Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Απωλεια ελεγχου αμαξιου σε καμπυλη με 40 χαω!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    49
    687
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      firegarden last edited by

      Καλημέρα. Προχτες καθως γυριζα απο τη δουλεια,υστερα απο ενα μικρο ψιχαλισμα και οδηγωντας με την ιλιγγιωδη (!) ταχυτητα των 40 χλμ ανα ωρα (ισως και λιγοτερα) σε μια καμπυλη, εχασα τον ελεγχο του αμαξιου. Και οι 4 ροδες γυριζαν χωρις να εχουν προσφυση με αποτελεσμα αφενος να κοντεψω να πεσω πανω σε ενα αμαξι που ερχοταν στο αντιθετο ρευμα (παλι καλα που μπορεσε να με αποφυγει ο ανθρωπος) κι αφετερου αφου το αμαξι γυρισε τελικα στο πλαι και προχωρησε για αρκετα μετρα ετσι,να καβαλησω το πεζοδρομιο και να χτυπησω τον τοιχο, προκαλωντας ζημια στον μπροστινο προφυλακτηρα.

      Το πρωτο πραγμα που εκανα μολις επανεφερα το αμαξι στην ακρη του δρομου, ηταν να κοιταξω για λαδια στο δρομο. Οχι μονο δεν ειδα λαδια, αλλα τα διερχομενα αμαξια δεν εδειχναν να εχουν κανενα προβλημα με την προσφυση.

      Ως νουμερο 1 ενοχο για το ατυχημα, θεωρω τα ελαστικα μου. Εχω τα Yokohama C drive 195/50/15 82Η σε Φιεστα 1600, αγορασμενα στις 20/1/2007 με ημερομηνια κατασκευης 39η εβδομαδα του 2006.Δηλαδη τα ελαστικα ειναι τωρα ενος ετους απο τοτε που κατασκευαστηκαν. Παρα τη νεοτητα τους, απο την αρχη εδειχναν οτι δεν εχουν καλο κρατημα,ειδικα στο νερο,με το πιο κραυγαλεο παραδειγμα να ειναι το γεγονος οτι ενω ειμαι σταματημενος σε φαναρι, με το που ξεκιναω και το αμαξι περναγε πανω απο ελαχιστο νερο με μηδαμινη ταχυτητα,οι ροδες να σπινιαρουν.

      Θα ηθελα τη γνωμη σας για το αν οντως φταινε τα λαστιχα ή κατι αλλο. (Πχ ξερω οτι καποιες ζαντες μου ειναι στραβες αλλα δε νομιζω οτι αυτο δικαιολογει απωλεια προσφυσης και στις 4 ροδες με τοσο μικρη ταχυτητα.)

      Επισης θα ηθελα την αποψη σας για το τι ελαστικα να βαλω,μιας και τα Yokohama μαλλον θα φανε σουτ εντος της ημερας κι επισης τις προτασεις σας για μαγαζι με ελαστικα,διοτι το μαγαζι στο οποιο εβαλα τα ελαστικα το Γεναρη (Φωκας στο Μπουρναζι) το θεωρω τελειως αναξιοπιστο,μιας και
      οταν ειχα ζητησει να δω την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων,μου εδειξαν ενα λαστιχο με εβδομαδα 42/06 και τα υπολοιπα 3 εχουν ως εβδομαδα κατασκευης την 39/06, με αποτελεσμα αυτη τη στιγμη το αμαξι να φοραει 3 λαστιχα με εβδομαδα κατασκευης 39/06 και ενα με 42/06.Οταν διαπιστωσα τι συνεβη,ηταν πλεον αργα.

      Ζητω συγγνωμη για το μεγαλο ποστ και σας ευχαριστω ολους για το χρονο σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • F
        firegarden last edited by

        Καλημέρα. Προχτες καθως γυριζα απο τη δουλεια,υστερα απο ενα μικρο ψιχαλισμα και οδηγωντας με την ιλιγγιωδη (!) ταχυτητα των 40 χλμ ανα ωρα (ισως και λιγοτερα) σε μια καμπυλη, εχασα τον ελεγχο του αμαξιου. Και οι 4 ροδες γυριζαν χωρις να εχουν προσφυση με αποτελεσμα αφενος να κοντεψω να πεσω πανω σε ενα αμαξι που ερχοταν στο αντιθετο ρευμα (παλι καλα που μπορεσε να με αποφυγει ο ανθρωπος) κι αφετερου αφου το αμαξι γυρισε τελικα στο πλαι και προχωρησε για αρκετα μετρα ετσι,να καβαλησω το πεζοδρομιο και να χτυπησω τον τοιχο, προκαλωντας ζημια στον μπροστινο προφυλακτηρα.

        Το πρωτο πραγμα που εκανα μολις επανεφερα το αμαξι στην ακρη του δρομου, ηταν να κοιταξω για λαδια στο δρομο. Οχι μονο δεν ειδα λαδια, αλλα τα διερχομενα αμαξια δεν εδειχναν να εχουν κανενα προβλημα με την προσφυση.

        Ως νουμερο 1 ενοχο για το ατυχημα, θεωρω τα ελαστικα μου. Εχω τα Yokohama C drive 195/50/15 82Η σε Φιεστα 1600, αγορασμενα στις 20/1/2007 με ημερομηνια κατασκευης 39η εβδομαδα του 2006.Δηλαδη τα ελαστικα ειναι τωρα ενος ετους απο τοτε που κατασκευαστηκαν. Παρα τη νεοτητα τους, απο την αρχη εδειχναν οτι δεν εχουν καλο κρατημα,ειδικα στο νερο,με το πιο κραυγαλεο παραδειγμα να ειναι το γεγονος οτι ενω ειμαι σταματημενος σε φαναρι, με το που ξεκιναω και το αμαξι περναγε πανω απο ελαχιστο νερο με μηδαμινη ταχυτητα,οι ροδες να σπινιαρουν.

        Θα ηθελα τη γνωμη σας για το αν οντως φταινε τα λαστιχα ή κατι αλλο. (Πχ ξερω οτι καποιες ζαντες μου ειναι στραβες αλλα δε νομιζω οτι αυτο δικαιολογει απωλεια προσφυσης και στις 4 ροδες με τοσο μικρη ταχυτητα.)

        Επισης θα ηθελα την αποψη σας για το τι ελαστικα να βαλω,μιας και τα Yokohama μαλλον θα φανε σουτ εντος της ημερας κι επισης τις προτασεις σας για μαγαζι με ελαστικα,διοτι το μαγαζι στο οποιο εβαλα τα ελαστικα το Γεναρη (Φωκας στο Μπουρναζι) το θεωρω τελειως αναξιοπιστο,μιας και
        οταν ειχα ζητησει να δω την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων,μου εδειξαν ενα λαστιχο με εβδομαδα 42/06 και τα υπολοιπα 3 εχουν ως εβδομαδα κατασκευης την 39/06, με αποτελεσμα αυτη τη στιγμη το αμαξι να φοραει 3 λαστιχα με εβδομαδα κατασκευης 39/06 και ενα με 42/06.Οταν διαπιστωσα τι συνεβη,ηταν πλεον αργα.

        Ζητω συγγνωμη για το μεγαλο ποστ και σας ευχαριστω ολους για το χρονο σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          firegarden last edited by

          Καλημέρα. Προχτες καθως γυριζα απο τη δουλεια,υστερα απο ενα μικρο ψιχαλισμα και οδηγωντας με την ιλιγγιωδη (!) ταχυτητα των 40 χλμ ανα ωρα (ισως και λιγοτερα) σε μια καμπυλη, εχασα τον ελεγχο του αμαξιου. Και οι 4 ροδες γυριζαν χωρις να εχουν προσφυση με αποτελεσμα αφενος να κοντεψω να πεσω πανω σε ενα αμαξι που ερχοταν στο αντιθετο ρευμα (παλι καλα που μπορεσε να με αποφυγει ο ανθρωπος) κι αφετερου αφου το αμαξι γυρισε τελικα στο πλαι και προχωρησε για αρκετα μετρα ετσι,να καβαλησω το πεζοδρομιο και να χτυπησω τον τοιχο, προκαλωντας ζημια στον μπροστινο προφυλακτηρα.

          Το πρωτο πραγμα που εκανα μολις επανεφερα το αμαξι στην ακρη του δρομου, ηταν να κοιταξω για λαδια στο δρομο. Οχι μονο δεν ειδα λαδια, αλλα τα διερχομενα αμαξια δεν εδειχναν να εχουν κανενα προβλημα με την προσφυση.

          Ως νουμερο 1 ενοχο για το ατυχημα, θεωρω τα ελαστικα μου. Εχω τα Yokohama C drive 195/50/15 82Η σε Φιεστα 1600, αγορασμενα στις 20/1/2007 με ημερομηνια κατασκευης 39η εβδομαδα του 2006.Δηλαδη τα ελαστικα ειναι τωρα ενος ετους απο τοτε που κατασκευαστηκαν. Παρα τη νεοτητα τους, απο την αρχη εδειχναν οτι δεν εχουν καλο κρατημα,ειδικα στο νερο,με το πιο κραυγαλεο παραδειγμα να ειναι το γεγονος οτι ενω ειμαι σταματημενος σε φαναρι, με το που ξεκιναω και το αμαξι περναγε πανω απο ελαχιστο νερο με μηδαμινη ταχυτητα,οι ροδες να σπινιαρουν.

          Θα ηθελα τη γνωμη σας για το αν οντως φταινε τα λαστιχα ή κατι αλλο. (Πχ ξερω οτι καποιες ζαντες μου ειναι στραβες αλλα δε νομιζω οτι αυτο δικαιολογει απωλεια προσφυσης και στις 4 ροδες με τοσο μικρη ταχυτητα.)

          Επισης θα ηθελα την αποψη σας για το τι ελαστικα να βαλω,μιας και τα Yokohama μαλλον θα φανε σουτ εντος της ημερας κι επισης τις προτασεις σας για μαγαζι με ελαστικα,διοτι το μαγαζι στο οποιο εβαλα τα ελαστικα το Γεναρη (Φωκας στο Μπουρναζι) το θεωρω τελειως αναξιοπιστο,μιας και
          οταν ειχα ζητησει να δω την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων,μου εδειξαν ενα λαστιχο με εβδομαδα 42/06 και τα υπολοιπα 3 εχουν ως εβδομαδα κατασκευης την 39/06, με αποτελεσμα αυτη τη στιγμη το αμαξι να φοραει 3 λαστιχα με εβδομαδα κατασκευης 39/06 και ενα με 42/06.Οταν διαπιστωσα τι συνεβη,ηταν πλεον αργα.

          Ζητω συγγνωμη για το μεγαλο ποστ και σας ευχαριστω ολους για το χρονο σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • Z
            zardoz last edited by

            Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
            Καλημέρα. Προχτες καθως γυριζα απο τη δουλεια,υστερα απο ενα μικρο ψιχαλισμα και οδηγωντας με την ιλιγγιωδη (!) ταχυτητα των 40 χλμ ανα ωρα (ισως και λιγοτερα) σε μια καμπυλη, εχασα τον ελεγχο του αμαξιου. Και οι 4 ροδες γυριζαν χωρις να εχουν προσφυση με αποτελεσμα αφενος να κοντεψω να πεσω πανω σε ενα αμαξι που ερχοταν στο αντιθετο ρευμα (παλι καλα που μπορεσε να με αποφυγει ο ανθρωπος) κι αφετερου αφου το αμαξι γυρισε τελικα στο πλαι και προχωρησε για αρκετα μετρα ετσι,να καβαλησω το πεζοδρομιο και να χτυπησω τον τοιχο, προκαλωντας ζημια στον μπροστινο προφυλακτηρα.

            Το πρωτο πραγμα που εκανα μολις επανεφερα το αμαξι στην ακρη του δρομου, ηταν να κοιταξω για λαδια στο δρομο. Οχι μονο δεν ειδα λαδια, αλλα τα διερχομενα αμαξια δεν εδειχναν να εχουν κανενα προβλημα με την προσφυση.

            Ως νουμερο 1 ενοχο για το ατυχημα, θεωρω τα ελαστικα μου. Εχω τα Yokohama C drive 195/50/15 82Η σε Φιεστα 1600, αγορασμενα στις 20/1/2007 με ημερομηνια κατασκευης 39η εβδομαδα του 2006.Δηλαδη τα ελαστικα ειναι τωρα ενος ετους απο τοτε που κατασκευαστηκαν. Παρα τη νεοτητα τους, απο την αρχη εδειχναν οτι δεν εχουν καλο κρατημα,ειδικα στο νερο,με το πιο κραυγαλεο παραδειγμα να ειναι το γεγονος οτι ενω ειμαι σταματημενος σε φαναρι, με το που ξεκιναω και το αμαξι περναγε πανω απο ελαχιστο νερο με μηδαμινη ταχυτητα,οι ροδες να σπινιαρουν.

            Θα ηθελα τη γνωμη σας για το αν οντως φταινε τα λαστιχα ή κατι αλλο. (Πχ ξερω οτι καποιες ζαντες μου ειναι στραβες αλλα δε νομιζω οτι αυτο δικαιολογει απωλεια προσφυσης και στις 4 ροδες με τοσο μικρη ταχυτητα.)

            Επισης θα ηθελα την αποψη σας για το τι ελαστικα να βαλω,μιας και τα Yokohama μαλλον θα φανε σουτ εντος της ημερας κι επισης τις προτασεις σας για μαγαζι με ελαστικα,διοτι το μαγαζι στο οποιο εβαλα τα ελαστικα το Γεναρη (Φωκας στο Μπουρναζι) το θεωρω τελειως αναξιοπιστο,μιας και
            οταν ειχα ζητησει να δω την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων,μου εδειξαν ενα λαστιχο με εβδομαδα 42/06 και τα υπολοιπα 3 εχουν ως εβδομαδα κατασκευης την 39/06, με αποτελεσμα αυτη τη στιγμη το αμαξι να φοραει 3 λαστιχα με εβδομαδα κατασκευης 39/06 και ενα με 42/06.Οταν διαπιστωσα τι συνεβη,ηταν πλεον αργα.

            Ζητω συγγνωμη για το μεγαλο ποστ και σας ευχαριστω ολους για το χρονο σας.

            Λάστιχα

            Το ίδιο ανεπανάληπτο μου συνέβει με το ZX και λιγότερη ταχύτητα, και
            τελικά είχα τα λάστιχα ... άλαν-ντάλον φουσκωμένα (συγκεκριμένα τα
            περισσότερα είχαν χαμηλότερη πίεση)

            Πρίν κατηγορήσεις τα λάστιχα ρίξε μια ματιά στις πιέσεις με περισσότερους
            του ενός μετρητές.

            Φυσικά, μια ματιά στις αναρτήσεις δεν βλάπτει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Firegarden έγραψε:

              Επισης θα ηθελα την αποψη σας για το τι ελαστικα να βαλω,μιας και τα Yokohama μαλλον θα φανε σουτ εντος της ημερας κι επισης τις προτασεις σας για μαγαζι με ελαστικα,διοτι το μαγαζι στο οποιο εβαλα τα ελαστικα το Γεναρη (Φωκας στο Μπουρναζι) το θεωρω τελειως αναξιοπιστο,μιας και
              οταν ειχα ζητησει να δω την ημερομηνια κατασκευης των ελαστικων,μου εδειξαν ενα λαστιχο με εβδομαδα 42/06 και τα υπολοιπα 3 εχουν ως εβδομαδα κατασκευης την 39/06, με αποτελεσμα αυτη τη στιγμη το αμαξι να φοραει 3 λαστιχα με εβδομαδα κατασκευης 39/06 και ενα με 42/06.Οταν διαπιστωσα τι συνεβη,ηταν πλεον αργα.

              Νομιζω οτι σε αυτο το σημειο εισαι υπερβολικος.Τρεις εβδομαδες διαφορα εχουν και οχι τρια χρονια.
              Ελενξε τις πιεσεις οπως λεει και ο zardoz αλλα μαλλον ο δρομος εφταιγε.Ηταν η πρωτη βροχη αυτη?Μηπως δλδ ο δρομος ειχε γινει σαν σαπουνι απο την γλιτσα?Αλλες φορες σου εχει γλυστρισει το αμαξι?

              Πως γυριζαν και οι 4 ροδες?Δεν παταγες φρενο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                firegarden last edited by

                Νομιζω οτι σε αυτο το σημειο εισαι υπερβολικος.Τρεις εβδομαδες διαφορα εχουν και οχι τρια χρονια.

                Εγω δεν ειπα οτι ειναι τραγικη η διαφορα αλλα πιστευω οτι οφειλε να με ενημερωσει σωστα κι οχι να με παραπλανησει δειχνοντας μου μονο το ενα λαστιχο.

                Ελενξε τις πιεσεις οπως λεει και ο zardoz αλλα μαλλον ο δρομος εφταιγε.Ηταν η πρωτη βροχη αυτη?Μηπως δλδ ο δρομος ειχε γινει σαν σαπουνι απο την γλιτσα?Αλλες φορες σου εχει γλυστρισει το αμαξι?

                Πως γυριζαν και οι 4 ροδες?Δεν παταγες φρενο?

                Πρωτη βροχη ηταν αλλα γιατι δε γλιστραγαν τα αμαξια που περναγαν μετα απο εμενα;Μιλαμε για διαφορα δευτερολεπτων στην διελευση.

                Το αμαξι γενικα ψιλογλιστραει με τα Yokohama και σε στεγνο δρομο αλλα ειδικα σε νερο,ακομα και με ελαχιστη ποσοτητα. Με τα Bridgestone Turanza που ειχε απο τη μανα του,για να μου κανει μικρα γλιστρηματα στο νερο ειχαν περασει 2 χρονια περιπου.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Να ξέρεις ότι η γλίτσα γλιστράει σχεδόν όσο το χιόνι/πάγος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Εάν δεν τίθεται ζήτημα οδοστρώματος, ψάξου με τις πιέσεις. Εκεί εντοπίζω το πρόβλημα. Τα C-Drive είναι αρκετά καλό λάστιχο ώστε τουλάχιστον να μην είναι κακό...
                    Για να σε βοηθήσω: Η Ford τί πιέσεις προτείνει και για ποιά διάσταση ελαστικού; Το αναγράφει στην κολώνα πόρτας του οδηγού ή στο καπάκι του ρεζερβουάρ ή στο ντουλαπάκι. (Προσοχή: Δεν ζητάω την γνώμη του λαστιχά)
                    Βέβαια, εάν κυκλοφορείς με λάθος πιέσεις τόσον καιρό, τότε θα έχει μειωθεί πλέον και η ικανότητα του ελαστικού σε σχέση με αυτήν που θα μπορούσε να έχει.

                    Τόσο μικρή διαφορά στις ημερομηνίες είναι ανάξια λόγου. Τρεις εβδομάδες ίσον μηδέν διαφορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosk last edited by

                      Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                      Προχτες καθως γυριζα απο τη δουλεια,υστερα απο ενα μικρο ψιχαλισμα

                      Να ξέρεις ότι η γλίτσα γλιστράει σχεδόν όσο το χιόνι/πάγος.

                      ...αυτά...

                      Ειδικά με την πολύμηνη αναβροχιά, η σκόνη που έχει μαζευτεί στους δρόμους γίνεται εξαιρετικά επικίνδυνη με λίγο νεράκι. Θα πεις 'γιατί δεν έφευγαν κι οι άλλοι;'. Δεν το γνωρίζω, μπορεί να πήγαιναν πιο αργά, μπορεί να είχαν πιο ζεστά λάστιχα, μπορεί να έχεις παραφουσκώσει τα δικά σου.....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        firegarden last edited by

                        Τα μαμισια Turanza ηταν κι αυτα 195/50/15 82Η οπως και τα Yokohama.
                        Για τις πιεσεις, θα παω τωρα σε μερικα βενζιναδικα και θα σας πω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Η διάσταση δεν παίζει ρόλο. Η γλίτσα είναι.

                          Μάνο, αν είναι ζεστά τα λάστιχα και βρεις νερό, είναι χειρότερα...

                          Με τα Eagle, έτσι και βρω νερά στον δρόμο, γυρνάνε σαν τρελά!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            manosk last edited by

                            ...πιο κρύα λάστιχα τότε....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kouk last edited by

                              Αντε ρε....

                              Σοβαρά, όταν είναι ζεστό το λάστιχο, και βρεις νερά, είναι άστα να πάνε!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                μου γλυστησε και μενα σε μια στροφη που παιρνω καθημερινα με καμια 50αρα, εφυγε με τα 4 και σχετικα αποτομα...

                                κοιταξα την επομενη τις πιεσεις και οντως και τα 4 λαστιχα ειχαν χασει απο 6-8psi...

                                θελει προσοχη με τις πιεσεις γενικοτερα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  heras last edited by

                                  το συγκεκριμενο λαστιχο το φορουσα στην ιδια διασταση σε mx5 κ ηταν αψογο!απλως αργουσε λιγο να ζεσταθει αλλα μετα βεντουζα σε στεγνο κ βρεγμενο!μηπως ηταν πολυ κρυα οταν επαθες αυτο?κ φυσικα τσεκαρε τις πιεσεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mjacob last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                    κοιταξα την επομενη τις πιεσεις και οντως και τα 4 λαστιχα ειχαν χασει απο 6-8psi...

                                    Από καλοκαίρι σε χειμώνα πάντα θέλει ξανά μέτρηση και φούσκωμα. 6-8psi διαφορά είναι φυσιολογική δεδομένου ότι η ποσοστιαία αλλαγή στη θερμοκρασία μεταφράζεται σε (περίπου) ίδια ποσοστιαία μεταβολή της πίεσης. Από 35 σε 20 βαθμούς είναι περίπου 40% μεταβολή.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      firegarden last edited by

                                      Λοιπον μετρησα τις πιεσεις σε 2 βενζιναδικα. Και τα 2 μου εδειξαν τα εξης:
                                      1.8 ( 28 ) στα μπροστινα λαστιχα και 2 ( 30 ) στα πισω λαστιχα.
                                      Το μονο κακο ειναι οτι δε μπορω να βρω το βιβλιο του κατασκευαστη που αναφερει τις σωστες πιεσεις.Στο αμαξι δεν αναγραφονται πουθενα.Εψαξα και στο Ιντερνετ και προς το παρον δε βρηκα κατι.
                                      Αν καποιος συνφορουμιτης εχει το Φιεστα σε 1600 κ.εκ. και δεν του κανει κοπο,ας μας πει τις σωστες τιμες πιεσης.

                                      Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
                                        Λοιπον μετρησα τις πιεσεις σε 2 βενζιναδικα. Και τα 2 μου εδειξαν τα εξης:
                                        1.8 ( 28 ) στα μπροστινα λαστιχα και 2 ( 30 ) στα πισω λαστιχα.
                                        Το μονο κακο ειναι οτι δε μπορω να βρω το βιβλιο του κατασκευαστη που αναφερει τις σωστες πιεσεις.Στο αμαξι δεν αναγραφονται πουθενα.Εψαξα και στο Ιντερνετ και προς το παρον δε βρηκα κατι.
                                        Αν καποιος συνφορουμιτης εχει το Φιεστα σε 1600 κ.εκ. και δεν του κανει κοπο,ας μας πει τις σωστες τιμες πιεσης.

                                        Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

                                        Συνηθως μπροστα θελει περισσότερη πιεση απο οτι πισω .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Στο http://www.michelin.fr θα βρεις τις πιέσεις που θέλεις. Πίσω έχει περισσότερη πίεση πάντως, όποιο λάστιχο και να βάλεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            harlek last edited by

                                            Καθαρά η γλίτσα! Οι άλλοι δεν γλίστρησαν γιατί απλά είτε έτυχε να πηγαίνουν με 3-4 χλμ πιο αργά, είτε έκαναν πιο γλυκές κινήσεις, είτε δεν γκάζωσαν-φρέναραν έστω και ελάχιστα πάνω στη στροφή.
                                            Οι πρώτες βροχές είναι πάγος, σωστά το είπαν και δεν είναι υπερβολή!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr