Ο χρήστης Kid έγραψε:
Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?
Εργοστασιακο turbo (με οτι αυτο συνεπαγεται).
Τι συνεπάγεται δηλαδή το εργοστασιακό turbo που κάνει τον κινητήρα πιο ευπαθή?
Δεν ειπα οτι κανει τον κινητηρα πιο ευπαθη!
Ειπα (ρωτησα βασικα) για αυξημενο κοστος συντηρησης (ή πιο συχνο)
και αυξημενη πιθανοτητα εμφανισης βλαβης!
Και δεν αναφερομαι στο μοτερ (λογο πιεσης υπερπληρωσης) αλλα στο ιδιο
του turbo που περιστρεφετε σε υπερυψηλες στροφες,
και τα παρελκομενα του (γραμμες λιπανσης και υδροψυξης του κτλ)...