-
Παιδιά κατ' αρχήν καλησπέρα..
Και μπαίνω κατευθείαν στο ψητό:
Βρίσκομαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου, με budget περίπου 23 με 30 χιλιάρικα, αλλά και πάρα πολλά μοντέλα στο μυαλό μου.. έχω πραγματικά σπαζοκεφαλιάσει.. και εδώ έρχεστε εσείς να μου πείτε τη γνώμη σας..
Θα σας πω γρήγορα τις σκέψεις μου μέχρι τώρα (που είναι αρκετές).Κατ' αρχήν τι θέλω από το νέο μου αυτοκίνητο:
-
Να έχει καλές επιδόσεις και σπορ προσανατολισμό έως αρκετά γρήγορο, με λίγα λόγια 1 κλικ - κατηγορία πάνω από το rallye..
-
Να έχει καλή οδική συμπεριφορά - ήτοι καλό στρίψιμο, και να προσφέρει οδηγική απόλαυση.. εντάξει δε περιμένω να μπαίνει όπως το ραλάκι στις κλειστές ορεινές διαδρομές αλλά θα ήθελα κάτι αξιοπρεπές..
-
Να έχει καλούτσικους χώρους αλλά να είναι και μαζεμένο για καθημερινή χρήση στη πόλη σε διαδρομή σπίτι-γραφείο και να μη θες το βενζινάδικο από πίσω (σε νορμάλ χρήση).
Για όλους τους παραπάνω λόγους προσανατολίζομαι στην κατηγορία 'hot hatches'..
Και μερικά αυτοκίνητα που έχω ήδη σκεφτεί:
-
Ford Focus ST - Ροπάρες, χώροι, πανέμορφο, βολική χρηματοδότηση αλλά και 2.5 λίτρα, ακριβά σταθερά έξοδα, μεγάλο μέγεθος, απαιτητικό σε καύσιμο αλλά και λιγότερο σπορ στήσιμο (απ' ότι μας λένε τουλάχιστον - δεν το χω οδηγήσει ακόμα) - σχεδόν το έχω αποκλείσει..
-
Golf GTi - όλοι το εκθειάζουν, οδήγησα το GT πρόσφατα και δε με ικανοποίησε η δύναμή του ενώ στα υπόλοιπα ήταν σχεδόν άψογο άρα φαντάζομαι ότι το GTi θα είναι ΟΚ σε αυτό τον τομέα. Δεν ξέρω βέβαια πως τα πάει υπό πίεση σε κλειστά κομμάτια, αν και δεν προδιαθέτει ιδιαίτερα για τέτοια χρήση... καλά φαίνεται να τα πηγαίνει και σε επίπεδο χρηστικότητας-οικονομίας. Τιμή: 30 χιλ.
-
Seat Leon Cupra ή FR (?) - αυτό και αν το εκθειάζουν.. απ' όσα διαβάζουμε στον ειδικό τύπο τουλάχιστον, φαίνεται σαν τον ιδανικό συνδυασμό σπορ στησίματος - δύναμης και χρηστικότητας, ενώ το Cupra καίει και 95άρα.. Στα μείον βάζω τις 2 επιπλέον πόρτες και το μεγάλο μήκος του, αλλά ΟΚ δε θα τα χαλάσουμε εδώ.. Τιμή: 30 χιλ.
-
207 RC - Στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό και σε επιδόσεις και σε συμπεριφορά.. άσε που είναι γαλλικό! Τι διάολο, αμα δε στρίβει κι αυτό τότε ποιο?? Και σε πολύ καλη τιμή.. Τιμή: 23 χιλ.
-
**Mini Cooper S **- Φαίνεται να είναι ότι πιο κοντά σε αυτά που ζητάω από άποψη χαρακτήρα.. στα μείον η πολύ μεγάλη τιμή του και οι χώροι του.. Τιμή: 28-29 χιλ. (με μπλοκέ, σπορ ανάρτηση και ζάντες)
-
Renault Megane GT - Mπαίνει στη λίστα κυρίως λόγω Value for money τη δεδομένη χρονική στιγμή.. Το οδήγησα και μου άρεσε πολύ η ροπή του και η δύναμή του αλλά με χάλασε το τιμόνι του και η αισθητική του εσωτερικού.. ειδικά αυτή η θήκη και το χειρόφρενο.. επίσης με αποτρέπει λίγο ο χαρακτήρας GT, γιατί φοβάμαι ότι θα καταφύγω σε aftermarket λύσεις για το στήσιμό του. Παρ' ολα αυτά είμαι πιο κοντα στο Μegane από τα υπόλοιπα..
Δε μπορώ να πω ότι δεν επηρεάζομαι και από άλλους παράγοντες όπως είναι η μεταπώληση (Golf, Cooper) ή το 'prestige' κάποιων αυτοκινήτων (σκεφτόμουν και το Α3 1.8Τ ή την 147 2λιτρη).. Έχουν περάσει εκατομμύρια σκέψεις απ' το μυαλό μου. Όπως δεν αποκλείω την αγορά, μέσα σε αυτό το μπάτζετ πάντα, κάποιου μεταχειρισμένου κουπέ ή roadster οπως S2000 (ζήλεψα απ' το φίλο tm) ή SLK σε καλή κατάσταση.. το κύριο κριτήριο βέβαια παραμένει πάντα η οδηγική ευχαρίστηση..
Τι άλλο να πω.. ελπίζω να μη σας κούρασα πάρα πολύ πολυλογώντας και περιμένω τις γνώμες σας...
-
-
Παιδιά κατ' αρχήν καλησπέρα..
Και μπαίνω κατευθείαν στο ψητό:
Βρίσκομαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου, με budget περίπου 23 με 30 χιλιάρικα, αλλά και πάρα πολλά μοντέλα στο μυαλό μου.. έχω πραγματικά σπαζοκεφαλιάσει.. και εδώ έρχεστε εσείς να μου πείτε τη γνώμη σας..
Θα σας πω γρήγορα τις σκέψεις μου μέχρι τώρα (που είναι αρκετές).Κατ' αρχήν τι θέλω από το νέο μου αυτοκίνητο:
-
Να έχει καλές επιδόσεις και σπορ προσανατολισμό έως αρκετά γρήγορο, με λίγα λόγια 1 κλικ - κατηγορία πάνω από το rallye..
-
Να έχει καλή οδική συμπεριφορά - ήτοι καλό στρίψιμο, και να προσφέρει οδηγική απόλαυση.. εντάξει δε περιμένω να μπαίνει όπως το ραλάκι στις κλειστές ορεινές διαδρομές αλλά θα ήθελα κάτι αξιοπρεπές..
-
Να έχει καλούτσικους χώρους αλλά να είναι και μαζεμένο για καθημερινή χρήση στη πόλη σε διαδρομή σπίτι-γραφείο και να μη θες το βενζινάδικο από πίσω (σε νορμάλ χρήση).
Για όλους τους παραπάνω λόγους προσανατολίζομαι στην κατηγορία 'hot hatches'..
Και μερικά αυτοκίνητα που έχω ήδη σκεφτεί:
-
Ford Focus ST - Ροπάρες, χώροι, πανέμορφο, βολική χρηματοδότηση αλλά και 2.5 λίτρα, ακριβά σταθερά έξοδα, μεγάλο μέγεθος, απαιτητικό σε καύσιμο αλλά και λιγότερο σπορ στήσιμο (απ' ότι μας λένε τουλάχιστον - δεν το χω οδηγήσει ακόμα) - σχεδόν το έχω αποκλείσει..
-
Golf GTi - όλοι το εκθειάζουν, οδήγησα το GT πρόσφατα και δε με ικανοποίησε η δύναμή του ενώ στα υπόλοιπα ήταν σχεδόν άψογο άρα φαντάζομαι ότι το GTi θα είναι ΟΚ σε αυτό τον τομέα. Δεν ξέρω βέβαια πως τα πάει υπό πίεση σε κλειστά κομμάτια, αν και δεν προδιαθέτει ιδιαίτερα για τέτοια χρήση... καλά φαίνεται να τα πηγαίνει και σε επίπεδο χρηστικότητας-οικονομίας. Τιμή: 30 χιλ.
-
Seat Leon Cupra ή FR (?) - αυτό και αν το εκθειάζουν.. απ' όσα διαβάζουμε στον ειδικό τύπο τουλάχιστον, φαίνεται σαν τον ιδανικό συνδυασμό σπορ στησίματος - δύναμης και χρηστικότητας, ενώ το Cupra καίει και 95άρα.. Στα μείον βάζω τις 2 επιπλέον πόρτες και το μεγάλο μήκος του, αλλά ΟΚ δε θα τα χαλάσουμε εδώ.. Τιμή: 30 χιλ.
-
207 RC - Στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό και σε επιδόσεις και σε συμπεριφορά.. άσε που είναι γαλλικό! Τι διάολο, αμα δε στρίβει κι αυτό τότε ποιο?? Και σε πολύ καλη τιμή.. Τιμή: 23 χιλ.
-
**Mini Cooper S **- Φαίνεται να είναι ότι πιο κοντά σε αυτά που ζητάω από άποψη χαρακτήρα.. στα μείον η πολύ μεγάλη τιμή του και οι χώροι του.. Τιμή: 28-29 χιλ. (με μπλοκέ, σπορ ανάρτηση και ζάντες)
-
Renault Megane GT - Mπαίνει στη λίστα κυρίως λόγω Value for money τη δεδομένη χρονική στιγμή.. Το οδήγησα και μου άρεσε πολύ η ροπή του και η δύναμή του αλλά με χάλασε το τιμόνι του και η αισθητική του εσωτερικού.. ειδικά αυτή η θήκη και το χειρόφρενο.. επίσης με αποτρέπει λίγο ο χαρακτήρας GT, γιατί φοβάμαι ότι θα καταφύγω σε aftermarket λύσεις για το στήσιμό του. Παρ' ολα αυτά είμαι πιο κοντα στο Μegane από τα υπόλοιπα..
Δε μπορώ να πω ότι δεν επηρεάζομαι και από άλλους παράγοντες όπως είναι η μεταπώληση (Golf, Cooper) ή το 'prestige' κάποιων αυτοκινήτων (σκεφτόμουν και το Α3 1.8Τ ή την 147 2λιτρη).. Έχουν περάσει εκατομμύρια σκέψεις απ' το μυαλό μου. Όπως δεν αποκλείω την αγορά, μέσα σε αυτό το μπάτζετ πάντα, κάποιου μεταχειρισμένου κουπέ ή roadster οπως S2000 (ζήλεψα απ' το φίλο tm) ή SLK σε καλή κατάσταση.. το κύριο κριτήριο βέβαια παραμένει πάντα η οδηγική ευχαρίστηση..
Τι άλλο να πω.. ελπίζω να μη σας κούρασα πάρα πολύ πολυλογώντας και περιμένω τις γνώμες σας...
-
-
Παιδιά κατ' αρχήν καλησπέρα..
Και μπαίνω κατευθείαν στο ψητό:
Βρίσκομαι σε αναζήτηση νέου αυτοκινήτου, με budget περίπου 23 με 30 χιλιάρικα, αλλά και πάρα πολλά μοντέλα στο μυαλό μου.. έχω πραγματικά σπαζοκεφαλιάσει.. και εδώ έρχεστε εσείς να μου πείτε τη γνώμη σας..
Θα σας πω γρήγορα τις σκέψεις μου μέχρι τώρα (που είναι αρκετές).Κατ' αρχήν τι θέλω από το νέο μου αυτοκίνητο:
-
Να έχει καλές επιδόσεις και σπορ προσανατολισμό έως αρκετά γρήγορο, με λίγα λόγια 1 κλικ - κατηγορία πάνω από το rallye..
-
Να έχει καλή οδική συμπεριφορά - ήτοι καλό στρίψιμο, και να προσφέρει οδηγική απόλαυση.. εντάξει δε περιμένω να μπαίνει όπως το ραλάκι στις κλειστές ορεινές διαδρομές αλλά θα ήθελα κάτι αξιοπρεπές..
-
Να έχει καλούτσικους χώρους αλλά να είναι και μαζεμένο για καθημερινή χρήση στη πόλη σε διαδρομή σπίτι-γραφείο και να μη θες το βενζινάδικο από πίσω (σε νορμάλ χρήση).
Για όλους τους παραπάνω λόγους προσανατολίζομαι στην κατηγορία 'hot hatches'..
Και μερικά αυτοκίνητα που έχω ήδη σκεφτεί:
-
Ford Focus ST - Ροπάρες, χώροι, πανέμορφο, βολική χρηματοδότηση αλλά και 2.5 λίτρα, ακριβά σταθερά έξοδα, μεγάλο μέγεθος, απαιτητικό σε καύσιμο αλλά και λιγότερο σπορ στήσιμο (απ' ότι μας λένε τουλάχιστον - δεν το χω οδηγήσει ακόμα) - σχεδόν το έχω αποκλείσει..
-
Golf GTi - όλοι το εκθειάζουν, οδήγησα το GT πρόσφατα και δε με ικανοποίησε η δύναμή του ενώ στα υπόλοιπα ήταν σχεδόν άψογο άρα φαντάζομαι ότι το GTi θα είναι ΟΚ σε αυτό τον τομέα. Δεν ξέρω βέβαια πως τα πάει υπό πίεση σε κλειστά κομμάτια, αν και δεν προδιαθέτει ιδιαίτερα για τέτοια χρήση... καλά φαίνεται να τα πηγαίνει και σε επίπεδο χρηστικότητας-οικονομίας. Τιμή: 30 χιλ.
-
Seat Leon Cupra ή FR (?) - αυτό και αν το εκθειάζουν.. απ' όσα διαβάζουμε στον ειδικό τύπο τουλάχιστον, φαίνεται σαν τον ιδανικό συνδυασμό σπορ στησίματος - δύναμης και χρηστικότητας, ενώ το Cupra καίει και 95άρα.. Στα μείον βάζω τις 2 επιπλέον πόρτες και το μεγάλο μήκος του, αλλά ΟΚ δε θα τα χαλάσουμε εδώ.. Τιμή: 30 χιλ.
-
207 RC - Στα χαρτιά φαίνεται πολύ καλό και σε επιδόσεις και σε συμπεριφορά.. άσε που είναι γαλλικό! Τι διάολο, αμα δε στρίβει κι αυτό τότε ποιο?? Και σε πολύ καλη τιμή.. Τιμή: 23 χιλ.
-
**Mini Cooper S **- Φαίνεται να είναι ότι πιο κοντά σε αυτά που ζητάω από άποψη χαρακτήρα.. στα μείον η πολύ μεγάλη τιμή του και οι χώροι του.. Τιμή: 28-29 χιλ. (με μπλοκέ, σπορ ανάρτηση και ζάντες)
-
Renault Megane GT - Mπαίνει στη λίστα κυρίως λόγω Value for money τη δεδομένη χρονική στιγμή.. Το οδήγησα και μου άρεσε πολύ η ροπή του και η δύναμή του αλλά με χάλασε το τιμόνι του και η αισθητική του εσωτερικού.. ειδικά αυτή η θήκη και το χειρόφρενο.. επίσης με αποτρέπει λίγο ο χαρακτήρας GT, γιατί φοβάμαι ότι θα καταφύγω σε aftermarket λύσεις για το στήσιμό του. Παρ' ολα αυτά είμαι πιο κοντα στο Μegane από τα υπόλοιπα..
Δε μπορώ να πω ότι δεν επηρεάζομαι και από άλλους παράγοντες όπως είναι η μεταπώληση (Golf, Cooper) ή το 'prestige' κάποιων αυτοκινήτων (σκεφτόμουν και το Α3 1.8Τ ή την 147 2λιτρη).. Έχουν περάσει εκατομμύρια σκέψεις απ' το μυαλό μου. Όπως δεν αποκλείω την αγορά, μέσα σε αυτό το μπάτζετ πάντα, κάποιου μεταχειρισμένου κουπέ ή roadster οπως S2000 (ζήλεψα απ' το φίλο tm) ή SLK σε καλή κατάσταση.. το κύριο κριτήριο βέβαια παραμένει πάντα η οδηγική ευχαρίστηση..
Τι άλλο να πω.. ελπίζω να μη σας κούρασα πάρα πολύ πολυλογώντας και περιμένω τις γνώμες σας...
-
-
Mετά από το ραλύ το χάος... κανένα mx-5;
-
Επειδη ειπες οτι δεν απορριπτεις μεταχειρισμενο,τοτε Fiat Coupe 20V Turbo Plus. 220 ιπποι, 0-100:6.5 δευτ , τελικη:250 , σχεδιαση , φρεναρες και μπλοκε.Αν μπορεις να το βρεις σε μαμα και καλη κατασταση παρ'το,γιατι κανει οτι κανουν τα αλλα με πολυ στιλ και σε φθηνοτερη τιμη.
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
3) Να έχει καλούτσικους χώρους αλλά να είναι και μαζεμένο για καθημερινή χρήση στη πόλη σε διαδρομή σπίτι-γραφείο και να μη θες το βενζινάδικο από πίσω (σε νορμάλ χρήση).Απο την μια αυτο και απο την αλλη
Όπως δεν αποκλείω την αγορά, μέσα σε αυτό το μπάτζετ πάντα, κάποιου μεταχειρισμένου κουπέ ή roadster οπως S2000
Απο τα 3 πρωτα κριτηρια που θετεις και απο αυτα που σκεφτεσαι μαλλον προς το 207 RC θα εκλινα προσωπικα..
Μazda 3 MPS ???
-
Δε ξέρω γιατί αλλά δε μου άρεσε ποτέ ιδιαίτερα το ΜΧ5..
Είμαι και 1.92 μου φαίνεται πολύ μικρό..
Το 'ξερα πάντως ότι όλο και κάποιος θα το πρότεινε..Fiat Coupe 20V Turbo Plus. 220 ιπποι, 0-100:6.5 δευτ , τελικη:250 ,
Fiat turbo μεταχειρισμένο?? Δε λέω πάντα μου άρεσε αλλά δύσκολο να βρεις σε καλή κατάσταση..
Μazda 3 MPS ???
Πολύ 'τέρας' μου φαίνεται το MPS σε απαιτήσεις, σε έξοδα αλλά και σε μέγεθος..
-
Απλά έχοντας το ραλάκι δύσκολο να σε ικανοποιήσει κάτι άλλο...
Μεταξύ και αυτών, θα περίμενα να οδηγήσω το 207RC και Cooper S.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Επειδη ειπες οτι δεν απορριπτεις μεταχειρισμενο,τοτε Fiat Coupe 20V Turbo Plus. 220 ιπποι, 0-100:6.5 δευτ , τελικη:250 , σχεδιαση , φρεναρες και μπλοκε.Αν μπορεις να το βρεις σε μαμα και καλη κατασταση παρ'το,γιατι κανει οτι κανουν τα αλλα με πολυ στιλ και σε φθηνοτερη τιμη.Δυσκολο (εως αδυνατο) να βρει ελληνικο και μαμα... Στα αλλα απλα επαυξανω.
-
Για το Golf GTi σε βλεπω φιλε μου.
Αληθεια τι θα ελεγες για Type R ? -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Απλά έχοντας το ραλάκι δύσκολο να σε ικανοποιήσει κάτι άλλο...Μεταξύ και αυτών, θα περίμενα να οδηγήσω το 207RC και Cooper S.
Συμφωνώ απόλυτα..
Απλά είμαι πλέον έτοιμος να κάνω έναν μικρό συμβιβασμό στον τομέα 'στρίψιμο' ώστε να ανέβω κατηγορία..
Άλλωστε το ραλάκι δεν πουλιέται μέχρι να λιώσει.. -
Είχα rallye και εδώ και 2 μήνες είμαι κατοχος ΜΧ-5 1.8 NC. Το ραλάκι μου δεν το εδωσα. Το ΜΧ-5 διαφορετικό αυτοκίνητο αλλά και τα δύο ευχαριαστούν τον οδηγό στο μέγιστο με διαφορετικό τρόπο το καθένα. Άλλωστε κορυφαίο προσθιοκίνητο το μεν κορυφαίο πισωκίνητο το δε. Στην περίπτωσή σου πιστεύω πως πιο κοντά σε αυτό που ζητάς είναι το 207 RC λόγω και της καλής του τιμής. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι χώροι το Cooper S σε φτιάχνει κάθε μερα. Υπάρχει βέβαια και το clio RS που είναι πιο καθαρόαιμο απο αυτά που αναφέρεις. Θα σου θυμίσω και το RX-8 αν δε σε πειράζει η αυξημένη κατανάλωση.
-
Αν θες να χαρείς οδήγηση, πισωκίνητο. Σε αυτά τα λεφτά που λες, Rx-8 Αυτό το αμάξι έχει τόσο τέλειο στήσιμο για τα χρήματα που κοστίζει, το έχω ερωτευτεί Από εκεί και πέρα, από προσθιοκίνητα GTI θα πρότεινα το Mazda 3 MPS είτε Cooper S με μπλοκέ. Διαφορετικά, μπορείς να ψάξεις για Z4 μεταχειρισμένη.
-
Ο χρήστης kostast1 έγραψε:
Για το Golf GTi σε βλεπω φιλε μου.
Αληθεια τι θα ελεγες για Type R ?Το Type R πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά ξεφεύγει αρκετά από το μπάτζετ - 34 χιλ. για να έχεις και A/C - και μου φαίνεται πιο ειδική κατασκευή (ατμόσφαιρα, πολύστροφο..) δε το αποκλείω βέβαια..
Το Golf ρε γαμώτο δε ξέρω ενώ όντως μου αρέσει αρκετά, δε μπορώ να βγάλω απ' το μυαλό μου ότι παίρνεις ένα υπερτιμολογημένο Leon...
-
Το Cooper S θα σου βγει περίπου στα 32-33Κ με τον εξοπλισμό που θες.
-
1.Clio RS
2.Mini Cooper S -
Clio RS indeed.. +100000 στον nda
-
Ο χρήστης nda έγραψε:
Είχα rallye και εδώ και 2 μήνες είμαι κατοχος ΜΧ-5 1.8 NC. Το ραλάκι μου δεν το εδωσα. Το ΜΧ-5 διαφορετικό αυτοκίνητο αλλά και τα δύο ευχαριαστούν τον οδηγό στο μέγιστο με διαφορετικό τρόπο το καθένα. Άλλωστε κορυφαίο προσθιοκίνητο το μεν κορυφαίο πισωκίνητο το δε. Στην περίπτωσή σου πιστεύω πως πιο κοντά σε αυτό που ζητάς είναι το 207 RC λόγω και της καλής του τιμής. Αν δε σε ενδιαφέρουν τόσο οι χώροι το Cooper S σε φτιάχνει κάθε μερα. Υπάρχει βέβαια και το clio RS που είναι πιο καθαρόαιμο απο αυτά που αναφέρεις. Θα σου θυμίσω και το RX-8 αν δε σε πειράζει η αυξημένη κατανάλωση.Αν θες να χαρείς οδήγηση, πισωκίνητο. Σε αυτά τα λεφτά που λες, Rx-8 Αυτό το αμάξι έχει τόσο τέλειο στήσιμο για τα χρήματα που κοστίζει, το έχω ερωτευτεί Από εκεί και πέρα, από προσθιοκίνητα GTI θα πρότεινα το Mazda 3 MPS είτε Cooper S με μπλοκέ. Διαφορετικά, μπορείς να ψάξεις για Z4 μεταχειρισμένη.
Aντί να με βοηθήσετε μου βάζετε κι άλλα διλήμματα!!
Στο ΜΧ5 θα χωράω ρε παιδιά?? Είμαι 1,92 και 96 κιλά..
Το RX8 δε καίει τον άμπακο?? Αν και μ' αρέσει πολύ...
Δε βλέπω να αποφασίζω φέτος.. -
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Για το Golf GTi σε βλεπω φιλε μου.
Αληθεια τι θα ελεγες για Type R ?Το Type R πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά ξεφεύγει αρκετά από το μπάτζετ - 34 χιλ. για να έχεις και A/C - και μου φαίνεται πιο ειδική κατασκευή (ατμόσφαιρα, πολύστροφο..) δε το αποκλείω βέβαια..
Το Golf ρε γαμώτο δε ξέρω ενώ όντως μου αρέσει αρκετά, δε μπορώ να βγάλω απ' το μυαλό μου ότι παίρνεις ένα υπερτιμολογημένο Leon...
Απο οτι βλεπω ειχες ιαπωνα οποτε καταλαβες γιατι στο ειπα......
τωρα για το αλλο δεν εχεις αδικο.... -
Τα λατρεύω αυτά τα τόπικ, όπου ο καθένας βγάζει τους κρυφούς του πόθους ονειρευόμενος ότι τα λεφτά ήταν δικά του!
Λοιπόν... μια 911 2.7S ατελώς σαν κλασσική ή μια καρότσα E-Type και ένα Fiat Panda (που έχει καλή συμπεριφορά ) από εμένα!
Πέρα από την πλάκα, φίλε, αγόρασε ο,τι σου κάνει κέφι εσένα γιατί είναι πολλά τα λεφτά. Προφανώς, για να βλέπω τέτοια αυτοκίνητα στην υπογραφή σου (αλήθεια, η κορολίτσα υπάρχει ακόμα; ) δεν είσαι ουρανοκατέβατος και ενδεχομένως απλά ζητάς μια έξτρα δικαιολογία για την επιλογή που ίσως ήδη έχεις στο μυαλό σου!
Καμία διευκόλυνση από εμένα, λοιπόν! Είσαι μόνος σου!
Mεγάλο δίλημμα για αγορά νέου αυτοκινήτου μέχρι 33Κ...