Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Impreza
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Impreza
    • 1
    • 2
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 29
    • 34
    • 35
    • 27 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    138
    697
    1036
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hunter last edited by

      Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.

      Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Είδα ένα (άσπρο) σήμερα στον Λυκαβητό!

        Από μακριά το πέρασα για BMW 1 με αεροτομές!

        Ωραίο φαίνεται από κοντά. Οχι τόσο παράταιρο όπως στις φωτογραφίες. Πολύ ωραία ζάντα.

        Το μόνο που ξενίζει είναι το πίσω μέρος που φαίνεται σαν κάτι να έπρεπε να συνεχίζει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          giorgos123 last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.

          Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.

          Το πλατος , μηκος τα καταλαβαινω , αλλα αυτο με το μεταξονιο τι ακριβως σημαινει , τερμα στην υπερστροφη , η κανω λαθος

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tazz last edited by

            Κι εμένα μ' άρεσε από κοντά. Αλλά μη με ρωτήσετε τι θα 'λεγα αν είχε σηματάκι ΚΙΑ π.χ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hunter last edited by

              Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:

              Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.

              Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.

              Το πλατος , μηκος τα καταλαβαινω , αλλα αυτο με το μεταξονιο τι ακριβως σημαινει , τερμα στην υπερστροφη , η κανω λαθος

              Πιθανοτατα,μιας η πολικη αδρανεια του πίσω μερους φαινεται πώς περιοριζεται σημαντικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                giorgos123 last edited by

                Ο χρήστης kouk έγραψε:
                Είδα ένα (άσπρο) σήμερα στον Λυκαβητό!

                Από μακριά το πέρασα για BMW 1 με αεροτομές!

                Ωραίο φαίνεται από κοντά. Οχι τόσο παράταιρο όπως στις φωτογραφίες. Πολύ ωραία ζάντα.

                Το μόνο που ξενίζει είναι το πίσω μέρος που φαίνεται σαν κάτι να έπρεπε να συνεχίζει...

                Μπορει το πισω μερος να ηταν το σημα κατατεθεν του impreza , για μενα ομως ηταν κ η αχιλλειος πτερνα του .Μου αρεσει πολυ το καινουργιο k μαλλον θα το αποφασισω .

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  submariner last edited by

                  Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:

                  Το sedan ξέρουμε πότε έρχεται? Και κάτι άλλο ρε παιδιά. Υπάρχει και το 1.5... Προσωπικά ενδιαφέρομαι για το 1.5 γιατί δεν έχω να διαθέσω περισσότερα χρήματα για 2 λίτρα κλπ... Μπορεί να μην έχει της επιδόσεις που βάζουν φωτιά και να είναι οριακός ο κινητήρας αλλά σαν τετρακίνητο αμάξι και με κοντό σασμάν και μπλοκέ διαφορικό πως το βλέπετε έστω και στα 1.5 λίτρα? Δεν είμαι κοντράκιας ούτε τρελλαμένος με την ταχύτητα. Να κάνω τη δουλειά μου αξιοπρεπως απλά θέλω...

                  Το εχω 6μηνες το 1.5 το sedan , ηδη εχω ξεπερασει τα 20000χλμ κ εχω σχηματισει σαφη εικονα για το εν λογω αυτοκινητο . Σημειωτεον , ειχα το 1600turbo k το αλλαξα .
                  Καθημερινα λογω δουλειας χρησιμοποιω για τις μετακινησεις μου , διαφορετικα αυτοκινητα , βολβο, τουοτα, χοντα ,πεζω, λαγκουνα ολα 1600-1800 κυβικα .
                  Στα γραφω ολα αυτα για να καταλαβεις οτι δεν προκειται για καποιον που αγορασε καινουργιο αυτοκινητο κ ειναι μες την τρελλη χαρα .
                  Δεν υπαρχει αυτοκινητο που μπορεις να το συγκρινεις (παντα στα 1600-1800),υπαρχει μεγαλη διαφορα σε ολα , κυριως ομως στην συμπεριφορα του .Εκει που υστερει ειναι στο ξεκινημα κ οχι στο ρεμπριζ οπως υποστηριζεται απο πολλους . Ειναι πολυ πιο γρηγορο απο οτι δινει ο κατασκευαστης κ οταν ανεβασει στροφες αλαζει συμπεριφορα προς το καλυτερο .Δηλαδη εχεις ενα αυτοκινητο που ξεκινα αργα , αλλα βελτιωνεται συνεχως στο ανεβασμα . Η τριτη του πιανει τα 120 , η τεταρτη τα 160 κ η πεμπτη φτανει τα 190+(κοντερισια).
                  Η κοντη σχεση σε ειδικες διαδρομες θα σε καταπληξει .
                  Οτι αλλο θελεις στην διαθεση σου

                  Ευχαριστώ πολύ φίλε για τις πληροφορίες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:

                    Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.

                    Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.

                    Το πλατος , μηκος τα καταλαβαινω , αλλα αυτο με το μεταξονιο τι ακριβως σημαινει , τερμα στην υπερστροφη , η κανω λαθος

                    Δεν μπορούμε να βγάλουμε τέτοια συμπεράσματα (ούτε καν βάσιμες εικασίες) από τη φωτογραφία ή από ορισμένα αποσπασματικά τεχνικά χαρακτηριστικά.
                    Η υπερστροφή από μόνη της δεν λέει τίποτα. Υπάρχει υπερστροφή ισχύος -που εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την ισχύ και τη ρύθμιση των διαφορικών- υπάρχει και υπερστροφή αδρανείας που προκαλείται από lift-off και από έναν συνδυασμό παραγόντων.
                    Η πολική ροπή αδρανείας είναι κατά πάσα πιθανότητα μειωμένη, εφόσον η αύξηση του μεταξονίου και η διατήρηση του μήκους στα ίδια επίπεδα επέτρεψε μεγαλύτερο μέρος της μάζας -που επίσης είναι στα ίδια επίπεδα- να βρεθεί μεταξύ των αξόνων.

                    Όλα αυτά είναι ασφαλώς πολύ γενικά και πολύ θεωρητικά, και το πώς θα είναι το αυτοκίνητο στο δρόμο, θα το μάθουμε μόνο στο δρόμο...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hunter last edited by

                      Εικασίες κανουμε ρε Αγγελε και εμεις.Δεν βγαλαμε συμπέρασμα διαβαζοντας την κρυσταλινη σφαιρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pai-mei last edited by

                        Ναι Αντρέα, αυτό λέω, ότι και μία εικασία -βάσιμη- θα πρέπει να στηρίζεται σε μία ικανή ποσότητα δεδομένων, τα οποία στην περίπτωση μας δεν αρκούν για να εικάσει κανείς πόσο θα υπερστρέφει το αυτοκίνητο ή το πως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          submariner last edited by


                          Το χειρόφρενο που το έβαλαν καλέ?


                          Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού τι έγινε? Τον έφαγε η μαρμάγκα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorgos123 last edited by

                            Ο χρήστης submariner έγραψε:

                            Το χειρόφρενο που το έβαλαν καλέ?


                            Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού τι έγινε? Τον έφαγε η μαρμάγκα?

                            Παρατηρω αλλαγες η μας ποσταρεις το διλιτρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Πάντως την διαφήμιση καλά την γυρίσανε. Ο κώλος του φαίνεται στο τέλος και για ελάχιστο χρόνο συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο αμάξι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                v-silis last edited by

                                είδα σήμερα στην Θεσσαλονίκη ένα.(θα βάλω κ φώτο αργότερα αν δεν βαριέμαι...)

                                από κοντά πάντως είναι σαφώς καλύτερο.χάνει από τις φώτο αρκετά (σαν το auris ένα πράμα )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Το άουρις άστο, είναι πιο όμορφο στις φωτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    adis4gr last edited by

                                    νταξει το ειδα σε ασημι.....

                                    τετοιο λανος πρωτη φορα ειχα ξαναδει...

                                    τι χανει ρε παιδια...πιο αθλιο σχεδιο δεν εχει ξαναβγαλει η σουμπαρου..και απο μακρια και απο κοντα θες δραμαμινες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • V
                                      vengas last edited by

                                      μην το συγκρινετε ρε σχεδιαστικά με τα Daewoo πολύ καλυτερα ειναι


                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pai-mei last edited by

                                        Το είδα κι εγώ σήμερα από κοντά για πρώτη φορά.

                                        Είναι όσο αδιάφορο, φαίνεται και στις φωτό, σαν Mazda 3.
                                        Ήταν όμως σε ένα πολύ ωραίο άσπρο, ελαφρώς περλέ, που του πήγαινε.

                                        Το 1.5 σε επιδόσεις...

                                        Αναρωτιέμαι τι προσδοκούν να πουλήσουν... Είναι και πανάκριβα όλα, wrx δεν υπάρχει (ή θα έρθει σε 50 κομμάτια, από ό,τι λέει ο ειδικός απεσταλμένος στη Fuji Heavy Industries, Τυχαίος Ραντομίδης), το STi θα έχει να αντιμετωπίσει το -κατά τη γνώμη μου- πολύ κομψότερο 10άρι...

                                        Δύσκολα τα πράγματα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          random last edited by

                                          Aπορω μερικες φορες για το ποσο κουτοι ειναι πολλοι απο εδω μεσα...Η σχεδιαστικη φιλοσοφια των Ασιατων διαφερει κατα 100% απο αυτη των Ευρωπαιων. Το must για τους Ασιατες ειναι το φανταζε, το διαφορετικο και αυτο που θα προκαλεσει τη μεγιστη εντυπωση και ας ειναι και σαν παραφουσκωμενος λουκουμας..

                                          ΟΚ το νεο ιμπρεζα δεν ειναι ωραιο..αλλα γιατι μηπως ηταν ωραιο το προηγουμενο??Για βγαλτε αεροτομη φουσκωματα ζαντες και φρενα μπρεμπο και εχετε ενα νουμπιρα με πρασινο φωτισμο στο καντραν αλα 80s.

                                          Η ποιοτητα κατασκευης του νεου ιμπρεζα ειναι πολυ καλυτερη απο τα προηγουμενα, γεγονος που δεικνυει την αλλαγη πολιτικης για αυτο το μοντελο. Τα φρενα με λογοτυπο σουμπαρου εξαφανιστηκαν κ ο χαρακτηρας πιστου αντιγρφου wrc χανεται...

                                          Η σουμπαρου στοχευει κατα κυριο λογο στην αγορα της αμερικης και οχι τοσο στην ευρωπη. Συμφωνα με λεγομενα απο γνωστο οικονομικο περιοδικο η fuji σκεφτεται σοβαρα μακροπροθεσμα να πουλησει μερος μετοχικου κεφαλαιου της εταιρειας και να περιορισει την παραγωγη των οχηματων σουμπαρου στο 60% απο τι δουλευει τωρα..

                                          Οσο για την τιμη του νεου wrx μετα βιας κρατειται στα 40κ γεγονος που η εταιρεια σκεφτεται να το εισαγει κ.π. οπως και το νεο sti. To θεμα εισαγωγης μονο 50 wrx ειναι ουτοπικα οικτρο αφου επαναλαμβανω στην Μανδρα Ελευσινας ειναι παρκαρισμενα παρα μα παρα πολλα wrx αγνωστου αριθμου.Τωρα αν ο καθε αντιπροσωπος διαθετει και απο 50 κομματια αυτο ειναι αλλο θεμα..Η τιμη του νεου wrx θα ανεβει κοντα στα 45κ, ενω μην περιμενετε το νεο STi σε τιμη κατω των 55 000Ευρω με τιποτα.

                                          Ο ανταγωνισμος Evo X με Sti ισως να μην υφισταται πια λογω των νεων δεδομενων με το δεκαρι βαρυτερο και πολυτελεστερο...Κοινως τα 4τροχα θηρια εβο-ιμπρεζα υποτασσονται στο κοινο των 45αρηδων κοιλαραδων ματσο που θελουν να καυχιονται οτι εχουν στην κατοχη τους και ενα super japcar μαζι με την καγιαν και τη μπεμπα της κυρας....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            ferr-r1 last edited by

                                            συμφωνώ ότι πάντα το impreza είχε τη δική του αισθητική άποψη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 27 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr