Ναι ειμαι σιγουρος 100 % το εχω κοιταξει και εγω και το γραφουν και οι 4τροχοι στο τευχος Μαιος 428:
'Το 95άρι, λοιπόν, είναι εδώ, και μάλιστα σε έκδοση Sporting. Κάτι που συνεπάγεται πιο σφικτές ρυθμίσεις στην ανάρτηση, πίσω αντιστρεπτική δοκό, διαφορετική χαρτογράφηση της ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος διεύθυνσης, ισχυρότερα φρένα με δίσκους πίσω, μεγαλύτερους τροχούς (17 ιντσών) και στάνταρντ ESP, ενώ -όπως όλες οι εκδόσεις των 95 ίππων- συνδυάζεται με κιβώτιο 6 σχέσεων.'
Εχεις δικιο ξεχασα να πω τι θελω!!
Οπως καταλαβες το αμαξι ειναι πολυ βαρκα.Και θελω να κανω κατι ωστε να μην γερνει τοσο πολυ στις στροφες και φυσικα να εχει καλυτερο κρατημα.
Ηδη το αμαξι για τα δεδομενα της κατηγοριας του εχει σχετικα καλο κρατημα αλλα οι αναρτησεις που εχει πανω αυτη τη στιγμη σιγουρα δεν ευνοουν την γρηγορη οδηγηση.
Θα ηθελα να τοποθετησω ολοκληρο σετ ελατηρια αμορτισερ απο την ιδια εταιρεια αλλα απο οτι ξερω ειναι αρκετα ακριβα.
Ετσι πρεπει να βρω ενα καλο συνδυασμο ελατηριο αμορτισερ.
Αυτο ειναι το προβλημα.
Μαλλον πρεπει να παρω σβαρνα τα καταστηματα και να δω τι παιζει με τις τιμες.