Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio 2005
    • 1
    • 2
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 53
    • 54
    • 41 / 54
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    1062
    1151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      funkyreverend last edited by

      Βρέθηκε το πρώτο τεστ του Clio 1.2 TCE. Πολύ καλά λόγια για τον κινητήρα, ρεπρίζ κλπ. και κάτι πήρε το μάτι μου για 'σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο'. Αν διατηρήθηκε το ίδιο υπέρκοντο 5αρι, η Renault θα πρέπει να γυρίσει ντοκυμαντέρ 'σκοτώστε τα αυτοκίνητά σας, όσο καλά και αν είναι'...

      Οι διαφορές σε ρεπρίζ πάντως με το καταργηθέν 1.4αρι αισθητές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billgeo last edited by

        Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
        πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          corsair last edited by

          Ο χρήστης billgeo έγραψε:
          Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
          πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

          Εμεις δεν ξερουμε... εσυ ομως που ξερεις οτι ειναι αυξημενη, για πες μας τιποτα....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            funkyreverend last edited by

            Διάβασα για τη συχνότητα συντήρησης ελπιδοφόρα πράγματα (π.χ. μπουζί κάθε 60Κ), οπότε και λίγο πιο ακριβά από το ατμοσφαιρικό 1.4αρι να είναι, ας πούμε ότι...χαλάλι.

            Σίγουρα πάντως δεν μιλάμε για κόστος και αξιοπιστία (; ) αντίστοιχη του 1.2 με τα 60 άλογα ή άλλων δοκιμασμένων κινητήρων πιο απλής τεχνολογίας...αυτό να λέγεται. Ο κινητήρας μπορεί να είναι απλός στη δομή (ένας κινητήρας με τούρμπο είναι, ούτε κάτι τρομερά καινοτόμο ούτε πολύπλοκο), αλλά έχει μικρολεπτομέρειες που δοκιμάζονται πρώτη φορά σε τέτοιο κυβισμό και καλό θα ήταν να περιμένει κάποιος...Φυσικά αυτό είναι η δική μου άποψη!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              saxon_747 last edited by

              Ο χρήστης billgeo έγραψε:
              Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
              πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

              Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης Bagus έγραψε:

                θςωρητικα τωρα που πηραν τη ρενο απο το μανιατοπουλο δε θα πρεπει να κανουν καμια βουτια οι τιμες???

                Έγινε τέτοιο πράγμα;

                Και ομως κατι τετοιο πηρε το αυτι μου κ εμενα.....

                Προ 10 ημερών έγινε η αλλαγή..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  govus last edited by

                  Ο χρήστης Kid έγραψε:

                  θςωρητικα τωρα που πηραν τη ρενο απο το μανιατοπουλο δε θα πρεπει να κανουν καμια βουτια οι τιμες???

                  Έγινε τέτοιο πράγμα;

                  Και ομως κατι τετοιο πηρε το αυτι μου κ εμενα.....

                  Προ 10 ημερών έγινε η αλλαγή..

                  Κάτι συγκεκριμένο γνωρίζετε; Για ποιού είδους 'αλλαγή' μιλάμε; Άλλαξε κάτι στο δίκτυο, στη νοοτροπία, στην οργάνωση; Στο site τους φαίνονται όλα απαράλλακτα ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                    Βρέθηκε το πρώτο τεστ του Clio 1.2 TCE. Πολύ καλά λόγια για τον κινητήρα, ρεπρίζ κλπ. και κάτι πήρε το μάτι μου για 'σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο'. Αν διατηρήθηκε το ίδιο υπέρκοντο 5αρι, η Renault θα πρέπει να γυρίσει ντοκυμαντέρ 'σκοτώστε τα αυτοκίνητά σας, όσο καλά και αν είναι'...

                    Οι διαφορές σε ρεπρίζ πάντως με το καταργηθέν 1.4αρι αισθητές.

                    Είναι πιο ολοκληρωμένο το Clio TCE. Είναι σχεδόν παντού πιο γρήγορο απο το 1.4, ειδικά στις χαμηλές στροφές μιας και αποδίδει τα σχεδόν 13 κιλά ροπής απο τα κοντά 15 απο τις 1.500σ.α.λ.
                    Είναι σαφώς πιο ευκίνητο εντός αλλά μου έλειψαν οι ψηλές στροφές του ατμοσφαιρικού 1.4 ψηλά που προσδίδουν ένα πιο «αγωνιάρικο» προφίλ.
                    Γενικότερα πάντως ο 1.2TCE δύσκολα αντιλαμβάνεσαι οτι είναι υπερτροφοδοτούμενος. Τρομερή λειτουργία απο χαμηλά ,ουσιαστικά χωρίς δισταγμούς.
                    Καλά όλα αυτά βέβαια αλλά το τιμόνι μετριάζει όλες τις υπόλοιπες πολύ θετικές εντυπώσεις. Σε γρήγορους ρυρμούς...δεν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Κιβώτιο; Στο internet δεν βρήκα καμιά πληροφορία για τις σχέσεις.

                      Πάντως, είναι προφανές ότι το Clio στις μικρές εκδόσεις (έως και την σημερινή 2λιτρη με τα 138 άλογα) δεν έχει καθόλου αγωνιάρικους στόχους...Επιλογή τους δεν λέω, αλλά κρίμα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                        Κιβώτιο; Στο internet δεν βρήκα καμιά πληροφορία για τις σχέσεις.Πάντως, είναι προφανές ότι το Clio στις μικρές εκδόσεις (έως και την σημερινή 2λιτρη με τα 138 άλογα) δεν έχει καθόλου αγωνιάρικους στόχους...Επιλογή τους δεν λέω, αλλά κρίμα...

                        Ψάχνοντας για τις σχέσεις μετάδοσης που αναφέρεις, έπεσα πάνω στο δελτίο τύπου για την επερχόμενη κυκλοφορία του Modus TCE( ), τ' οποίο έχει με τον κινητήρα αυτόν, το κιβώτιο με τον κωδικό JH3 184, με τις ακόλουθες σχέσεις: 1η: 11/41 (7,61 km/h/1000 σ.α.λ.), 2η: 21/43 (13,85km/h/1000 σ.α.λ.), 3η: 28,39 (20,36km/h/1000 σ.α.λ.), 4η: 34/35 (27,56km/h/1000 σ.α.λ.) και 5η: 39/32 (34,57km/h/1000 σ.α.λ.). Να ισχύουν άραγε τα ίδια και για τα Clio/Twingo ;

                        ENTIΤ-17:30- : Μόλις τώρα βρήκα του Twingo και είναι κάπως διαφορετικοί οι αριθμοί, καθώς και ο κωδικός του κιβωτίου (JH3 169)... Μπερδεύτηκα (κι επιτέλους, πρέπει να φύγω απ' τη δουλειά !!...) ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          funkyreverend last edited by

                          Καλό φαίνεται το κιβώτιο του Modus TCE, αλλά έχω την εντύπωση ότι αυτό φορούσε και με τον 98αρη από τη στιγμή που βγήκε. Οπότε, μπορεί να μην περάσει στο Clio.

                          Του Tsingo είναι διαφορετικό από το ατμοσφαιρικό Clio, κάποιος τους σφύριξε ότι η 5η με 120 και 6000 στροφές είναι λίγο κουραστική!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                            Βρέθηκε το πρώτο τεστ του Clio 1.2 TCE.

                            SPam: έρχεται άλλο ένα λίαν συντόμως

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              billgeo last edited by

                              Ο χρήστης corsair έγραψε:

                              Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
                              πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

                              Εμεις δεν ξερουμε... εσυ ομως που ξερεις οτι ειναι αυξημενη, για πες μας τιποτα....

                              Εγω δεν ξερω κατι (απο που αλλωστε?) για το συγκεκριμενο αμαξι.
                              Γι'αυτο ρωταω!
                              Μιλω εκ γνωσης γενικης μηχανολογιας.

                              Διάβασα για τη συχνότητα συντήρησης ελπιδοφόρα πράγματα (π.χ. μπουζί κάθε 60Κ), οπότε και λίγο πιο ακριβά από το ατμοσφαιρικό 1.4αρι να είναι, ας πούμε ότι...χαλάλι.

                              Σίγουρα πάντως δεν μιλάμε για κόστος και αξιοπιστία (; ) αντίστοιχη του 1.2 με τα 60 άλογα ή άλλων δοκιμασμένων κινητήρων πιο απλής τεχνολογίας...αυτό να λέγεται. Ο κινητήρας μπορεί να είναι απλός στη δομή (ένας κινητήρας με τούρμπο είναι, ούτε κάτι τρομερά καινοτόμο ούτε πολύπλοκο), αλλά έχει μικρολεπτομέρειες που δοκιμάζονται πρώτη φορά σε τέτοιο κυβισμό και καλό θα ήταν να περιμένει κάποιος...
                              Φυσικά αυτό είναι η δική μου άποψη!

                              Και δικη μου (ακριβως)...

                              Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
                              πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

                              Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?

                              Εργοστασιακο turbo (με οτι αυτο συνεπαγεται).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kid last edited by

                                Ο χρήστης billgeo έγραψε:

                                Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
                                πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

                                Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?

                                Εργοστασιακο turbo (με οτι αυτο συνεπαγεται).

                                Τι συνεπάγεται δηλαδή το εργοστασιακό turbo που κάνει τον κινητήρα πιο ευπαθή?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Αντικατάσταση του 1.4 (100) από 1.2Τ

                                  http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64356

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Ο χρήστης technik έγραψε:
                                    Αντικατάσταση του 1.4 (100) από 1.2Τ
                                    http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64356

                                    106 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ίπποι ; 5,9 λίτρα στα 100km ;; Σύγχρονα τεχνολογικά θαύματα ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavlos23 last edited by

                                      Ο χρήστης technik έγραψε:
                                      Αντικατάσταση του 1.4 (100) από 1.2Τ

                                      http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... A_ID=64356

                                      Βάρος 1543 κιλά; Την παλεύουν;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Κάποιο λάθος έγινε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          billgeo last edited by

                                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                          Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
                                          πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

                                          Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?

                                          Εργοστασιακο turbo (με οτι αυτο συνεπαγεται).

                                          Τι συνεπάγεται δηλαδή το εργοστασιακό turbo που κάνει τον κινητήρα πιο ευπαθή?

                                          Δεν ειπα οτι κανει τον κινητηρα πιο ευπαθη!
                                          Ειπα (ρωτησα βασικα) για αυξημενο κοστος συντηρησης (ή πιο συχνο)
                                          και αυξημενη πιθανοτητα εμφανισης βλαβης!

                                          Και δεν αναφερομαι στο μοτερ (λογο πιεσης υπερπληρωσης) αλλα στο ιδιο
                                          του turbo που περιστρεφετε σε υπερυψηλες στροφες,
                                          και τα παρελκομενα του (γραμμες λιπανσης και υδροψυξης του κτλ)...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            adis4gr last edited by

                                            1543 κιλα... με τετοια ηχομονωση και ατομικη βομβα να σκασει δε θα παρεις χαμπαρι..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 41 / 54
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr