Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πραγματικά coupe
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πραγματικά coupe
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    30
    145
    373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      απογοητευση το θρεντ στις τελευταιες του σελιδες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης kyan έγραψε:
        Τι ακριβώς εννοείς 'μετατροπές'; Θεωρείς ας πούμε 'μετατροπή' το να πάρεις το σασί ενός σεντάν/χάτσμπακ και να του φορέσεις ένα κουπέ αμάξωμα, ίσως και με κάποιες μικρές αλλαγές στο στήσιμο (όπως το Ford Puma το οποίο βασίστηκε στο προηγούμενο Φιέστα ή η Alfa GT Coupe που βασίστηκε στις 156/147) ή το να πάρεις ένα σεντάν/χάτσμπακ και απλά να του αλλάξεις το σχήμα από τη μεσαία κολώνα και πίσω (όπως η προηγούμενη CLK ή η BMW 3 Coupe);

        Και τα δύο. Και η BMW 3 Coupe έχει ψιλοδιαφορές στο στήσιμο (ανάρτηση), αλλά και τροποποιήσεις στην εμφάνιση (σπόιλερ, καθρέφτες). Αλλά βέβαια το πρώτο (διαφορετικό αμάξωμα) δίνει πιο πολύ την αίσθηση του 'πραγματικού' κουπέ. Τώρα βέβαια και το ΤΤ κατά βάθος τροποποιημένο Golf είναι, αλλά νομίζω ότι έχει αρκετές διαφορές για να θεωρείται ειδική σχεδίαση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Προσιτά κουπέ που να ξεκινούν από λευκό χαρτί δεν νομίζω ότι υπάρχει περίπτωση να δούμε στην εποχή της κοινής πλατφόρμας και των συνχωνεύσεων για μείωση του κόστους σχεδίασης εξελίξεις και παραγωγής. Η λύση των καμουφλαρισμένων οικογενειακών είναι μονόδρομος, δυστυχώς.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            black-coupe last edited by

            BMW coupe!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yianniswalker last edited by

              Εγώ πιστεύω ότι δεν πρέπει να συγκρίνουμε το παρόν με το παρελθόν. Όντως οι Ιταλοί έβγαλαν πολύ όμορφα και αξιόλογα κουπέ στο παρελθόν και έχουν αξιοσημείωτη ιστορία.
              Αυτό που έχω να παρατηρήσω είναι ότι σήμερα τα κουπέ είναι ελάχιστα και έχουν κοινό χαρακτηριστικό την υπερβολή. Μεγάλο βάρος, τεράστιες υποδυνάμεις και κυνήγι εντυπώσεων. Τα 'μετρημένα' κουπέ με λογικό βάρος και λογικές υποδυνάμεις εκλείπουν σιγά σιγά...

              Εμένα μου αρέσει πολύ η ιδέα του Opel Speedster (δεν είναι κουπέ το ξέρω...)
              Υπάρχει κάτι πισωκίνητο έως 1200 κιλά και 200 άλογα;
              Σήμερα υπάρχει το RX8 αλλά πόσα χρόνια έκανε να υπάρξει κάτι λογικό και πρωτοποριακό όπως αυτό το μοντέλο.
              Το Nissan 350Z είναι 1550 κιλά
              Δεν πιστεύω σε αυτής της μορφής τα κουπέ αν και το θεωρώ πολύ αξιόλογο αμάξι.
              Δεν μπορείς να παίξεις(και να χαρείς) στους ελληνικούς δρόμους με τον μηδενικό συντελεστή τριβής με ένα αμάξι 1.5 τόνου και 300 ίππων...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                prometheas last edited by

                Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
                Καλησπέρα σας,

                Θα ήθελα να θίξω ένα ζήτημα που έχει σχέση με τα πραγματικά coupe που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.Για να χαρακτηριστεί ένα αυτοκίνητο πραγματικό coupe θα πρέπει να έχει σχεδιαστεί εξ’αρχής,από λευκή κόλλα,ως πραγματικό coupe,τόσο εσωτερικά,όσο κυρίως εξωτερικά.Μια απλά διθέσια έκδοση ενός sedan δεν είναι κατά την γνώμη μου,πραγματικό coupe.Μία δεύτερη παράμετρος έχει άμεση σχέση με την ιπποδύναμη του κινητήρα.Κινητήρες με απόδοση 90 ή 110 ίππων,δεν είναι δυνατόν να κινούν ένα πραγματικό coupe όπως πρέπει.Άλλη μία παράμετρος αφορά το στήσιμο του αυτοκινήτου.Είναι απαράδεκτο να υπάρχουν coupe οχήματα με τις ίδιες αναρτήσεις,τα ίδια ελαστικά,τις ίδιες αναλογίες βάρους κτλ με την οικογενειακή έκδοση του μοντέλου.
                Ρίχνοντας μια ματιά στα αυτοκίνητα που προσφέρουν οι εταιρίες σήμερα,με λύπη διαπιστώνω ότι χαρακτηρίζονται coupe πολλά μοντέλα αλλά ελάχιστα είναι τα πραγματικά coupe.
                Θα ήθελα την γνώμη σας για το θέμα αυτό…
                ΥΓ.Το πραγματικό coupe έχει άλλη μία ιδιότητα.Πρέπει να είναι ιταλικό και δη Alfa Romeo!!!

                Χωρις να θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό επι του θέματος, θα έλεγα οτι πραγματικο κουπέ και μάλιστα οχι ιταλικό είναι το νεο NISSAN 350Z

                Καλοφτιαγμένο, ταχύτατο, όμορφο πολύ ευχάριστο και προσιτό τουλάχιστον στην Ευρώπη, οπου οπως θα γνωρίζετε υπάρχουν ... λιστες αναμονής.

                Κατά τη γνώμη μου ένα πολύ ενδιαφέρον αυτοκίνητο που καταδεικνύει την αναγεννημένη με τη συνδρομή και της Renault, νεας Nissan. Kριμα που στην πατριδα μας θα φορολογηθεί, εισαχθεί, και πωληθεί με τον τρόπο που ολοι ξερουμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 3
                • 4
                • 5
                • 6
                • 7
                • 8
                • 8 / 8
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr