Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γιατί αγοράσατε VW;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Γιατί αγοράσατε VW;
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 13
    • 14
    • 7 / 14
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    61
    276
    338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      joeyj last edited by

      Εμεις καταληξαμε στο golf gt dsg γιατι:

      1. αυτοματο κιβωτιο

      2. μεταπωληση

      3. 1.4

      4. γρηγορο (για 1.4)

      5. αξιοπιστο (γενικα)

      6. το leon δεν μου αρεσει εμφανησιακα!(λιγο μεγαλο μου πεφτει)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ratanplan last edited by

        Ο χρήστης skye έγραψε:
        βασικα εχει περασει απο το μυαλο κανενος ( ή ειμαι ο μονος που πιστευει..) οτι ΠΟΛΛΟΙ ανθρωποι αγοραζουν ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ οχι επειδη ειναι toyota/ vw / peugeot αλλα επειδη γουσταρουν το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ αυτοκινητο;
        δλδ οσοι ξερετε που εχουν πανω απο ενα αυτοκινητο, ειναι παντα αυτοκινητα της ιδιας μαρκας;
        οποιος εχει polo, θα εχει/αγορασει και passat;
        **οποιος ειχε 106 rallye θα αγορασει και 207 rallye; **

        τι θελω να πω μ'αυτο: το θεμα δεν εχει νοημα κατα την ταπεινη μου αποψη, γιατι ειδικα εδω μεσα θελω να ελπιζω ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ αγοραζουν ενα αυτοκινητο επειδη ειναι καποια συγκεκριμενη μαρκα και οχι επειδη το γουσταρουν/καλυπτει τις αναγκες τους/ειναι καλο (εξαιρεση οι φοιτητες που εχουν συνηθως οτι γουσταρουν οι γονεις τους κ λογικο)
        εξ'αλλου τα ερωτηματα της ψηφοφοριας θα μπορουσαν να απευθυνονται σε αγοραστη οποιασδηποτε μαρκας
        και επειδη μου τη σπατε θα βαλω αβαταρ VW

        Ρε γιατι αναβεις φωτιες συνεχεια? Ειδες δεν κλειδωθηκε τοπικ με τετοιο τιτλο...θες να κλειδωθει ντε και καλα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tommaso last edited by

          Ο χρήστης JoeyJ έγραψε:
          Εμεις καταληξαμε στο golf gt dsg γιατι:

          1. αυτοματο κιβωτιο

          2. μεταπωληση

          3. 1.4

          4. γρηγορο (για 1.4)

          5. αξιοπιστο (γενικα)

          6. το leon δεν μου αρεσει εμφανησιακα!(λιγο μεγαλο μου πεφτει)

          Πολυ καλή επιλογη Joey !!

          KAΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!

          Σε περιμενουν πολλα και απολαυστικα ταξίδια!!
          Οταν το ειχα παρει πριν απο ενα χρονο ,ειχα γυρισει ολη την Ελλαδα!

          Οσο για την αντλια βενζινης που αλλαχτηκε στο golf μου,
          φυσικο ειναι οταν, αφου αναβε το λαμπακι προειδοποίησης βενζινης εγώ εκανα 20 χιλιομετρα(και βάλε) και μετα πηγαινα στο βενζιναδικο.
          Φυσικο ειναι οταν το πηγαινα μεχρι τελευταιου χιλιοστου βενζινης ,να τα
          παιξει και η αντλια.
          Σε καθε αμαξι θα συμβει κατι τετοιο με αναλογη χρηση.
          Αυτα για τους 'ψευτοειδικους με υφος καρδιναλιων'..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tommaso last edited by

            zardoz έγραψε:
            xenos έγραψε:
            leonp έγραψε:
            Να μην αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάζει εντελώς - βγαίνει η αντλία έξω από τη βενζίνη και δουλεύει πιο ζεστή.

            Δλδ, ποτε να βαζουμε ως κατωτατο οριο?

            Εκείνο το άρθρο του αρχιμηχανικού της Toyota γιατί το θάψαμε τότε?

            Ο τύπος απλά έλεγε:

            α) ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ να πέφτει στο προειδοποιητικό

            β) Γεμίζετε όταν φτάσει στο 25%-35% (αν θυμάμαι καλά).

            Ο λόγος που μπορεί να προκληθεί ζημιά από χαμηλή στάθμη είναι απλά η αύξηση της συγκέντρωσης των ξένων σωματιδίων όταν το καύσιμο είναι λίγο που αυξάνει τις πιθανότητες να μπει κάποιο στην αντλία και να προκαλέσει ζημιά.

            Επισης η πιο σημαντική αιτία για ζημιά στην αντλία είναι το βουλωμένο φίλτρο και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συνεχές ζόρι που χαλάει τα καρβουνάκια και τα πτερύγια που ωθούν το καύσιμο με συνέπεια την αποδυνάμωσή της...

            Αυτα τα ολιγα και χιλιοειπωμενα απο αλλους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              koralli last edited by

              Δεν το αγόρασα για 1 μονο λόγο αλλα αφου στο αρχικο μηνυμα ζητειται μονο ενας θα διαλεγα αυτον σαν απαντηση:

              Για την οδικη συμπεριφορα (Τιμονι, αναρτηση).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης tommaso έγραψε:

                Εμεις καταληξαμε στο golf gt dsg γιατι:

                1. αυτοματο κιβωτιο

                2. μεταπωληση

                3. 1.4

                4. γρηγορο (για 1.4)

                5. αξιοπιστο (γενικα)

                6. το leon δεν μου αρεσει εμφανησιακα!(λιγο μεγαλο μου πεφτει)

                Πολυ καλή επιλογη Joey !!

                KAΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!

                Σε περιμενουν πολλα και απολαυστικα ταξίδια!!
                Οταν το ειχα παρει πριν απο ενα χρονο ,ειχα γυρισει ολη την Ελλαδα!

                Οσο για την αντλια βενζινης που αλλαχτηκε στο golf μου,
                φυσικο ειναι οταν, αφου αναβε το λαμπακι προειδοποίησης βενζινης εγώ εκανα 20 χιλιομετρα(και βάλε) και μετα πηγαινα στο βενζιναδικο.
                Φυσικο ειναι οταν το πηγαινα μεχρι τελευταιου χιλιοστου βενζινης ,να τα
                παιξει και η αντλια.
                Σε καθε αμαξι θα συμβει κατι τετοιο με αναλογη χρηση.
                Αυτα για τους 'ψευτοειδικους με υφος καρδιναλιων'..

                Φυσικότατο, τι να σου πω...

                Ο... καρδινάλιος!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tommaso last edited by

                  Για ανοιξε τα ματακια σου και διαβαζε taurus..

                  Να μην αφήνεις το ρεζερβουάρ να αδειάζει εντελώς - βγαίνει η αντλία έξω από τη βενζίνη και δουλεύει πιο ζεστή.

                  Δλδ, ποτε να βαζουμε ως κατωτατο οριο?

                  **Εκείνο το άρθρο του αρχιμηχανικού της Toyota γιατί το θάψαμε τότε?

                  Ο τύπος απλά έλεγε:

                  α) ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ να πέφτει στο προειδοποιητικό

                  β) Γεμίζετε όταν φτάσει στο 25%-35%** (αν θυμάμαι καλά).

                  Ο λόγος που μπορεί να προκληθεί ζημιά από χαμηλή στάθμη είναι απλά η αύξηση της συγκέντρωσης των ξένων σωματιδίων όταν το καύσιμο είναι λίγο που αυξάνει τις πιθανότητες να μπει κάποιο στην αντλία και να προκαλέσει ζημιά.

                  Επισης η πιο σημαντική αιτία για ζημιά στην αντλία είναι το βουλωμένο φίλτρο και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συνεχές ζόρι που χαλάει τα καρβουνάκια και τα πτερύγια που ωθούν το καύσιμο με συνέπεια την αποδυνάμωσή της...

                  Αυτα για τους
                  Ψευτοειδικους με υφος καρδιναλιων

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    taurus last edited by

                    Επειδή έχω ανοιχτα τα ματάκια μου... έγραψες επίσης...

                    φυσικο **ειναι **οταν, αφου αναβε το λαμπακι προειδοποίησης βενζινης εγώ εκανα 20 χιλιομετρα(και βάλε) και μετα πηγαινα στο βενζιναδικο.
                    **Φυσικο ειναι **οταν το πηγαινα μεχρι τελευταιου χιλιοστου βενζινης ,να τα
                    παιξει και η αντλια.
                    **Σε καθε αμαξι **θα συμβει κατι τετοιο με αναλογη χρηση.

                    Μη γενικεύεις, θα εκτεθείς...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aserf last edited by

                      Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                      Οσο για την αντλια βενζινης που αλλαχτηκε στο golf μου,
                      φυσικο ειναι οταν, αφου αναβε το λαμπακι προειδοποίησης βενζινης εγώ εκανα 20 χιλιομετρα(και βάλε) και μετα πηγαινα στο βενζιναδικο.
                      Φυσικο ειναι οταν το πηγαινα μεχρι τελευταιου χιλιοστου βενζινης ,να τα
                      παιξει και η αντλια.
                      Σε καθε αμαξι θα συμβει κατι τετοιο με αναλογη χρηση.
                      Αυτα για τους 'ψευτοειδικους με υφος καρδιναλιων'..

                      Κάτι τέτοια να μην έγραφες...

                      Το φυσικότατο φαντάζομαι βασίζεται σε εμπειρία δεκαετιών, πολλών διαφορετικών αυτοκινήτων και φυσικά αντίστοιχης δοκιμασίας σε όλα τα αυτοκίνητα

                      Μια αντλία βενζίνης ΔΕΝ καίγεται έτσι εύκολα, εκτός αν είναι ελαττωματική. Είναι γεγονός ότι όταν καλύπτεται με βενζίνη ψύχεται καλύτερα, σε καμία περίπτωση όμως το να βάζεις βενζίνη αφού έχει ανάψει το λαμπάκι δε σημαίνει σίγουρο θάνατο για την αντλία.

                      Σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο αφού ανάψει το λαμπάκι συνήθως μπορεί να διανύσει καμια 100αριά χλμ ακόμα. Έχει αρκετή βενζίνη στο ντεπόζιτο ακόμα δηλαδή.

                      Βενζίνη βάζω χρόνια τώρα αφού ανάψει το λαμπάκι και το ίδιο κάνει και ο αδερφός μου και ο πατέρας μου και σε κανέναν δεν έχει καεί ΠΟΤΕ αντλία. Το γεμίζουμε τέρμα και ξαναβάζουμε όταν αδειάσει και πάλι από την αρχή, αντλία όμως δεν έχει καεί. Φαίνεται ότι τ' αμάξια μας έχουν σπέσιαλ αντλίες, σχεδιασμένες από τη NASA για εξωγήινες συνθήκες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tommaso last edited by

                        Προφανως οι κυριοι εχουν εμπειρια και γνωση
                        περισσοτερη απο τον αρχιμηχανικο της Τοyota

                        Tους παραδιδω στις κριση σας..
                        Αλλα και στην κοινη λογικη..

                        Hasta Luego!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          aserf last edited by

                          Ο χρήστης tommaso έγραψε:
                          Προφανως οι κυριοι εχουν εμπειρια και γνωση
                          περισσοτερη απο τον αρχιμηχανικο της Τοyota

                          Tους παραδιδω στις κριση σας..
                          Αλλα και στην κοινη λογικη..

                          Hasta Luego!

                          Παρεπιπτόντως, Toyota Corolla δεν αντιμετώπισε πρόβλημα με αυτή τη συμπεριφορά για 120000 χλμ, Toyota Corolla δεν έχουν αντιμετωπίσει πρόβλημα με αυτή τη συμπεριφορά για 50000 και 100000 χλμ.
                          Είπαμε, πρόκειται για μαγικά αυτοκίνητα...

                          Άλλο το τι είναι καλό και άλλο το τι προβλήματα θα βγουν αν δεν ακολουθείς την ενδεδειγμένη λύση. Και για τον κινητήρα λένε ότι δεν πρέπει να τον πιέζεις πριν ζεσταθεί το λάδι, ε δε θα παρουσιάσουν πρόβλημα όλοι οι κινητήρες που θα τους φερθείς ανορδόδοξα. Υπάρχουν κινητήρες με μεγαλύτερες αντοχές που δε θα διαμαρτυρηθούν και άλλοι που μπορεί να σπάσουν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            taurus last edited by

                            tommaso είσαι λίγο κολλημένος ή μου φαίνεται?
                            Τόσα άτομα σου λέμε οτι αυτό που λες το έχουν κάνει πολλές φορές και δεν έχουν πάθει τπτ.
                            Πόσες φορές πρέπει να στο πούμε να το καταλάβεις?
                            Αν και σε καταλαβαίνω, πολλοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν τη βλάβη που έπαθε το αυτοκίνητό τους ως φυσιολογική, πόσοι παραδέχονται ανοιχτά οτι μάλλον ήταν ελλατωματικό το εξάρτημα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kid last edited by

                              Ταύρε, διάβασε το ποστ μου στην προηγούμενη σελίδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                tommaso είσαι λίγο κολλημένος ή μου φαίνεται?

                                ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                  tommaso είσαι λίγο κολλημένος ή μου φαίνεται?

                                  ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ!

                                  Με τους διαχειριστές που έχουμε, που περίμενες να μοιάσουνε τα μέλη?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tommaso last edited by

                                    Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                    Η αντλία δεν ήταν ελλατωματική αλλά λόγω του άμεσου ψεκασμού, οι αντλίες υψηλής πίεσης είναι πιο ευαίσθητες οπότε τραβώντας βενζίνη συνέχεια από την ρεζέρβα που έχει όλο το κατακάθι δημιουργήθηκε το πρόβλημα.

                                    Ειπαμε ο taurus εχει γνωσεις και εμπειρια παραπανω
                                    απο τον αρχιμηχανικο της Toyota!

                                    Tα ιδια θα ξαναλεμε? Αδικειται το παιδι!

                                    Ας γραψει καποιος κατοχος Vw ,ολο πεταγονται οι παπατζηδες ειδικοι & οι καρδιναλιοι!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      kid...

                                      Δηλαδή το θεωρείς φυσιολογικό ένας κινητήρας γεννημένος μετά το 2000, με (θεωρητικά) υψηλά τεχνολογικά στάνταρντς, να χαλάει τις αντλίες έτσι για πλάκα? Και γιατί δεν τις έφτιαχναν πιο ανθεκτικές αν πράγματι τρώνε τόσα ζόρια λόγω άμμεσου ψεκασμού? Ή να το θέσω αλλιώς, γιατί τον φτιάξανε αυτόν τον κωλο-άμεσο ψεκασμό, εφόσον δεν μπορούσαν να λύσουν τέτοια βασικά προβλήματα?

                                      tommaso
                                      Επαναλαμβάνεσαι και γίνεσαι πολύ βαρετός.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                                        kid...

                                        Δηλαδή το θεωρείς φυσιολογικό ένας κινητήρας γεννημένος μετά το 2000, με (θεωρητικά) υψηλά τεχνολογικά στάνταρντς, να χαλάει τις αντλίες έτσι για πλάκα? Και γιατί δεν τις έφτιαχναν πιο ανθεκτικές αν πράγματι τρώνε τόσα ζόρια λόγω άμμεσου ψεκασμού? Ή να το θέσω αλλιώς, γιατί τον φτιάξανε αυτόν τον κωλο-άμεσο ψεκασμό, εφόσον δεν μπορούσαν να λύσουν τέτοια βασικά προβλήματα?

                                        Είναι σαν να μου λες ότι σου φαίνεται φυσιολογικό να παραπονιέται κάποιος που του σπασε η ανάρτηση στο golf επειδή έκανε offroading στα κατσάβραχα..
                                        Δεν γίνεται η VW, και η κάθε VW, να φτιάχνει ένα εξάρτημα που απαιτούμε να λειτουργεί σωστά ακόμα και όταν δεν τηρούνται βασικές προυποθέσεις όπως η ποιότητα της βενζίνης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tommaso last edited by

                                          Ας ελπισουμε οτι θα καταλαβει..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Για κάτσε ρε Δημήτρη...
                                            Το Γκολφ είναι ένα 'παγκόσμιο' αυτοκίνητο.
                                            Θα το βρεις ακόμα και σε τριτοκοσμικές χώρες.
                                            Θες να πεις οτι μόνο για την (πολιτισμένη) Ευρώπη φτιάχτηκε ο fsi?
                                            Τότε γιατί προωθείται και αλλού?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 7 / 14
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr