Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΟΛΥΤΕΛΗ SUV. Πόσο off road τελικά είναι?
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΠΟΛΥΤΕΛΗ SUV. Πόσο off road τελικά είναι?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Εκτός Δρόμου
    35
    71
    771
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosbmw last edited by

      Ο χρήστης amstrad έγραψε:
      Γεια σας παιδια, μπηκα και εγω να πω τα δικα μου.
      Ωραια λοιπον τα ακριβα suv αλλα για μοστρα και ασφαλεια σε συγκρουσεις. Απο τη στιγμη που εχουν αυτοφερομενο αμαξωμα, ανεξαρτητες αναρτησεις και αυτα τα χαζοβιολικα σκαλοπατακια αλουμινιου στα πλαγια δεν προκειται να ακολουθησουν μια δυσκολη διαδρομη! Δεν θελω να γινομαι απολυτως αλλα κατα 90% θα δημιουργησουν προβλημα στους υπολοιπους μιας ομαδας αν εκεινοι εχουν καθαροαιμα αυτοκινητα.
      Οσα μπλοκε και να εχει μια ML,Χ5 κλπ. αν οι ροδες τις ειναι στον αερα λογω της μη υπαρξης ακαμπτων αξονων (που εχουν μια αξιολογη διαδρομη) δεν προκειται να σε βγαλει ασπροπροσωπο. Με τις κλισεις που παιρνει το αυτοκινητο στα τοσα νεροφαγωματα και κατηφοριες με το αυτοφερομενο ειναι ζητημα μηνων να αρχιζουν οι στρεβλωσεις και τα τριξιματα. Το σασι τυπου σκαλας δεν χρησιμοποιειται χωρις λογο απο τις σοβαρες εκτος δρομου προτασεις.
      Οσο για τις ζαντουλες ολα αυτα με τις 19'-22'αρες ταχα μου για να τρεχουν στην ασφαλτο, οταν πανε στις πετρουλες και τα χωματα και αρχιζουν να κοπανανε ασταματητα τοτε να τα δω. Το να τρεχεις στην ασφαλτο πανω απο 160-180χλμ/ωρα επειδη μονο και μονο μπορεις δεν ειναι μαγκια αλλα μια κινητη φονικη μηχανη. Οσοι νομιζουν οτι επειδη τα εχουν μπορουν να τρεχουν τον κακο τους τον καιρο για να μην πω χειροτερα...

      Το θεμα αγαπητέ ειναι οτι μεχρι να πας off road εχεις κανει εκατονταδες μεχρι χιλιαδες χιλιομετρα on road. Ειναι ακόμα πολυ σπαστικο οταν γυριζεις απο την εκδρομη να εισαι σε μια καθαροαιμη τζιπουρα που ειτε μουγκρίζει ανυποφορα μετα τις 1000 στροφες (grand vitara- εχω και γω και θελω να το πουλησω) ειται κουνιέται σα βάρκα( LC, Pajero κλπ δυναμεις) ωστε να σε πιανει ναυτια αν δεν θες να σε περνανε τα 206 στο δρομο. Εξ αλλου οτι τζιπουρα και να χεις παλι καπου θα κωλωσεις. Παιρνοντας ενα SUV συμβιβάσεσαι λιγοτερο on road και περισσοτερο off. Ο καλυτερος συμβιβασμος κατα τη γνωμη μου ειναι το Touareg αλλα ειναι βαρυ και ζηταει πολλα λεφτα οταν εχει ταμπελα VW. Πολυ καλο concept ειναι και το FREELANDER II αλλα ειναι επισης ακριβο και η αξιοπιστια του ειναι αγνωστος Χ. Τι μενει; BMW X3 2.0d. Κουκλαρα και ταξιδιαρα, γρηγορη και οικονομική, αξιόπιστη και ποιοτική, προσιτη με καλη μεταπωλητική αξια. Κανενας συμβιβασμος on road και καλυπτει πολλες απο τις απαιτησεις του μεσου εκδρομεα off road.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        amstrad last edited by

        Φιλε manosbmw μαλλον εκανες λαθος και κακως πηρες το Grand Vitara γιατι απο οτι φαινεται δεν πηρες το καταλληλο για εσενα αυτοκινητο. Εσυ χρειαζεσαι ενα μαλθακο αυτοκινητο (οσον αφορα το εκτος δρομου) για να προσπαιρνας τα 206 και τα Fiesta και οποιο αλλο επιβατικο νιωθεις οτι σε απειλει! Το Grand Vitara ειναι σκληροτραχηλο και καθαροαιμο και δεν ειναι για να τρεχεις σαν τρελος στους δρομους, αν και μεχρι λογικες ταχυτητες δεν εχει προβλημα (120-140χλμ) αν δεν το εχεις σηκωσει.
        Το BMW Χ3 ειναι αχρηστο εκτος δρομου και μαλλον δεν εχεις βγει αρκετα εκτος δρομου, για να τα βρεις μπαστουνια, και να καταλαβεις ποσο μαπα θα ειναι εκτος(το X3)!
        Αν βγεις με το Tuareg εκτος δρομου και το χτυπησεις να δω ποσο θα σου πανε οι επισκευες. Τα πολυτελη ειναι για μοστρα δεν ειναι για χωμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • rocsta
          rocsta last edited by

          Ο χρήστης manosbmw έγραψε:
          Ειναι ακόμα πολυ σπαστικο οταν γυριζεις απο την εκδρομη να εισαι σε μια καθαροαιμη τζιπουρα που ειτε μουγκρίζει ανυποφορα μετα τις 1000 στροφες (grand vitara- εχω και γω και θελω να το πουλησω) ειται κουνιέται σα βάρκα( LC, Pajero κλπ δυναμεις) ωστε να σε πιανει ναυτια αν δεν θες να σε περνανε τα 206 στο δρομο.

          Εμένα μ αρέσει. Ειδικά Κυριακή απογευματάκι, βροχή, και 110 max στο κοντέρ . Δοκίμασε ξάνα με καλύτερη παρέα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης sv2 έγραψε:
            Ποιός είπε ότι το LC πάει σαν βάρκα ? Εκανα 250.000 χλμ με τα δύο τελευταία LC της Toyota και έχω να πώ ότι και στην Εθνική και στα στροφιλίκια είναι μιά χαρά.Καμιά ναυτία σε κανέναν και με ταχύτητες που ένα απλό 1600ράκι δεν μπορεί να φανταστεί.Οσο για το παρόν έχω να πώ ότι το Cayenne που έχω εκτός δρόμου κάνει παπάδες και ας μην έχει μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση.Δεν έχει καμιά διαφορά από LC εκτός δρόμου ,μην πώ ότι είναι καλύτερο.Σε σημεία που το LC χρειάστηκε κοντές ο Γερμανός περνάει με τις μακριές σχέσεις (η ροπή είναι πάνω από 62 kgm στις 2200).Προυπόθεση βέβαια να βάλει κανείς 18άρια όπως εγώ.Πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο αυτοκίνητο υπάρχει σήμερα που τα κάνει καλά όλα,επιδόσεις (0-100 σε 5,4'' τελική 270χλμ),χώρους,πολυτέλεια,SW,και 4Χ4 με τεράστιες δυνατότητες εκτός δρόμου και ρυμούλκησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • M
              mad-max-13 last edited by

              συμφωνω σε ολα εκτος απο το γεγονος οτι μια Cayenne ενα Touareg, ενα X5 κλπ κλπ δεν μπορουν να πανε εκει που παει ενα Jimny σηκωμενο 12 ποντους με μπλοκε και χωματινα λαστιχα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lefos last edited by

                Υπαρχει κανεις που να ξερει καλα λεπτομερειες απο τη νεα γενια Mercedes ML? Θελω να ρωτησω κατι...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  eyzhn last edited by

                  Ο χρήστης lefos έγραψε:
                  Υπαρχει κανεις που να ξερει καλα λεπτομερειες απο τη νεα γενια Mercedes ML? Θελω να ρωτησω κατι...

                  Το 'καλά' ειναι σχετικό....
                  Ρώτησε εσύ, και όπου μπορούμε θα βοηθήσουμε.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosbmw last edited by

                    Ο χρήστης amstrad έγραψε:
                    Φιλε manosbmw μαλλον εκανες λαθος και κακως πηρες το Grand Vitara γιατι απο οτι φαινεται δεν πηρες το καταλληλο για εσενα αυτοκινητο. Εσυ χρειαζεσαι ενα μαλθακο αυτοκινητο (οσον αφορα το εκτος δρομου) για να προσπαιρνας τα 206 και τα Fiesta και οποιο αλλο επιβατικο νιωθεις οτι σε απειλει! Το Grand Vitara ειναι σκληροτραχηλο και καθαροαιμο και δεν ειναι για να τρεχεις σαν τρελος στους δρομους, αν και μεχρι λογικες ταχυτητες δεν εχει προβλημα (120-140χλμ) αν δεν το εχεις σηκωσει.
                    Το BMW Χ3 ειναι αχρηστο εκτος δρομου και μαλλον δεν εχεις βγει αρκετα εκτος δρομου, για να τα βρεις μπαστουνια, και να καταλαβεις ποσο μαπα θα ειναι εκτος(το X3)!
                    Αν βγεις με το Tuareg εκτος δρομου και το χτυπησεις να δω ποσο θα σου πανε οι επισκευες. Τα πολυτελη ειναι για μοστρα δεν ειναι για χωμα...

                    ΔΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΣΕ ΟΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ Grand Vitara ΑΛΛΑ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΩ ΟΛΟ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΟ ΘΟΡΥΒΟ, ΤΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΛΠ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΕΤΡΙΟΥ ΦΟΡΤΗΓΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ. ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ 100- 110 ΚΜ; ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ. ΠΑΝΤΩΣ, ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΧΩ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ, ΣΤΑ ΣΤΡΟΦΙΛΙΚΙΑ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΟ LC( ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΧΩ). ΤΩΡΑ ΕΝΑ Χ3 Η ΑΛΛΟ ΠΑΡΕΜΕΦΕΡΕΣ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΚΑΤΑ 90% ΕΚΔΡΟΜΙΚΑ ΣΕ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ ΚΑΙ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ(δΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΩΡΩΜΕΝΟΣ ME TO OFF ROAD). ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑΧΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΕ MIA SYSKEYASIA

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      manosbmw last edited by

                      Ο χρήστης rocsta έγραψε:

                      Ειναι ακόμα πολυ σπαστικο οταν γυριζεις απο την εκδρομη να εισαι σε μια καθαροαιμη τζιπουρα που ειτε μουγκρίζει ανυποφορα μετα τις 1000 στροφες (grand vitara- εχω και γω και θελω να το πουλησω) ειται κουνιέται σα βάρκα( LC, Pajero κλπ δυναμεις) ωστε να σε πιανει ναυτια αν δεν θες να σε περνανε τα 206 στο δρομο.

                      Εμένα μ αρέσει. Ειδικά Κυριακή απογευματάκι, βροχή, και 110 max στο κοντέρ . Δοκίμασε ξάνα με καλύτερη παρέα

                      ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΕΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΣΕ ΤΖΙΠΟΥΡΑ. ΠΡΟΤΙΜΩ ΠΙΟ ΙΝ ΜΕΡΗ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lefos last edited by

                        Ο χρήστης eyzhn έγραψε:

                        Υπαρχει κανεις που να ξερει καλα λεπτομερειες απο τη νεα γενια Mercedes ML? Θελω να ρωτησω κατι...

                        Το 'καλά' ειναι σχετικό....
                        Ρώτησε εσύ, και όπου μπορούμε θα βοηθήσουμε.

                        OK!

                        1. Εκτος απο τον νεο κινητηρα (387 ιπποι) , εγιναν αλλες αλλαγες στο ML 500? Αισθητικες, μηχανικες κτλ? To ΜL350 υπεστη καμμια αλλαγη ή ειναι ακριβως ιδιο με τα μοντελα των 2 προηγουμενων ετων?

                        2. Προσεξα οτι στα αυτοκινητα με offroad pro technik pack η κονσολα του συστηματος εχει πλεον 2 στρογγυλους διακοπτες αντι για τον εναν των λιγο παλαιοτερων μοντελων. Ξερει κανεις αν αλλαξε τιποτα στο πακετο offroad?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          big-terios last edited by

                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                          Οσο για το παρόν έχω να πώ ότι το Cayenne που έχω εκτός δρόμου κάνει παπάδες και ας μην έχει μεγάλες διαδρομές στην ανάρτηση.Δεν έχει καμιά διαφορά από LC εκτός δρόμου ,μην πώ ότι είναι καλύτερο.Σε σημεία που το LC χρειάστηκε κοντές ο Γερμανός περνάει με τις μακριές σχέσεις (η ροπή είναι πάνω από 62 kgm στις 2200).Προυπόθεση βέβαια να βάλει κανείς 18άρια όπως εγώ.Πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο αυτοκίνητο υπάρχει σήμερα που τα κάνει καλά όλα,επιδόσεις (0-100 σε 5,4'' τελική 270χλμ),χώρους,πολυτέλεια,SW,και 4Χ4 με τεράστιες δυνατότητες εκτός δρόμου και ρυμούλκησης.

                          [/quote]
                          

                          Έχεις απαθανατίσει κάποια από αυτές τις off-road διαδρομές που η Cayenne κάνει παπάδες? Ρωτάω για να καταλάβω τι εννοείς γιατί θα εννοείς κάτι σκληρό.

                          Στο λέω καθαρά για λόγους περιέργειας.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            big-terios last edited by

                            Ευχαριστώ για το βιντεάκι.

                            Πόσο ασφαλείς μπορείς να αισθανθείς με τις γωνίες που πέρνει το αμάξι σε νεροφαγώματα και με τον ένα τροχό στον αέρα χωρίς ίχνος κρεμάσματος πραγματικά με προβληματίζει μπορώ να δηλώσω.

                            Θα ήταν ωραίο επαναλαμβάνω όπως έχω πει και παλιότερα να γίνει ένα συγκριτικό τέστ με λάστιχα χωμάτινα όλων αυτών των τετρακίνητων πολυτελείας.

                            Το μόνο που με χαλάει είναι 2 πράγματα:

                            1ον Πιστεύω ούτε το 5% το χρησιμοποιεί για τέτοια χρήση
                            2ον Είναι αρκετά βαριά αμάξια για 'σκληρό' εκτός δρόμου χρήση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fiatcoupe20v last edited by

                              @lefos To ML είναι ίδιο με τα προηγούμενα ακριβώς εκτός από το μεσαίο χώρισμα οδηγού συνοδηγού που πλέον έχει 2 μεγάλες υποδοχές για starbacks κύπελο ενώ παλιά έκλειναν και δεν φαίνονταν. Επίσης στο off road πακέτο ο ένας στρογγυλός είναι για την αερανάρτηση και ο άλλος για για τα μπλοκέ.

                              Πάντως θεωρώ λίγο υποκριτικό να συγκρίνουμε μία ML ή Cayenne με ένα vitara ή jimmny ή terios σηκωμένο με λάστιχα 50-50 κτλ. Φίλοι μου δεν πάιρνεις αμάξι 90.000 για να το βάλεις σε trial. Το ερώτημα που έθεσα είναι πόσο off road τελικά είναι?? H απάντηση για όσους δεν το βλέπουν είναι ότι εφόσον είναι εξοπλισμένα με τον κατάλληλο εξοπλισμό(μπλοκέ, ζάντες, ανάρτηση κτλ) θα μπορέσει κάποιος να ανταποκριθεί στο 70-80% των καταστάσεων που θα του παρουσιαστούν σε μία off road κατάσταση. Το 100% δεν υπάρχει για κανένα τζιπ όσο καλά εξοπλισμένο να είναι γιατί πάντα η φύση είναι πάνω από την τεχνολογία.

                              Από εκεί και πέρα είναι πάντα και θέμα οδηγού πόσο θέλει να φτάσει το αυτοκίνητο στα όρια του. Ενας φίλος μου είχε το vitara 1.6 to παλιό το οποίο είχε λιώσει σε όλα τα βουνα΄της Ελλάδας. Ε λοιπόν πήρε το 3πορτο LC πετρέλαιο και μου λέει ότι ακόμα δεν το έχει βάλει σε χώμα γιατί το λυπάται.

                              Φυσικά και συμφωνώ μαζί σας ότι είναι χαζό να πάιρνεις ένα θηρίο και να του φοράς 20αρες ζάντες να το χαμηλώνεις και να μη μπορείς να ανέβεις ούτε πεζοδρόμιο. Ομως αυτό είναι κάτι διαφορετικό μη μπερδεύστε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lefos last edited by

                                Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
                                Επίσης στο off road πακέτο ο ένας στρογγυλός είναι για την αερανάρτηση και ο άλλος για για τα μπλοκέ.

                                Στα προ-'φεισλιφτ' μοντελα η αεραναρτηση ρυθμιζοταν απο κουμπια?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fiatcoupe20v last edited by

                                  Τι εννοείς facelift? Tο μοντέλο είναι ίδιο εδώ και 1,5 περίπου χρόνο που κυκλοφορεί από το 2006. Οι αλλαγές στις κούπες του καφέ δεν το καθιστούν facelift.

                                  Τα προηγούμενο ήταν το W163 και ήταν παλιότερο μοντέλο όχι facelift και δεν είχε αερανάρτηση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billlllll last edited by

                                    Καλησπέρα! Για να επεκτείνω λιγάκι τη συζήτηση..
                                    Από τα πολυτελή Diesel SUV ποιό θεωρείτε πιο OFF-road; O father ετοιμάζεται να αγοράσει κάποιο γύρω στα 65.000+- ότι χρειαστεί, με σκοπό να αντικαταστήσει τα 2 σκυλιά που έχει τώρα (520 Ε34 και Hilux άθροισμα χιλιομέτρων 600.000km). Για την ώρα στις αρκετά συχνές εξορμίσεις πηγαίνουν με το hilux, έχει βουτήξει σε ποτάμια, κολλήσει σε χιόνια κτλ.
                                    Το ζήτημα δεν είναι να σκαρφαλώνει στις 2 ρόδες κτλ, αλλά να αντέχει σκληρούς χωματόδρομους, φυσικά χιόνια και να έχει αρκετό ύψος ώστε να περνάει από βαρβάτα νεροφαγώματα.
                                    Το land cruiser μάλλον το αποκλείουμε λόγο σχετικά 'φτηνού' εσωτερικού. (Έχει τα ίδια ηλ/παραθυρα με το corolla μου) , αλλά και επιδόσεων.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      ML 280 ή 320 + off road pack.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        amg last edited by

                                        Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
                                        ML 280 ή 320 + off road pack.

                                        +1
                                        Μάλλον την 320 λόγω καλύτερων επιδόσεων μιας και η τιμή διαφέρει ελάχιστα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lefos last edited by

                                          Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
                                          Τι εννοείς facelift? Tο μοντέλο είναι ίδιο εδώ και 1,5 περίπου χρόνο που κυκλοφορεί από το 2006. Οι αλλαγές στις κούπες του καφέ δεν το καθιστούν facelift.

                                          Τα προηγούμενο ήταν το W163 και ήταν παλιότερο μοντέλο όχι facelift και δεν είχε αερανάρτηση.

                                          Σορρυ, δεν το διατυπωσα σωστα. Εννοω το μοντελο πριν την αλλαγη του κινητηρα (306 hp). Σε εκεινο η κονσολα του offroad pack εχει ενα στρογγυλο διακοπτη για τα διαφορικα. Η αεραναρτηση ρυθμιζεται απο καποιο αλλο διακοπτη και αν ναι, η αλλαγη στο μοντελο με τον νεο κινητηρα (η τοποθετηση 2 στρογγυλων διακοπτων) ειναι απλα εργονομικη βελτιωση?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            amstrad last edited by

                                            Φιλε billlllll δυο επιλογες εχεις χωρις πολλα πολλα...
                                            -Τοyota LandCruiser 100 ή 105 (και το 120 δεν το ξεχναμε!)
                                            -Nissan Patrol 3.0
                                            Aν θελετε να αντικαταστησετε τα παλια και να κανετε χρηση εκτος δρομου οπως το Hilux. Oτι αλλο σου προτεινουν απλα θα ειναι συμβιβασμος εκτος δρομου.
                                            Και μην τολμησει καποιος να πει οτι τα Cayenne και ΜL θα περασουν νεροφαγωματα που περνανε τα αγροτικα και καθαροαιμα εκτος δρομου οχηματα, γιατι αυτοματως δηλωνει οτι δεν εχει βγει για βαρβατο εκτος δρομου με τετοια αυτοκινητα!!! Ειμαι απολυτος αλλα εχουμε ακουσει πολλα εδω περα και θα τρελλαθουμε στο τελος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr