-
Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.
Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.
-
Είδα ένα (άσπρο) σήμερα στον Λυκαβητό!
Από μακριά το πέρασα για BMW 1 με αεροτομές!
Ωραίο φαίνεται από κοντά. Οχι τόσο παράταιρο όπως στις φωτογραφίες. Πολύ ωραία ζάντα.
Το μόνο που ξενίζει είναι το πίσω μέρος που φαίνεται σαν κάτι να έπρεπε να συνεχίζει...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.
Το πλατος , μηκος τα καταλαβαινω , αλλα αυτο με το μεταξονιο τι ακριβως σημαινει , τερμα στην υπερστροφη , η κανω λαθος
-
Κι εμένα μ' άρεσε από κοντά. Αλλά μη με ρωτήσετε τι θα 'λεγα αν είχε σηματάκι ΚΙΑ π.χ.
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.
Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.
Το πλατος , μηκος τα καταλαβαινω , αλλα αυτο με το μεταξονιο τι ακριβως σημαινει , τερμα στην υπερστροφη , η κανω λαθος
Πιθανοτατα,μιας η πολικη αδρανεια του πίσω μερους φαινεται πώς περιοριζεται σημαντικα.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Είδα ένα (άσπρο) σήμερα στον Λυκαβητό!Από μακριά το πέρασα για BMW 1 με αεροτομές!
Ωραίο φαίνεται από κοντά. Οχι τόσο παράταιρο όπως στις φωτογραφίες. Πολύ ωραία ζάντα.
Το μόνο που ξενίζει είναι το πίσω μέρος που φαίνεται σαν κάτι να έπρεπε να συνεχίζει...
Μπορει το πισω μερος να ηταν το σημα κατατεθεν του impreza , για μενα ομως ηταν κ η αχιλλειος πτερνα του .Μου αρεσει πολυ το καινουργιο k μαλλον θα το αποφασισω .
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Το sedan ξέρουμε πότε έρχεται? Και κάτι άλλο ρε παιδιά. Υπάρχει και το 1.5... Προσωπικά ενδιαφέρομαι για το 1.5 γιατί δεν έχω να διαθέσω περισσότερα χρήματα για 2 λίτρα κλπ... Μπορεί να μην έχει της επιδόσεις που βάζουν φωτιά και να είναι οριακός ο κινητήρας αλλά σαν τετρακίνητο αμάξι και με κοντό σασμάν και μπλοκέ διαφορικό πως το βλέπετε έστω και στα 1.5 λίτρα? Δεν είμαι κοντράκιας ούτε τρελλαμένος με την ταχύτητα. Να κάνω τη δουλειά μου αξιοπρεπως απλά θέλω...
Το εχω 6μηνες το 1.5 το sedan , ηδη εχω ξεπερασει τα 20000χλμ κ εχω σχηματισει σαφη εικονα για το εν λογω αυτοκινητο . Σημειωτεον , ειχα το 1600turbo k το αλλαξα .
Καθημερινα λογω δουλειας χρησιμοποιω για τις μετακινησεις μου , διαφορετικα αυτοκινητα , βολβο, τουοτα, χοντα ,πεζω, λαγκουνα ολα 1600-1800 κυβικα .
Στα γραφω ολα αυτα για να καταλαβεις οτι δεν προκειται για καποιον που αγορασε καινουργιο αυτοκινητο κ ειναι μες την τρελλη χαρα .
Δεν υπαρχει αυτοκινητο που μπορεις να το συγκρινεις (παντα στα 1600-1800),υπαρχει μεγαλη διαφορα σε ολα , κυριως ομως στην συμπεριφορα του .Εκει που υστερει ειναι στο ξεκινημα κ οχι στο ρεμπριζ οπως υποστηριζεται απο πολλους . Ειναι πολυ πιο γρηγορο απο οτι δινει ο κατασκευαστης κ οταν ανεβασει στροφες αλαζει συμπεριφορα προς το καλυτερο .Δηλαδη εχεις ενα αυτοκινητο που ξεκινα αργα , αλλα βελτιωνεται συνεχως στο ανεβασμα . Η τριτη του πιανει τα 120 , η τεταρτη τα 160 κ η πεμπτη φτανει τα 190+(κοντερισια).
Η κοντη σχεση σε ειδικες διαδρομες θα σε καταπληξει .
Οτι αλλο θελεις στην διαθεση σουΕυχαριστώ πολύ φίλε για τις πληροφορίες.
-
Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΟΣ123 έγραψε:
Απο το γιαπωνεζικο περιοδικο παραπάνω,φαίνεται μια μεγαλη αυξηση στο μεταξόνιο του αυτοκινήτου (2620) σε σχεση με το προηγούμενο (2540) ενω και το συνολικό του μηκος εχει μικρύνει (4435 εναντι 4465).Και το φαρδος αυξηθηκε αρκετα (1790 εναντι 1740) αρα μαλλον και τα μετατρόχια.
Περιμένω να κανει'παπάδες' το νεο STi στο δρόμο παίδες.
Το πλατος , μηκος τα καταλαβαινω , αλλα αυτο με το μεταξονιο τι ακριβως σημαινει , τερμα στην υπερστροφη , η κανω λαθος
Δεν μπορούμε να βγάλουμε τέτοια συμπεράσματα (ούτε καν βάσιμες εικασίες) από τη φωτογραφία ή από ορισμένα αποσπασματικά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Η υπερστροφή από μόνη της δεν λέει τίποτα. Υπάρχει υπερστροφή ισχύος -που εξαρτάται κατά κύριο λόγο από την ισχύ και τη ρύθμιση των διαφορικών- υπάρχει και υπερστροφή αδρανείας που προκαλείται από lift-off και από έναν συνδυασμό παραγόντων.
Η πολική ροπή αδρανείας είναι κατά πάσα πιθανότητα μειωμένη, εφόσον η αύξηση του μεταξονίου και η διατήρηση του μήκους στα ίδια επίπεδα επέτρεψε μεγαλύτερο μέρος της μάζας -που επίσης είναι στα ίδια επίπεδα- να βρεθεί μεταξύ των αξόνων.Όλα αυτά είναι ασφαλώς πολύ γενικά και πολύ θεωρητικά, και το πώς θα είναι το αυτοκίνητο στο δρόμο, θα το μάθουμε μόνο στο δρόμο...
-
Εικασίες κανουμε ρε Αγγελε και εμεις.Δεν βγαλαμε συμπέρασμα διαβαζοντας την κρυσταλινη σφαιρα
-
Ναι Αντρέα, αυτό λέω, ότι και μία εικασία -βάσιμη- θα πρέπει να στηρίζεται σε μία ικανή ποσότητα δεδομένων, τα οποία στην περίπτωση μας δεν αρκούν για να εικάσει κανείς πόσο θα υπερστρέφει το αυτοκίνητο ή το πως...
-
Το χειρόφρενο που το έβαλαν καλέ?
Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού τι έγινε? Τον έφαγε η μαρμάγκα? -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Το χειρόφρενο που το έβαλαν καλέ?
Ο δείκτης θερμοκρασίας νερού τι έγινε? Τον έφαγε η μαρμάγκα?Παρατηρω αλλαγες η μας ποσταρεις το διλιτρο
-
Πάντως την διαφήμιση καλά την γυρίσανε. Ο κώλος του φαίνεται στο τέλος και για ελάχιστο χρόνο συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο αμάξι.
-
είδα σήμερα στην Θεσσαλονίκη ένα.(θα βάλω κ φώτο αργότερα αν δεν βαριέμαι...)
από κοντά πάντως είναι σαφώς καλύτερο.χάνει από τις φώτο αρκετά (σαν το auris ένα πράμα )
-
Το άουρις άστο, είναι πιο όμορφο στις φωτό.
-
νταξει το ειδα σε ασημι.....
τετοιο λανος πρωτη φορα ειχα ξαναδει...
τι χανει ρε παιδια...πιο αθλιο σχεδιο δεν εχει ξαναβγαλει η σουμπαρου..και απο μακρια και απο κοντα θες δραμαμινες...
-
μην το συγκρινετε ρε σχεδιαστικά με τα Daewoo πολύ καλυτερα ειναι
-
Το είδα κι εγώ σήμερα από κοντά για πρώτη φορά.
Είναι όσο αδιάφορο, φαίνεται και στις φωτό, σαν Mazda 3.
Ήταν όμως σε ένα πολύ ωραίο άσπρο, ελαφρώς περλέ, που του πήγαινε.Το 1.5 σε επιδόσεις...
Αναρωτιέμαι τι προσδοκούν να πουλήσουν... Είναι και πανάκριβα όλα, wrx δεν υπάρχει (ή θα έρθει σε 50 κομμάτια, από ό,τι λέει ο ειδικός απεσταλμένος στη Fuji Heavy Industries, Τυχαίος Ραντομίδης), το STi θα έχει να αντιμετωπίσει το -κατά τη γνώμη μου- πολύ κομψότερο 10άρι...
Δύσκολα τα πράγματα...
-
Aπορω μερικες φορες για το ποσο κουτοι ειναι πολλοι απο εδω μεσα...Η σχεδιαστικη φιλοσοφια των Ασιατων διαφερει κατα 100% απο αυτη των Ευρωπαιων. Το must για τους Ασιατες ειναι το φανταζε, το διαφορετικο και αυτο που θα προκαλεσει τη μεγιστη εντυπωση και ας ειναι και σαν παραφουσκωμενος λουκουμας..
ΟΚ το νεο ιμπρεζα δεν ειναι ωραιο..αλλα γιατι μηπως ηταν ωραιο το προηγουμενο??Για βγαλτε αεροτομη φουσκωματα ζαντες και φρενα μπρεμπο και εχετε ενα νουμπιρα με πρασινο φωτισμο στο καντραν αλα 80s.
Η ποιοτητα κατασκευης του νεου ιμπρεζα ειναι πολυ καλυτερη απο τα προηγουμενα, γεγονος που δεικνυει την αλλαγη πολιτικης για αυτο το μοντελο. Τα φρενα με λογοτυπο σουμπαρου εξαφανιστηκαν κ ο χαρακτηρας πιστου αντιγρφου wrc χανεται...
Η σουμπαρου στοχευει κατα κυριο λογο στην αγορα της αμερικης και οχι τοσο στην ευρωπη. Συμφωνα με λεγομενα απο γνωστο οικονομικο περιοδικο η fuji σκεφτεται σοβαρα μακροπροθεσμα να πουλησει μερος μετοχικου κεφαλαιου της εταιρειας και να περιορισει την παραγωγη των οχηματων σουμπαρου στο 60% απο τι δουλευει τωρα..
Οσο για την τιμη του νεου wrx μετα βιας κρατειται στα 40κ γεγονος που η εταιρεια σκεφτεται να το εισαγει κ.π. οπως και το νεο sti. To θεμα εισαγωγης μονο 50 wrx ειναι ουτοπικα οικτρο αφου επαναλαμβανω στην Μανδρα Ελευσινας ειναι παρκαρισμενα παρα μα παρα πολλα wrx αγνωστου αριθμου.Τωρα αν ο καθε αντιπροσωπος διαθετει και απο 50 κομματια αυτο ειναι αλλο θεμα..Η τιμη του νεου wrx θα ανεβει κοντα στα 45κ, ενω μην περιμενετε το νεο STi σε τιμη κατω των 55 000Ευρω με τιποτα.
Ο ανταγωνισμος Evo X με Sti ισως να μην υφισταται πια λογω των νεων δεδομενων με το δεκαρι βαρυτερο και πολυτελεστερο...Κοινως τα 4τροχα θηρια εβο-ιμπρεζα υποτασσονται στο κοινο των 45αρηδων κοιλαραδων ματσο που θελουν να καυχιονται οτι εχουν στην κατοχη τους και ενα super japcar μαζι με την καγιαν και τη μπεμπα της κυρας....
-
συμφωνώ ότι πάντα το impreza είχε τη δική του αισθητική άποψη
Νεο Impreza