Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 315
    • 316
    • 238 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    49088
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tommaso last edited by

      Ο χρήστης Neos έγραψε:
      Υπάρχει ένας ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο ώστε να παίρνει κίνηση. Η εμπλοκή του γίνεται σταδιακά (για να είναι ομαλή η απόδοση της ροπής) από περίπου τις 1.500στροφές έως τις 1.800 και η απεμπλοκή επίσης σταδιακά στις 3.000 έως τις 3.500 στροφές (στις 3.500 στροφές περιστρέφεται με περίπου 18.000 στροφές ανά λεπτό ενώ τα φυσικά του όρια αντοχής είναι 20.000 στροφές).

      Δύσκολο να έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα της τιμής του συμπλέκτη καθώς αν έχει χαλάσει σε κάποιο TSI (που δεν ξέρω προσωπικά κάποια τέτοια περίπτωση) θα έχει αλλαχθεί στην εγγύηση. Και αυτός ο συμπλέκτης καθώς και η βαλβίδα παροχής αέρα σε κομπρέσορα ή τούρμπο ανάλογα με την περίσταση είναι οι τομείς που αποτέλεσαν την ουσία της δουλειάς της VW πάνω στον TSI, καθώς αυτά ήταν τα εμπόδια που υπήρχαν μέχρι τώρα στην εφαρμογή υπερ- και στροβιλο- συμπιεστή μαζί. Δεν νομίζω να μην τα έχει προσέξει (Βέβαια από τη στιγμή που μηχανικά μέρη είναι κι αυτά, σαφώς μπορεί να υπάρξει κάποια δυσλειτουργία φαντάζομαι σε βάθος χρόνου)

      Πολυ ενδιαφερουσα η γνωμη σου

      Ομως ποσο μπορει να κοστιζει ο ηλεκτρομαγνητικος συμπλεκτης?
      Οποιος ξερει και εχει σχεση με Vw ας πει!

      Θετικο οτι δεν εχει χαλασει σε κανεναν.
      (Σε πεντε χρονια που δεν θα χει εγγυηση πες οτι τυχαινει,καλο ειναι
      να γνωριζουμε ποσο κοστιζει)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη έχει και ο συμπιεστής του a/c - κι αυτός χαλάει, μπορεί και να μη χαλάσει. Όσο περισσότερα πράγματα έχει ένα αμάξι τόσο περισσότερες ζημιές ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tommaso last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη έχει και ο συμπιεστής του a/c - κι αυτός χαλάει, μπορεί και να μη χαλάσει. Όσο περισσότερα πράγματα έχει ένα αμάξι τόσο περισσότερες ζημιές ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει.

          Ποσο κοστιζει ρε αδερφε?

          Αυτο ρωταω ,οχι αν θα χαλασει η οχι.
          Σε καθε αμαξι ολα μπορουν να χαλασουν.

          Οποιος ξερει απο ανταλλακτικα vw ας πει

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Πάρε ένα τηλ σε μια αντιπροσωπεία VW αύριο το πρώι και ρώτα να μας πείς και μάς

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              rtouris last edited by

              Δες και εδώ:

              http://www.vw.gr/site/erwin/ergostasiak ... smosvw.pdf

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tommaso last edited by

                Ο χρήστης RTouris έγραψε:
                Δες και εδώ:

                http://www.vw.gr/site/erwin/ergostasiak ... smosvw.pdf

                Παρα πολυ ενδιαφερον εγγραφο και χρησιμο.
                Ευχαριστω φιλε.

                Εχουμε και λεμε λοιπον:

                Ροπόκλειδα : 128 Ευρω

                Βεντούζα σηκώματος τζαμιού :38 Ευρω

                Ποδοκίνητη αντλία με σωληνάκι
                υψηλής πίεσης : 407 Ευρω

                Πιστόλι ψεκασματος : 30 ευρω

                Καρυδακι : 4 ευρω!

                Τανάλια για μπουζοκαλώδια : 18 ευρω

                Σύστημα πλήρωσης-
                αποπλήρωσης καυσίμου :1400 ευρω

                Ελεγκτής συστημάτων
                ανάφλεξης & injection :890 ευρω

                Ελεγκτής αυτομάτου κιβωτίου
                ταχυτήτων :137 ευρω

                Σετ επισκευής καλωδίων
                ηλεκτρικών κυκλωμάτων :1300 ευρω

                Διαγνωστική Συσκευή :12000 ευρω

                Σωλήνας για V6 κινητήρες : 14,52 €

                Αντάπτορας για V6 TDI
                κινητήρες : 18,48 ευρω

                Καλα ολα αυτα αλλα** ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης** που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο ποσο κοστιζει?

                Δεν βρηκα τιποτα.
                Χρησιμο ομως εγγραφο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                  ............... Χρησιμο ομως εγγραφο.
                  .....

                  Για κάποιον που θέλει να ανοίξει συνεργείο σίγουρα...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    rtouris last edited by

                    ιντιντ (βλέπε Ελληνιστί το indeed)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης tommaso έγραψε:

                      Δες και εδώ:

                      http://www.vw.gr/site/erwin/ergostasiak ... smosvw.pdf

                      Παρα πολυ ενδιαφερον εγγραφο και χρησιμο.
                      Ευχαριστω φιλε.

                      Εχουμε και λεμε λοιπον:

                      Ροπόκλειδα : 128 Ευρω

                      Βεντούζα σηκώματος τζαμιού :38 Ευρω

                      Ποδοκίνητη αντλία με σωληνάκι
                      υψηλής πίεσης : 407 Ευρω

                      Πιστόλι ψεκασματος : 30 ευρω

                      Καρυδακι : 4 ευρω!

                      Τανάλια για μπουζοκαλώδια : 18 ευρω

                      Σύστημα πλήρωσης-
                      αποπλήρωσης καυσίμου :1400 ευρω

                      Ελεγκτής συστημάτων
                      ανάφλεξης & injection :890 ευρω

                      Ελεγκτής αυτομάτου κιβωτίου
                      ταχυτήτων :137 ευρω

                      Σετ επισκευής καλωδίων
                      ηλεκτρικών κυκλωμάτων :1300 ευρω

                      Διαγνωστική Συσκευή :12000 ευρω

                      Σωλήνας για V6 κινητήρες : 14,52

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Απ' το αντίστοιχο site της VW πήγα και λίιιγο παρακάτω και βρήκα τα εξής:

                        Ηλεκτρονικός Κατάλογος Ανταλλακτικών

                        ΕΤΚΑ

                        Σύνθετο Πρόγραμμα αναζήτησης κωδικών Ανταλλακτικών.

                        EIS

                        Απλοποιημένη έκδοση του ETKA.

                        ETOS

                        Απλοποιημένη έκδοση του ETKA που καλύπτει και άλλες μάρκες του Group.

                        Για περισσότερες πληροφορίες και τοποθέτηση παραγγελιών παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στη Διεύθυνση Ανταλλακτικών KOSMOCAR, Υπεύθυνο Λειτουργικής Υποστήριξης, κ. Μπαγιάτη Ιωάννη:

                        Τηλ: 2295045358
                        Fax: 2295022608
                        Email: giabag@kosmocar.gr

                        Μάλλον, υπάρχει (ελπίζω, μη σε πάρω και στο λαιμό μου...) και κάποιος να σου απαντήσει στα ερωτήματά σου...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          m1234 last edited by

                          ενδιαφέρον άρθρο. Ο 122 και ο 140 έχουν ίδιες επιδόσεις.... (τάδε έφη 4τροχοι!)

                          http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=5639

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            technik last edited by

                            Aυτό που έκανε σε έμενα τουλχ εντύπωση, είναι η απόκριση του 122 στις χαμηλές στροφές, εν συγκρίσει ακόμα και με τον 140

                            Ο 140αρης πάντως 'γεμίζει' καλύτερα σε ψηλότερες στροφές από τον 122.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              σκανδαλο!

                              για να δουμε τι θα δειξει το δυναμομετρο

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n_olympios last edited by

                                Ο,τι θέλουμε, όπως πάντα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  μπορει όντως να εχει παραπάνω άλογα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης m1234 έγραψε:
                                    ενδιαφέρον άρθρο. Ο 122 και ο 140 έχουν ίδιες επιδόσεις.... (τάδε έφη 4τροχοι!)

                                    http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=254&page_id=5639

                                    Όχι ίδιες επιδόσεις. Ίδιο 0-100. Στις ρεπρίζ υστερεί, αλλά ελάχιστα. Σύντομα θα έχουμε και δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου, οπότε μιλάμε με περισσότερη σιγουριά.

                                    Σ.Λ.

                                    Aυτό που έκανε σε έμενα τουλχ εντύπωση, είναι η απόκριση του 122 στις χαμηλές στροφές, εν συγκρίσει ακόμα και με τον 140

                                    Ο 140αρης πάντως 'γεμίζει' καλύτερα σε ψηλότερες στροφές από τον 122.

                                    Νεκροί είναι και οι δύο στις ψηλές στροφές. Σε αντίθεση με τον 170άρη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Αρα, αντί να δώσει κάποιος τα παραπάνω για το GT170, παίρνει το 122 με DSG που θα έχει ρεπριζ πολύ κοντά σχετικά αν...αλλάζει μόνο του!

                                      Το 170άρι, έχει δύναμη παντού, αλλά δεν υπάρχει και λόγος να το δουλεύεις ψηλά... Το 122άρι με το DSG μου μοιάζει με το ιδανικό αυτοκίνητο στην σωστή τιμή. Αν υπολογίσεις και τις 7σχέσεις που θα έχει, θα είναι σούπερ! Γρήγορο, οικονομικό άνετο και θα βγεί λίγο πάνω από 20Κ στην πλούσια έκδοση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        neos last edited by

                                        Δηλαδή εμάς που πήραμε το 140 μας πιάσανε κώτσους; Δεν μου φαίνεται λογικό

                                        Πάντως το VAG έχει καταφέρει στη μικρομεσαία κατηγορία να ασχολούμαστε κατά 70% με τα αυτοκίνητά του και κατά 30% με όλους τους άλλους κατασκευαστές μαζί (λέμε τώρα). Εκτός από το νέο Bravo και το Cee'd στη φθηνότερη κατηγορία 1.4 άντε πες και για ειδικό κοινό την σειρά 1 και το Astra 180 για τους ανθρώπους με ευθείες βλέψεις, δεν υπάρχει άλλο αμάξι που να τραβάει τόσο την προσοχή όσο τα μικρομεσαία τουρμπισμένα VAG. Focus, C30, Auris, Civic (αυτό πουλάει βέβαια), Megane, 307-308, Mazda 3, κανένα από αυτά δεν συζητιέται ιδιαίτερα πια. Φαίνεται ότι το σχέδιο των Vagελάκιδων έχει πιάσει πολύ καλά και χέζονται στο χρήμα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                          Αρα, αντί να δώσει κάποιος τα παραπάνω για το GT170, παίρνει το 122 με DSG που θα έχει ρεπριζ πολύ κοντά σχετικά αν...αλλάζει μόνο του!

                                          Το 170άρι, έχει δύναμη παντού, αλλά δεν υπάρχει και λόγος να το δουλεύεις ψηλά... Το 122άρι με το DSG μου μοιάζει με το ιδανικό αυτοκίνητο στην σωστή τιμή. Αν υπολογίσεις και τις 7σχέσεις που θα έχει, θα είναι σούπερ! Γρήγορο, οικονομικό άνετο και θα βγεί λίγο πάνω από 20Κ στην πλούσια έκδοση.

                                          Το 122 δεν έρχεται με DSG. Όχι ακόμα τουλάχιστον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            θα ερθει, και σιγουρα θα ταιριαζει γαντι με το μοτερ αυτο.

                                            με τη σειρα του θα μπει και καποια στιγμη και σε αλλα μικρα του γκρουπ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 238 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr