Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
Περί Αναρτήσεων
  1. Home
  2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
  3. Περί Αναρτήσεων
  • 1
  • 2
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 139
  • 140
  • 21 / 140
Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
35
2.8k
76.5k
Loading More Posts
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • K
    kouk last edited by Sep 17, 2007, 4:19 PM

    Το ένα θα έχει 87% και το άλλο 100%!!

    Το επιχείρημα περί πώλησης δεν το λαμβάνω καθόλου υπόψιν! Εκτός αν θέλεις να πουλήσεις ένα αμάξι που το κράτημά του θα είναι....

    1 Reply Last reply Reply Quote 1
    • M
      mario-boni last edited by Sep 17, 2007, 6:16 PM

      νομίζεις πως θα έχει 100%.Δεν βγάζει 100% ποτέ και ας είναι και καινούριο.Το ΜΑΧ που θα βγάλει είναι 92-95%
      Δηλαδή μια διαφορά το πολύ 8%!
      Αυτή την διαφορά αν την καταλάβεις εσύ σου βγάζω το καπέλο...
      Και πάντα με ίδιες πιέσεις στα λάστιχα του αυτοκινήτου

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by Sep 17, 2007, 6:17 PM

        ΟΚ. Προσωπικά, θα άλλαζα και τα 2 αμορτισέρ και θα το πούλαγα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aserf last edited by Sep 17, 2007, 6:19 PM

          100% βγάζουν μόνο κορυφαίες αναρτήσεις τύπου PSS9, KW Variant 2,3.

          Οι 'φυσιολογικές' αναρτήσεις πολύ δύσκολα βγάζουν πάνω από 90%, ακόμα και μόλις φορεθούν.

          Μιλάω φυσικά για τιμές όταν οι αναρτήσεις είναι φορεμένες, στον πάγκο πολύ πιθανόν να βγάζουν όλες 100% (οι καινούργιες)

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mario-boni last edited by Sep 17, 2007, 6:21 PM

            Δηλαδή είναι ψυχολογικό το θέμα και όχι επί της ουσίας
            Τα μπροστά μου έχουν διαφορά 6%...και τι έγινε?Ισα ισα που θεωρείται άριστο νούμερο...ακόμη και το 8%
            Τα περισσότερα αμάξια που κυκλοφορούν έχουν πάνω απο 10% διαφορά στα αμορτισέρ του ίδιου άξονα.Τα βλέπω καθημερινά

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mario-boni last edited by Sep 17, 2007, 6:22 PM

              Ο χρήστης aserf έγραψε:
              100% βγάζουν μόνο κορυφαίες αναρτήσεις τύπου PSS9, KW Variant 2,3.

              Οι 'φυσιολογικές' αναρτήσεις πολύ δύσκολα βγάζουν πάνω από 90%, ακόμα και μόλις φορεθούν.

              Μιλάω φυσικά για τιμές όταν οι αναρτήσεις είναι φορεμένες, στον πάγκο πολύ πιθανόν να βγάζουν όλες 100% (οι καινούργιες)

              έτσι έτσι!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by Sep 17, 2007, 6:25 PM

                Κοίτα.
                Εφόσον ένα αμορτισέρ έχει δουλευτεί, -δεν μπορώ να το θεωρήσω ίδιο με ένα καινούργιο.
                Σαφώς τα ποσοστά που λες είναι πάρα πολύ καλά. Πράγματι μπορεί να μην μπορείς να καταλάβεις (ή να υπάρχει) διαφορά.

                Λέω ότι εγω θα το άλλαζα. Οχι ότι αυτό είναι το σωστό. Ψυχολογικά, όπως είπες, δεν θα μπορούσα να το κάνω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mario-boni last edited by Sep 17, 2007, 6:29 PM

                  Κι εγώ θα το άλλαζα αν το κρατούσα.Δεν θα βγάλει διαφορά πιστεύω στο προσεχές μέλλον
                  Αν δεν ήταν και σε καλή κατάσταση το άλλο θα άλλαζα ζευγάρι σίγουρα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lazpinin last edited by Sep 17, 2007, 11:29 PM

                    Παιδιά είναι φυσιολογική απόδωση αμορτισέρ 55% πίσω και 72% μπροστά για αυτοκίνητο με 25.000χμ? Τόσο μου τα μέτρησε ένα ιδιωτικό κτέο που πήγα και μου φάνηκε κάπως λίγο. Το αυτοκίνητο είναι ένα Focus II Trend (με τη μαλακή ανάρτηση, όχι σπορ). Μήπως κάτι δεν πάει καλά?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      mario-boni last edited by Sep 18, 2007, 1:54 PM

                      αν είχες πολύ πίεση στα λάστιχα σου είναι φυσιολογικότατο
                      Εδώ Mercedes με 20.000 βγαζουν 15-20% μόνο απόδοση γιατί τα τιγκάρουν στην πίεση

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by Sep 18, 2007, 2:45 PM

                        Μια και αναφέρεις Μερσεντές, πάρε μια του 1973 με αμορτισέρ 10-15 χρονών αλλά χωρίς πολλά χιλιόμετρα. Αυτό είναι το δελτίο του τεχνικού ελέγχου στην express service. Τα αμορτισέρ είναι στο 85% μπροστά και 90% πίσω (καμία διαφορά δεξιά-αριστερά). Το περπάτημα του αυτοκινήτου είναι πολύ μαλακό αλλά δεν κουνάει. Δεν πρόκειται ποτέ να βγάλεις άκρη με το νούμερο από αμορτισερόμετρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          saxon_747 last edited by Sep 23, 2007, 10:13 AM

                          Εριξα μια ματια στα αμορτισερ μου:

                          Ασκοντας πιεση στα πισω, το αμαξι επανερχεται μεχρι ενα σημειο περιπου στο κανονικο υψος και μετα απο 1'' ανεβαινει ακομα λιγο...

                          Διαρροες κτλ δεν υπαρχουν... Σε πορεια, κατα την αποσυμπιεση ακουγεται ενα απαλο φυσημα.

                          Μηπως επιβεβαιωνονται οι φοβοι μου οτι τα αμορτισερ τα'φτυσαν?

                          Το αμορτισερομετρο εδειξε πριν 7000χλμ, 75% μπρος 65% πισω. Απλα το αναφερω, αν και ξερω οτι συνηθως δεν ειναι αντιπροσωπευτικες και ακριβεις οι μετρησεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leonp last edited by Sep 23, 2007, 10:49 AM

                            Για να δοκιμάσεις τα αμορτισέρ πήγαινε σε άσφαλτο που την έχουν χαλάσει λεωφορεία ή σε φανάρι που έχει κάνει 'κύματα' και φρέναρε δυνατά (χωρίς να τρακάρεις). Αν ο τροχός πηδάει και δεν έχεις καλό φρένο θέλεις αμορτισέρ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              saxon_747 last edited by Sep 23, 2007, 11:39 AM

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Για να δοκιμάσεις τα αμορτισέρ πήγαινε σε άσφαλτο που την έχουν χαλάσει λεωφορεία ή σε φανάρι που έχει κάνει 'κύματα' και φρέναρε δυνατά (χωρίς να τρακάρεις). Αν ο τροχός πηδάει και δεν έχεις καλό φρένο θέλεις αμορτισέρ.

                                 Eυχαριστω για τη διευκρινιση       
                              

                              Το τεστ με τα κυματα το περασε προχθες... στη συγκεκριμενη δοκιμασια ομως τα μπροστινα δεν τεσταρονται κυριως?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                evgenios last edited by Sep 24, 2007, 2:16 AM

                                Μπηκα στα site της Bilstein,Apex,Apexi,H&R και Tein και απο οτι ειδα μονο οι Apex και H&R εχουν ελατηρια για Grande Punto.Το περιεργο ειναι οτι στο site της Bilstein δεν ειχε καθολου καταλογο για Fiat και ενας γνωστος εχει βαλει σε Fiat uno ελατηρια Bilstein.Μηπως εχω ψαξει λαθος?
                                Ξερει κανεις καποιο αλλο site?

                                Αν αλλαξω μονο ελατηρια και αφησω τα παλια αμορτισερ θα υπαρχει προβλημα?

                                Και κατι αλλο, με το να αλλαζουμε ελατηρια χαμηλωνουμε το κεντρο βαρους αρα εχουμε και καλυτερο κρατημα.Τα αμορτισερ τι ακριβως κανουν?Και υπαρχει περιπτωση με το να αλλαξεις μονο αμορτισερ να εχεις καλυτερο κρατημα?

                                Επισης το Grande punto sporting εχει μια μπαρα(δεν θυμαμαι πως λεγεται) που ενωνει τις πισω αναρτησεις μεταξυ τους για καλυτερο κρατημα(φαινεται αν κοιταξεις απο κατω) , την οποια το δικο μου Grande Punto 5d 1.4 95 δεν την εχει.Ξερει κανεις αν γινεται να μπει στο δικο μου και αν μπορω να την αγορασω απο την εταιρεια η να παρω aftermarket?

                                Εσεις τι προτεινεται να κανω?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  evgenios last edited by Sep 24, 2007, 2:24 AM

                                  Λαθος το UNO φοραγε EIBACH αλλα και ουτε στο site της EIBACH εχει καταλογο για FIAT!!!Μα τι γινεται?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    ata last edited by Sep 24, 2007, 7:17 AM

                                    Καταρχήν δεν μας είπες τι ακριβώς θέλεις. Για να μιλάς και για αντιστρεπτική φαντάζομαι θέλεις να βελτιώσεις τα κρατήματα. Συνεπώς πηγαίνεις σε αμορτισερ πρώτα από όλα. Τα αμορτισέρ φυσικά και μπορούν να βελτιώσουν κατά πολύ το κράτημά σου. Τώρα αν πας σε κάποια λύση χαμηλώματος θα χρειαστείς και ελατήρια(ειδικό τύπο αμορτισερ και ελατήρια). Σε αντίθετη περίπτωση επειδή είναι καινούριο το αμάξι φαντάζομαι δεν υπάρχει πρόβλημα να κρατήσεις τα ίδια ελατήρια.
                                    Όσο για τη μπάρα, μιλάς για αντιστρεπτική αν κατάλαβα καλά. Αυτές υπάρχουν και στο εμπόριο, νομίζω omp η εταιρία ακούγεται ως καλύτερη, αλλά μου φαίνεται πολύ περίεργο να μην έχεις. Δεν ξέρω και τι ανάρτηση έχει το punto βέβαια αλλά είσαι σίγουρος για αυτό?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • E
                                      evgenios last edited by Sep 24, 2007, 10:47 AM

                                      Ναι ειμαι σιγουρος 100 % το εχω κοιταξει και εγω και το γραφουν και οι 4τροχοι στο τευχος Μαιος 428:
                                      'Το 95άρι, λοιπόν, είναι εδώ, και μάλιστα σε έκδοση Sporting. Κάτι που συνεπάγεται πιο σφικτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, πίσω αντιστρεπτική δοκό, διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος διεύθυνσης, ισχυρότερα φρένα με δίσκους πίσω, μεγαλύτερους τροχούς (17 ιντσών) και στάνταρντ ESP, ενώ -όπως όλες οι εκδόσεις των 95 ίππων- συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων.'

                                      Εχεις δικιο ξεχασα να πω τι θελω!!

                                      Οπως καταλαβες το αμαξι ειναι πολυ βαρκα.Και θελω να κανω κατι ωστε να μην γερνει τοσο πολυ στις στροφες και φυσικα να εχει καλυτερο κρατημα.
                                      Ηδη το αμαξι για τα δεδομενα της κατηγοριας του εχει σχετικα καλο κρατημα αλλα οι αναρτησεις που εχει πανω αυτη τη στιγμη σιγουρα δεν ευνοουν την γρηγορη οδηγηση.

                                      Θα ηθελα να τοποθετησω ολοκληρο σετ ελατηρια αμορτισερ απο την ιδια εταιρεια αλλα απο οτι ξερω ειναι αρκετα ακριβα.

                                      Ετσι πρεπει να βρω ενα καλο συνδυασμο ελατηριο αμορτισερ.
                                      Αυτο ειναι το προβλημα.

                                      Μαλλον πρεπει να παρω σβαρνα τα καταστηματα και να δω τι παιζει με τις τιμες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by Sep 24, 2007, 11:11 AM

                                        Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                        Επισης το Grande punto sporting εχει μια μπαρα(δεν θυμαμαι πως λεγεται) που ενωνει τις πισω αναρτησεις μεταξυ τους για καλυτερο κρατημα(φαινεται αν κοιταξεις απο κατω) , την οποια το δικο μου Grande Punto 5d 1.4 95 δεν την εχει.Ξερει κανεις αν γινεται να μπει στο δικο μου και αν μπορω να την αγορασω απο την εταιρεια η να παρω aftermarket?

                                        Εσεις τι προτεινεται να κανω?

                                        Αν μιλάς για τη πίσω αντιστρεπτική ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΒΑΛΕΙΣ. Τις αντιστρεπτικές τις χρησιμοποιείς κυρίως για να ρυθμίσεις υπερστροφή/υποστροφή μπροστά - πίσω και συνήθως πάνε πακέτο (2 μαζί). Αν την προσθέσεις στο δικό σου ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ, θα κάνεις επικίνδυνες σβούρες - θα έχεις απίστευτη υπερστροφή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanosm last edited by Sep 25, 2007, 4:35 PM

                                          Γνώμες για ανάρτηση σε αυτό το αυτοκίνητο όταν φοράει 195/50/15??
                                          Μιλάμε για χαμήλωμα 2,5 με το πολύ 3cm
                                          Κάτι άκουσα για K W ρυθμιζόμενα...να τα εμπιστευτώ

                                          Thanks

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          410 out of 2781
                                          • First post
                                            410/2781
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 19
                                          • 20
                                          • 21
                                          • 22
                                          • 23
                                          • 139
                                          • 140
                                          • 21 / 140
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr