-
Ειμαι ετοιμος να παραγγειλω μια απο τις δυο.Ο εμπορος μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω την 2,5 για να εχει και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.Το θεμα ειναι θα πηγαινει το αυτοκινητο η θα εχω προβλημα και θα το μετανιωσω;Παιδια την γνωμη σας.Μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο παντα ειτε στην μια ειτε στην αλλη
-
Ειμαι ετοιμος να παραγγειλω μια απο τις δυο.Ο εμπορος μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω την 2,5 για να εχει και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.Το θεμα ειναι θα πηγαινει το αυτοκινητο η θα εχω προβλημα και θα το μετανιωσω;Παιδια την γνωμη σας.Μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο παντα ειτε στην μια ειτε στην αλλη
-
Ειμαι ετοιμος να παραγγειλω μια απο τις δυο.Ο εμπορος μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω την 2,5 για να εχει και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.Το θεμα ειναι θα πηγαινει το αυτοκινητο η θα εχω προβλημα και θα το μετανιωσω;Παιδια την γνωμη σας.Μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο παντα ειτε στην μια ειτε στην αλλη
-
Σκεψου και την καταναλωση...Ισως στη 2,5 να ειναι περισσοτερο ισσοροπημενα τα πραγματα.Μια χαρα παει και η 2,5.
Αν εισαι εκτος Αθηνων ,χωρις συζητηση προτεινω τη 2,0 d. -
Προτείνω την 3.0 si...
272 άλογα είναι αυτά...και ουδείς τα εμίσησε .
Η κατανάλωση σε έναν που δίνει 60000 ευρώ για suv μάλλον δεν τον απασχολεί σε καθημερινή βάση!!!
Απο την άλλη υπάρχει και η τρίλιτρη SD με τα 286 άλογα και την τερατώδη ροπή... -
Bενζινοκινητήρας σε τέτοια οχήματα είναι απόλυτη ανοησία.
Εκτός κι αν δεν γίνεται αλλιώς... -
Αν σκέφτεσαι τη μεταπωλητική αξία να πάρεις μεταχειρισμένο...
-
Ο χρήστης grkostis έγραψε:
Ειμαι ετοιμος να παραγγειλω μια απο τις δυο.Ο εμπορος μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω την 2,5 για να εχει και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.Το θεμα ειναι θα πηγαινει το αυτοκινητο η θα εχω προβλημα και θα το μετανιωσω;Παιδια την γνωμη σας.Μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο παντα ειτε στην μια ειτε στην αλληρωτησες για αυτοματο στα 2.5?εχω την εντυπωση(αν βγαινει μονο si)οτι πλεον δε βγαινει auto...
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Προτείνω την 3.0 si...
272 άλογα είναι αυτά...και ουδείς τα εμίσησε .
Η κατανάλωση σε έναν που δίνει 60000 ευρώ για suv μάλλον δεν τον απασχολεί σε καθημερινή βάση!!!
Απο την άλλη υπάρχει και η τρίλιτρη SD με τα 286 άλογα και την τερατώδη ροπή...Το εχω ξαναγραψει και μαλλον στο τελος θα καταντησω γραφικος . Δηλαδη τα 218 αλογα της 2,5 ειναι λιγα? Πριν μερικα χρονια βολευομασταν με 50-60 αντε 100 αλογα και σημερα τα 218 μας φαινονται λιγα και προτεινουμε τα 286. Τι ειναι 11 χιλιαρικα παραπανω ? Τιποτα δεν ειναι ... σιγα τα λεφτα. Σιγα τι ειναι ... ουτε 4.000.000 δρχ (για να μην ξεχναμε και τις δραχμες) , ουτε οι ετησιες αποδοχες 2 ανειδικευτων εργατων δεν ειναι.
-
Σε λιγες ωρες παραλαμβανω την 3.0si. Δεν βρηκα τη διαφορα τιμης μεγαλη (στο κατω κατω προτιμω να μην εχω δερματινα-gps και να παρω περισσοτερη ισχυ). Παντως και η 2.5 βγαινει με το αυτοματο κιβωτιο, η 2.0 δεν εχει.
Ναι, θα προτιμουσα το diesel αλλα με αυτους που ψηφιζουμε, εχασα. Και να δωσεις και ενα σκασμο λεφτα να εισαι παρανομος δεν λεει !
Περι μεταπωλητικης αξιας κοιταξτε. Ετσι και αλλιως ενα αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι επενδυση, πεταμενα λεφτα ειναι κατα καποιον τροπο (αν δεν το δεις συναισθηματικα), οποτε ψιλα γραμματα. Εαν η απαξιωση ειναι χ% το χρονο, φυσικα και σε κατι πιο ακριβο το χ% μεταφραζεται σε περισσοτερα χρηματα.
Να περιμενετε εντυπωσεις οσονουπω. -
Ο χρήστης Palio_Acropolis έγραψε:
Το εχω ξαναγραψει και μαλλον στο τελος θα καταντησω γραφικος . Δηλαδη τα 218 αλογα της 2,5 ειναι λιγα? Πριν μερικα χρονια βολευομασταν με 50-60 αντε 100 αλογα και σημερα τα 218 μας φαινονται λιγα και προτεινουμε τα 286. Τι ειναι 11 χιλιαρικα παραπανω ? Τιποτα δεν ειναι ... σιγα τα λεφτα. Σιγα τι ειναι ... ουτε 4.000.000 δρχ (για να μην ξεχναμε και τις δραχμες) , ουτε οι ετησιες αποδοχες 2 ανειδικευτων εργατων δεν ειναι.
Οι ανειδίκευτοι εργάτες όπως και να το κάνουμε θα βολευτούν με κανενα μεταχειρισμένο Niva ή με κανένα Panda I 4X4...
Οι ενδιαφερόμενοι για Χ3 2,5i και 3,0si κλπ θα δώσουν άνετα κάτι παραπάνω,έστω κι αν αυτό το κάτι είναι τελικά πολλά χρήματα για τον ανειδίκευτο εργάτη...
Δεν διαφωνώ ωστόσο οτι τα 218 άλογα ειναι υπερεπαρκή αλλά όταν κάποιος άνετα θέτει το δίλλημα 218 ή 272,τότε δεν τίθεται θέμα για μένα! -
Εχω 10 μηνες το 3.0 i. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο ποιοτητα, ανεση, κρατηματα, γκαζια. Η καταναλωση ειναι στα 14.0 λιτρα, με το σειριακο να μην το δουλευω ποτε(ενω στην αρχη ελεγα αλλα), γιατι καταλαβα απλα ατι το αυτοματο δουλευει τις ταχυτητες καλυτερα και πιο οικονομικα απο εμενα στην πλειοψηφια των περιστασεων.
Η δικη μου αποψη ειναι αν να πας σε 3λιτρο (τα παραπανω αλογα λιγες φορες θα σου χρειαστουν, αλλα οταν τα χρειαστεις και σε βγαλουν απο την δυσκολη τοτε θα με θυμηθεις), αν και η ιδανικη λυση για αυτο το αυτοκινητο ειναι φυσικα το πετρελαιο με τα δυο τουρμπο τα 284 αλογα και το 56 κιλά ροπής!!! 0-100΄6,6'' !!!, σε τιμη αντιστοιχη του 3λιτρου βενζινης.
Εαν εισαι τυχερος και μενεις επαρχια ειναι μονοδρομος αυτη η επιλογη. Εαν παλι μενεις στα προαστεια της Αθηνας και εισαι τολμηρος παλι νομιζω οτι πρεπει να το σκεφτεις.
Εγω εαν αγοραζα το Χ3 σημερα, ειλικρινα σας λεω οτι θα το διακινδυνευα γιατι θα δηλωνα διευθυνση κατοικιας για τις πινακιδες στο εξοχικο μου στην πελλοπονησο, για το κεντρο της αθηνας εχω ενα seicento και κανω τις δουλειες μου, μενω στην αγια παρασκευη, που σημαινει οτι μπαινω στην αττικη οδο(εκει επιτρεπεται το πετρελαιο)και απο εκει γεια σας... -
Ο χρήστης alexism έγραψε:
Εχω 10 μηνες το 3.0 i. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο ποιοτητα, ανεση, κρατηματα, γκαζια. Η καταναλωση ειναι στα 14.0 λιτρα, με το σειριακο να μην το δουλευω ποτε(ενω στην αρχη ελεγα αλλα), γιατι καταλαβα απλα ατι το αυτοματο δουλευει τις ταχυτητες καλυτερα και πιο οικονομικα απο εμενα στην πλειοψηφια των περιστασεων.
Η δικη μου αποψη ειναι αν να πας σε 3λιτρο (τα παραπανω αλογα λιγες φορες θα σου χρειαστουν, αλλα οταν τα χρειαστεις και σε βγαλουν απο την δυσκολη τοτε θα με θυμηθεις), αν και η ιδανικη λυση για αυτο το αυτοκινητο ειναι φυσικα το πετρελαιο με τα δυο τουρμπο τα 284 αλογα και το 56 κιλά ροπής!!! 0-100΄6,6'' !!!, σε τιμη αντιστοιχη του 3λιτρου βενζινης.
Εαν εισαι τυχερος και μενεις επαρχια ειναι μονοδρομος αυτη η επιλογη. Εαν παλι μενεις στα προαστεια της Αθηνας και εισαι τολμηρος παλι νομιζω οτι πρεπει να το σκεφτεις.
Εγω εαν αγοραζα το Χ3 σημερα, ειλικρινα σας λεω οτι θα το διακινδυνευα γιατι θα δηλωνα διευθυνση κατοικιας για τις πινακιδες στο εξοχικο μου στην πελλοπονησο, για το κεντρο της αθηνας εχω ενα seicento και κανω τις δουλειες μου, μενω στην αγια παρασκευη, που σημαινει οτι μπαινω στην αττικη οδο(εκει επιτρεπεται το πετρελαιο)και απο εκει γεια σας...Εχει παρουσιασει κανενα προβληματακι?
Η ανεση σε ικανοποιησε?Φορας σπορ αναρτηση?
Η καταναλωση πως κυμαινεται σε πολη και επαρχιακο δικτυο-εθνικη? -
Σειρα μου να ρωτησω !!
Ειδα στο manual περι τοποθετησης αντιολισθητικων αλυσιδων. Προτεινει πισω τροχους αλλα μου φαινεται λογο ασχετο. Μια και ξερουμε πως τις βαζουμε μπροστα για να εχουμε κατευθυντικοτητα και πισω μονο σε κατηφορες για αποφυγη ντεραπαρισματος.
Υπαρχει καποιος λογος λοιπον που λενε πισω ?? -
Το αυτοκίνητο είναι κυρίως πισωκίνητο....
Η κίνηση του εμπρός άξονα είναι κάπως δευτερεύουσα και σε κάποιες συνθήκες αποσυνδέεται τελείως η εμπρός κίνηση. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το αυτοκίνητο είναι κυρίως πισωκίνητο....
Η κίνηση του εμπρός άξονα είναι κάπως δευτερεύουσα και σε κάποιες συνθήκες αποσυνδέεται τελείως η εμπρός κίνηση.Οταν το αυτοκινητο κνειται σε ευθεια η το μοιρασμα εινα 40% μπροστα 60 % πισω,οποτε το αυτοκινητο δεν ειναι κυριως πισωκινητο.ΔΕν ειναι σαν το CRV ας πουμε που πρεπει να σπιναρουν οι μπροστινοι τροχοι για να εμπλακουν οι πισω.
Απο εκει και περα αναλογα με τις συνθηκες ,μεταφερεται μεχρι και 100% της ροπης στο αξονα με την περισσοτερη προσφυση ή οπου τελως παντων αποφασισουν τα ηλεκτρονικα...
Η μονη περιπτωση ,που μεταφερεται ολη η ροπη πισω ,χωρις να υπαρχει ολισθηρο οδοστρωμα ειναι κατα την οπισθεν,αν θυμαμαι καλα.
Τωρα αυτο για τις αλυσιδες δεν ξερω πως να το εξηγησω.. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Εχω 10 μηνες το 3.0 i. Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο ποιοτητα, ανεση, κρατηματα, γκαζια. Η καταναλωση ειναι στα 14.0 λιτρα, με το σειριακο να μην το δουλευω ποτε(ενω στην αρχη ελεγα αλλα), γιατι καταλαβα απλα ατι το αυτοματο δουλευει τις ταχυτητες καλυτερα και πιο οικονομικα απο εμενα στην πλειοψηφια των περιστασεων.
Η δικη μου αποψη ειναι αν να πας σε 3λιτρο (τα παραπανω αλογα λιγες φορες θα σου χρειαστουν, αλλα οταν τα χρειαστεις και σε βγαλουν απο την δυσκολη τοτε θα με θυμηθεις), αν και η ιδανικη λυση για αυτο το αυτοκινητο ειναι φυσικα το πετρελαιο με τα δυο τουρμπο τα 284 αλογα και το 56 κιλά ροπής!!! 0-100΄6,6'' !!!, σε τιμη αντιστοιχη του 3λιτρου βενζινης.
Εαν εισαι τυχερος και μενεις επαρχια ειναι μονοδρομος αυτη η επιλογη. Εαν παλι μενεις στα προαστεια της Αθηνας και εισαι τολμηρος παλι νομιζω οτι πρεπει να το σκεφτεις.
Εγω εαν αγοραζα το Χ3 σημερα, ειλικρινα σας λεω οτι θα το διακινδυνευα γιατι θα δηλωνα διευθυνση κατοικιας για τις πινακιδες στο εξοχικο μου στην πελλοπονησο, για το κεντρο της αθηνας εχω ενα seicento και κανω τις δουλειες μου, μενω στην αγια παρασκευη, που σημαινει οτι μπαινω στην αττικη οδο(εκει επιτρεπεται το πετρελαιο)και απο εκει γεια σας...Εχει παρουσιασει κανενα προβληματακι?
Η ανεση σε ικανοποιησε?Φορας σπορ αναρτηση?
Η καταναλωση πως κυμαινεται σε πολη και επαρχιακο δικτυο-εθνικη?Προβλημα Μηδέν!
Αναρτηση το exclusive δεν φοραει την σπορ, και ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο αυτην με τις 19αρες ζαντες,
Η καταναλωση ειναι πολυ καλη για την κατηγορια,(πολυ καλυτερη απο το cherokee 3,7 που ειχα πριν) και στην εθνικη ανετα κατεβαινεις κατω απο τα 10 λιτρα με ενα μεσο ορο μεσα- εξω οπως ξαναεγραψα στα 14 λιτρα -
alexism
Ευχαριστω για την πληροφορηση φιλε μου! Καλα χιλιομετρα!
ΒΜW Χ3 2,5 η 3.0 ;