-
Είμαι σε καλό δρόμο .... μάλλον ψήθηκε να περιμένει το Abarth
-
-
τελικα σε 2 εκδοσεις θα βγαλουν το abarth? σε abarth και abarth SS?
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Είμαι σε καλό δρόμο .... μάλλον ψήθηκε να περιμένει το AbarthΤέτοια να ακούω!!
-
τελικα σε 2 εκδοσεις θα βγαλουν το abarth? σε abarth και abarth SS?
yes
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
τελικα σε 2 εκδοσεις θα βγαλουν το abarth? σε abarth και abarth SS?
yes
ευχαριστω!
-
Οι κλίσεις που παίρνει στις στροφές πάντως προδιαθετουν για πραγματικό καθαρόαιμο
-
abarth ss kit 4.600-5.400 euros
-
Ένα βιντεάκι είναι νομίζω ό,τι πρέπει αυτή τη στιγμή!....
-
Καλεσμένοι της Fiat Group Automobiles Hellas, βρεθήκαμε στην πίστα δοκιμών της ιταλικής εταιρείας στο Μπαλόκο, όπου και πήραμε μία πρώτη γεύση από το νέο Grande Punto Abarth. Με αυτό τον τρόπο, ουσιαστικά και πρακτικά, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε και την επίσημη αναβίωση της Abarth, η οποία λειτουργεί και πάλι, ως αυτόνομο τμήμα, με επικεφαλής τον Λούκα Ντε Μέο. Οι τομείς που θα ασχοληθεί η Abarth θα είναι τρεις. Καταρχήν, το αγωνιστικό τμήμα και η παρουσία του Punto S2000 στο IRC και όχι μόνο. Κατά δεύτερον, η κατασκευή των κορυφαίων-σπορ μοντέλων της Fiat, που θα φέρουν τον σκορπιό. Και τρίτον, η μηχανική βελτίωση των μοντέλων της ιταλικής εταιρείας.
Το πρώτο απόσταγμα της Abarth, είναι το Punto, ενώ στο μέλλον θα ακολουθήσει και το λιλιπούτειο 500! Το Grande Punto, λοιπόν, μεγάλωσε και «αγρίεψε»! Και αυτό το καταλαβαίνει κανείς εύκολα με την πρώτη ματιά. Το Punto Abarth, δεν έχει καμία σχέση με οποιοδήποτε άλλο ταπεινό Punto. Σε λευκό χρώμα (θα παράγεται επίσης σε κόκκινο και μαύρο) με τις κόκκινες γραμμές στο πλάι, και το λογότυπο Abarth να δεσπόζει, σε συνδυασμό με τις μαύρες ζάντες των 17 ιντσών, το σύνολο δεν είναι σε καμία περίπτωση διακριτικό και εκπέμπει άκρατο δυναμισμό.
Διαφοροποιημένοι είναι επίσης ο εμπρός και ο πίσω προφυλακτήρας, με τον πρώτο να διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ ο πίσω φιλοξενεί την διπλή απόληξη της εξάτμισης. Τέλος, όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, δένουν ιδανικά με τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Περνώντας στο εσωτερικό η λαίλαπα των αλλαγών είναι ανάλογη. Παντού, με εξαίρεση τον δερμάτινο επιλογέα των έξι σχέσεων με τις κόκκινες ραφές, υπάρχουν πινελιές αλουμινίου, αλλά και φόντο ανθρακονήματος. Την ίδια ώρα, τις αλλαγές στο εσωτερικό ολοκληρώνουν και τα εξαιρετικά σε αισθητική, αλλά και πλευρική στήριξη, τύπου μπάκετ καθίσματα.
Στην ουσία του πράγματος, όμως, δηλαδή στα μηχανικά μέρη, οι αλλαγές είναι το ίδιο σημαντικές. Καταρχήν, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 155 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή αγγίζει τα 21 χλγμ. 5.000 σ.α.λ. Και όλα αυτά χωρίς να πατήσει ο οδηγός το κουμπί στην κεντρική κονσόλα με την ένδειξη sport mode. Όταν συμβεί αυτό, διαφοροποιείται ο προγραμματισμός του κινητήρα, με αποτέλεσμα η ροπή να ξεπερνάει τα 23 χλγμ. και μάλιστα από τις 3.000 σ.α.λ.!
Παράλληλα, όπως και στο λιλιπούτειο Panda, αλλάζει και η αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης, το οποίο γίνεται πιο βαρύ. Στον τομέα της ανάρτησης, πιο παχιές είναι οι αντιστρεπτικές ράβδοι, και συγκεκριμένα κατά 19 χλστ., ενώ πιο σφικτή κατά 20% είναι και η εμπρός ανάρτηση. Παράλληλα, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ. Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι μεγαλύτερο κατά 6 χλστ. είναι το μετατρόχιο. Το σύστημα πέδησης, φέρει την υπογραφή της Brembo, με διπίστονες δαγκάνες εμπρός, διαμέτρου 305 χλστ. και 264 χλστ. πίσω.
Η ώρα της αλήθειας, ήταν στην πίστα του Μπαλόκο, εκεί που το Punto Abarth έδειξε τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του. Συγκεκριμένα, το «καυτό» Punto, διακρίνεται για όλα εκείνα τα στοιχεία της σειράς, αποδεικνύοντας ακόμα και με την αυξημένη ιπποδύναμη, παραμένει φιλικό και προβλέψιμο. Δεν θα ενθουσιάσει με τα σπορ χαρακτηριστικά του, αφού εδώ παίζει το ρόλο το ESP που δεν απενεργοποιείται, αλλά σίγουρα θα επιτρέψει στον χειριστή να κινηθεί με ταχύτητα και χωρίς δυσκολία. Ουδέτερο στην καλή άσφαλτο της πίστας του Μπαλόκο, υποστρέφει αν υπερβάλεις.
Το πίσω μέρος, έχει την τάση να υπερστρέψει, ελαφρώνοντας στο άφημα του πεντάλ της βενζίνης, αλλά το ESP δεν επιτρέπει τις υπερβολές. Πάντως, η παρουσία του δεν είναι ιδιαίτερα ενοχλητική, όντας διακριτικό. Από εκεί και πέρα, ο κινητήρας αποδεικνύεται ελαστικός, με ροπή από χαμηλά, αλλά και δύναμη μέχρι τις 6.000 σ.α.λ. Κάπου εκεί «κρεμάει», και η συνέχεια δίνεται από την επιλογή της επόμενης σχέσης. Κρίμα, που η αίσθηση του κιβωτίου των έξι σχέσεων δεν είναι αντίστοιχη του συνόλου.
Καθαρόαιμο; Όχι. Σίγουρα, όμως μία σπορτίφ κατασκευή με χαρακτήρα, στο πνεύμα όμως, της εποχής. Με την τιμή του στην Ιταλία να αγγίζει τα 17.800 ευρώ, και την εν Ελλάδι να αναμένεται αντίστοιχη, το Punto Abarth, σίγουρα θα αποτελέσει μία άκρως ενδιαφέρουσα πρόταση για νέους… κάθε ηλικίας._Π.Τ.
-
Abarth με ΜΗ-απενεργοποιούμενο ESP;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
παίζει το ρόλο το ESP που δεν απενεργοποιείταιΣυνεχίζουν τις μαλακίες οι μακαρονάδες...
-
Μαλακιες ξεμαλακιες... ειναι απο τα λιγα ρυθμισμενα ESP που θα μπουν οταν πραγματικα χρειαζονται και δεν θα σκοτωσουν την γρηγορη οδηγηση.
Αν και παντως θα συμφωνησω πως ενα προιον που θελει να φερει την ταμπελα 'abarth', θα επρεπε να δινει την επιλογη.
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αν και παντως θα συμφωνησω πως ενα προιον που θελει να φερει την ταμπελα 'abarth', θα επρεπε να δινει την επιλογη.Αυτό ακριβώς, δεν είναι απλά μια γρήγορη έκδοση του punto, είναι η κορυφαία, αλλά τι συζητάμε, εδώ είχαν βάλει μη απενεργοποιούμενο ESP σε GTA στο Punto θα κολλήσουν?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Μαλακιες ξεμαλακιες... ειναι απο τα λιγα ρυθμισμενα ESP που θα μπουν οταν πραγματικα χρειαζονται και δεν θα σκοτωσουν την γρηγορη οδηγηση.Και που το μάντεψες εσύ αυτό?
Ενα ακόμα ξενέρωτο ημιτζιτιαι προ των πυλών.Αλλά προφανώς συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια...
-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Μαλακιες ξεμαλακιες... ειναι απο τα λιγα ρυθμισμενα ESP που θα μπουν οταν πραγματικα χρειαζονται και δεν θα σκοτωσουν την γρηγορη οδηγηση.
Και που το μάντεψες εσύ αυτό?
Ενα ακόμα ξενέρωτο ημιτζιτιαι προ των πυλών.Αλλά προφανώς συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια...
Δεν μαντεψα τιποτα. Οδηγησα το tjet... και εβγαλα τα συμπερασματα μου. Δεν νομιζω να βαλουν διαφορετικη μοναδα ESP στο Abarth.
-
δηλαδη μεσα σε πιστα θα ρχισει να καιγεται οπως αλλα?
-
corsair έγραψε:
Αν και παντως θα συμφωνησω πως ενα προιον που θελει να φερει την ταμπελα 'abarth', θα επρεπε να δινει την επιλογη.koryfaia tha einai h abarth ss ekdosi
to esp den apenergopoieitai kathws to aftokinhto apeythinetai se neaniko koino
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
to esp den apenergopoieitai kathws to aftokinhto apeythinetai se neaniko koino -
Kid
σκέψου πόσα δέντρα θα είχαν σωθεί αν τα αυτοκίνητά σου είχαν esp.Πάντως αυτή την μπαρούφα για τους νέους οδηγούς την είχε προβάλλει σαν δικαιολογία και η Άλφα για το μη απενεργοποιούμενο esp της 147 gta.
Fiat Grande Punto ABARTH