-
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με άλλη άποψη από του Χρήστου...
Συνοψίζοντας, Ναι οι δρόμοι μας είναι χάλια ας πάμε εμείς όπως πρέπει να πηγαίνουμε λοιπόν
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
LOL
Μα φυσικά και δεν υπερασπίστηκα το εθνικό μας οδικό δίκτυο.
Αλλά δεν δέχομαι ότι αιτία του δυστυχήματος ήταν τάχα αυτό.Το εθνικό οδικό δίκτυο είναι αυτό που μας έχουν φτιάξει. Ούτε καλύτερο, ούτε χειρότερο. Θα μπορούσε η Ε.Ο. Αθηνών-Θεσσαλονίκης να ήταν σαν το δρόμο Αγ. Μαρίνας-Κορωπίου, δηλ. μια λωρίδα ανά κατεύθυνση, δρόμος γυαλί, καθόλου προστατευτικά στη μέση. Όποιος είναι τρελός ή ανίκανος να κατανοήσει που οδηγεί, θα 200άριζε στην ευθεία και θα είχε πολύ μεγάλες πιθανότητες να σκοτωθεί και να σκοτώσει. Το ίδιο ισχύει και για τον εν λόγω δρόμο. Αν πήγαινε με 100, δεν θα έφευγε όπως έφυγε κατά πάσα πιθανότητα. Όπως δεν έφυγαν τα εκατομμύρια αυτοκινήτων που έχουν περάσει ως τώρα από εκεί. Το να λέμε ότι φταίει ο δρόμος επειδή ο άλλος το πάτησε χωρίς να κατανοεί τον κίνδυνο ή, ακόμα χειρότερα, αδιαφορώντας για τον κίνδυνο, είναι ΗΛΙΘΙΟ._
Aν λοιπον διαβαζες τι γραφω και δεν ειχες 1ο πραγμα στο μυαλο σου να με κραξεις, θα εβλεπες οτι πουθενα δεν εγραψα αυτα που νομιζεις οτι εγραψα.
αυτο που ειπα ηταν
α) μην δενετε την ταχυτητα απο το ευρος των ζημιων, απο το τι ειπε το σταρ η απο το οτι ξηλωσε την μπαριερα. ΟΛΑ αυτα θα μπορουσαν να γινουν με πολυ μικροτερες ταχυτητες.
β) το οτι ετρεχε δεν απαλασσει την μπαριερα και αυτους που την εβαλαν εκει και ετσι, απο τις ευθυνες τους. Ακριβως γιατι μια 10τοννη νταλικα που ΔΕΝ θα ετρεχε, θα την ξηλωνε ακομα χειροτερα.
και επειδη εγω μιλησα για τους απεναντι, αυτο που ειπα ηταν ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ δεν θα ειχαν παθει τιποτα αμα η μπαριερα εκανε σωστα την δουλεια της. Δεν προκαλεσε η μπαριερα ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, αλλα ειναι ο λογος που πεθαναν ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. Πιο συγκεκριμενα δεν μπορω να το πω.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
και επειδη εγω μιλησα για τους απεναντι, αυτο που ειπα ηταν ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ δεν θα ειχαν παθει τιποτα αμα η μπαριερα εκανε σωστα την δουλεια της. Δεν προκαλεσε η μπαριερα ΤΟ ΑΤΥΧΗΜΑ, αλλα ειναι ο λογος που πεθαναν ΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ. Πιο συγκεκριμενα δεν μπορω να το πω.+1
Οι μπαριέρες έχουν προδιαγραφές, αυτή που είδα στη τηλεόραση ήταν προφανές ότι δεν τις πληρούσε.
-
Ειπα 'δεν προκαλεσε η μπαριερα το ατυχημα, αλλα δεν εκανε την δουλεια της λογω ακαταλληλοτητας και για αυτο '.
διορθωνω :
'δεν προκαλεσε η μπαριερα το ατυχημα, αλλα πολυ ανετα επαιξε πολυ μεγαλο ρολο στην απογειωση του οχηματος (αμα ειδατε φωτο θα ειδατε οτι εχει γινει ραμπα απογειωσης) και την καταληξη του στους απεναντι, αρα οχι μονο δεν εκανε την δουλεια της αλλα τα εκανε και χειροτερα'.
-
Να τιμωρηθούν τα εργοστάσια που κατασκευάζουν αυτοκίνητα που πιάνουν 220 χαω και οι κυβερνήσεις που επιτρέπουν την πώλησή τους.
-
η ουσια ειναι η εξης:
Γενικα,
οι δρομοι ειναι απαραδεκτοι σε σχεδιαση και προσφυση.
τα αυτοκινητα μας ειναι χρεπια χωρις αεροσακους και abs,ασυντηρητα χωρις λαστιχα-φρενα-αναρτησεις.
οι οδηγικες ικανοτητες μας ειναι για τα μπαζα.αφου ολα αυτα τα ξερουμε,τοτε θα πρεπει να ειμαστε πιο προσεκτικοι και να καταλαβουμε οτι δεν ειμαστε αμοιροι ευθυνων.
οταν το ''παταμε'' πρεπει να ξερουμε οτι παιρνουμε ρισκο.
το θεμα ειναι οτι δεν το ξερουν και οι αλλοι ανθρωποι που κινουνται στον ιδιο δρομο και οι οποιοι δεν μας φταινε.
η προσωπικη ευθυνη ειανι πανω απο ολααν δεν εχουμε συνειδηση του τι μπορει να γινει ειμαστε στην καλυτερη ανευθυνοι και εν δυναμει φονιαδες.
οποιος νομιζει οτι το ελεγχει στα 200 ειναι γελασμενος.αν χρειαστει να αντιδρασουμε σε κατι απροσδοκητο,απλα δεν εχουμε περιθωρια.
οποιος δεν καταλαβαινει την διαφορα του ''τρεχω'' με του ''οδηγω γρηγορα'' ειναι ΑΣΧΕΤΟΣ!
αν ο ''γρηγορος'' δεν πηγαινε με οσα πηγαινε τιποτα δεν θα ειχε γινει.
ολα τα αλλα ειναι φιλολογιες και αλλοθι για τα δικα μας κατιρθωματα. -
απολυτως σωστο.
δυστηχως οι ελληνικοι δρομου δεν εχουν τοσο καλη ποιοτητα ωστε να θεωρειται μια ταχυτητα ανω των 200 σχετικα ασφαλης.
μιλαω για εναν εμπειρο οδηγο με ενα δυνατο και αρτια συντηρημενο αμαξι.
επειτα ειναι και η ασχετοσυνη που μας δερνει.
οταν βλεπω σε δρομο με 3 λωριδες να ειναι η μεσαια και η αριστερη γεματες,
και η δεξια ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΔΕΙΑ,το βλεπω καθημερινα ολο το καλοκαιρι,τοτε δεν ξερουμε να οδηγουμε σε εθνικη οδο.
πως να ξερουμε βεβαια οταν μεχρι το 2000 σχεδον δεν ειχαμε καν αυτοκινητοδρομους στην ελλαδα.
η ταχυτητα ειναι γλυκεια,και εμενα μου αρεσει να το παταω,πολλες φορες υπερβολικα.
αλλα ρε παιδια οσες φορες το πατησα ελλαδα σε εθνικη οδο πανω απο 200,
ενοιωσα τρομερη ανασφαλεια,λογω του κακου οδοστρωματος.μπαλωματα,λακουβες,και ενα σωρο κακοτεχνιες.
οπως και να το κανουμε,ακομα και με καλο δρομο,με καλο αμαξι,με καλο οδηγο,
η ταχυτητα πανω απο 200 ειναι ρισκο.μεγαλο ρισκο.
ποσο μαλλον οταν ο δρομος δεν ειναι καλος η οταν εχει κινηση.
προς αποφυγη παρεξηγησεων.
ειμαι υπερ του ελευθερου οριου ταχυτητας,οπως στη γερμανια,
αρκει να φτιαχτουν σωστοι δρομοι,
και να μαθουμε επιτελους πως να οδηγουμε σωστα σε δρομο με 3 λωριδες.
μην ψαχνουμε δικαιολογιες σε μπαριερες και κακο δρομο.
αναλογα το οδοστρωμα,το αμαξι,τις καιρικες συνθηκες,τη κινηση,την εμπειρια,
καθοριζουμε τη ταχυτητα μας.
ο δρομος δεν φταιει ΣΧΕΔΟΝ ποτε.
φταιει η δικη μας ασχετοσυνη που δεν καταλαβαινουμε τον κινδυνο σε καθε περιπτωση ξεχωριστα.
δηλαδη οι αθωοι που σκοτωθηκαν φταιει η μπαριερα;ναι φταιει και αυτη.
αλλα ΚΥΡΙΩΣ φταιει ο αλλος που ετρεχε σαν διαολος,εκει που δεν τον επαιρνε.
και εμενα μου αρεσει η ταχυτητα.αλλα μην το ξεφτιλιζουμε. -
Ειδικά όταν έχεις και άλλα άτομα μέσα...
-
«Μην φοβάσαι αυτόν που τρέχει γρήγορα αλλά αυτόν που σκέφτεται αργά»
ΑΪΝΣΤΑΙΝΚαι δυστυχώς στην Ελλάδα αυτοί που 'σκέφτονται αργά' προσπαθούν να 'τρέξουν γρήγορα'.
Πέραν όμως από του Ανεγκέφαλους-Δολοφόνους Οδηγούς, Φταίμε και όλοι εμείς οι υπόλοιποι μαζί.
Αποδίδουμε ευθύνες σε άψυχα αντικείμενα και έννοιες !!!
«φταίει η μπαριέρα»
«φταίει η ταχύτητα»
«φταίει η κατάσταση του δρόμου»Ο Ανεγκέφαλος-Δολοφόνους Οδηγός φταίει.
Η Τροχαία φταίει που κάνει περιστασιακούς ελέγχους και μόνο για εισπρακτικούς λόγους .
Αυτοί που έχουν καταντήσει έτσι την τροχαία.
Αυτοί που έχουν την ευθύνη της συντήρησης του οδικού δικτύου.
….
….
Και τέλος όλοι εμείς οι υπόλοιποι, που βλέποντας όλα αυτά, είμαστε απλοί παρατηρητές.Αν δεν «ξυπνήσουμε γρήγορα» τότε ίσως μας «ξυπνήσει» ένα όχημα που θα πέσει πάνω μας, αλλά τότε θα είναι πολύ αργά για να αντιδράσουμε.
Έχουμε την Χώρα που μας Αξίζει
Αν δεν «τιμωρήσουμε» όλους αυτούς που μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση τότε καλά κάνουν αυτοί και μας «τιμωρούν» καθημερινά.
-
Το παρακάτω κομμάτι νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον:
Εκτεταμένες πειραματικές δοκιμές [4] απέδειξαν ότι τα απλά μεταλλικά
στηθαία ανταπεξέρχονται με επιτυχία σε προσκρούσεις επιβατικών οχημάτων, καθώς
και φορτηγών με γωνία μέχρι 12°, ενώ αντίθετα τα ενισχυμένα μεταλλικά στηθαία
αντιμετωπίζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα προσκρούσεις και των πλέον βαρέων
φορτηγών με γωνία μέχρι 15°.Όπως μεγάλο ενδιαφέρον έχει ολόκληρο το κείμενο
-
Το θεμα δεν ειναι το ποιον ή οι προδιαγραφες της μπαριερας (οπου μπορει να φταιει και αυτο) αλλα η τοποθετηση της και το ποσο ευκολα ξυλωνεται εξ'αιτιας της. Οταν τα παλουκια αντι να τα πακτωνεις στην ασφαλτο σε ικανο βαθος, τα κολλας πανω σε πλακες, τις οποιες μετα βιδωνεις με βιδες στην ασφαλτο, ε δεν ειναι δυσκολο να ξεριζωθουν μετα. Οταν θα ειστε κολλημενοι στην κινηση του Κηφισου, παρατηρηστε πως ειναι στερεωμενες οι μπαριερες στο εδαφος. Ειδικα στα σημεια που εχει σκασει αυτοκινητο και εχουν ξεκολλησει...
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
....
Αποδίδουμε ευθύνες σε άψυχα αντικείμενα και έννοιες !!!
«φταίει η μπαριέρα»
«φταίει η ταχύτητα»
«φταίει η κατάσταση του δρόμου»Ο Ανεγκέφαλος-Δολοφόνους Οδηγός φταίει....
Κατ'αρχας, δεν αποδιδουμε ευθυνες σε αψυχα αντικειμενα. Σε αυτον που εβαλε την μπαριερα αποδιδουμε ευθυνες, οχι στην μπαριερα την ιδια.
Και σε αυτον αποδιδουμε την ευθυνη οχι για την προκληση του ατυχηματος, αλλα για τους απεναντι. Εκει δεν εκανε σωστα την δουλεια της η μπαριερα και φταιει αυτος που την εβαλε.
Στην προκληση του ατυχηματος συνολικα, φταιει η ταχυτητα του οδηγου σε συνδυασμο** με οτιδηποτε αλλο εκανε το αυτοκινητο να φυγει απο την πορεια του. Οπως πχ ενας αλλος οδηγος που εκλεισε αυτον που εφυγε, ο οποιος την εκανε με ελαφρα πηδηματακια...**
-
Για να μη φτάνουμε στο άλλο άκρο.
Θεωρούμε ως αδιαμφισβήτητο δεδομένο ότι η πρωταρχική ευθύνη είναι ανθρώπινη (εκτός της περίπτωσης μίας εντελώς αναπάντεχης βλάβης ή συμβάντος - π.χ. να πέσει μετεωρίτης στην άσφαλτο). Κι αυτό είναι σωστό!
Η ταχύτητα όμως δεν μπορεί από μόνη της να οδηγήσει στην εκτροπή του αυτοκινήτου; Άποψή μου: και βέβαια μπορεί! Εξαρτάται, πόση είναι, σε τι αυτοκίνητο, σε τι οδόστρωμα και βεβαίως από τις ικανότητες του οδηγού. Σε κάθε περίπτωση όμως η αφορμή (και σε ένα βαθμό η αιτία) είναι η ίδια η ταχύτητα.
Και φέρνω ένα απλό παράδειγμα. Ακόμη και ένα 'αθώο' στρώμα νερού στο οδόστρωμα είναι ικανό να μετατρέψει ένα αυτοκίνητο που κινείται με υπερβολική ταχύτητα σε ακυβέρνητη εξωλέμβια.
Μην προσπαθούμε να την εξαγνίσουμε. Ειδικά θεωρώντας ότι συνήθως υπάρχει κάποιος τρίτος που 'έκλεισε', 'έσπρωξε', 'έκοψε' κ.λπ.Υ.Γ. Σκεφτείτε μάλιστα αν με αυτήν την 'εξάγνιση' όχι μόνο βρίσκετε δικαιολογία για τις δικές σας (και μας) 200άρες, αλλά ότι ξορκίζετε το θάνατο που παραμονεύει.
-
Επίσης 'ξεχνάμε' ότι τα χωσίματα, μπασίματα, ανοίγματα, κλεισίματα, φρεναρίσματα, στραβοτιμονιές......... είναι μέρος των καθημερινών κινδύνων, είτε προέρχονται από εγκληματική αδιαφορία, είτε από απροσεξία.
Αν κινείσαι με λογική ταχύτητα, μπορείς να αποφύγεις τέτοιους κινδύνους ή τουλάχιστον να μη φύγεις όπου λάχει περιορίζοντας τις ζημιές σε μερικές λαμαρίνες. Αν πηγαίνεις με υπερβολική ταχύτητα ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ ότι δεν θα σου συμβεί τίποτα εξαιτίας λάθους τρίτου, προκαλείς την τύχη σου. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Για να μη φτάνουμε στο άλλο άκρο.
Θεωρούμε ως αδιαμφισβήτητο δεδομένο ότι η πρωταρχική ευθύνη είναι ανθρώπινη **(εκτός της περίπτωσης μίας εντελώς αναπάντεχης βλάβης ή συμβάντος - π.χ. να πέσει μετεωρίτης στην άσφαλτο). **Κι αυτό είναι σωστό!
Η ταχύτητα όμως δεν μπορεί από μόνη της να οδηγήσει στην εκτροπή του αυτοκινήτου; Άποψή μου: και βέβαια μπορεί! Εξαρτάται, πόση είναι, σε τι αυτοκίνητο, σε τι οδόστρωμα και βεβαίως από τις ικανότητες του οδηγού. Σε κάθε περίπτωση όμως η αφορμή (και σε ένα βαθμό η αιτία) είναι η ίδια η ταχύτητα.
Και φέρνω ένα απλό παράδειγμα. Ακόμη και ένα 'αθώο' στρώμα νερού στο οδόστρωμα είναι ικανό να μετατρέψει ένα αυτοκίνητο που κινείται με υπερβολική ταχύτητα σε ακυβέρνητη εξωλέμβια.
Μην προσπαθούμε να την εξαγνίσουμε. Ειδικά θεωρώντας ότι συνήθως υπάρχει κάποιος τρίτος που 'έκλεισε', 'έσπρωξε', 'έκοψε' κ.λπ.Υ.Γ. Σκεφτείτε μάλιστα αν με αυτήν την 'εξάγνιση' όχι μόνο βρίσκετε δικαιολογία για τις δικές σας (και μας) 200άρες, αλλά ότι ξορκίζετε το θάνατο που παραμονεύει.
Και όμως ακόμα και στην περίπτωση του απρόοπτου οφείλεις να αποτρέψεις το ατύχημα!
Δείτε τι γράφει το άρθρο 12 του ΚΟΚ, παρ.4:
- Αν οι χρήστες των οδών δεν μπορούν να αποφύγουν τη δημιουργία εμποδίου ή κινδύνου** υποχρεούνται να λαμβάνουν αμέσως τα αναγκαία μέτρα για την απομάκρυνση ή αποτροπή αυτού, κι αν δεν μπορούν, οφείλουν να ειδοποιούν τους λοιπούς χρήστες της οδού, για την ύπαρξη του εμποδίου ή του κινδύνου**. Αυτοί που επιθυμούν για εύλογη αιτία, να καταλάβουν για λίγο μέρος του πεζοδρομίου ή του οδοστρώματος (μεταφορές, επιβίβαση, αποβίβαση κλπ.), οφείλουν να λάβουν τα κατάλληλα μέτρα για την απρόσκοπτη και ασφαλή κυκλοφορία πεζών και οχημάτων.
Όπως μου είχε πει φίλος δικηγόρος που ασχολείται και με τροχαία, και κομμάτι από τον ουρανό να πέσει, οφείλεις να λάβεις τα απαραίτητα μέτρα για να το αποφύγεις. Ίσως πάνω σε αυτό να βασίστηκε και η συνυπαιτιότητα σε ενα ατύχημα που είχε αναφέρει κάποιος εδώ στο forum πως είχε ένας φίλος του, όταν άλλο αυτοκίνητο πέρασε στο ρεύμα του και συγκρούστηκαν.
-
Το πιο ενδιαφέρων από όλα είναι ότι κατά 99% έφταιξαν άλλοι παράγοντες για το δυστύχημα. Μπορεί κάποιος να τον έκλεισε, ή να πάτησε πέτρες και άμμο που είχε χυθεί από κάποιο φορτηγό. Μπορεί ακόμα να έπεσε σε κάποια λακκούβα, ή να 'ψάρεψε' το τιμόνι του από τις διαφορετικές ποιότητες ασφάλτου. Μπορεί ακόμα να προσπάθησε να αποφύγει κάποιο τετράποδο. Χίλια πράγματα μπορεί να του έτυχαν και να προκάλεσαν την απώλεια του ελέγχου χωρίς να φταίνε οι οδηγικές ικανότητες του συγκεκριμένου ανθρώπου.
Αυτό όμως δεν αναιρεί στο παραμικρό τις τεράστιες ευθύνες του για την απώλεια τόσων ζωών. Οι δρόμοι μας είναι αυτοί που είναι και οι άλλοι οδηγοί είναι όσο κακοί είναι και πήραν το δίπλωμα τους με τον τρόπο που όλοι ξέρουμε. Τα οχήματα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας πέρασαν ΚΤΕΟ με τρόπους που είναι γνωστοί σε όλους μας, όπως γνωστό είναι και το ποιόν των εργολάβων που φτιάχνουν και συντηρούν τους δρόμους μας. Το ερώτημα είναι λοιπόν, ΕΜΕΙΣ, τι κάνουμε για αυτό; Λαμβάνουμε υπόψη τους παράγοντες που μπορεί να πάνε στραβά, ή οδηγούμε με τον τρόπο που μας αρέσει, απαιτώντας από τους άλλους να σεβαστούν το 'δικαίωμα' μας να πηγαίνουμε 2 φορές πάνω από το όριο, ή να 'κρατάμε γραμμές' έχοντας πείσει τους εαυτούς μας ότι οι άλλοι θα μας αφήσουν το κάνουμε όπως είναι 'υποχρέωση' τους;
Η έννοια 'σωστός οδηγός' στους δημόσιους δρόμους είναι εντελώς διαφορετική από τους αγώνες. Εκεί μετράει μόνο η ικανότητα να οδηγείς όσο πιο γρήγορα γίνεται χωρίς να χάσεις τον έλεγχο. Στους δημόσιους δρόμους μετράει αποκλειστικά και μόνο η ικανότητα να οδηγείς σε μια συνεχή αλληλεπίδραση με τον δρόμο και τους άλλους οδηγούς χωρίς να προκαλούνται ατυχήματα. Επίσης θα προσέθετα 'σεβόμενος τους άλλους οδηγούς που επιθυμούν να κινούνται σύμφωνα με τον ΚΟΚ'
Μέχρι να το συνειδητοποιήσουμε αυτό, είμαστε ατυχήματα που περιμένουν να γίνουν. Δεν ξέρω αν σας αρέσει η δημοσιότητα, αλλά εγώ δεν θέλω να γίνω τέτοιο πρωτοσέλιδο.
-
Ο χρήστης dinosm έγραψε:
Το παρακάτω κομμάτι νομίζω ότι έχει ενδιαφέρον:Εκτεταμένες πειραματικές δοκιμές [4] απέδειξαν ότι τα απλά μεταλλικά
στηθαία ανταπεξέρχονται με επιτυχία σε προσκρούσεις επιβατικών οχημάτων, καθώς
και φορτηγών με γωνία μέχρι 12°, ενώ αντίθετα τα ενισχυμένα μεταλλικά στηθαία
αντιμετωπίζουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα προσκρούσεις και των πλέον βαρέων
φορτηγών με γωνία μέχρι 15°.Όπως μεγάλο ενδιαφέρον έχει ολόκληρο το κείμενο
Ίσως το μόνο επιστημονικά τεκμηριωμένο post που έγινε για το αν και εφόσον έφταιγε η μπαριέρα που υποχώρησε...Σημειωτεόν οτι συγκρούσεις με γωνία άνω των 15 μοιρών ανηκούν μόλις στο 10% των ατυχημάτων. Δεν ξέρω πώς έγινε η σύγκρουση εκείνο που ξέρω είναι οτι πολλά μεταλλικά στηθαία είναι απλά διακοσμητικά λόγω μη τήρησης προδιαγραφών στην τοποθέτηση τους
-
Επτά τραυματίες από τη σύγκρουση λεωφορείου με ΙΧ στην Αττική Οδό
Επτά ελαφρά τραυματίες είναι ο απολογισμός της σύγκρουση αστικού λεωφορείου με ΙΧ, στις 9:30 το πρωί στο 24,7 χλμ της Αττικής Οδού στο ρεύμα προς αεροδρόμιο, στο ύψος της Μεταμόρφωσης.
Οπως έγινε γνωστό από την Τροχαία, μετά από σύγκρουση του λεωφορείου με ΙΧ φορτηγό, το λεωφορείο έπεσε πάνω σε άλλα τέσσερα ΙΧ με αποτέλεσμα να τραυματιστούν έξι επιβάτες του λεωφορείου και ένας από τους επιβαίνοντες στα ΙΧ.
Εξαιτίας του ατυχήματος, δημιουργήθηκε μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα, με την ουρά των οχημάτων στο ρεύμα προς αεροδρόμιο να φθάνει τα τέσσερα χιλιόμετρα. Τα οχήματα απομακρύνθηκαν άμεσα από τα συνεργεία της Αττικής Οδού, ωστόσο στο οδόστρωμα υπήρχαν πολλά λάδια προκαλώντας κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Αττική Οδό.
Οι επτά τραυματίες διακομίστηκαν για τις πρώτες βοήθειες στο ΚΑΤ. Προανάκριση διενεργεί η τροχαία Αττικής Οδού.
(Πηγή:naftemporiki.gr)
Πως το κατάφεραν πάλι αυτό...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Το θεμα δεν ειναι το ποιον ή οι προδιαγραφες της μπαριερας (οπου μπορει να φταιει και αυτο) αλλα η τοποθετηση της και το ποσο ευκολα ξυλωνεται εξ'αιτιας της. Οταν τα παλουκια αντι να τα πακτωνεις στην ασφαλτο σε ικανο βαθος, τα κολλας πανω σε πλακες, τις οποιες μετα βιδωνεις με βιδες στην ασφαλτο, ε δεν ειναι δυσκολο να ξεριζωθουν μετα. Οταν θα ειστε κολλημενοι στην κινηση του Κηφισου, παρατηρηστε πως ειναι στερεωμενες οι μπαριερες στο εδαφος. Ειδικα στα σημεια που εχει σκασει αυτοκινητο και εχουν ξεκολλησει...Εγώ πιστεύω ότι είναι σημαντικό και πρέπει να τονιστεί το σημείο ότι ένα μεταλλικό στηθαίο μπορεί να υποχωρήσει ακόμη και με 60 ή 80 χιλ/ώρα αν η γωνία πρόσκρουσης είναι μεγαλύτερη από 15 μοίρες. Τώρα ή λάθος τοποθέτηση αποτελεί εγκληματική ενέργεια και πρέπει να παρέμβει εισαγγελέας. Όπως επίσης εισαγγελέας πρέπει να παρέμβει και όταν τα τελειώματα του στηθαίου είναι ακάλυπτα με αποτέλεσμα να γίνονται ξυράφι για τους άτυχους που θα πέσουν επάνω τους.
Υπάρχει κάποιος οργανισμός στον οποίο θα μπορούσαν να κατατεθούν ομαδικές μηνύσεις για αυτό το θέμα; Kαι επίσης είμαστε διατεθειμένοι οι συμμετέχοντες εδώ να προχωρήσουμε σε τέτοιες ενέργειες; -
μπορει να ειναι off topic ,σημερα ομως δεν αντεξα καθως για πολλοστη φορα ειδα καποιον να χανει εξοδο στην αττικη οδο,να σταματαει μετα την εξοδο και να κανει οπισθεν
Ε λοιπον σημερα εκοψα ταχυτητα ειδα πινακιδα και πηρα το 100 και τον εδωσα στεγνα τον παλιοδολοφονο.Εδωσα και τα στοιχεια μου αν με χρειστουν για μαρτυρα
Αει στα διαλα πια,εχει παραγινει το κακο -
ντροπη του!αντι να κανει αναστροφη οπως ο μεγιστος ηρωας στο γνωστο βιωτεακι!
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ