-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Στον πίνακα κατασκευαστών δεν βρήκα την επιλογή 'Lancia'...
δεν τη βγάζει,γιατί ο οδηγός της Amsoil αφορά τα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει στην Αμερικανική αγορά, προεδρούκο...
Εδώ δεν έχει την FIAT , θα έχει την Lancia...
Πάντως στους Αμερικάνους συγγενείς μου που με επισκεύφθηκαν το καλοκαίρι, άρεσε το Υ, ιδιαίτερα το εσωτερικό! Λογικό βέβαια, όταν άκουσαν πόσο κοστίζει η βενζίνη στην Ελλάδα και συνυπολογίσεις πως έχουν ένα SantaFe προηγούμενης γενιάς κι ένα Sonata επίσης προηγούμενης γενιάς, αυτά που μας...φορτώθηκαν με τους Ολυμπιακούς...
Αλλά είπαμε, 10 χρόνια εγγύηση δίνει η Hyundai στις ΗΠΑ, ή 100.000 μίλια, δεν μπορείς να την αγνοήσεις εύκολα, ειδικά αν είναι και φθηνότερη...Τι λέγαμ;
Α, για τα λάδια! Να υπενθυμίσω πως ψάχνουμε 10-40 ε; Δεν θέλω να ξεφύγω από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και μετά έχουμε πρόβλημα με το κάψιμο λαδιού...
Κάτι 0-40 και 5-40 τα φοβάμαι λιγάκι...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Τι λέγαμ;
Α, για τα λάδια! Να υπενθυμίσω πως ψάχνουμε 10-40 ε; Δεν θέλω να ξεφύγω από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και μετά έχουμε πρόβλημα με το κάψιμο λαδιού...
Κάτι 0-40 και 5-40 τα φοβάμαι λιγάκι...
Εγώ προτείνω agip 2000 .
Μου τα χε προτείνει και μένα σε παλιότερη αναζήτηση επί του θέματος (1400 16βου της μαμάς φίατ, εγώ). 12ε/λίτρο, καλή τιμή. Τελικά έμεινα με τα 20Κ της σελένια, τα οποία θα βάλω και στην επόμενη αλλαγή, καθώς θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα σε αντιπροσωπεία (μαζί με το τελευταίο σέρβις εντός εγγύησης).
Πάντως έχω παρατηρήσει αρκετή διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα (ακουστικά κυρίως) μεταξύ των φρέσκων σελένια και των γερασμένων (στα 10.000χλμ που τα αλλάζω). Καθώς δεν έχω δοκιμάσει άλλα λάδια, δεν έχω συγκριτικό μέτρο, όμως. Κάποιου βαθμού ταλαιπωρία των λιπαντικών είναι σίγουρη, οπότε δεν μπορώ να έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα 20Κ σ αυτόν τον τομέα.
-
Χρησιμοποιώ Selenia 10-60 Racing στο μαύρο 2λιτρο μεταλλικό δοχείο σε 2 αυτοκίνητα επί 6 χρόνια, σήμερα το ένα έχει 225.000 χλμ και το άλλο 297.000 χλμ το οποίο είναι κάθε μέρα στον κόφτη 7.100 σ.α.λ οι συμπιέσεις που πέρνω σε κάθε αλλαγή μπουζί είναι πολύ καλές με μικρά ίχνη φυσιολογικής φθοράς, δεν πρόκειται να το αλλάξω, σύμφωνοι είναι ακριβό, 27€ το 2λιτρο, αλλά μου απέδειξε ότι αξίξει τα λεφτά του, οι φθορές στον κινητήρα δεν φαίνονται από αλλαγή σε αλλαγή, αλλά μετά από 100.000χλμ γιατί σήμερα όλα τα λάδια είναι καλά, κάποια όμως είναι καλύτερα ή πιο κατάλληλα σε κάποιους κινητήρες, αν οι κινητήρες μου ήταν καινούργιοι θα έβαζα λεπτόρευστα λόγο των υδραυλικών καπελώτων. Σε άλλα 2 τουρμπάτα που έχω βάζω το ημισυνθετικό 15-50 που προτείνει ο κατασκευαστής, όταν στο ένα έβαλα συνθετικό 100% μου έδωσε τον άξονα της τουρμπίνας στο χέρι γιατί τα κάρβουνα του όταν καρβουνιάζει είναι πολύ σκληρά και γράφουν στον άξονα πολύ εύκολα. Αυτά απο προσωπικές εμπειρίες και με τα συγκεκριμένα μοτέρ, δεν προτείνω και δεν απορρίπτω τίποτα, λέω εγώ τι κάνω στα δικά μου αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
HighFidelity
την είδα και γω την έλλειψη των 20Κ.
Άλλαξα στα 10.000 χλμ, αλλά επειδή ο λογαριασμός είχε πολλά πράγματα (αμορτισερ, τακάκια κλπ), ξέχασα να ρωτησω πόσο κόστισαν τα λάδια.Η Φιατ δεν εισαγει πια τα σελενια στην Ελλαδα,την εισαγωγη την εχει αναλαβει ο Κοντελης στις ιδιες παντως τιμες.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τι λέγαμ;
Α, για τα λάδια! Να υπενθυμίσω πως ψάχνουμε 10-40 ε; Δεν θέλω να ξεφύγω από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και μετά έχουμε πρόβλημα με το κάψιμο λαδιού...
Κάτι 0-40 και 5-40 τα φοβάμαι λιγάκι...
Εγώ προτείνω agip 2000 .
Μου τα χε προτείνει και μένα σε παλιότερη αναζήτηση επί του θέματος (1400 16βου της μαμάς φίατ, εγώ). 12ε/λίτρο, καλή τιμή. Τελικά έμεινα με τα 20Κ της σελένια, τα οποία θα βάλω και στην επόμενη αλλαγή, καθώς θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα σε αντιπροσωπεία (μαζί με το τελευταίο σέρβις εντός εγγύησης).
Πάντως έχω παρατηρήσει αρκετή διαφορά στην λειτουργία του κινητήρα (ακουστικά κυρίως) μεταξύ των φρέσκων σελένια και των γερασμένων (στα 10.000χλμ που τα αλλάζω). Καθώς δεν έχω δοκιμάσει άλλα λάδια, δεν έχω συγκριτικό μέτρο, όμως. Κάποιου βαθμού ταλαιπωρία των λιπαντικών είναι σίγουρη, οπότε δεν μπορώ να έχω μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τα 20Κ σ αυτόν τον τομέα.
Τα εβαλα τα agip 2000 στο πουντο γιατι τα gold τα τσιμπαει αρκετα.50
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Πια η διαφορά του
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=422
από το
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=946Κάτι ακόμη εκτός από το συγκεκριμένο κατάστημα γνωρίζετε που αλλού μπορεί να βρει κάποιος Mobil 1 ;
M1 ... sto praktiker carefurr
Αγόρασα βιαστικά 1 λίτρο ΒΡ 7000 από το Καρφούρ και πλήρωσα €14,80 ενώ στο διαδικτυακό μαγαζί έχει €10.
Να πλήρωνα τόσο αλλά σε βενζινάδικο, όχι σε μεγάλο σουπερμάρκετ.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Εγώ προτείνω agip 2000 .Σου αρέσουν αυτά τα λάδια
Θα βάλω στο παλιό μερσεντές lamco συνθετικό 5W40 - το καημένο αμάξι πάντα έχει τα φτηνότερα λάδια της αγοράς
-
Έπεσα πάνω στην ενότητα τη κατάλληλη στιγμή. Έχει κανένας σας εμπειρία από after market βαλβολίνη για Honda?
-
Έπεσα πάνω στην ενότητα τη κατάλληλη στιγμή. Έχει κανένας σας εμπειρία από after market βαλβολίνη για Honda?
-
Μπαίνοντας, ενημερωτικά, στο site της Castrol, ψάχνοντας για το Edge, είπα να δω τι προτείνει για τον δικό μου κινητήρα (Μ50 με πάνω από 190.000 χλμ).
Πρότεινε το Edge Sport 10/60!!!!Το οποίο, κατά τα άλλα, το προτείνει για αγωνιστικούς κινητήρες!!!
Τι λέτε? Να δοκιμάσω?!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μπαίνοντας, ενημερωτικά, στο site της Castrol, ψάχνοντας για το Edge, είπα να δω τι προτείνει για τον δικό μου κινητήρα (Μ50 με πάνω από 190.000 χλμ).Πρότεινε το Edge Sport 10/60!!!!Το οποίο, κατά τα άλλα, το προτείνει για αγωνιστικούς κινητήρες!!!
Τι λέτε? Να δοκιμάσω?!
Πάλι θα αλλάξεις ρε?
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μπαίνοντας, ενημερωτικά, στο site της Castrol, ψάχνοντας για το Edge, είπα να δω τι προτείνει για τον δικό μου κινητήρα (Μ50 με πάνω από 190.000 χλμ).
Πρότεινε το Edge Sport 10/60!!!!Το οποίο, κατά τα άλλα, το προτείνει για αγωνιστικούς κινητήρες!!!
Τι λέτε? Να δοκιμάσω?!
Πάλι θα αλλάξεις ρε?
Ελεγα όσο έχει ακόμα ζέστες να δω πως είναι τα 10/60 Τρούλη μου!
Αφου θα αλλάξετε κι εσεις! Να κάθομαι να σας κοιτάω?! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Μπαίνοντας, ενημερωτικά, στο site της Castrol, ψάχνοντας για το Edge, είπα να δω τι προτείνει για τον δικό μου κινητήρα (Μ50 με πάνω από 190.000 χλμ).Πρότεινε το Edge Sport 10/60!!!!Το οποίο, κατά τα άλλα, το προτείνει για αγωνιστικούς κινητήρες!!!
Τι λέτε? Να δοκιμάσω?!
Πάντως εγώ που το είχα δοκιμάσει για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στο ραλάκι μου (1,6-8V) ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Και ο κινητήρας πεντακάθαρος....
-
Ο χρήστης chkolon έγραψε:
Μπαίνοντας, ενημερωτικά, στο site της Castrol, ψάχνοντας για το Edge, είπα να δω τι προτείνει για τον δικό μου κινητήρα (Μ50 με πάνω από 190.000 χλμ).
Πρότεινε το Edge Sport 10/60!!!!Το οποίο, κατά τα άλλα, το προτείνει για αγωνιστικούς κινητήρες!!!
Τι λέτε? Να δοκιμάσω?!
Πάντως εγώ που το είχα δοκιμάσει για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στο ραλάκι μου (1,6-8V) ήμουν πολύ ευχαριστημένος. Και ο κινητήρας πεντακάθαρος....
Τα Edge?!...ρωτάω επειδή είναι πολύ νέο προϊόν..!
-
Δεν υπάρχουν σημαντικές διαφορές από την προηγούμενη σειρά της Castrol....
Είναι το αντίστοιχο του Formula RS Racing 10W60....
Πολύ καλό λάδι...Το χρησιμοποιώ χρόνια στο αγωνιστικό και είμαι πολύ ικανοποιημένος...Ο κινητήρας εσωτερικά χωρίς κατάλοιπα, αντοχή στις θερμοκρασίες κλπ...
-
Α, μάλιστα.
Υποτίθεται ότι το Edge έχει σύγχρονη τεχνολογία κλπ κλπ...
Το RS 10/60 το έχω δοκιμάσει και δεν μου άρεσε καθόλου!!! (Εκτός από κάποιο που είχαμε φέρει από Αγγλία στα τέλη του '90)
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Τι λέγαμ;
Α, για τα λάδια! Να υπενθυμίσω πως ψάχνουμε 10-40 ε; Δεν θέλω να ξεφύγω από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής και μετά έχουμε πρόβλημα με το κάψιμο λαδιού...
Κάτι 0-40 και 5-40 τα φοβάμαι λιγάκι...
Εγώ προτείνω agip 2000 .
Μου τα χε προτείνει και μένα σε παλιότερη αναζήτηση επί του θέματος (1400 16βου της μαμάς φίατ, εγώ). 12ε/λίτρο, καλή τιμή. Τελικά έμεινα με τα 20Κ της σελένια
6e λίτρο όταν στην Αγγλία ο αντιπρόσωπος τα πουλά σχεδόν 11 λίρες !!
http://www.motoworlduk.co.uk/sint2000.html
Βρε σεις σας λέω έχω διαβάσει test που το συγκεκριμένο λάδι kicked some ακριβούς asses , π.χ shell 5W40 και red line 10w40 !!
Από την άλλη στη Ρωσσία κοστίζουν 4-4.5 e το λίτρο. Παίζει ρόλο και το χτίσιμο του ονόματος σε κάθε ξεχωριστή αγορά. -
Ο χρήστης chkolon έγραψε:
Έπεσα πάνω στην ενότητα τη κατάλληλη στιγμή. Έχει κανένας σας εμπειρία από after market βαλβολίνη για Honda?Λάδια κιβωτίου εννοείς;
Τα μαμά της Honda είναι από τα καλύτερα. Δεν υπάρχει λόγος να πας αλλού.
-
Ο χρήστης maranx έγραψε:
Έπεσα πάνω στην ενότητα τη κατάλληλη στιγμή. Έχει κανένας σας εμπειρία από after market βαλβολίνη για Honda?
Λάδια κιβωτίου εννοείς;
Τα μαμά της Honda είναι από τα καλύτερα. Δεν υπάρχει λόγος να πας αλλού.
Υπάρχει όμως κάτι από την AMSOIL που μόνο καλύτερο από το μαμά μπορεί να είναι. Η Honda πουλάει καλά στις ΗΠΑ.
http://www.amsoil.com/StoreFront/mtf.aspx
Replaces Honda Genuine MTF fluid for manual transaxles and Texaco MTX fluid. -
Μίλτο για Μεγκάν 2000 1,4 16V η AMSOIL MTG 75W90 και η Red Line MTL είναι εξίσου καλές;
Περι λιπαντικών γενικώς