe, Sonata (ειδικά τα 2 τελευταία...) έχουν χαμηλές πωλήσεις (στο σύνολο...).
Η ιστορία έχει δείξει, πως αρκούν 2 μοντέλλα με τρελές πωλήσεις να σε φέρουν στην κορυφή: βλέπε παλιότερα Atos, Accent ή βλέπε σήμερα Corsa, Astra.
Αλλες φορές, αρκεί 1 για να κάνει διαφορά: βλ. Focus ή Golf.
Η Hyundai, ελπίζει στο ι30, αλλά μάλλον δεν φτάνει, γιατί απλά δεν είναι το φθηνότερο πια...Το Accent, ουσιαστικά απευθύνεται στις ενοικιάσεις ή στο leasing, καθώς το αγοράζουν ελάχιστοι και προφανώς λίγοι θα είναι αυτοί, αφού με 2Κ παραπάνω, αγοράζεις C4, ή Cee'd, που είναι άλλη κλάση και όχι σουπερμίνι με ουρά, όπως είναι το Accent... -
10.900 το άξεντ.
-
Kαιρός ήταν...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
10.900 το άξεντ.έρχεται κ η σειρά του i30...
-
Στη διαφήμιση του Accent αναφέρει : ' Strandart Ηλεκτρικό τιμόνι... '
-
Ε ναι...
-
Ε ναι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε ναι...Προφανώς θα είναι ηλεκτρουδραυλικό...
'Ηλεκτρικό τιμόνι' μου φέρνει στο μυαλό αποκλειστικά αρνητικά σχόλια συντακτών για την αίσθηση τιμονιού...
-
To προφανώς γιατί; Μπορεί να είναι σκέτο ηλεκτρικό, δεν θυμάμαι τι έχει ακριβώς, αλλά για να λένε ηλεκτρικό θα είναι σκέτο ηλεκτρικό.
-
Για να πω την αλήθεια δέν γνωρίζω αν απο πέρσι μέχρι φέτος έχουν αλλάξει τα συστήματα
στην κρεμαγιέρα του accent………ξέρω όμως οτι σαν αίσθηση στις μεγάλες ταχύτητες
ήταν πολύ καλό........ενέπνεε ασφάλεια.......ηταν αρκετά σφιχτό........
τώρα αν πέταξαν επάνω σκέτο ηλεκτρικό, νομίζω οτι δέν θα έχει την ίδια αίσθηση...........
είμαι και εγω αρνητικός με τα ηλεκτρικά τιμόνια.........μπορεί να βγει καλό....δέν λεω......
αλλά εμένα δεν μου αρέσει. -
Είδα 2 νέα Accent στο δρόμο αυτές τις μέρες.
Βρε παιδιά, πολύ στενό και ψηλό δε σας φαίνεται?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Είδα 2 νέα Accent στο δρόμο αυτές τις μέρες.Βρε παιδιά, πολύ στενό και ψηλό δε σας φαίνεται?
σώπα καλέ...
θα σου πει ο andy... ...την θεωρία του...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Είδα 2 νέα Accent στο δρόμο αυτές τις μέρες.Βρε παιδιά, πολύ στενό και ψηλό δε σας φαίνεται?
Από πλευράς εμφάνισης μου φαίνεται χειρότερο από το προηγούμενο μοντέλο.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Είδα 2 νέα Accent στο δρόμο αυτές τις μέρες.
Βρε παιδιά, πολύ στενό και ψηλό δε σας φαίνεται?
σώπα καλέ...
θα σου πει ο andy... ...την θεωρία του...
Ναι, κάτι πήρε το μάτι μου...
-
Εντυπώσεις από Matrix, κανείς; Σέρβις, ανταλλακτικά, αξιοπιστία, είναι 'εντάξει' η αντιπροσωπεία;
-
Σέρβις: γενικά δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αυτές, κάνουν καλή δουλειά και χωρίς 'μύτη'.
Ανταλλακτικά: αν σου φανούν ακριβές οι τιμές της αντιπροσωπείας (γενικά φθηνά είναι βέβαια), υπάρχουν και άλλοι παράλληλοι εισαγωγείς, τουλάχιστον στην Αθήνα.
Αξιοπιστία: γενικά τα hyundai δεν χαλάνε συχνά κι αν το πάθουν επιδιορθώνονται οικονομικά.
HYUNDAI FORUM