-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Πάρε ένα A4 TQ, μια 320Si και μια 159ti και βάλτα δίπλα δίπλα. Με το Audi δεν θα σε δουν ποτέ πιθανότατα, αλλά με τα άλλα δύο θα ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ. Είναι συμμετοχικές και ευχάριστες. Στην BMW οι άνθρωποι είναι απλά μπροστά από όλους τους άλλους, στην Alfa Romeo πήραν αποφάσεις για ελάφρωμα και τούρμπο. Σε σωστό δρόμο είναι. Η 159 δεν πουλάει και ούτε θα πουλήσει, αλλά είναι αμαξάρα .&- (και θα γίνει ακόμη καλύτερη)
Και με ένα Α4 quattro ασφαλώς και θα ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ.
Προφανώς, οι ερμηνείες μας για τη λέξη ΟΔΗΓΩ (με κεφαλαία) διαφέρουν ριζικά
Στα δικά μου πρότυπα τουλχ, κι έχοντας ασφαλώς οδηγησει Α4 ΤQ, 159 1.9+2.2
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Πάρε ένα A4 TQ, μια 320Si και μια 159ti και βάλτα δίπλα δίπλα. Με το Audi δεν θα σε δουν ποτέ πιθανότατα, αλλά με τα άλλα δύο θα ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ. Είναι συμμετοχικές και ευχάριστες. Στην BMW οι άνθρωποι είναι απλά μπροστά από όλους τους άλλους, στην Alfa Romeo πήραν αποφάσεις για ελάφρωμα και τούρμπο. Σε σωστό δρόμο είναι. Η 159 δεν πουλάει και ούτε θα πουλήσει, αλλά είναι αμαξάρα .&- (και θα γίνει ακόμη καλύτερη)
Και με ένα Α4 quattro ασφαλώς και θα ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ.
Προφανώς, οι ερμηνείες μας για τη λέξη ΟΔΗΓΩ (με κεφαλαία) διαφέρουν ριζικά
Στα δικά μου πρότυπα τουλχ, κι έχοντας ασφαλώς οδηγησει Α4 ΤQ, 159 1.9+2.2
Προφανώς και δεν θα έλεγα τη γνώμη μου αν δεν τα είχα οδηγήσει. Και η 159 και η 320 κατ'εμέ είναι πιο συμμετοχικές ακόμα και από το Α4 DTM.
-
Καλά, το υποκειμενικό στοιχείο περί αίσθησης σαφώς υπάρχει!
Αλλά δεν είναι καθόλου ευχάριστο (ούτε για το αυτοκίνητο ούτε οδηγώντας τη υπό κάποιες συνθήκες) να προσπαθεί ο κινητήρας να τραβήξει 1,500 κιλά
-
γι'αυτό το λόγο έχουν 2.2 λίτρα αντί για 2, 1.9 αντί για 1.8 και 1.8 αντί για 1.6
.Η παραπάνω ροπή αντισταθμίζει την δυσκολία του 'κλασσικού' σχήματος 1.6/1.8/2.0 να τραβήξει το βαρύ αμάξωμα.
-
Στην ελληνική αγορά ίσως και ο κυβισμός υποσυνείδητα απομακρύνει τους υποψήφιους αγοραστές. Συγκρίνοντας τους κινητήρες με τα κλασικά σχήματα που ανέφερε ο Babbis 1.6/1.8/2.0, σχηματίζει κανείς μια μάλλον αρνητική εικόνα για αυτούς (χωρίς να εξετάζονται όμως παράμετροι όπως το βάρος π.χ.).
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Στην ελληνική αγορά ίσως και ο κυβισμός υποσυνείδητα απομακρύνει τους υποψήφιους αγοραστές. Συγκρίνοντας τους κινητήρες με τα κλασικά σχήματα που ανέφερε ο Babbis 1.6/1.8/2.0, σχηματίζει κανείς μια μάλλον αρνητική εικόνα για αυτούς (χωρίς να εξετάζονται όμως παράμετροι όπως το βάρος π.χ.).συμφωνώ ότι ο Έλληνας συνιθισμένος από την αισχρή πολιτική του Ελληνικού κράτους αγόραζε 1200-1600 κ.ε αμάξια για 10ετίες, οπότε η αγορά ενός 1.9 ή 2.2 του φαίνεται κάπως! σε αντίθεση ενός 1.8Τ ή ενός 2λιτρου!
Όμως αυτη η επιλογή δεν επηρρεάζει Ευρωπαικές αγορές, και ταυτόχρονα καλύπτει το handicap του βάρους στα συγκριτικά με αντίπαλες προτάσεις.
Το θέμα είναι ότι ακόμα και αυτές οι επιλογές δεν δίνουν στην 159 το κάτι παραπάνω όπως είχε η 156 που κοντράριζε μεγαλύτερα κυβισμού αυτοκίνητα πχ 156 1.6 κοντράριζε 1.8 των άλλων με 115-125 άλογα, η 1.8 156 κοντράριζε 2λιτρα με 130-150 άλογα και η 156 2.0 κοντράριζε αυτοκίνητα άνω των 2 λίτρων ή 2λιτρα τούρμπο με 150-170 άλογα.
Ελπίζω η έλευση επιτέλους των JTB να επαναφέρει την τάξη.
Όσον αφορά τώρα την σύγκριση 159 με τους 'αντιπάλους', πιστεύω τα εξής:
- η 3άρα μέχρι και την 320 χάνει λόγω επιδόσεων (115/129 ή 140/150) έναντι (140/160/185), ενώ πάχει πολύ σε εμφάνιση όχι μόνο με την 159 που είναι κορυφή αλλά και από την νέα C-Class που είναι . Μπορεί να υπερτερεί σε feeling από την 159 αλλά σε δυο Γερμανικά τεστ ενεργητικής ασφάλειας έχασε από την 159 που πρώτευσε.
Από την 325 και πάνω τα πράγματα αλλάζουν υπέρ της 3άρας καθώς το βάρος της 159 την κάνει να χάνει το πλεονέκτημα που έχει σε χαμηλότερους κυβισμούς.
-
Το Α4 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο ειδικά στην έκδοση Quattro. Το VAG πιθανόν να βγάζει πλέον τα καλύτερα αυτοκίνητα και το Α4 δεν αποτελεί εξαίρεση. Όμως και πάλι πλην της έκδοσης 3.2/2.0ΤFSI δεν μπορώ να πω ότι μπορεί να σταθεί δίπλα δίπλα σε μια 159, με την διαφορά να είναι μεγάλη στην εμφάνιση και στο feeling.
-
Τα Saab 93 και Volvo S60 απευθύνονται σε σαφώς πιο συντηριτικό κοινό
και υστερούν έναντι των Γερμανο-Ιταλικών προτάσεων σε δυναμική συμπεριφορά ειδικα το Volvo αν και σε επιδόσεις πρέπει να είναι καλύτερα. -
H C-class δεν την έχω οδηγήσει, αλλά είναι το μόνο αυτοκινητο στην κατηγορία που κοντράρει την 159 σε εμφάνιση και έχω ακούσει ότι είναι και πολύ καλή στο δρόμο! Μεγάλο δίλλημα
Σαν γενική παρατήρηση έχω να πω ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά, και πιο πολύ ρόλο παίζουν οι προσωπικές συμπάθειες. Θα έλεγα ότι η 159 λόγω των master test υπερτερεί σε δυναμικά χαρ/κα και εμφάνιση, και αποτελεί την πληρέστερη πρόταση μέχρι τα 2 λίτρα με ερωτηματικό την C-Class.
-
Και το νέο Α4..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Και το νέο Α4..τι δείξανε τα συγκριτικά?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Και το νέο Α4..
τι δείξανε τα συγκριτικά?
Δεν έχω διαβάσει κάποιο, εξάλλου τον Δεκέμβρη αναμένεται η κυκλοφορία του.
-
Δεν μπορώ να φανταστώ σύγχρονο AUDI να μην είναι εξαιρετικό, άλλωστε δεν υπάρχουν και μεγάλα περιθώρια βελτίωσης από το πολύ καλό υπάρχον Α4.
Τώρα στα των πωλήσεων της 159.
Δεν πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι οι επιδόσεις. Άλλωστε όπως προείπα οι 316/318/320 που αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία πωλήσεων της 3άρας , αλλά και τα Α4 1.6/1.8Τ δεν υπερτερούν και πιθανόν υστερούν έναντι των 159 1.8/1.9/2.2.
Eπίσης δεν μπορώ να δεχτώ ότι:
1ον γεμίσαμε ανύσηχους οικογενειάρχες που θέλουν σπορ μπερλίνα
2ον και αν γεμίσαμε είναι τόσο απαιτητικοί που προτιμούν μαζικά την 3άρα με το κλικ καλύτερο feeling από την 159, αλλά και το κλικ χειρότερο handling. Αλλωστε μόνο οι πωλλησεις 316 είναι περισσότερες από όλες τις 159 μαζί!Αν συνυπολογίσουμε ότι η 159 δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε ποιότητα από τους Γερμανούς πλέον, και ότι οι 'μικροί' της χώροι δεν είναι μικρότεροι των χώρων της 3άρας ούτε σημαντικά μικρότεροι του Α4 τότε δεν μπορεί να εηξγηθεί η κακή πορεία των απόλυτων πωλήσεων.
Η εξήγηση που δίνω δεν έχει να κάνει με την 159 σαν προιόν συγκριτικά με Γερμανούς και Σουηδούς. Έχει να κάνει με το νέο target group της Alfa Romeo.
H Alfa Romeo ξεκίνησε την premium-πόιηση με την 156, και συνέχισε έντονα στην κατηγορία με την 147 και την GT.
Με την 159 πλέον πάτησε για τα καλά στα χωράφια των Γερμανο-Σουηδων.Όμως όσο καλή και να είναι η 159, όσο καλύτερη και να είναι, δεν μπορεί αν μια νυκτί να γίνει best seller. Άνθρωποι που οι ίδιοι, οι γονείς τους, και ο κοινωνικός περίγυρος αγοράζει σταθερά Γερμανικά premium και μάλιστα είναι ικανοποιημένοι (καθώς τα εν λόγω αυτοκίνητα ήταν και είναι τα καλύτερα overall της αγοράς) δεν μπορούν να εμπιστευτούν εύκολα ένα νέο παίχτη, πόσο μάλλον όταν το παρελθόν του παίχτη τις δεκαετίες 70+ με 90+ δεν ήταν και ότι καλύτερο.
Υπάρχουν πολλοί σκόπελοι να υπερπηδηθούν:
- Θα δώσω 30-40 χιλιάρικα. Και να βγει ζημιάρικο? τι κάνω?
- Θα δώσω 30-40 χιλιάρικα. Και σε 3-5 χρόνια που θα το πουλήσω πόσο θα πιάσει? Ξέρω ότι το Α4/3/C-Class θα ην μοσχοπουλήσω και θα πάρω κάποια λεφτά πίσω (άσχετα αν αυτό δεν ισχύει απόλυτα καθώς έχουμε υπερπροσφρά μτχ). Γιατί να ρισκάρω για την 159
- Θα δώσω 30-40 χιλιάρικα. Τι θα λένε οι φίλοι μου? Θα πουλήσω μούρη? Η πλειοψηφία των 'premium αγοραστών' ενδιαφέρονται πολύ για την μούρη. Αλλιώς αντί για 316/318/320 θα γεμίζαμε passat 2.0TFSI, Octavia RS, Laguna GT, Mondeo ST220 κλπ και άλλα εξαιρετικά μη-remium αυτοκίνητα.
- WAF/GAF = Wife/Girlfriend Acceptance Factor. Δεν χρειάζεται εξήγηση.
Στα 1-4 δεν ευθύνεται η Alfa. Όμως για τα επόμενα ευθύνεται:
-
Τι after sales έχει η Alfa Romeo? Τι επίσημη αντιπροσωπία? Τι δίκτυο? Αν και γίνονται καλά βήματα ακόμα απέχει! Στην Λάρισα παρόλο που ως ιδιοκτήτης είμαι πολύ ευχαριστημένος από το after sales, ξενερώνεις όταν πας για service και δίπλα σε brera-spider-159-gt βλέπεις fiat panda, punto, κλπ
-
Πολύ κακό marketing και κάκιστες σχέσεις με τον τύπο.
Με όλα αυτά under consideration, θεωρώ ότι η εμπορική πορεία της 159 είναι υπερ-επετυχημένη! Μάλιστα αυτές οι πωλήσεις αποτελούν ένα καλό εφαλτήριο για την ακόμα καλύτερη πορεία της αντικαταστάτριας της 159 όπου θα βρει ένα περισσότερο δεκτικό κοινό από ότι η 159.
-
Eπειδή έχω οδηγήσει και την BMW και την C μπορώ να πώ με βεβαιότητα οτι η C είναι αιώνες καλύτερη από την παλιά αλλά BMW δεν είναι.
Τώρα σε σχέση με την 159 δεν ξέρω, δεν έχω άποψη για την 159 δεν την έχω οδηγήσει
Υ.Γ Μιλάω για BMW 320coupe με 170 άλογα και C200K -
δεν νομίζω ότι είναι δίκαιη η σύγκριση 320 κουπέ με c200. Η μεν πρωτη φαντάζομαι θα είναι πιο σπορ στημένη (ως κουπέ) ενώ η 2η είναι οικογενειακή! Παρόλαυτα, θα σύμφωνήσω ότι όσο και να προσπάθησε η mercedes είχε μεγάλο έδαφος να καλύψει και έτσι θα πόνταρα ότι η c είναι υποδεέστερη της 3. Όμως η c είναι πραγματικά υπέροχη εμφανησιακήα και έχει και το αστέρι
Για να συνεχίσω αυτό που έλεγα για τις πωλήσεις, ας ρίξουμε μια ματιά στις πωλήσεις E-Class vs 5 series vs A6 και S-Class vs 7Series vs A8.
η Mercedes πουλάει όσο η ΒΜW-AUDI μαζί ακόμα και αν υπολογίσουμε και τα 95 SAAB/S80 Volvo!
Βέβαια άποψή μου είναι ότι στις κατηγορίες αυτές η Mercedes είναι μονόδρομος, αλλά η διαφορά σε πωλήσεις δεν αντικατοπτρίζει την διαφορά σε 'ποιότητα' προιόντος!
H ΒΜW-AUDI στις κατηγορίες αυτές έχει το πρόβλημα της 159 στην κατηγορία D, και μάλιστα μεγαλύτερο καθώς σε αντίθεση με την 159, υπολείπονται σαν αυτοκίνητα απο τις E-Class/S-Class.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι 5άρες/7άρες και τα Α6/Α8 δεν είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα. Χρειάζεται χρόνο το κοινό να **συνειδητοποιήσει ** ότι είναι αξιολογότατες, όπως το ίδιο ισχύει για την 159.
-
Κοίτα η 320 coupe δεν είχε κάτι που να την έκανε ιδιαίτερα πιο σπόρ. Αντίθετα είχε ανετη ανάρτηση και εξίσου καλή απόσβεση ανωμαλιών με την C. Αλλά είχε πολύ καλύτερο τιμόνι από την C ( και η 320 με τις 4 πόρτες το ίδιο έχει ) και ένα πραγματικά κορυφαίο κιβώτιο ταχυτήτων. Η αίσθηση γενικά είναι πιο οδηγοκεντρική αισθάνεσαι οτι είσαι μέσα στο αυτοκίνητο και κινείσαι μαζί του, αντιδράς μαζί του. Αντίθετα η θέση οδήγησης της C σου δίνει μια κάπως αφ υψηλού άποψη για όλα είσαι μακριά από το παιχνίδι και απλά δίνεις οδηγίες ενώ και το τιμόνι αν και αρκετά καλό δεν φτάνει με τίποτα την αίσθηση της 3αρας. Όντως έχει ωραίο σχήμα ( αν και εμένα μου αρέσει και η 3αρα αρκεί να μην είναι sedan ) όντως κάνει πολύ άνετο ταξίδι ( αλλά θα την αγόραζα με αυτόματο γιατί το χειροκίνητο είναι κάπως ενώ σε αυτό τον τομέα ( ανεση ταξιδιου ) και η 3αρα είναι εξίσου καλή και ίσως λίγο πιο αθόρυβη ). Εσωτερικά προτιμώ την 3αρα πάλι, ίσως να φταίει το απαίσιο μπέζ σαλόνι της C που οδήγησα γι αυτό.
Τελικη σούμα?
Αν κουπε ή wagon τότε 3αρα αν sedan C. H C σε wagon εκδοχή απορίπτεται γιατί δεν μου άρεσε
Αν 159 τότε 2.2 και άνω και φυσικά wagon. -
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Η πλειοψηφία των 'premium αγοραστών' ενδιαφέρονται πολύ για την μούρη. Αλλιώς αντί για 316/318/320 θα γεμίζαμε passat 2.0TFSI, Octavia RS, Laguna GT, Mondeo ST220 κλπ και άλλα εξαιρετικά μη-remium αυτοκίνητα.
Και όμως γεμίσαμε!
550 Octavia RS
614 δίλιτρα Passat (όσες οι 159 ολο το 2007)Με όλα αυτά under consideration, θεωρώ ότι η εμπορική πορεία της 159 είναι υπερ-επετυχημένη! Μάλιστα αυτές οι πωλήσεις αποτελούν ένα καλό εφαλτήριο για την ακόμα καλύτερη πορεία της αντικαταστάτριας της 159 όπου θα βρει ένα περισσότερο δεκτικό κοινό από ότι η 159.
http://www.seaa.gr/data/segments/2007-8-seg.pdf
Δηλαδή είναι επιτυχημένο μοντέλο με 80 ταξ/μήνα;
Αν ήταν αποτυχημένο, πόσα θα έδινε; 11-12/μήνα ;
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
1.8JTB 200 Q1 2008
Ενδιαφέρομαι!!!
Από τα diesel τι θα βγει?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Σαν γενική παρατήρηση έχω να πω ότι όλα τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά, και πιο πολύ ρόλο παίζουν οι προσωπικές συμπάθειες....
A γειάσου!!!
Έχω διαβάσει στο τοπικ για βάρος, κιλά ανά ίππο, χρόνους πίστας, τετρακίνηση.
Tελικά, συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω του Babbis. Aγόρασα την 159 (2.2) κυρίως επειδή μου άρεσαν οι καμπύλες της. Δεν είμαι κολημμένος Alfistas, είχα γερμανικά, γαλλικά, γιαπωνέζικα, από όλα, μερικά από αυτά τετρακίνητα ή/και πολύ γρήγορα. H προσωπική άποψή μου είναι ότι τα αυτοκίνητα μοιάζουν πλέον πολύ μεταξύ τους, όλα αυτής της κατηγορίας μπορούν να πάνε αέρα για την κατάσταση των ελληνικών ανοιχτών στην κυκλοφορία δρόμων και ότι τελικά, όταν σκας τόσα χιλιάρικα για αυτοκίνητο, το πιο σημαντικό είναι να σου αρέσει η φάτσα, τα οπίσθια και άλλες λεπτομέρειες που μας κάνουν συνήθως να -
Ωπα ρε παιδια!Μπορει ναι μεν ολα τα αυτοκίνητα να ειναι πλέον καλά,αλλα δεν θα αφησεις και στην άκρη τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά χωρις να τα εξετασεις.
Ειδικα μιλώντας για τετρακινηση (σημαντικότατος παραγοντας για την οδική συμπεριφορα) και κιλά/ίππο,πιστευω οτι θα ανετα θα αφηνα στην ακρη οτιδηποτε εχει να κανει με την εξωτερική τους εμφανιση. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ωπα ρε παιδια!Μπορει ναι μεν ολα τα αυτοκίνητα να ειναι πλέον καλά,αλλα δεν θα αφησεις και στην άκρη τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά χωρις να τα εξετασεις.
Ειδικα μιλώντας για τετρακινηση (σημαντικότατος παραγοντας για την οδική συμπεριφορα) και κιλά/ίππο,πιστευω οτι θα ανετα θα αφηνα στην ακρη οτιδηποτε εχει να κανει με την εξωτερική τους εμφανιση.Πρώτα πρώτα αυτό δεν ισχύει εδώ μέσα όπου οι Alfa δικαίως και αδίκως θάβονται και χλευάζονται με συνοδεία κλπ ακόμα και σε άσχετα θέματα προκαλώντας άσχημες (και αδικαιολόγητες) αντιδράσεις από φίλους και οπαδούς της Alfa.
Κατά 2ον θα συμφωνήσω με σενα και θα επεκτείνω την έννοια 'με φτιάχνει' ένα αυτοκίνητο.
Κάποιον μπορεί να τον φτιάχνει το corsa opc επειδή είναι πύραυλος, ευέλικτο και πρακτικό στην πόλη .
Κάποιον μπορεί να τον φτιάχνει το GTi επειδή πέρα από την άρτια μηχανολογική του κατάσταση φέρει ένα θρυλικό όνομα.
Κάποιον μπορεί να τον φτιάχνει η πίσω κίνηση (πχ ο Νίκος120i είχε καυλώσει με την πίσω κίνηση και πήρε 120ι )
Κάποιον μπορεί να τον φτιάχνει το 307cc επειδή είναι φθηνό, ανοιχτό-κλειστο, όμορφο και οριακά κουβαλάει και 4 άτομα.
Κάποιον μπορεί να τον φτιάχνει η brera λόγω καμπυλών, torsen c τετρακίνησης, στιβαρού πλαισίου και v6 και ας μην είναι για πίστα, και για φανάρια.
-
Μπάμπη,ολα τα αυτοκίνητα ειναι καλά,εφ'όσων ο αγοραστης τους αποδεχτει αυτο που αγορασε και θελήσει να το απολαύσει με οτι πιθανο ελλάτωμα και να εχει.
Ολοι μας θα βρούμε διαφορετικά πραγματα να 'γουσταρουμε' σε ενα αυτοκίνητο,και όλοι μας (αν θελουμε) θα εξαιρεσουμε κάποια πιθανα του μειονεκτηματα,μιας και διαφορετικά θα μας φαει η μιζερια.(και μειονεκτηματα θα βρει ο κακοδιάθετος σε οποιοδηποτε αυτοκίνητο κυκλοφορει στον κόσμο)Αυτο ισχύει απο την ώρα της αγορας και έπειτα.
Πρίν την αγορα όμως,εαν εχεις κάποια κριτηρια αγορας τα οποία ειναι μηχανολογικά όπως η τετρακίνηση ή η αναλογία κιλών/ίππο (για μενα ειναι λογικότατη η απαίτηση αυτων ή άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών τα οποία στην ουσία συνθετουν τα δυναμικά χαρακτηριστικα του οχηματος που επιθυμούμε) πιστευω οτι δεν θα πραξεις σωστα εαν αντι για αυτα προτιμήσεις την εξωτερική εμφανιση.
(τηρουμενων και κάποιων αναλογιών βεβαια,όχι εαν υπολειπεται κατα 0,3 κιλά/ίππο να προτιμούσα το ιμπρεζα εναντι της 159!Μιλάω για σημαντικές διαφορες)
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πρίν την αγορα όμως,εαν εχεις κάποια κριτηρια αγορας τα οποία ειναι μηχανολογικά όπως η τετρακίνηση ή η αναλογία κιλών/ίππο (για μενα ειναι λογικότατη η απαίτηση αυτων ή άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών τα οποία στην ουσία συνθετουν τα δυναμικά χαρακτηριστικα του οχηματος που επιθυμούμε) πιστευω οτι δεν θα πραξεις σωστα εαν αντι για αυτα προτιμήσεις την εξωτερική εμφανιση.
και πάλι θα συμφωνήσω μαζί σου .
Όμως το που σταματάει η αναζήτηση της εμφάνισης, της ποιότητας, της μούρης, κλπ είναι επίσης υποκειμενικό.
Αν θέλω κάτι πολύ γρήγορο τότε μεταξύ 2 αυτοκινήτων με 0-100 7 και 7,8 δευτ θα επιλέξω αυτό με το 7.
Αν όμως αυτό με το 7 υστερεί κατά πολύ σε εμφάνιση από αυτό με 7,8? Και αν πέρα της εμφάνισης μου αρέσει το εσωτερικό αυτού με το 7,8? Αν το βρίσκω πιο άνετο? πιο πρακτικό?
Σημαίνει αυτό οτι η επιλογή του 7,8 έναντι του 7 είναι λάθος? Μήπως αυτοκίνητο με 7,8 δεν είναι πολύ γρήγορο για να καλύπτει το κριτήριο που έθεσα? Μην ξεχνάμε ότι το 95% των αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχουν 0-100 πάνω από 10! και πως ακόμα και συγχρονα μικρά τούρμπο όπως astra 1.6T και golf tsi δεν έχουν κάτω από 8 0-100!
Όλα είναι σχετικά λοιπόν. Αν κάποιος προτιμάει το 7 μόνο και μόνο για την καλύτερη επίδοση, τότε θα τον 'χαρακτηρίσω' καυλόγκαζο και κοντράκια! Φυσικά δικαίωμά του είναι, όπως και δικαίωμα μου να μην πάρω σοβαρά την άποψή του!
Πρόσεξε!! Δεν λέω ότι όποιος πάρει αυτοκίνητο με 0-100 κάτω από 8 είναι καυλόγκαζος . Λέω όμως ότι αν επιλέξεις το 7 έναντι του 7,8 μόνο επειδή είναι κατά 0,8 γρηγορότερο στο 0-100 τότε σε νοιάζει η κόντρα.
Alfa Romeo 159 & 159TBi