-
απογοητευση το θρεντ στις τελευταιες του σελιδες!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τι ακριβώς εννοείς 'μετατροπές'; Θεωρείς ας πούμε 'μετατροπή' το να πάρεις το σασί ενός σεντάν/χάτσμπακ και να του φορέσεις ένα κουπέ αμάξωμα, ίσως και με κάποιες μικρές αλλαγές στο στήσιμο (όπως το Ford Puma το οποίο βασίστηκε στο προηγούμενο Φιέστα ή η Alfa GT Coupe που βασίστηκε στις 156/147) ή το να πάρεις ένα σεντάν/χάτσμπακ και απλά να του αλλάξεις το σχήμα από τη μεσαία κολώνα και πίσω (όπως η προηγούμενη CLK ή η BMW 3 Coupe);Και τα δύο. Και η BMW 3 Coupe έχει ψιλοδιαφορές στο στήσιμο (ανάρτηση), αλλά και τροποποιήσεις στην εμφάνιση (σπόιλερ, καθρέφτες). Αλλά βέβαια το πρώτο (διαφορετικό αμάξωμα) δίνει πιο πολύ την αίσθηση του 'πραγματικού' κουπέ. Τώρα βέβαια και το ΤΤ κατά βάθος τροποποιημένο Golf είναι, αλλά νομίζω ότι έχει αρκετές διαφορές για να θεωρείται ειδική σχεδίαση.
-
Προσιτά κουπέ που να ξεκινούν από λευκό χαρτί δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να δούμε στην εποχή της κοινής πλατφόρμας και των συνχωνεύσεων για μείωση του κόστους σχεδίασης εξελίξεις και παραγωγής. Η λύση των καμουφλαρισμένων οικογενειακών είναι μονόδρομος, δυστυχώς.
-
BMW coupe!
-
Εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να συγκρίνουμε το παρόν με το παρελθόν. Όντως οι Ιταλοί έβγαλαν πολύ όμορφα και αξιόλογα κουπέ στο παρελθόν και έχουν αξιοσημείωτη ιστορία.
Αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι σήμερα τα κουπέ είναι ελάχιστα και έχουν κοινό χαρακτηριστικό την υπερβολή. Μεγάλο βάρος, τεράστιες υποδυνάμεις και κυνήγι εντυπώσεων. Τα 'μετρημένα' κουπέ με λογικό βάρος και λογικές υποδυνάμεις εκλείπουν σιγά σιγά...Εμένα μου αρέσει πολύ η ιδέα του Opel Speedster (δεν είναι κουπέ το ξέρω...)
Υπάρχει κάτι πισωκίνητο έως 1200 κιλά και 200 άλογα;
Σήμερα υπάρχει το RX8 αλλά πόσα χρόνια έκανε να υπάρξει κάτι λογικό και πρωτοποριακό όπως αυτό το μοντέλο.
Το Nissan 350Z είναι 1550 κιλά
Δεν πιστεύω σε αυτής της μορφής τα κουπέ αν και το θεωρώ πολύ αξιόλογο αμάξι.
Δεν μπορείς να παίξεις(και να χαρείς) στους ελληνικούς δρόμους με τον μηδενικό συντελεστή τριβής με ένα αμάξι 1.5 τόνου και 300 ίππων... -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Καλησπέρα σας,Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα που έχει σχέση με τα πραγματικά coupe που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.Για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο πραγματικό coupe θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί εξ’αρχής,από λευκή κόλλα,ως πραγματικό coupe,τόσο εσωτερικά,όσο κυρίως εξωτερικά.Μια απλά διθέσια έκδοση ενός sedan δεν είναι κατά την γνώμη μου,πραγματικό coupe.Μία δεύτερη παράμετρος έχει άμεση σχέση με την ιπποδύναμη του κινητήρα.Κινητήρες με απόδοση 90 ή 110 ίππων,δεν είναι δυνατόν να κινούν ένα πραγματικό coupe όπως πρέπει.Άλλη μία παράμετρος αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν coupe οχήματα με τις ίδιες αναρτήσεις,τα ίδια ελαστικά,τις ίδιες αναλογίες βάρους κτλ με την οικογενειακή έκδοση του μοντέλου.
Ρίχνοντας μια ματιά στα αυτοκίνητα που προσφέρουν οι εταιρίες σήμερα,με λύπη διαπιστώνω ότι χαρακτηρίζονται coupe πολλά μοντέλα αλλά ελάχιστα είναι τα πραγματικά coupe.
Θα ήθελα την γνώμη σας για το θέμα αυτό…
ΥΓ.Το πραγματικό coupe έχει άλλη μία ιδιότητα.Πρέπει να είναι ιταλικό και δη Alfa Romeo!!!Χωρις να θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό επι του θέματος, θα έλεγα οτι πραγματικο κουπέ και μάλιστα οχι ιταλικό είναι το νεο NISSAN 350Z
Καλοφτιαγμένο, ταχύτατο, όμορφο πολύ ευχάριστο και προσιτό τουλάχιστον στην Ευρώπη, οπου οπως θα γνωρίζετε υπάρχουν ... λιστες αναμονής.
Κατά τη γνώμη μου ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο που καταδεικνύει την αναγεννημένη με τη συνδρομή και της Renault, νεας Nissan. Kριμα που στην πατριδα μας θα φορολογηθεί, εισαχθεί, και πωληθεί με τον τρόπο που ολοι ξερουμε
Πραγματικά coupe