-
Αν εισουνα πιο μεγαλος θα ελεγα οτι μαλλον εσυ πετουσες το αεροπλάνο!
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Το κάνουν στον παράδρομο όπου δεν υπάρχει μια απλή έστω μπαριέρα για τα μάτια του κόσμου, αλλά πετάγονται και τρακτέρ ενίοτε...
ρε συ,τα τρακτερ ειναι μεσα στο παιχνιδι ωστε να δοκιμαζουν και την επιβραδινση μετα την επιταχυνση...αλλα τι ξερετε εσεις...μονο να κατηγορητε..αντε
Οταν πεταγεται το τρακτερ στα 30-40 μετρα ειναι αποφυγη ταρανδου
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Αν είναι κάτι που πρέπει να κρατήσουμε ως μάθημα από αυτό το τραγικό συμβάν, είναι ότι το δυστύχημα μπορεί να συμβεί οπουδήποτε, με οποιοδήποτε αυτοκίνητο και με οποιεσδήποτε συνθήκες.
Κάπου το είχα ξαναγράψει, φίλος μου γυρνούσε από εθνική με τη γυναίκα του και τα 2 παιδιά του στη μεσαία με 140-150. Μπροστά με ίδια σταθερή ταχύτητα ένα audi. Ξαφνικά το audi φεύγει χτυπάει στη μεσαία μπαριέρα, εκσφενδονίζεται χτυπάει στην άλλη μεριά του δρόμου, ξανά πίσω στη διαχωριστική όπου ανατρέπεται και γλιστράει με την οροφή. Ευτυχώς πρόλαβαν να σταματήσουν και δεν τον χτύπησαν. Κανένας δεν έπαθε τίποτε, ούτε ο μπούφος που σύρθηκε με την οροφή.
Είναι πολύ πιθανό να συνέβαινε το ίδιο και προχθές αν η μπαριέρα ήταν σωστή. Αντ'αυτού όμως... +++++++
Δεν φταιει μονο η μπαριερα, φταινε και αλλα: η τρελλη οδηγηση (δυστυχως στην Ελλαδα ισχυει παντα αυτο - ενω το οριο ειναι 130 χλμ εκει πηγαινουν παντα πανω απο 180 χλμ....), το οδοστρωμα (που ποτε δεν εχει συντηρηθει σωστα απο τους εκαστοτε εργολαβους....), το αλκοολ (μπορει να ειχε πιει....), η τροχαια που στην ευθεια αυτη παντα απουσιαζει κλπ
Μόνο η μπαριέρα ευθύνεται για τους θανάτους. Το ατύχημα θα γίνει, άλλος δεν ξέρει ούτε το τιμόνι να κρατάει ενώ άλλος κοιμάται και όλοι πέφτουν στα διαχωριστικά - το θέμα είναι να μη περάσουν απέναντι.
Η τροχαία τι να κάνει όταν ο άλλος σε ευθεία εθνική οδό χωρίς κίνηση ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ και τουμπάρει το αυτοκίνητο;
-
http://www.metro.co.uk/news/article.htm ... _a_source=
Gia autous pantws einai megalo gegonos
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Μηπως επρεπε η τροχαια να ειχε ενα συνεργειο για ταχυτητα στην ευθεια αυτη? Εκει ολοι τρεχουν.......
**Μήπως θα βγαίνανε πάλι οι γνωστοί-άγνωστοι του 4Τ φόρουμ κι οχι μόνο και θα φωνάζανε για τους 'μαλάκες, τους σκατόμπατσους που πάνε και στήνονται στις ατέλειωτες ευθείες, να μας πάρουν τα λεφτουδάκια μας, οι παλαιοπαπάρες που το ξύνουν όλοι μέρα.....';;;;
Ε ; ΜΗΠΩΣ ;;;**
Φιλε μου, αν πιασουν καποιον να πηγαινει με 220 ενω κυκλοφορουν και αρκετα ακομη αυτοκινητα, δεν θα πει κανεις τιποτα. Αυτο που θα γινει ομως θα ειναι να την στησουν στην ατελειωτη αυτη ευθεια, οταν ΔΕΝ θα εχει κινηση, θα σταματανε οσους πηγαινουν με 121 στο οριο 100, και θα τους κανουν 2χλμ εκπτωση ωστε να ειναι μεσα στο +20χαω οπου η κληση ειναι μικρη και κανεις δεν θα την αμφισβητησει, ωστε να εχουν εγγυημενες εισπραξεις.
Ειναι βασικος νομος του εμποριου αλλωστε, καλυτερα να κανεις πολλες πωλησεις μικρου κερδους, παρα 2-3 μεγαλου...
Και οταν θα το κανουν αυτο, ναι ειναι μαλακες και κυριως αχρηστοι για την οδικη ασφαλεια. Τρανο παραδειγμα το κομματι Κορινθος-Πατρα, οπου και μπλοκα εχει, και ο κοσμος σκοτωνεται γιατι ολοι μας ξερουμε οτι πρεπει να κοψουμε στις ευθειες ενω στις στροφες μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε και να παμε οσο γρηγορα θελουμε...
αλλα για να τα καταλαβεις αυτα πρεπει να εχεις ανοιχτο μυαλο, που οπως φαινεται σπανιζει εδω μεσα.
-
Ο χρήστης Hammer_ έγραψε:
[...]
Το μόνο τροχαίο που δεν έχει συμβεί ακόμα στην Ελλάδα είναι να προσγειωθεί αεροπλάνο κατά λάθος σε δρόμο
[...]Ένας αστικός μύθος (ελληνιστί urban legend ) λέει ότι ένα αεροπλάνο σημάδευε τη Συγγρού μέχρι που τον ενημέρωσαν από τον πύργο ελέγχου του Ελληνικού ότι μπορεί μεν να έχει ευθυγραμμιστεί, αλλά εκείνοι δεν τον βλέπουν!
Εχει γίνει το 1972:
http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view ... ic+AirwaysΠιστεύεται οτι κάτω από πολύ κακές καιρικές συνθήκες, το πλήρωμα είδε την παραλιακή για διάδρομο και το έριξε τελευταία στιγμή στη θάλασσα!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Τραγικό...... οικογένεια ξεκινησε για να πάει σε κηδεία πατέρα του ζευγαριού
από αθήνα για αλεξανδρούπολη..Στα μάλγαρα (αγνωστο πως) χτύπησε στο στηθαίο......Ξημερώματα έγινε το ατύχημα
Αποτέλεσμα.... Μαμά ετών 42 νεκρή
Πατέρας ετών 42 κρίσιμα στην εντατική
αγόρι υιος ετών 8 με με κρανιοεγκεφαλική κάκωσηΣημάδι από φρενάρισμα υπήρχαν από μεσαία λωρίδα εως στο στηθαίο...το τσιμεντένιο νομίζω
Προσοχή.....το λιγότερο εκεί /εξω.......
Ο πατέρας είναι συνάδελφος .... συγκλονιστήκαμε όλοι, ειδικά οι κολλητοί του
Ο πατέρας πάει καλύτερα, μάλλον τη γλύτωσε
Το παιδί είναι εντάξει αλλά έχει πάθει σοκΕλπίζω το παιδάκι να υποστηριχθεί ψυχολογικά όπως πρέπει. Πως να του πεις για την μανούλα του ;
Περαστικά και ( ελπίζω ) καλά μυαλά.
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Αν υπάρχει ένδειξη 220 στο κοντέρ της BMW είναι παραπλανητική επειδή το αυτοκίνητο βρέθηκε στον αέρα και οι κινηρτήριοι τροχοί του δεν είχαν καμμιά αντίσταση. Αν ο οδηγός είχε ακόμα το πόδι του στο γκάζι (που μάλλον θα το είχε από τον τρόμο) το κοντέρ θα μπορούσε να γράψει και 300.
Το ατύχημα έγινε σε απόλυτη ευθεία. Η μπαριέρα είχε στραβώσει σε διάστημα 20-30 μέτρων, είχε υποχωρήσει προς το αντίθετο ρεύμα και είχε μετατραπεί σε ράμπα απογείωσης. Με όσα και να πήγαινε η BMW αποκλείεται σε μια ευθεία να είχε τόσο μεγάλη γωνία πρόσκρουσης με τη μπαριέρα ώστε να την υπερπηδήσει τόσο εύκολα. Για μένα για το ατύχημα πρωτίστως φταίει η κατασκευή της μπαριέρας (πολύ χαμηλή και μαλακή) η οποία δεν μπόρεσε να συγκρατήσει ένα μεσαίο αυτοκίνητο. Δηλαδή αν τη χτύπαγε μία νταλίκα θα την ξήλωνε πανεύκολα και θα έπαιρνε παραμάζωμα όλο το αντίθετο ρεύμα για εκατοντάδες μέτρα.
Αυτος ακριβως ειναι ο λογος που ΔΕΝ βαζουμε μπαριερες σε τετοια σημεια αλλα τσιμεντενιο τοιχο!!! Ραντεβου με τον Χαρο ειναι η μπαριερα - αλλα ειπαμε φταιει η υπερβολικη ταχυτητα
Μα στην προκειμένη περίπτωση φταίει σε μεγάλο βαθμό και η ταχύτητα. Με 120 δεν νομίζω ότι θα συνέβαινε αυτό το κακό.
-
Γιατι ειστε τοσο σιγουροι οτι οντως πηγαινε με 220? Επειδη το ειπε ο τζιτζιφιογκος του σταρ? Εγω βλεπωντας τα δυο αμαξια, θεωρω οτι αποκλειεται να πηγαινε με τοσο. Ο ουρανος του BMW εχει πατηθει απο το συρσιμο, ενω και το αλλο ενω μεν εχει ζημιες, δεν νομιζω οτι ειναι τοσο μεγαλες που να δειχνουν 220+μια 120αρα ο αλλος. Απλα οταν την τρως στον ουρανο χανεις το κεφαλι σου
-
Πάνω στις διαχωριστικές νησίδες πέφτουν πολλά αυτοκίνητα κάθε βδομάδα και ίσως να έχετε προσέξει ότι υπάρχουν συνεχώς συνεργεία που αντικαθιστούν τις τσαλακωμένες. Τα αυτοκίνητα όμως δεν περνούν απέναντι. Το ότι υπήρξε αρκετή ορμή για να κάψει τελείως την νησίδα από μόνο του μας λέει ότι ο οδηγός πήγαινε με πολλά. Τώρα αν ήταν με 220, ή με 180 δεν το ξέρω, αλλά ίσως το ξέρει η τροχαία από το κοντέρ του κατεστραμμένου αυτοκινήτου.
Η ουσία είναι ότι αν οδηγούσε πιο πιο αργά δεν θα είχε περάσει απέναντι.
-
AN δεν πήγαινε με 200+, αλλά ας πούμε με 160 κι έφυγε με τέτοιο τρόπο, τότε καταρρίπτεται το 'επιχείρημα' ότι 'στις μεγάλες ευθείες με 2+ λωρίδες και στηθαίο δεν υπάρχει κίνδυνος όταν το πατήσεις'.
ΥΓ: Αναρρωτιέμαι από ποιον πλανήτη ήταν το UFO που προσγειώθηκε στο δρόμο και ανάγκασε τον οδηγό να κάνει μανούβρα του θανάτου.
-
Το οτι πεφτουν 'στις νησιδες', 'πολλα αυτοκινητα', και 'συνηθως δεν περνανε απεναντι', δεν λεει τιποτα. Εμεις μιλαμε για το συγκεκριμενο σημειο και την συγκεκριμενη μπαριερα. Εχουν φυγει αυτοκινητα στα λιμανακια με 110 χαω και κανωντας πλαγιομετωπικη (ουτε καν μετωπικη) με την μπαριερα, την εχουν ξαπλωσει κατω και εχουν περασει απο πανω της (οπου τοτε γινεται ραμπα απογειωσης). Με 110. Ουτε με 220 ουτε με 160.
Για αυτο λοιπον λεμε ακριβως το αντιθετοα απο οτι λετε εσεις. Αν η μπαριερα δεν ειναι σωστη, υποχωρει χωρις να πηγαινεις με 220. Ακομα και με 160. Και με λιγοτερα. Αν πχ η μπαριερα ειναι 10 ποντους καρφωμενη στο εδαφος, θα υποχωρησει και με μικρες ταχυτητες προσκρουσης. Δεν φταινε τα 160 λοιπον.
ΥΓ Ιπποποταμος ηταν, δεν στα ειπαν καλα.
-
Ωραία χωρίς μπαρίερα θα ίσως (το ίσως γιατί μπορεί να πετύχαινε αμάξι του ρεύματος του οπότε να είχαμε και άλλους) είχαμε 3 νεκρούς με μπαριέρα έχουμε 7...
σλόου δι έγκς, λοιπόν το επιχείρημα της μπαριέρας, άμα είναι μ@λ@κ@ς ο άλλος θα σκοτώνεται και σκοτώνει την οικογένεια του. Η μπαριέρα απλά ίσως έσωζε μερικές ζωές παραπάνω...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ωραία χωρίς μπαρίερα θα ίσως (το ίσως γιατί μπορεί να πετύχαινε αμάξι του ρεύματος του οπότε να είχαμε και άλλους) είχαμε 3 νεκρούς με μπαριέρα έχουμε 7...σλόου δι έγκς, λοιπόν το επιχείρημα της μπαριέρας, άμα είναι μ@λ@κ@ς ο άλλος θα σκοτώνεται και σκοτώνει την οικογένεια του. Η μπαριέρα απλά ίσως έσωζε μερικές ζωές παραπάνω...
Α ενταξει μωρε, πως κανουμε ετσι...Αυτο που λεμε ειναι
α) μην δενετε το 220 επειδη το ειπε καποιος δημοσιογραφος (που ή το ειδε στο κοντερ = φουλ αναξιοπιστο, ή το ακουσε απο καποιο θειτσο που ηταν στο σημειο). Αμα εσκαγε με 100 ο ενας και 100 ο αλλος, ουρανο με ουρανο, το ιδιο αποτελεσμα θα ειχαμε
β) μην δενετε το 220 επειδη ισοπεδωσε την μπαριερα. Πολλες μπαριερες ειναι διακοσμητικες ή εχουν ξεκολλησει και αφεθει ετσι απο προηγουμενο ατυχημα.
-
Καλά το 220άρι είναι όντως αμφισβητίσιμο τρελά μιας και θα το είπε καμιά θεια σε δημοσιογράφο του σταρ που μόλις γύρισε από ρεπορταζ για τη νέα πλαστική της Αντζελας. Όμως μία 160αρού θα είχε στάνταρ πιστεύω...
στο κόουτ μου τονίζοντας πάντως το ίσως αντί για το απλά άλλαζε τελείως το νόημα του
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Ωραία χωρίς μπαρίερα θα ίσως (το ίσως γιατί μπορεί να πετύχαινε αμάξι του ρεύματος του οπότε να είχαμε και άλλους) είχαμε 3 νεκρούς με μπαριέρα έχουμε 7...Αν τουμπάρει το αμάξι δεν τσαλακώνεται η οροφή εύκολα - πρέπει να χτυπήσει κάπου. Μόνο αν ερχόταν κάποιος χωρίς να φρενάρει και έπεφτε πάνω στο τουμπαρισμένο θα υπήρχαν 3 νεκροί.
β) μην δενετε το 220 επειδη ισοπεδωσε την μπαριερα. Πολλες μπαριερες ειναι διακοσμητικες ή εχουν ξεκολλησει και αφεθει ετσι απο προηγουμενο ατυχημα.
Η μπαριέρα ήταν διακοσμητική - ήταν μονή και μόνο ποδήλατα συγκρατεί. Την είδα στη τηλεόραση όταν τη σήκωναν με τα χέρια (την ίσιωναν) οι πυροσβέστες. Το κολωνάκι δεν μπόρεσαν 2 άτομα να το ισιώσουν ΄
Αυτές οι διακοσμητικές μπαριέρες καλύτερα να μην υπάρχουν γιατί αν κάποιος τις χτυπήσει, υποχωρούν αμέσως και υπάρχει περίπτωση να τραυματιστείς πολύ χειρότερα στα κολωνάκια.
-
Άρα φταίει η μπαριέρα που έγινε τόσο μεγάλο ατύχημα ; Ο χλιμίντζουρας που πήγαινε με όσα πήγαινε αλλά πάντως περισσότερα από όσα μπορούσε να ελέγξει , μιας που στο δρόμο λαμβάνουμε υπ' όψιν όλες τις συνήθεις τουλάχιστον παραμέτρους , δεν φταίει ; Αυτό λές kacey ; Θέλω να πιστεύω πως όχι. Οι μπαριέρες είναι ότι είναι.Και εκεί και στα λιμανάκια και στον Άγιο Μερκούριο. Αν εγώ νομίζω πως είμαι μέσα σε F16 και πάω να σπάσω το φράγμα του ήχου , κάνω μαλακία ό,τι και να συμβαίνει με τις μπαριέρες.
-
Σίγουρα και με 300 να πήγαινε, δεν φταίει μόνο η ταχύτητα. Είτε ήταν κουλός, είτε νόμιζε ότι το είχε, είτε δεν του έκατσε η προσπέραση, είτε του έσκασε λάστιχο, είτε του χάλασε η κρεμαγιέρα, είτε είτε είτε.
Σίγουρα επίσης αν ήταν λιγότερα τα χιλιόμετρα (αναλόγως τις συνθήκες, όχι τα όρια) πιθανότατα οι ανθρώπινες απώλειες να ήταν λιγότερες. Ποιός ξέρει;
Πόσοι και πόσοι μηχανόβιοι δεν έχουν μείνει στον τόπο πέφτοντας με 10χαω επειδή έτυχε και έσπασε ο αυχένας τους;
Αν είναι να σου τύχει... Αρκεί να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για ν'αφήσουμε μόνο το 'χέρι του Θεού' σαν αστάθμητο παράγοντα. Και το 'ό,τι περνάει από το χέρι μας' δεν σημαίνει 'πάω με τα όρια ταχύτητας'.
-
Ακόμα και σε γυάλα να τρέχεις.
Όταν τρέχεις 200+ φλερτάρεις άμεσα με το Χάρο ή όχι? -
Στη γυαλα φλερταρεις με τον φελο!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Όταν τρέχεις 200+ φλερτάρεις άμεσα με το Χάρο ή όχι?Η ερώτησή σου είναι μισή. Δεν φτάνει από μόνο του το να πηγαίνεις με 200+ για να φλερτάρεις άμεσα με τον Χάρο.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ