-
Όχι και το Hilux έχει και τρίλιτρο...
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Ξερει κανεις γιατι, με εξαιρεση το D-Max που βγαινει (και) σε τριλιτρο, ολα τα 4Χ4 εχουν μοτερ 2.5;Νομιζω οτι μαλλον θα εχει να κανει με τη καταναλωση καυσιμου. Αλλο 2.5 και αλλο 3λιτρο. Οσο για το hilux το 3λιτρο το εχει παρει ξαδερφος μου και καιει κρατηθειτε 13.5lt/100km..
-
ξέρει κανείς τι εγγύση δίνουν στο Isuzu;
πολύ κακά τα καθίσμα στο Isuzu ,εσωτερικό και κακή αντιπροσωπεία( Θεσσαλονίκη)
και το Μazda BT-50 είναι καλό!
Με ιπποδύναμη 143 ίππων (PS) και μέγιστη ροπή στις χαμηλές στροφές 330 Nm /1.800 σ.α.λ. -
Καλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούριος στη παρέα, οπότε ελπίζω να κεράσετε κανένα μπυράκι
Λοιπόν έχουμε και λέμε.
Ψάχνουμε με το πατέρα το νέο μας εργαλείο, αγρότη.
2κάμπινο ( με 2 πόρτες δηλαδή) 4Χ4, diesel. Αυτό που μας ενδιαφέρει περισσότερο είναι το ωφέλιμο φορτίο, η τετρακίνηση και οι δυνατότητες του εκτός δρόμου, & δεν εννοώ απλά χωματόδρομους αλλά και η κατανάλωση. Θα κινηθούμε λογικά σε μεταχειρισμένο (από 2001 & μετά) εκτός και αν παίξει τίποτα σε καλή τιμή με απόσυρση.
Έχω μια συμπάθεια στο Ford Ranger είναι η αλήθεια αλλά έχω ακούσει ότι αν το φορτώσεις αρκετά βρίσκουν κάτω τα ψαλίδια του. Ισχύει αυτό?
Επίσης θέλω να έχει 2 λεβιέδες ταχυτήτων. Συγχωρέστε με αν δε τα αναφέρω σωστά αλλά δεν έχω πολύ σχέση με αυτοκίνητα αλλά με μηχανές.
Αναμένω τις απαντήσεις σας.
Ευχαριστώ!!! -
Καλώς τον
να σε πάμε καλύτερα εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=16428
για μπύρες εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=27450
Αν θες συστάσεις εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=21493
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Καλώς τοννα σε πάμε καλύτερα εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=16428
για μπύρες εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=27450
Αν θες συστάσεις εδώ http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.php?t=21493
Τα τσέκαρα αυτά που μου έδειξες από πριν.
-
Εγω θα σου πω για το 'Μητσο' που ξερω λιγα πραγματα.
Δεν σπαει, δεν χαλαει, δεν μασαει και οπου θελεις παει. -
αυτα που λες φωτογραφιζεις ακριβως το mitsubishi L200.. Εχει τις καλυτερες εκτος δρομου δυνατοτητες το μεγαλυτερο ωφελιμο και τη μεγαλυτερη γωνια διαφυγης...
-
The ultimate (so far) 'Mitsos) test.
Ειχα βαλει στο προγραμμα για σημερα το πρωι να παω στο χωριο να δω τις ελιες αν θελουν 'μαζεμα'. Ο καιρος ηταν ασχημος ομως, αλλα εγω σκεφτηκα οτι ειναι μια καλη ευκειρια να δω τί ψαρια πιανει αυτο το 4Χ4 που εχω. Ο δρομος ειναι δυσκολος ακομα και για επιβατικα το καλοκαιρι φαντασου δηλαδη τωρα το χειμωνα.
Το δυσκολο κομματι ειναι περιπου 500 μετρα κακου (λασπες σε ολο το μηκος απο 10- 40 ποντους σε καποια σημεια) , στενου (ουτε λογος για να κανει καποιος στροφη και να παει πισω) και απιστευτα ανηφορικου δρομου με αρκετη πλαγεια κλιση. Η βροχη επεφτε ασταματητα στο μεταξυΤο τελευταιο κομματι - το ανηφορικο - ηταν το πιο δυσκολο. Δυσκολο γιατι επρεπε να αναπτυξω καποια φόρα για να το ανεβω αλλω ηταν ρισκο λογω της στενοτητας και τρομερης ολισθηροτητας του δρομου.
Ο 'Μητσος' ομως δεν μασησε
Αφου του 'έκατσα' το 'αργό' , πατησα δυνατα τα γκαζια και η ανηφορα βγηκε. Το δρομο αυτο δεν τον ειχα περασει ποτε σε τοσο ασχημη κατασταση. Κι ομως περασε.Καλα μιλαμε για πολυ χάλια τα 'μαμα' ελαστικα που φοραει. Πού να βαλω καλα ελαστικα δηλαδη. Θα μπορω να παω Ηρακλειο - Πειραια γρηγοροτερα απο το πλοιο της γραμμης.
Πού θελω να καταληξω με ολα αυτα που λεω;
Αν υπαρχουν ακομα ρομαντικοι που θελουν ενα 4Χ4 εργαλειο ΔΕΝ χρειαζεται να παρουν πολλα αλογα. Τα 130 τοσα που εχουν καποιες βασικες εκδοσεις ειναι 'σουπερ', το υπογραφω χωρις ενδιασμους και δεν αναφερομαι μονο στο 'Μητσο', μιλαω γενικα.
-
ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΝΙSSAΝ PICK-UP KAI ΠΟΤΕ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
-
Καπου ειχα δει ενα Mitsubishi forum αλλα δεν το βρισκω.
Τεσπα, πρωτο προβλημα με το 'Μητσο'
Οταν στριβω το τιμονι γρηγορα ακουγεται ενα ακανονιστο θορυβο/ τριξιμο ή κατι τετοιο. Ξερει κανεις τιποτα; Λεω να το αφησω για μετα τις ελιες και μετα να το παω στο συνεργειο ασε που ο 'Μητσος' ειναι τωρα στο χωριο. -
Τσεκαρε τη σταθμη των υγρων της αντλιας του τιμονιου.Κοιταξε μηπως θελει σφηξιμο και ο ιμαντας της αντλιας.Αυτα εαν η υποβοηθηση του τιμονιου σου ειναι υδραυλικη.Δες και τις πιεσεις στα μπροστα ελαστικα.Εαν ειναι χαμηλες,οι πιεσεις,ζοριζουν περισσοτερο το υδραυλικο(λιγο βεβαια, μην τρελαθουμε κι'ολας).
-
Καλά τα Mitsu καλά τα honda αλλά ο ΣΑΡΑΚ....?καλός κι'αυτός?
-
Άιντε πάλι ... .
Τι χρειάστηκες και δε το είχε; -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καπου ειχα δει ενα Mitsubishi forum αλλα δεν το βρισκω. -
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Καπου ειχα δει ενα Mitsubishi forum αλλα δεν το βρισκω.
Φιλε Γιαννη οχι αυτο το φορουμ. Για εδω μεσα λεω οτι καπου ειχαμε ενα. Αυτο που λες το ξερω.
-
Για πειτε καμια γνωμη για το ΜΑΖDA BT-50 το εχει οδηγησει κανεις.
το τετραπορτο ειναι σε πολυ καλη τιμη. -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Καπου ειχα δει ενα Mitsubishi forum αλλα δεν το βρισκω.
Φιλε Γιαννη οχι αυτο το φορουμ. Για εδω μεσα λεω οτι καπου ειχαμε ενα. Αυτο που λες το ξερω.
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... ishi+forum
-
Τελικα προβλημα δεν υπηρχε, Λιγο γρασο στην βαση του τιμονιου, πανω απο τα πετάλια και τριξιμο τελος.
-
οκ φιλε τιποτα το ιδιαιτερο δηλαδη!!!!
FORUM "Αγροτων"