-
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Υπάρχει ένας ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο ώστε να παίρνει κίνηση. Η εμπλοκή του γίνεται σταδιακά (για να είναι ομαλή η απόδοση της ροπής) από περίπου τις 1.500στροφές έως τις 1.800 και η απεμπλοκή επίσης σταδιακά στις 3.000 έως τις 3.500 στροφές (στις 3.500 στροφές περιστρέφεται με περίπου 18.000 στροφές ανά λεπτό ενώ τα φυσικά του όρια αντοχής είναι 20.000 στροφές).Δύσκολο να έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα της τιμής του συμπλέκτη καθώς αν έχει χαλάσει σε κάποιο TSI (που δεν ξέρω προσωπικά κάποια τέτοια περίπτωση) θα έχει αλλαχθεί στην εγγύηση. Και αυτός ο συμπλέκτης καθώς και η βαλβίδα παροχής αέρα σε κομπρέσορα ή τούρμπο ανάλογα με την περίσταση είναι οι τομείς που αποτέλεσαν την ουσία της δουλειάς της VW πάνω στον TSI, καθώς αυτά ήταν τα εμπόδια που υπήρχαν μέχρι τώρα στην εφαρμογή υπερ- και στροβιλο- συμπιεστή μαζί. Δεν νομίζω να μην τα έχει προσέξει (Βέβαια από τη στιγμή που μηχανικά μέρη είναι κι αυτά, σαφώς μπορεί να υπάρξει κάποια δυσλειτουργία φαντάζομαι σε βάθος χρόνου)
Πολυ ενδιαφερουσα η γνωμη σου
Ομως ποσο μπορει να κοστιζει ο ηλεκτρομαγνητικος συμπλεκτης?
Οποιος ξερει και εχει σχεση με Vw ας πει!Θετικο οτι δεν εχει χαλασει σε κανεναν.
(Σε πεντε χρονια που δεν θα χει εγγυηση πες οτι τυχαινει,καλο ειναι
να γνωριζουμε ποσο κοστιζει) -
Ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη έχει και ο συμπιεστής του a/c - κι αυτός χαλάει, μπορεί και να μη χαλάσει. Όσο περισσότερα πράγματα έχει ένα αμάξι τόσο περισσότερες ζημιές ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη έχει και ο συμπιεστής του a/c - κι αυτός χαλάει, μπορεί και να μη χαλάσει. Όσο περισσότερα πράγματα έχει ένα αμάξι τόσο περισσότερες ζημιές ΜΠΟΡΕΙ να βγάλει.Ποσο κοστιζει ρε αδερφε?
Αυτο ρωταω ,οχι αν θα χαλασει η οχι.
Σε καθε αμαξι ολα μπορουν να χαλασουν.Οποιος ξερει απο ανταλλακτικα vw ας πει
-
Πάρε ένα τηλ σε μια αντιπροσωπεία VW αύριο το πρώι και ρώτα να μας πείς και μάς
-
Δες και εδώ:
http://www.vw.gr/site/erwin/ergostasiak ... smosvw.pdf
-
Ο χρήστης RTouris έγραψε:
Δες και εδώ:http://www.vw.gr/site/erwin/ergostasiak ... smosvw.pdf
Παρα πολυ ενδιαφερον εγγραφο και χρησιμο.
Ευχαριστω φιλε.Εχουμε και λεμε λοιπον:
Ροπόκλειδα : 128 Ευρω
Βεντούζα σηκώματος τζαμιού :38 Ευρω
Ποδοκίνητη αντλία με σωληνάκι
υψηλής πίεσης : 407 ΕυρωΠιστόλι ψεκασματος : 30 ευρω
Καρυδακι : 4 ευρω!
Τανάλια για μπουζοκαλώδια : 18 ευρω
Σύστημα πλήρωσης-
αποπλήρωσης καυσίμου :1400 ευρωΕλεγκτής συστημάτων
ανάφλεξης & injection :890 ευρωΕλεγκτής αυτομάτου κιβωτίου
ταχυτήτων :137 ευρωΣετ επισκευής καλωδίων
ηλεκτρικών κυκλωμάτων :1300 ευρωΔιαγνωστική Συσκευή :12000 ευρω
Σωλήνας για V6 κινητήρες : 14,52 €
Αντάπτορας για V6 TDI
κινητήρες : 18,48 ευρωΚαλα ολα αυτα αλλα** ο ηλεκτρομαγνητικός συμπλέκτης** που χρησιμοποιείται για την εμπλοκή του κομπρέσορα στο στρόφαλο ποσο κοστιζει?
Δεν βρηκα τιποτα.
Χρησιμο ομως εγγραφο. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
............... Χρησιμο ομως εγγραφο.
.....Για κάποιον που θέλει να ανοίξει συνεργείο σίγουρα...
-
ιντιντ (βλέπε Ελληνιστί το indeed)
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Δες και εδώ:
http://www.vw.gr/site/erwin/ergostasiak ... smosvw.pdf
Παρα πολυ ενδιαφερον εγγραφο και χρησιμο.
Ευχαριστω φιλε.Εχουμε και λεμε λοιπον:
Ροπόκλειδα : 128 Ευρω
Βεντούζα σηκώματος τζαμιού :38 Ευρω
Ποδοκίνητη αντλία με σωληνάκι
υψηλής πίεσης : 407 ΕυρωΠιστόλι ψεκασματος : 30 ευρω
Καρυδακι : 4 ευρω!
Τανάλια για μπουζοκαλώδια : 18 ευρω
Σύστημα πλήρωσης-
αποπλήρωσης καυσίμου :1400 ευρωΕλεγκτής συστημάτων
ανάφλεξης & injection :890 ευρωΕλεγκτής αυτομάτου κιβωτίου
ταχυτήτων :137 ευρωΣετ επισκευής καλωδίων
ηλεκτρικών κυκλωμάτων :1300 ευρωΔιαγνωστική Συσκευή :12000 ευρω
Σωλήνας για V6 κινητήρες : 14,52
-
Απ' το αντίστοιχο site της VW πήγα και λίιιγο παρακάτω και βρήκα τα εξής:
Ηλεκτρονικός Κατάλογος Ανταλλακτικών
ΕΤΚΑ
Σύνθετο Πρόγραμμα αναζήτησης κωδικών Ανταλλακτικών.
EIS
Απλοποιημένη έκδοση του ETKA.
ETOS
Απλοποιημένη έκδοση του ETKA που καλύπτει και άλλες μάρκες του Group.
Για περισσότερες πληροφορίες και τοποθέτηση παραγγελιών παρακαλούμε όπως απευθύνεστε στη Διεύθυνση Ανταλλακτικών KOSMOCAR, Υπεύθυνο Λειτουργικής Υποστήριξης, κ. Μπαγιάτη Ιωάννη:
Τηλ: 2295045358
Fax: 2295022608
Email: giabag@kosmocar.grΜάλλον, υπάρχει (ελπίζω, μη σε πάρω και στο λαιμό μου...) και κάποιος να σου απαντήσει στα ερωτήματά σου...
-
ενδιαφέρον άρθρο. Ο 122 και ο 140 έχουν ίδιες επιδόσεις.... (τάδε έφη 4τροχοι!)
-
Aυτό που έκανε σε έμενα τουλχ εντύπωση, είναι η απόκριση του 122 στις χαμηλές στροφές, εν συγκρίσει ακόμα και με τον 140
Ο 140αρης πάντως 'γεμίζει' καλύτερα σε ψηλότερες στροφές από τον 122.
-
σκανδαλο!
για να δουμε τι θα δειξει το δυναμομετρο
-
Ο,τι θέλουμε, όπως πάντα.
-
μπορει όντως να εχει παραπάνω άλογα
-
Ο χρήστης m1234 έγραψε:
ενδιαφέρον άρθρο. Ο 122 και ο 140 έχουν ίδιες επιδόσεις.... (τάδε έφη 4τροχοι!)Όχι ίδιες επιδόσεις. Ίδιο 0-100. Στις ρεπρίζ υστερεί, αλλά ελάχιστα. Σύντομα θα έχουμε και δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου, οπότε μιλάμε με περισσότερη σιγουριά.
Σ.Λ.
Aυτό που έκανε σε έμενα τουλχ εντύπωση, είναι η απόκριση του 122 στις χαμηλές στροφές, εν συγκρίσει ακόμα και με τον 140
Ο 140αρης πάντως 'γεμίζει' καλύτερα σε ψηλότερες στροφές από τον 122.
Νεκροί είναι και οι δύο στις ψηλές στροφές. Σε αντίθεση με τον 170άρη.
-
Αρα, αντί να δώσει κάποιος τα παραπάνω για το GT170, παίρνει το 122 με DSG που θα έχει ρεπριζ πολύ κοντά σχετικά αν...αλλάζει μόνο του!
Το 170άρι, έχει δύναμη παντού, αλλά δεν υπάρχει και λόγος να το δουλεύεις ψηλά... Το 122άρι με το DSG μου μοιάζει με το ιδανικό αυτοκίνητο στην σωστή τιμή. Αν υπολογίσεις και τις 7σχέσεις που θα έχει, θα είναι σούπερ! Γρήγορο, οικονομικό άνετο και θα βγεί λίγο πάνω από 20Κ στην πλούσια έκδοση.
-
Δηλαδή εμάς που πήραμε το 140 μας πιάσανε κώτσους; Δεν μου φαίνεται λογικό
Πάντως το VAG έχει καταφέρει στη μικρομεσαία κατηγορία να ασχολούμαστε κατά 70% με τα αυτοκίνητά του και κατά 30% με όλους τους άλλους κατασκευαστές μαζί (λέμε τώρα). Εκτός από το νέο Bravo και το Cee'd στη φθηνότερη κατηγορία 1.4 άντε πες και για ειδικό κοινό την σειρά 1 και το Astra 180 για τους ανθρώπους με ευθείες βλέψεις, δεν υπάρχει άλλο αμάξι που να τραβάει τόσο την προσοχή όσο τα μικρομεσαία τουρμπισμένα VAG. Focus, C30, Auris, Civic (αυτό πουλάει βέβαια), Megane, 307-308, Mazda 3, κανένα από αυτά δεν συζητιέται ιδιαίτερα πια. Φαίνεται ότι το σχέδιο των Vagελάκιδων έχει πιάσει πολύ καλά και χέζονται στο χρήμα.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Αρα, αντί να δώσει κάποιος τα παραπάνω για το GT170, παίρνει το 122 με DSG που θα έχει ρεπριζ πολύ κοντά σχετικά αν...αλλάζει μόνο του!Το 170άρι, έχει δύναμη παντού, αλλά δεν υπάρχει και λόγος να το δουλεύεις ψηλά... Το 122άρι με το DSG μου μοιάζει με το ιδανικό αυτοκίνητο στην σωστή τιμή. Αν υπολογίσεις και τις 7σχέσεις που θα έχει, θα είναι σούπερ! Γρήγορο, οικονομικό άνετο και θα βγεί λίγο πάνω από 20Κ στην πλούσια έκδοση.
Το 122 δεν έρχεται με DSG. Όχι ακόμα τουλάχιστον.
-
θα ερθει, και σιγουρα θα ταιριαζει γαντι με το μοτερ αυτο.
με τη σειρα του θα μπει και καποια στιγμη και σε αλλα μικρα του γκρουπ.
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)