Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 12
    • Best 0
    • Groups 0

    billgeo

    @billgeo

    OTE-TZIS

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    12
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.kawasaki-bikers.gr Location A8hNA

    billgeo Unfollow Follow

    Latest posts made by billgeo

    • RE: Renault Clio 2005

      Ο χρήστης Kid έγραψε:

      Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
      πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

      Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?

      Εργοστασιακο turbo (με οτι αυτο συνεπαγεται).

      Τι συνεπάγεται δηλαδή το εργοστασιακό turbo που κάνει τον κινητήρα πιο ευπαθή?

      Δεν ειπα οτι κανει τον κινητηρα πιο ευπαθη!
      Ειπα (ρωτησα βασικα) για αυξημενο κοστος συντηρησης (ή πιο συχνο)
      και αυξημενη πιθανοτητα εμφανισης βλαβης!

      Και δεν αναφερομαι στο μοτερ (λογο πιεσης υπερπληρωσης) αλλα στο ιδιο
      του turbo που περιστρεφετε σε υπερυψηλες στροφες,
      και τα παρελκομενα του (γραμμες λιπανσης και υδροψυξης του κτλ)...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: Renault Clio 2005

      Ο χρήστης corsair έγραψε:

      Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
      πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

      Εμεις δεν ξερουμε... εσυ ομως που ξερεις οτι ειναι αυξημενη, για πες μας τιποτα....

      Εγω δεν ξερω κατι (απο που αλλωστε?) για το συγκεκριμενο αμαξι.
      Γι'αυτο ρωταω!
      Μιλω εκ γνωσης γενικης μηχανολογιας.

      Διάβασα για τη συχνότητα συντήρησης ελπιδοφόρα πράγματα (π.χ. μπουζί κάθε 60Κ), οπότε και λίγο πιο ακριβά από το ατμοσφαιρικό 1.4αρι να είναι, ας πούμε ότι...χαλάλι.

      Σίγουρα πάντως δεν μιλάμε για κόστος και αξιοπιστία (; ) αντίστοιχη του 1.2 με τα 60 άλογα ή άλλων δοκιμασμένων κινητήρων πιο απλής τεχνολογίας...αυτό να λέγεται. Ο κινητήρας μπορεί να είναι απλός στη δομή (ένας κινητήρας με τούρμπο είναι, ούτε κάτι τρομερά καινοτόμο ούτε πολύπλοκο), αλλά έχει μικρολεπτομέρειες που δοκιμάζονται πρώτη φορά σε τέτοιο κυβισμό και καλό θα ήταν να περιμένει κάποιος...
      Φυσικά αυτό είναι η δική μου άποψη!

      Και δικη μου (ακριβως)...

      Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
      πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

      Tι περιπλοκο εχει ο κινητηρας?

      Εργοστασιακο turbo (με οτι αυτο συνεπαγεται).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: little driver's car

      Ο χρήστης reddragon έγραψε:

      Οδηγα σαν ινδιανος και εσυ, μπορεις.

      (Προσωπικα) εχω το μηχανακι για κατι τετοια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: Renault Clio 2005

      Τι εχετε να πειτε οσον αφορα το κοστος συντηρησης και την αυξημενη
      πιθανοτητα εμφανισης αστοχιων/βλαβων κτλ λογο περιπλοκοτητας του?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: little driver's car

      Ο χρήστης pilotos έγραψε:
      Fiesta.Σαν οδηγηση ειναι καλυτερο στα σημεια.Και απο γκαζι την παλευει μια χαρα με το κοντο σασμαν.Αν και δεν θα ελεγα οχι στο panda

      1. Το Panda δεν ειναι τριθυρο... μπλιαξ!

      2. Το Fiesta στις αρχες (το πολυ στα μεσα) του '08 θα το αλλαξουν,
        αρα δεν συμφερει σαν αγορα αυτη την στιγμη!

      Αρα... τι μενει?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: Renault Clio 2005

      Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
      Μιλαμε ειναι πανακριβο!

      Πανακριβο?

      Γιατι το λες αυτο??

      (μου θυμιζουν παπακι!!!)

      Τα παπακια εχουν δισκους πλεον πισω....

      Σωστο κ αυτο! Φαντασου...
      Renault C-50!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: little driver's car

      Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
      Τα Swift και Panda είναι πολυ καλές επιλογές και δεν πιστεύω οτι θα ''χάσει'' κανεις αν επιλέξει το ενα ή το αλλο.
      Πάντως αν μπουν και οι διαθέσιμοι χώροι στη μέση το Panda είναι μονόδρομος.

      Χώρος αποσκευών (λίτρα)

      Swift: 213

      Panda: 206

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: little driver's car

      Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
      Τα Swift και Panda είναι πολυ καλές επιλογές και δεν πιστεύω οτι θα ''χάσει'' κανεις αν επιλέξει το ενα ή το αλλο.
      Πάντως αν μπουν και οι διαθέσιμοι χώροι στη μέση το Panda είναι μονόδρομος.

      Συμφωνω... αλλα το παντα ειναι Κουασιμοδος σε σχεση με το Suzuki (γνωμη μου)

      Οσο για το αν θα χασει... ποια η γνωμη σας για την μεταπωληση αυτων των τριων???

      p.s. θα μπορουσαμε να βαλουμε σ'αυτα και το Clio 1.2T (αυτο με τα δισκοφρενα πισω)
      ή ειναι λιγο, κυριως λογο του τιμονιου του???

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: Τι αυτοκίνητο με MAX 5000euro?

      Ρε παιδες... πως κ δεν εχετε πει για κανενα Starlet-ακι?!?

      (ειπε κανενας 'οχι japan'?)

      Του '98 αν ψαξεις θα βρεις με κατω απο 100.000χλμ
      και για αυτα τα μοτερ μολις τελεωσε το στρωσιμο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • RE: Renault Clio 2005

      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
      Ποιες οι διαφορές εξοπλισμού στις 3 εκδόσεις?

      [quote]
      Το Clio 1.2 TCE Expression κοστίζει

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      B
      billgeo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr