-
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
ΑΝ είχε και DSG
Ναι αλλά δεν έχει. Και ούτε θα έχει στο άμεσο μέλλον. Αντίθετα το FR έχει και μάλιστα με
-
Το Cupra φυσικά & είναι το best seller των γρήγορων εκδόσεων αλλά έχουν πωληθεί & αρκετά FR (μην φανταστείς χιλιάδες) κυρίως για το DSG όπως επίσης & κάποια πετρέλαια. Αν είχα τα γκαφρά αυτό θα έπαιρνα σε πετρέλαιο με τους 170Hp και φυσικά με DSG (μένω επαρχία).
Όταν λέω για forums εννοώ τα 2 Ελληνικά που γνωρίζω. Ίσως να υπάρχουν και άλλα που αγνοώ.
Όσο αφορά τους αεροδυναμικούς θορύβους, παρέλειψα να αναφέρω ότι αυτοί εμφανίζονται σε υψηλές ταχύτητες και κάποιοι ανέφεραν πως όταν έχουν κλειστούς τους καθρέφτες σταματάνε οπότε κάπου από κει θα προέρχονται. -
ευχαριστω παιδια θα τα μεταφερω ολα. Να στε καλα
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κατά τ' άλλα, μάλλον αναφέρεσαι σε forum του εξωτερικού, στην Ελλάδα το FR πρέπει να το έχουν πάρει ελάχιστοι αν δεν κάνω λάθος...Αυτοί πάντως που τα έχουν πάρει, τα τρέχουν...
-
Καλησπέρα και από εμένα. Διάβαζα σήμερα στους 4Τ Αυγούστου και Οκτωβρίου για το Altea FR και μου φάνηκε πολύ καλή επιλογή. Είμαι στο ψάξιμο (με προοπτική νέου χρόνου) για ένα αμάξι με χώρους, καλές επιδόσεις και τετρακίνηση ευκαιριακή. Μέχρι τώρα καλύτερη επιλογή έβλεπα το Forester αλλά το FR μου φαίνεται πολύ καλή αξία για τα χρήματά του (αν εξαιρέσεις την εξωτερική εμφάνιση λόγω φτερών).
Έχει κανείς άποψη? -
Aποψη επι ποιου θεματος?
Το FR φερει δοκιμασμενες και σιγουρες μηχανολογικες λυσεις,ακολουθει τα χωροταξικα/εργονομικα προτυπα των συγχρονων πολυμορφικων,και προσφερει το κατι παραπανω σε σχεση με τον ανευρο γαλλικο ανταγωνισμο στην δυναμικη συμπεριφορα και την οδηγικη ευχαριστηση.
Αποκτηστε το τωρα σε 60 δοσεις και προνομιακο επιτοκιο....εεε ουπς παρασυρθηκα και νομισα πως ειμαι στη 'δουλεια'.Σορυ
Βασικα ειναι μια ιδαιτερη λυση και ο μπασταρδεμενος χαρακτηρας του ειναι αυτος που θα με απωθουσε περισσοτερο απο την εμφανιση.Επισης δεν ειναι και πολυ οικονομικο.Για την ιστορια και το Leon εχει αξιοπρεπεις χωρους.
εναλλακτικα(πολυ εναλλακτικα ομως) δες το dodge caliber.Χωροι και επιδοσεις, καλη τιμη αλλα μετριο οδηγικα.
Να σου λεγα και κανα meriva OPC?Εγω να στο λεγα αλλα τι θα μου λεγες εσυ μετα...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Aποψη επι ποιου θεματος?Το FR φερει δοκιμασμενες και σιγουρες μηχανολογικες λυσεις,ακολουθει τα χωροταξικα/εργονομικα προτυπα των συγχρονων πολυμορφικων,και προσφερει το κατι παραπανω σε σχεση με τον ανευρο γαλλικο ανταγωνισμο στην δυναμικη συμπεριφορα και την οδηγικη ευχαριστηση.
Αποκτηστε το τωρα σε 60 δοσεις και προνομιακο επιτοκιο....εεε ουπς παρασυρθηκα και νομισα πως ειμαι στη 'δουλεια'.Σορυ
Βασικα ειναι μια ιδαιτερη λυση και ο μπασταρδεμενος χαρακτηρας του ειναι αυτος που θα με απωθουσε περισσοτερο απο την εμφανιση.Επισης δεν ειναι και πολυ οικονομικο.Για την ιστορια και το Leon εχει αξιοπρεπεις χωρους.
εναλλακτικα(πολυ εναλλακτικα ομως) δες το dodge caliber.Χωροι και επιδοσεις, καλη τιμη αλλα μετριο οδηγικα.
Να σου λεγα και κανα meriva OPC?Εγω να στο λεγα αλλα τι θα μου λεγες εσυ μετα...
- Το σίγουρες μηχανολογικές λύσεις αν πηγαίνει στο δοκιμασμένες και αξιόπιστες είναι ΟΚ
- Μπασταρδεμένος χαρακτήρας ή απλώς πάει την ιδέα Altea (που ελπίζω να μην είναι απελπισία ότι πάντα μου άρεσε) ποιό πέρα. Στο κάτω κάτω στην γενιά του crossover ζούμε
- Τι εννοείς δεν είναι οικονομικό? Στο κόστος χρήσης ή τιμή αγοράς? γιατί στην τιμή αγοράς μάλλον για ευκαιρία μου φαίνεται αφού 490 λίτρα αποσκευών με πολυμορφικό χαρακτήρα, haldex και 200 ίππους δεν υπάρχει κάτι άλλο παρόμοιο κοντά.
- Δεν ξέρω αν πρόσεξες οτι το Forester μεχρι τώρα ήταν η πρώτη μου λύση άρα βλέπω το FR σαν κάτι ποιό light που σε καμία περίπτωση δεν είναι τα caliber, meriva. Βέβαια και τα 2 τα έχω δει και ειλικρινά απογοητεύτικα από το εσωτερικό τους. Αυτό που θα κοίταζα ευχαρίστως είναι το Astra SW με τον 1.6 turbo αλλά έλα που χρειάζομαι (νομίζω) μία έστω light τετρακίνηση για τις off ασφάλτου ομορφιές.
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Aποψη επι ποιου θεματος?Το FR φερει δοκιμασμενες και σιγουρες μηχανολογικες λυσεις,ακολουθει τα χωροταξικα/εργονομικα προτυπα των συγχρονων πολυμορφικων,και προσφερει το κατι παραπανω σε σχεση με τον ανευρο γαλλικο ανταγωνισμο στην δυναμικη συμπεριφορα και την οδηγικη ευχαριστηση.
Αποκτηστε το τωρα σε 60 δοσεις και προνομιακο επιτοκιο....εεε ουπς παρασυρθηκα και νομισα πως ειμαι στη 'δουλεια'.Σορυ
Βασικα ειναι μια ιδαιτερη λυση και ο μπασταρδεμενος χαρακτηρας του ειναι αυτος που θα με απωθουσε περισσοτερο απο την εμφανιση.Επισης δεν ειναι και πολυ οικονομικο.Για την ιστορια και το Leon εχει αξιοπρεπεις χωρους.
εναλλακτικα(πολυ εναλλακτικα ομως) δες το dodge caliber.Χωροι και επιδοσεις, καλη τιμη αλλα μετριο οδηγικα.
Να σου λεγα και κανα meriva OPC?Εγω να στο λεγα αλλα τι θα μου λεγες εσυ μετα...
- Το σίγουρες μηχανολογικές λύσεις αν πηγαίνει στο δοκιμασμένες και αξιόπιστες είναι ΟΚ
- Μπασταρδεμένος χαρακτήρας ή απλώς πάει την ιδέα Altea (που ελπίζω να μην είναι απελπισία ότι πάντα μου άρεσε) ποιό πέρα. Στο κάτω κάτω στην γενιά του crossover ζούμε
- Τι εννοείς δεν είναι οικονομικό? Στο κόστος χρήσης ή τιμή αγοράς? γιατί στην τιμή αγοράς μάλλον για ευκαιρία μου φαίνεται αφού 490 λίτρα αποσκευών με πολυμορφικό χαρακτήρα, haldex και 200 ίππους δεν υπάρχει κάτι άλλο παρόμοιο κοντά.
- Δεν ξέρω αν πρόσεξες οτι το Forester μεχρι τώρα ήταν η πρώτη μου λύση άρα βλέπω το FR σαν κάτι ποιό light που σε καμία περίπτωση δεν είναι τα caliber, meriva. Βέβαια και τα 2 τα έχω δει και ειλικρινά απογοητεύτικα από το εσωτερικό τους. Αυτό που θα κοίταζα ευχαρίστως είναι το Astra SW με τον 1.6 turbo αλλά έλα που χρειάζομαι (νομίζω) μία έστω light τετρακίνηση για τις off ασφάλτου ομορφιές.
-
- Το σίγουρες μηχανολογικές λύσεις αν πηγαίνει στο δοκιμασμένες και αξιόπιστες είναι ΟΚ
Ναι εννοω δοκιμασμενες σε μια σχετικα μεγαλη γκαμα μοντελων.
. >Μπασταρδεμένος χαρακτήρας ή απλώς πάει την ιδέα Altea (που ελπίζω να μην είναι απελπισία ότι πάντα μου άρεσε) ποιό πέρα. Στο κάτω κάτω στην γενιά του crossover ζούμε
Η ιδεα altea οταν παρουσιαστηκε ηταν προχωρημενη.Σημερα πιστευω οτι ειναι νορμαλ.Ναι 200 αλογα + σπορ ρυθμισεις την πανε πιο περα την ιδεα.Αλλα αναφερουμουν στον διτο χαρακτηρα:πολυμορφικο/οικογενειακο + hot hatch.ανεση+στησιμο.επιδοσεις + ησυχο ταξιδι.Δυσκολο λιγο να τα γεφυρωσεις ολα αυτα.
. >Τι εννοείς δεν είναι οικονομικό? Στο κόστος χρήσης ή τιμή αγοράς? γιατί στην τιμή αγοράς μάλλον για ευκαιρία μου φαίνεται αφού 490 λίτρα αποσκευών με πολυμορφικό χαρακτήρα, haldex και 200 ίππους δεν υπάρχει κάτι άλλο παρόμοιο κοντά.
Για τη βενζινα λεω.Εχω γνωστους με Leon cupra και FR.Ο πρωτος ειναι μιας καποιας οικονομικης επιφανειας και βρισκει την καταναλωση νορμαλ για το segment...και την τσεπη του.Ο δευτερος γκρινιαζει(για την εντος πολης)Αν στον οικογενειακο προγραμματισμο βρισκονται συχνα ταξιδια στην επαρχεια..σορυ περιφερεια και παλι ισως να ζοριστει ο προυπολογισμος σου(εθνικο δικτυο)
.> Δεν ξέρω αν πρόσεξες οτι το Forester μεχρι τώρα ήταν η πρώτη μου λύση άρα βλέπω το FR σαν κάτι ποιό light που σε καμία περίπτωση δεν είναι τα caliber, meriva. Βέβαια και τα 2 τα έχω δει και ειλικρινά απογοητεύτικα από το εσωτερικό τους. Αυτό που θα κοίταζα ευχαρίστως είναι το Astra SW με τον 1.6 turbo αλλά έλα που χρειάζομαι (νομίζω) μία έστω light τετρακίνηση για τις off ασφάλτου ομορφιές.
Πραγματι το forester ειναι κορυφαια επιλογη αλλα αν θες κατι πιο οικονομικο το altea μοιαζει να ναι η 2η επιλογη
-
Μήπως ειδικά για το Freetrack θα έπρεπε να συνεχίσουμε εδώ;
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Μήπως ειδικά για το Freetrack θα έπρεπε να συνεχίσουμε εδώ;ΟΚ
-
Πηγα σημερα για σερβις, το πρωτο.
Το αμαξι εχει κανει 7Κ χλμ.
Ζητησαν για αλλαγη λαδιων, φιλτρου λαδιου, βενζινης 165Ε.Ειναι πολλα; Ειναι λογικη τοσο γρηγορη αλλαγη φιλτρων;
-
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Πηγα σημερα για σερβις, το πρωτο.
Το αμαξι εχει κανει 7Κ χλμ.
Ζητησαν για αλλαγη λαδιων, φιλτρου λαδιου, βενζινης 165Ε.Ειναι πολλα; Ειναι λογικη τοσο γρηγορη αλλαγη φιλτρων;
Φιλτρο βενζινης στα 7000χλμ? Πες μας οτι σου ειπαν οτι ηταν και βρωμικο!!!!
-
jois21
σε τι αμαξι? -
Το πρόσεξα σήμερα μόλις... (λογικό, πρώτη φορά μπήκα εκεί μέσα... ).
Αφού ανοίξετε το link, δείτε κάτω κάτω ποιος έχει φτιάξει την σελίδα... Μια 'επιτυχημένη' συνεργασία, μπορεί να κάνει 'επιτυχημένο' ένα αυτοκίνητο;Επειδή τα έχω ξαναπεί, ξέρω πως είναι πολύ δύσκολο να είσαι τίμιος στις μέρες μας, αλλά πρέπει να τηρούνται και τα προσχήματα... Η γυναίκα του Καίσαρα, δεν φτάνει να είναι τίμια, πρέπει και να φαίνεται...
Τουλάχιστον πλέον, η Seat έχει κάποια καλά μοτερ στα χέρια της και δεν χρειάζεται βοήθεια, άρα το έργο καθίσταται πιο εύκολο.
(είμαι αυστηρός και εν μέρει άδικος το ξέρω, αλλά πάντα υποστήριζα πως τα περιοδικά πρέπει πρώτα απ' όλα ν' απευθύνονται στους αναγνώστες τους και όχι να στρογγυλεύουν τα συμπεράσματά τους για να ευχαριστήσουν τους διαφημιζόμενους...).
Η κριτική, είναι χρήσιμη, ακόμη κι όταν είναι (αν είναι...) άδικη!
Over and out! -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Πηγα σημερα για σερβις, το πρωτο.
Το αμαξι εχει κανει 7Κ χλμ.
Ζητησαν για αλλαγη λαδιων, φιλτρου λαδιου, βενζινης 165Ε.Ειναι πολλα; Ειναι λογικη τοσο γρηγορη αλλαγη φιλτρων;
Φιλτρο βενζινης στα 7000χλμ? Πες μας οτι σου ειπαν οτι ηταν και βρωμικο!!!!
Μπορεί να εννοεί το μικρό φιλτράκι που είναι πριν την εισαγωγή, στο χώρο του κινητήρα.
-
Η σέατ τεστ ντράιβ δίνει με συνοδό, ε;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πηγα σημερα για σερβις, το πρωτο.
Το αμαξι εχει κανει 7Κ χλμ.
Ζητησαν για αλλαγη λαδιων, φιλτρου λαδιου, βενζινης 165Ε.Ειναι πολλα; Ειναι λογικη τοσο γρηγορη αλλαγη φιλτρων;
Φιλτρο βενζινης στα 7000χλμ? Πες μας οτι σου ειπαν οτι ηταν και βρωμικο!!!!
Μπορεί να εννοεί το μικρό φιλτράκι που είναι πριν την εισαγωγή, στο χώρο του κινητήρα.
Αυτο αλλαζεται τοσο συχνα?
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Η σέατ τεστ ντράιβ δίνει με συνοδό, ε;συνηθως ναι
-
Ο άλλος ο άτιμος που πήρε Leon TSI για 3 ημέρες, πώς το πήρε ρε γμτ...και άλλοι ούτε 1.8Τ δεν είχαν ούτε στην έκθεση ούτε για τεστ ντράιβ...
SEAT FORUM