-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
frydoumpas πολύ σωστό. Το GTI δε παύει να είναι Golf...και είναι πολλά τα λεφτά για...Golf. Κι αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό γεγονός που επηρέασε την απόφασή μου.Αυτό πες μας, όχι ότι στρίβει καλύτερα...
Το εκτιμώ περισσότερο από το να λες ανακρίβειες... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
συγγνωμη παιδια, αλλα αυτο ειναι καραμπινατο κομπλεξ!Nταξ τότε και το σκεπτικό οτι με το γκολφ θάχεις 200 άλογα τουρμπάτα και θα μ@μ@ς κάθε τι που κινείται στο δρόμο, και θα στρίβεις σα καρτ κλπ κλπ και θα κερδίσεις και +5cm μέσα στο σλιπάκι σου είναι καλασνικοφάτο κόμπλεξ! Με μια γενναία δόση καγκουριάς.
Δεν είναι εκεί το θέμα.
Η bmw όπως και να το κάνουμε είναι πιο executive. Όχι μόνο σαν όνομα, σε όλα. Π.χ. η vw θέλει να ανήκει στην κατηγορία των μεγάλων σαν όνομα (και ειδικά στο Ελλάντα που vw=κύρος ) και ΕΔΩ έγκειται η διαφορά. αλλά για παράδειγμα οι αντιπροσωπείες της από θέμα εξυπηρέτησης είναι ελεεινές. Έχω ακούσει και δεί πολλά, αλλά σαν πιό κοντινό παράδειγμα: Έχει passat ο πατέρας μου, 30000 το πήρε υποτίθεται λιμουζίνα,κύρος,κλπ και έχω δεί εξυπηρέτηση στις αντιπροσωπείες που και η lada φαντάζομαι οτι έχει καλύτερη. Ειδικά με την εγγύηση που είχε κάτι προβληματάκια του έλεγαν συνέχεια 'άστο και θα δούμε' κλπ κλπ μεχρι που έληξε η εγγύηση και του είπαν οτι 'συγνώμη κύριε αλλά πρέπει να τα πληρώσετε από την τσέπη σας'. Γυφτοδουλειές δηλαδή, σε σημείο να λές 'να χ*σω τα 10 μίρια που σας έσκασα'. Και διάφορα άλλα...
Αυτό εννοώ λέγοντας status. Δεν εννοώ οτι με το που θα λές 'έχω μπέμπα' να πλακώσουν 10 γκόμενες και να σε γλύφουν.
Αυτά από προσωπική άποψη πάντα. -
meco σε μια κλειστη διαδρομη οποιοδηποτε βαρυ αυτοκινητο θα δυσκολευτει.. ειτε εχει κινηση μπροστα, ειτε πισω..
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Μια που μαζεύτηκαν πολλοί στο συγκεκριμένο θέμα που έχουν gt ή gti , να κάνω μία ερώτηση: Aυτά τα 2 έχουν πρόβλημα(προβλημα=μπερδεύεται ο εγκέφαλος και σκορτσάρει) αν πατάς φρένο και γκάζι ταυτόχρονα; Κάπου το είχαμε ξανασυζητήσει, αλλά ούτε το βρίσκω, ούτε θυμάμαι την ετυμηγορία.Nομίζω ότι δεν γίνεται ούτε σε αυτή την πλατφόρμα,δυστυχώς για όποιον κατέχει καλά την τεχνική...
-
Σίγουρα και τα δύο αυτοκίνητα είναι πολύ αξιόλογα όσον αφορά την άνεση τους στο ταξίδι και τον GT χαρακτήρα που μπορούν να έχουν. (πχ με το GTI, έχω κάνει το Αθήνα-Περτούλι -Αθήνα σε μία ημέρα και ήμουν ξεκούραστος μετά από 720 χλμ. ομίχλη, βροχή. χιόνι και άλλα έντονα μετεορολογικά φαινόμενα). Πιστεύω ότι κάτι ανάλογο θα είχα βιώσει και με την 120. Και δεν είμαι και πιτσιρίκι....
Η διαφορά έγκειται ότι το Golf μπορεί να είναι και GT εκτός από GTI, ενώ η 120 είναι κυρίως GT.
Θεωρώ ότι μπορείς να διασκεδάσεις σε δρόμο με στροφιλίκια εξίσου. Εντάξει η πίσω κίνηση θα είναι ίσως πιο διασκεδαστική. Είναι όμως αυτό το ζητούμενο για ένα μέσο οδηγό, ή μήπως η καλή - ασφαλής οδική συμπεριφορά κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες? Μάλλον το δεύτερο και σε αυτό και οι δύο γερμανοί είναι άριστοι.Για το GTI τώρα (με τα 200):
Από σχεδιασμό:
Εντάξει δεν είναι και ότι πιο πρωτοποριακό κυκλοφορεί όμως αυτό είναι χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου ανέκαθεν και στο φινάλε περι ορέξεως κολοκυθόπιτα.Από αίσθηση:
όντως σου δίνει την αίσθηση ότι πας fast forward και μάλιστα απροβλημάτιστα. Για την ακρίβεια σου δίνει την αίσθηση ότι δεν υπάρχει αλλο αυτοκίνητο μπροστά σου. Και να υπάρχει, απλά δεν υφίσταται, φτάνει εσύ να μπορείς-αντέχεις την επιτάχυνση, ακόμη και με 6η και πάντα έχεις πολλά φρένα, όποτε θέλεις και όσο θέλεις. Και όλα αυτά με απόλυτη ασφάλεια και χωρίς άγχος. Ακόμα και με το κοντέρ στα 240 είσαι μια χαρά μέχρι να το συνειδητοποιήσεις (δεν το ξανακάνω, δεν το ξανακάνω)Από κόστος χρήσης. Μετά από 50000 χλμ. Προβληματα μηδέν (φτου φτου).
Κατανάλωση περίπου 11,2 λτ/100. (με πολη, ταξίδια σε αναλογία 2/1) και πόδι όχι πάντα ελαφρύ.
Κόστος Σέρβις:
-κάθε 15000 λάδια (25 ευρώ εργασία+κόστος λαδιών 100ε περίπου)
-κάθε 30000 μεγάλο (350 ευρώ περίπου).
(αυτά σε αντιπροσωπεία)Τελικά, είναι ωραίο να έχεις την δυνατότητα να έχεις τέτοιου τύπου διλήμματα: Golf ή Βmw1? GTI ή 120? Με το καλό η επιλογή. Είναι αρκετά διαφορετικά. Ζήτα test και στα δύο να δεις πιο σου ταιριάζει.
-
Ο χρήστης frydoumpas έγραψε:
.....
ποιος σου ειπε οτι θα παρεις το golf για να μαμας οτιδηποτε κινειται? σε πληροφορω οτι υπαρχουν πολυ πιο γρηγορα πλεον αυτοκινητα το οποιο μπορουν και να ντροπιασουν.
το κομπλεξ, φιλε, ειναι να παιρνεις κατι για να 'δειχνει'
και το κομπλεξ ειναι να προσπαθεις να 'δειξεις' με 'κοινα' αυτοκινητα!
ειτε ειναι το golf gti, ειτε ειναι το bmw, ειτε ειναι το αστερι της μερκ η οτιδηποτε αλλο! -
Για το GTI ναι, αλλά TSI και GT δεν έχουν καμμία τύχη και καμμία σχέση απέναντι στην 120.
Πάρε ένα A3 να βρεις την υγειά σου φίλε...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Όσον αφορά την ορεινή διαδρομή, την 120i και το GTI...επιμένω ότι σε μια κλειστή ορεινή διαδρομή η 2λτ BMW θα είναι μπροστά...κυρίως λόγο πίσω κίνησης και άνεσης στις στροφές. Το GTI σπινιάρει...πιέζετε...μουτρώνει στη πίεση...η 1 απλά στρίβει γλυκά και σε κολλάει στο bucket. Είμαι μεγάλο πράγμα το τιμόνι μπροστά και η κίνηση πίσω...έχεις έλεγχο και στις 2 άκρες του αυτοκίνητου. Επαναλαμβάνω ότι μιλάω από προσωπικής κρίσης. Έχω οδηγήσει και τα 2...την 1 βέβαια περισσότερο (αφού την έχω)...και μπορώ να πω με σιγουριά ότι το GTI σε μια κλειστή ορεινή διαδρομή με πολλές στροφές θα μείνει πίσω. Τέλος, στην 1 σβήνεις τα πάντα off...και απλά παίζεις ατέλειωτα. Είναι μεγάλο αγχολυτικό η πίσω κίνηση τελικά
Αυτά...καλή επιλογή...
Υ.Γ. Αν θέλεις βόλτα...ΡΜ me φίλε ch_and2003
Αγαπητέ Νίκο, πιο λανθασμένες προτάσεις από αυτές που έχω κάνει bold στο post σου δεν έχω διαβάσει ποτέ μου στα όσα χρόνια διαβάζω forums. Αν έχεις την ψευδαίσθηση ότι ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο σε στριφτερό και (πιθανότατα γλιστερό) επαρχιακό δρόμο μπορεί να πάει γρηγορότερα από ένα γρήγορο προσθιοκίνητο μικρομεσαίο τότε κάνεις μεγάλο λάθος.
Είναι τόσο δεδομένα αυτά που σου γράφω που δεν θα μπω καν στο κόπο να επιχειρηματολογήσω. Θα δανειστώ μόνο την ατάκα ενός καλού μου φίλου νυν κάτοχο της προηγούμενης Μ3: 'Πολύ καλή και γρήγορη στο εθνικό, αλλά αν μπεις σε κλειστή διαδρομή, αρκεί ένα 106 rallye για να σε ξεφτιλίσει'. Και μιλάμε για Μ3 με τόσα άλογα και όχι 120i. Αυτό το είπε ο φιλος μου για δείξει το πόσο δύσκολο είναι να οδηγηθεί ένα πισωκίνητο σε μία κλειστή διαδρομή. Άλλο στην πίστα. Εκεί είναι γνωστές οι γραμμές είναι όλος ο δρόμος δικός σου κ.λ.π. οπότε ένα πισωκίνητο με ίδια ιπποδύναμη θα μπορεί να κοιτάξει στα ίσια ένα προσθιοκίνητο. Στο δημόσιο δρόμο όμως τα πράγματα αλλάζουν.
Στη δική σου περίπτωση θα ζοριστείς να πλησιάσεις ακόμα και ένα Golf TSI με 140 άλογα, για το GT και το Gti δεν το συζητάω καθόλου.Δε θα σχολιάσω αναλυτικά...αλλά σου έχω κάνει bold τις υπερβολές σου.
Επαναλαμβάνω ότι καλά είναι τα φόρουμ και οι κουβέντες...αλλά τα πράγματα πίσω από το τιμόνι αλλάζουν. Try before you judge και μη βασίζεσαι σε αυτά που σου είπαν, άκουσες και διάβασες...γιατί μερικά πράγματα είναι εντελώς υποκειμενικά.
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Μια που μαζεύτηκαν πολλοί στο συγκεκριμένο θέμα που έχουν gt ή gti , να κάνω μία ερώτηση: Aυτά τα 2 έχουν πρόβλημα(προβλημα=μπερδεύεται ο εγκέφαλος και σκορτσάρει) αν πατάς φρένο και γκάζι ταυτόχρονα; Κάπου το είχαμε ξανασυζητήσει, αλλά ούτε το βρίσκω, ούτε θυμάμαι την ετυμηγορία.Δεν τίθεται θέμα σκορτσαρίσματος. Απλά όταν πατάς φρένο στα σύγχρονα αυτοκίνητα του VAG κόβεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα.
Δεν ισχύει σε όλα τα ηλεκτρόγκαζα αυτοκίνητα όμως αυτό. Στο RAV4 μου για παράδειγμα δεν κόβεται το γκάζι όταν πατάς φρένο.meco σε μια κλειστη διαδρομη οποιοδηποτε βαρυ αυτοκινητο θα δυσκολευτει.. ειτε εχει κινηση μπροστα, ειτε πισω..
Οπωσδήποτε, αλλά με την πισω κίνηση τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο.
Για το GTI ναι, αλλά TSI και GT δεν έχουν καμμία τύχη και καμμία σχέση απέναντι στην 120.
Θα μπορούσα να δεχθώ ότι με το TSi ίσως να είναι αμφίρροπη η 'μάχη', αλλά με το GT η δύναμη που βγάζει χαμηλά είναι υπέρ-αρκετή για να μην έχει κανένα πρόβλημα.
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
ποιος σου ειπε οτι θα παρεις το golf για να μαμας οτιδηποτε κινειται? σε πληροφορω οτι υπαρχουν πολυ πιο γρηγορα πλεον αυτοκινητα το οποιο μπορουν και να ντροπιασουν.
το κομπλεξ, φιλε, ειναι να παιρνεις κατι για να 'δειχνει'
και το κομπλεξ ειναι να προσπαθεις να 'δειξεις' με 'κοινα' αυτοκινητα!
ειτε ειναι το golf gti, ειτε ειναι το bmw, ειτε ειναι το αστερι της μερκ η οτιδηποτε αλλο!Σωστός. Αν διαβάσεις την προτελεύταία πρότασή μου θα δείς οτι συμφωνούμε.
Όμως ρε παιδιά συγγνώμη αλλά εγώ δε θα ένιωθα καλά με τον εαυτό μου αν είχα δώσει ένα καθόλα αξιοπρεπές ποσό της τάξης των 35000 για ένα αυτοκίνητο που στη μάσκα του γράφει 'το αμάξι του λαού'. Μου κάνει πολύ αντίφαση, αν όχι ειρωνία, οτι κάποιος με κοροιδεύει δλδ. Θα μου πείτε εκεί κολλάς ωρε κομπλεξικε; Όχι. Κολλάω με το χειρότερο, να μου συμπεριφέρονται και να με εξυπηρετούν στην αντιπροσωπεία σαν να ειμαι 'το παιδί του λαού'. Αν είναι έτσι σύμφωνοι, κανένα πρόβλημα κύριοι, αλλά κοστολογήστε κι εσείς τα αυτοκίνητά σας και τα after sales σας με περισσότερο 'λαικές' τιμές!
Φιλικά πάντα. -
@ frydoumpas
Λες για 35000 ευρώ για το αμάξι του λαού. Αλήθεια, δεν ξέρω - γι' συτό ρωτάω, για να φέρεις την 120 σε αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, στα πόσα πρέπει να φτάσεις? (χωρίς να υπολογίζεις τα επιπλέον ευρώ που κοστίζουν τα επιπλέον άλογα).
ΥΓ: έχεις και γ@μώ τα nicks! Πολύ καλό!! (φιλικά πάντα)
-
Aγαπητέ φίλε σωστός ο προβληματισμός.
Εάν έψαχνα για το καλύτερο value for money (μεγάλο πακέτο-μικρό κόστος) σίγουρα δε θα ήταν στις επιλογές μου η BMW.
Εφόσον όμως υπάρχει και η BMW στο παιχνίδι...Υ.Γ. Άστα αυτό το nick με ακολουθεί από το νηπιαγωγείο...Μαντεύεις το λόγο φαντάζομαι...
-
Ο χρήστης frydoumpas έγραψε:
Σωστός. Αν διαβάσεις την προτελεύταία πρότασή μου θα δείς οτι συμφωνούμε.
Όμως ρε παιδιά συγγνώμη αλλά εγώ δε θα ένιωθα καλά με τον εαυτό μου αν είχα δώσει ένα καθόλα αξιοπρεπές ποσό της τάξης των 35000 για ένα αυτοκίνητο που στη μάσκα του γράφει 'το αμάξι του λαού'. Μου κάνει πολύ αντίφαση, αν όχι ειρωνία, οτι κάποιος με κοροιδεύει δλδ. Θα μου πείτε εκεί κολλάς ωρε κομπλεξικε; Όχι. Κολλάω με το χειρότερο, να μου συμπεριφέρονται και να με εξυπηρετούν στην αντιπροσωπεία σαν να ειμαι 'το παιδί του λαού'. Αν είναι έτσι σύμφωνοι, κανένα πρόβλημα κύριοι, αλλά κοστολογήστε κι εσείς τα αυτοκίνητά σας και τα after sales σας με περισσότερο 'λαικές' τιμές!
Φιλικά πάντα.μη κολλας εκει.. οι καιροι αλλαζουν
για δες ποσο κανει το mini cooper της bmw! (sorry spiros!) -
meco έχεις υποτιμήσει λίγο την 120 (ούτε εγώ θα την επέλεγα πάντως). Μην ξεχνάς ότι έχει καινούριο κινητήρα όχι το παλιό με τα 150 αλλά και το ότι τα TSοειδή δεν έχουν και τόσο sport στήσιμο.
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
@ frydoumpasΛες για 35000 ευρώ για το αμάξι του λαού. Αλήθεια, δεν ξέρω - γι' συτό ρωτάω, για να φέρεις την 120 σε αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, στα πόσα πρέπει να φτάσεις? (χωρίς να υπολογίζεις τα επιπλέον ευρώ που κοστίζουν τα επιπλέον άλογα).
ΥΓ: έχεις και γ@μώ τα nicks! Πολύ καλό!! (φιλικά πάντα)
H Sport 120i κοστίζει 34.750 ευρώ και έχει τα πάντα πάνω...ότι έχει και το βασικό GTI. Τα μόνα έξτρα που θέλει (αυτά που έβαλα εγώ τελοσπάντων) είναι xenon (1000 ευρώ), πακέτο φωτισμού (200 ευρώ), εξωτερικό chrome-line (174 ευρώ), πακέτο καθρεπτών με ηλεκτρική αναδίπλωση (200 ευρώ) και μεταλλικό χρώμα (800 ευρώ).
Αλλά δε παύει δίνεις ένα ποσό 'premium' για ένα μη-premium αυτοκίνητο...και μη-premium εξυπηρέτηση.
Υ.Γ. 170ΗΡ έχει όπως είπε ο eddie και σπορ ανάρτηση Μ.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Για το GTI ναι, αλλά TSI και GT δεν έχουν καμμία τύχη και καμμία σχέση απέναντι στην 120.Πάρε ένα A3 να βρεις την υγειά σου φίλε...
Δεν συμφωνώ... Τo GT θα ακολουθήσει ΑΝΕΤΑ την 120i. Υστερεί λίγο σε επιδόσεις σε σχέση με το GTi , είναι απλά λίγο πιο μαλακό, χωρίς να χάνεις σε ταχύτητα. Σε κλειστή διαδρομή, όλα αυτά τα αυτοκίνητα, ουσιαστικά στην αρχή θα πάνε μαζί, μετά θα μείνουν παρέα λογικά το GT με την 120i, το GTi στις ευθείες θα χάνεται...
Ολα αυτά υπό ιδανικές συνθήκες... Στην ...σκληρή πραγματικότητα, το GTi και το GT και η 120i θα είναι μαζί γιατί κανείς δεν θα μπορεί να πιέσει τόσο οριακά σε δημόσιο δρόμο... Στην πιστα ίσως ήταν διαφορετικά, στο δρόμο, ουσιαστικά θα φύγει μπροστά αυτό με τον ικανότερο οδηγό ή τον καλύτερο γνώστη του δρόμου...
Τέλος, ΔΕΝ είναι απαραίτητο να έχεις πίσω κίνηση για να διασκεδάσεις! Βρίσκω διασκεδαστικότητα τα αυτοκίνητα με υστερούντες βραχίοντες πίσω, όπου μπορείς να παίξεις με την ουρά τους. Αν έχεις και δύναμη, μπορείς να κάνεις παπάδες... Εχω ένα ταπεινό Υ με 86 ίππους , αλλά μικρό βάρος. Είναι διασκεδαστικότατο, δεν χρειάζεσαι κίνηση πίσω! Εχω οδηγήσει και τέτοια, αλλά σε στροφιλίκια, είσαι με την ταυτότητα στο στόμα (μην πείτε για ESP τώρα, λέμε νορμάλ!)!!
Καλό είναι ν' αγοράζουμε αυτό που μας κάνει κλικ! Εγώ σ' αυτά τα λεφτά θα πήγαινα για CooperS μάλλον: επιδόσεις, εμφάνιση, στυλ, μουρη (καλή είναι να υπάρχει, κανένας δεν...έχασε από κάτι τέτοιο ). Στην ουσία, δεν υστερεί σε χώρους από την 1, απλά σε κύλιση ... Αλλά ΓΙΑ ΜΕΝΑ, θα ήταν μια χαρά!
Αν είχα οικογένεια, τότε θα κοιτούσα προς Golf για τις χάρες του...DSG και μόνον!
Πάντως η 120i είναι ωραίο αυτοκίνητο, απλά είναι πραγματικά ακριβή, όσο κι αν συμφωνώ με τον Νίκο , πως δεν συγκρίνονται η BMW με την VW... Ακριβώς όπως δεν συγκρίνονται και οι τιμές τους να προσθέσω... Το GTI το παίρνεις ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ με λιγότερα χρήματα... -
Ο χρήστης tm έγραψε:
μη κολλας εκει.. οι καιροι αλλαζουν
για δες ποσο κανει το mini cooper της bmw! (sorry spiros!)Σύμφωνοι. Αλλά το mini είναι 'είδικη περίπτωση'
marketing tricks... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
meco έχεις υποτιμήσει λίγο την 120 (ούτε εγώ θα την επέλεγα πάντως). Μην ξεχνάς ότι έχει καινούριο κινητήρα όχι το παλιό με τα 150 αλλά και το ότι τα TSοειδή δεν έχουν και τόσο sport στήσιμο.Όχι καθόλου. Το πρόβλημα δεν είναι στο στήσιμο αλλά στην αποτελεσματικότητα. Για παράδειγμα το GTi είναι πιο σπορ και πιο διασκεδαστικό από το GT, αλλά μην έχεις την εντύπωση ότι το Gti σε δημόσιο δρόμο με στροφές θα καταφέρει να ξεφύγει από το GT άνετα. Για να είμαι ειλικρινής, δε νομίζω να ξεφύγει καθόλου.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
@ frydoumpas
Λες για 35000 ευρώ για το αμάξι του λαού. Αλήθεια, δεν ξέρω - γι' συτό ρωτάω, για να φέρεις την 120 σε αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού, στα πόσα πρέπει να φτάσεις? (χωρίς να υπολογίζεις τα επιπλέον ευρώ που κοστίζουν τα επιπλέον άλογα).
ΥΓ: έχεις και γ@μώ τα nicks! Πολύ καλό!! (φιλικά πάντα)
H Sport 120i κοστίζει 34.750 ευρώ και έχει τα πάντα πάνω...ότι έχει και το βασικό GTI. Τα μόνα έξτρα που θέλει (αυτά που έβαλα εγώ τελοσπάντων) είναι xenon (1000 ευρώ), πακέτο φωτισμού (200 ευρώ), εξωτερικό chrome-line (174 ευρώ), πακέτο καθρεπτών με ηλεκτρική αναδίπλωση (200 ευρώ) και μεταλλικό χρώμα (800 ευρώ).
Αλλά δε παύει δίνεις ένα ποσό 'premium' για ένα μη-premium αυτοκίνητο...και μη-premium εξυπηρέτηση.
Υ.Γ. 170ΗΡ έχει όπως είπε ο eddie και σπορ ανάρτηση Μ.
Το βασικό των 200 ξεκινάει με 30000. Το 230 με αυτόματο και διόλου ευκαταφρόνητο εξοπλισμό πάει 36000. Μην ξεχνάς και τα επιπλέον αλογάκια.
-
Έχω μια ερώτηση προς το φίλο που σκοπεύει να αγοράσει..
Σκοπεύεις να τα στήνεις στο δρόμο; Κόντρες και τα σχετικά;
Αν πάρεις BMW θα έχεις ανασφάλεια που δεν πήρες VW και θα το μετράς με το καθένα που πετυχαίνεις στο δρόμο;
Αντίστοιχα, αν πάρεις VW θα έχεις ανασφάλεια που δεν πήρες ΒMW...κλπ κλπ ώς ανωτερω...;
Θέλεις το αυτοκίνητο που θα πάρεις να το απολαμβάνεις ως μέτρο σύγκρισης με άλλα;
Γιατί βλέπω οτι υπάρχει πολύ θέμα και αμφιβολία για το άν θα ξεφύγει το ένα στο άλλο, σε ευθείες, σε στροφές κλπ
Δίλλημα: golf ή bmw 1?