-
Για τα κόνι άκουσα τα χειρότερα όσον αφορά τη συνεργασία τους με το πούντο (όχι γενικά). Εδώ δεν του ταιριάζουν τα κίτρινα-ρυθμιζόμενα, με τα κόκκινα θα γίνει η δουλειά;
Τέλος πάντων, ο συνδυασμός έλλειψης πολυάριθμων, αξιόπιστων πηγών feedback για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, η κατάσταση των αμορτισέρ μου (τελειωμένα, χρειάζονται οπωσδήποτε αλλαγή) και το ότι με βολεύει να τ' αλλάξω τώρα (τον λογαριασμό στον κύριο στη γωνία παρακαλώ - ο νοών νοείτω ) με οδήγησαν στο να παραγγείλω τα kyb excel-g.
Καλή τιμή, δεν φαίνονται να ναι τίποτα το εξτριμ και το γεγονός ότι υπάρχει διαφορετικός κωδικός για τα sporting μοντέλα με χαροποίησε.
Μέχρι την Τρίτη θα έχουν τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο και μετά τα πρώτα χλμ θα αναφέρω εντυπώσεις. Το σίγουρο (και αναγκαίο) είναι ότι θα μου παρέχουν περισσότερη ασφάλεια απ' τα τωρινά μου αμορτισέρ.
Ίσως σε κάποια φάση να ψαχτώ με τον μαγικό κόσμο των αντιστρεπτικών. Αλλά θα κοντέψει το σέρβις των 60Κ (κι άλλα έξοδα), θα χρειαστώ μπροστά λάστιχα ( ) και δεν ξέρω και πόσο θα κρατήσω το αυτοκίνητο.
Γενικώς το μέλλον προβλέπεται ομιχλώδες και αόριστο.
Ευχαριστώ για την πρόταση, πάντως! -
Kαλοφόρετα!!
Για Punto 1ης γενιάς πάντως και για Cinque Sporting θα ακούσεις τα καλύτερα από εμένα για τα ΚΟΝΙ κόκκινα...
Το αυτόν και για Αlfa 145 και 33,καθώς και για ΒΜW Ε36 compact για τα κίτρινα...Πιστεύω όμως ότι θα σου αρέσουν τα ΚΥΒ (είχα βάλει τα πορτοκαλί στο Cinque παλαιότερα...)
Nα γράψεις εντυπώσεις!!
-
Καλοφόρετα Χαρη!Σαν καινούρια που θα ειναι,θα θελήσουνε λίγο στρωσιμο αυτα για να αποδώσουνε σωστα.
-
Aλήθεια, τι παίζει με το στρώσιμο;
Έχει στο πρόγραμμα αναγκαστικό ταξίδι 400χλμ μετά το φόρεμά τους. Χρειάζεται απλά να μη φορτώσω το αυτοκίνητο και να μη τα πιέσω καμιά 500αριά χλμ; Κάτι άλλο; -
Για να στρωσει σωστα η αναρτηση (λένε πώς) θελει για μια ολόκληρη μερα να λειτουργει στο 100%,αλλα με διακοπές ίσες σε διαρκεια με τη λειτουργία.
Μιση ώρα θα δουλευει,μιση ώρα θα ξεκουραζεται.
Καλο ειναι δε,να μην δουλευει σε ανώμαλο εδαφος που να της προκαλούν εντονες ταλαντωσεις,αλλα να λειτουργού πιεζόμενες σε όσο το δυνατον λείες επιφανειες και με τη συμπίεση να ερχεται προοδευτικά και ξανα προοδευτικά να χανεται.
Αυτη η διαδικασια εχει σαν αποτελεσμα την ομογενοποίηση των υγρων,και τη σταθεροποίηση του ιξώδους τους,με αποτελεσμα την σωστη λειτουργία για πολλά και απροβληματιστα χιλιόμετραΚαι μετα απο τόσο 'ψησιμο' που σου'κανα,σε ερωτω:
Πάμε πίστα να στρωσουμε τα αμορτισερ;
Η παραπάω διαδικασια ειναι φανταστική,και ουδεμια σχεση εχει με την πραγματικότητα
Νομίζω μαλιστα πώς όλα πλέον τα συγχρονα αμορτισερ ερχονται στρωμενα
-
charmak66
Γραψε εντυπωσεις απο τα αμορτισερ μολις μπορεσεις, γιατι ψηνομαι και εγω για το ιδιο αμαξι...
Επισης θα ηθελα να μαθω αν κρατησες τα εργοστασιακα ελατηρια, και την τιμη αγορας των αμορτισερ...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Για να στρωσει σωστα η αναρτηση (λένε πώς) θελει για μια ολόκληρη μερα να λειτουργει στο 100%,αλλα με διακοπές ίσες σε διαρκεια με τη λειτουργία.
Μιση ώρα θα δουλευει,μιση ώρα θα ξεκουραζεται.
Καλο ειναι δε,να μην δουλευει σε ανώμαλο εδαφος που να της προκαλούν εντονες ταλαντωσεις,αλλα να λειτουργού πιεζόμενες σε όσο το δυνατον λείες επιφανειες και με τη συμπίεση να ερχεται προοδευτικά και ξανα προοδευτικά να χανεται.
Αυτη η διαδικασια εχει σαν αποτελεσμα την ομογενοποίηση των υγρων,και τη σταθεροποίηση του ιξώδους τους,με αποτελεσμα την σωστη λειτουργία για πολλά και απροβληματιστα χιλιόμετραΕυχαριστώ πολύ! Ήσουν λιτός και κατανοητός!
saxon, νομίζω θα βγουν 300 ευρώ με την τοποθέτηση, αλλά θα σου πω για σίγουρα όταν έρθει η ώρα του ταμείου. Τα μαμά ελατήρια θα τα κρατήσω.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Γραψε εντυπωσεις απο τα αμορτισερ μολις μπορεσεις, γιατι ψηνομαι και εγω για το ιδιο αμαξι...Επισης θα ηθελα να μαθω αν κρατησες τα εργοστασιακα ελατηρια, και την τιμη αγορας των αμορτισερ...
Έχεις και συ το 1400 Sporting ή το 1200 Sporting της φωτογραφίας;
Ρωτάω γιατί αν δεν κάνω λάθος στο 1200 μπαίνει ο συνδυσμός Excel-G μπροστά, Gas-A-Just πίσω, ο οποίος και προτείνεται από την ίδια την KYB. Τα Gas-A-Just είναι λίγο πιο σκληρά και αυτό βοηθάει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το συνδυασμό αυτό έχω κάνει στο Fiat Tipo 1.4 που οδηγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα συνδυάζω με ελατήρια H&R - 3,5-4 πόντους. -
aserf
Εχω το 1200αρι.
Γιατι διαφορετικα αμορτισερ μπρος-πισω?
Γιατι να μη βαλω τα gas-a-just παντου?
Δεν θελω ελατηρια χαμηλωματος , αλλα λιγο πιο σκληρα. Παρ'ολα αυτα ειναι σωστο να μπουν ελατηρια χαμηλωματος σε 'απλα' αμορτισερ? -
Πρώτα απ' όλα δεν είμαι σίγουρος αν βγαίνει στάνταρ ο συνδυασμός αυτός για το αμάξι σου. Έψαξα λίγο και ίσως βγαίνει για τα Punto μέχρι τον 9/99
Δες εδώ: http://www.tpauto.gr/store/comersus_dynamicIndex.asp
Στο δικό μου τα Gas-A-Just δε βγαίνουν καν για μπροστά. Υφίστανται μόνο για το συνδυασμό με τα Excel-G.
Από κει και πέρα στα KYB αυτά επιτρέπεται το χαμήλωμα του αυτοκινήτου, απλά μέχρι ένα όριο, το οποίο και νομίζω ότι έχω φτάσει
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Γραψε εντυπωσεις απο τα αμορτισερ μολις μπορεσεις, γιατι ψηνομαι και εγω για το ιδιο αμαξι...
Επισης θα ηθελα να μαθω αν κρατησες τα εργοστασιακα ελατηρια, και την τιμη αγορας των αμορτισερ...
Έχεις και συ το 1400 Sporting ή το 1200 Sporting της φωτογραφίας;
Ρωτάω γιατί αν δεν κάνω λάθος στο 1200 μπαίνει ο συνδυσμός Excel-G μπροστά, Gas-A-Just πίσω, ο οποίος και προτείνεται από την ίδια την KYB. Τα Gas-A-Just είναι λίγο πιο σκληρά και αυτό βοηθάει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Το συνδυασμό αυτό έχω κάνει στο Fiat Tipo 1.4 που οδηγώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τα συνδυάζω με ελατήρια H&R - 3,5-4 πόντους.Δεν προτείνει κανέναν τέτοιο συνδυασμό η kyb.
http://www.kayaba.de/navigation/index.php -
Βασικά αυτό ο συνδυασμός, δλδ Excel-G + Gas-A-Just τον φορούσαν τα κλιό προηγούμενης γενιάς(1.2-1.4)
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Βασικά αυτό ο συνδυασμός, δλδ Excel-G + Gas-A-Just τον φορούσαν τα κλιό προηγούμενης γενιάς(1.2-1.4)Απο το εργοστασιο φανταζομαι...?
Σχετικα με το punto μου:
- Sachs Performance
- Koni Special (κοκκινα)
- Lipsport Sport
- ΚΥΒ (δεν ξερω τι αναλογο θα ταιριαξει)
- Αλλο...?
Θελω να περιορισω λιγακι τις κλισεις του... Να συνδιασω την αλλαγη αμορτισερ και με σκληροτερα ελατηρια? Να κρατησω τα εργοστασιακα? (Δεν θελω απαραιτητα χαμηλωμα) Ισως μια μπαρα θολων?
Για πειτε...
-
Με αλλαγη μονο των αμορτισερ,δεν μειώνονται οι κλίσεις του αμαξώματος.Το πολύ-πολύ αυτες οι κλίσεις να ερχονται ομαλώτερα
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Βασικά αυτό ο συνδυασμός, δλδ Excel-G + Gas-A-Just τον φορούσαν τα κλιό προηγούμενης γενιάς(1.2-1.4)
Απο το εργοστασιο φανταζομαι...?
Σχετικα με το punto μου:
- Sachs Performance
- Koni Special (κοκκινα)
- Lipsport Sport
- ΚΥΒ (δεν ξερω τι αναλογο θα ταιριαξει)
- Αλλο...?
Θελω να περιορισω λιγακι τις κλισεις του... Να συνδιασω την αλλαγη αμορτισερ και με σκληροτερα ελατηρια? Να κρατησω τα εργοστασιακα? (Δεν θελω απαραιτητα χαμηλωμα) Ισως μια μπαρα θολων?
Για πειτε...
Βάλε και τα Alko sport στη λίστα.
Αν σε παίρνει οικονομικά να το κάνεις, η αλλαγή και των ελατηρίων θα ήταν ότι καλύτερο, γιατί μάλλον εκεί βρίσκεται το πρόβλημα του κοπανήματος του πούντο.
Θέλει όμως πολύ ψάξιμο και μελέτη.Τα αμορτισέρ θα σε βοηθήσουν να μειώσεις τις κλίσεις στο φρενάρισμα και στο να εξαφανίσεις τις κλίσεις που οφείλονται αποκλειστικά στην φθορά των υπαρχοντων αμορτισερ.
Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις τις κλίσεις είναι η αλλαγή αντιστρεπτικών, απ' ότι έχω καταλάβει. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Με αλλαγη μονο των αμορτισερ,δεν μειώνονται οι κλίσεις του αμαξώματος.Το πολύ-πολύ αυτες οι κλίσεις να ερχονται ομαλώτεραΑρα? Σκληροτερα ελατηρια? Αντιστρεπτικες?
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Βάλε και τα Alko sport στη λίστα.
Αν σε παίρνει οικονομικά να το κάνεις, η αλλαγή και των ελατηρίων θα ήταν ότι καλύτερο, γιατί μάλλον εκεί βρίσκεται το πρόβλημα του κοπανήματος του πούντο.
Θέλει όμως πολύ ψάξιμο και μελέτη.Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις τις κλίσεις είναι η αλλαγή αντιστρεπτικών, απ' ότι έχω καταλάβει.
Τι υπονοεις για τα Alco?
Επισης:
Aλλαγη ελατηριων με τα υπαρχοντα αμορτισερ (bilstein μαυρα)?
Αλλαγη ελατηριων ΚΑΙ αμορτισερ? -
Η ανάρτηση είναι μια πολύ μεγάλη ιστορία, στην οποία δεν υπάρχουν θέσφατα και 'μαγικές' λύσεις. Και αυτό σημαίνει κόστος!
Πήγαινε βήμα βήμα, θα πρότεινα εγω.
Βάλε μπάρες θόλων εμπρός και πίσω. Δοκίμασε.
Αν δεν σε ικανοποιεί, άλλαξε τα αμορτσέρ, αλλά μην πετάξεις τα 'μαμά'. Μαρακάκης και Κυρλαγκίτσης κάνουν θαύματα με τα 'μαμά' αμορτισέρ!
Δες πως θα είναι το αμάξι σου.
Αν δεν σε ικανοποιεί, άλλαξε τις αντιστρεπτικές. Αν πάλι δεν σε ικανοποιεί, άλλαξε τα ελατήρια. Πάλι μην πετάξεις τα 'μαμά'!
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Βάλε και τα Alko sport στη λίστα.
Αν σε παίρνει οικονομικά να το κάνεις, η αλλαγή και των ελατηρίων θα ήταν ότι καλύτερο, γιατί μάλλον εκεί βρίσκεται το πρόβλημα του κοπανήματος του πούντο.
Θέλει όμως πολύ ψάξιμο και μελέτη.Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις τις κλίσεις είναι η αλλαγή αντιστρεπτικών, απ' ότι έχω καταλάβει.
Τι υπονοεις για τα Alco?
Επισης:
Aλλαγη ελατηριων με τα υπαρχοντα αμορτισερ (bilstein μαυρα)?
Αλλαγη ελατηριων ΚΑΙ αμορτισερ?Υποννοώ ότι μάλλον είναι μια αξιόλογη επιλογή, ειδικά στην κατηγορία των νορμάλ απο άποψη κόστους, σαν αυτά που αναφέρεις.
Όλα έχουν να κάνουν με το τι επιδιώκεις απ' το αυτοκίνητό σου. Αν θέλεις να αναβαθμίσεις πολύ την οδική συμπεριφορά του πρέπει να ψαχτείς και να ξοδευτείς.
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν αξίζει να δώσω πολλά λεφτά στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αρκούμαι σε αναβαθμίσεις σε πολύ λογικά πλαίσια χρημάτος. Η αναβάθμιση θα γίνει μια και καλή με την αλλαγή αυτοκινήτου.
ΥΓ: το ποστ του kouk είναι ένας καλός οδηγός αν θέλεις να ψαχτείς τόσο.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Ο καλύτερος τρόπος για να ελέγξεις τις κλίσεις είναι η αλλαγή αντιστρεπτικών, απ' ότι έχω καταλάβει.Ναι, αλλά κάποιοι θεωρούν ότι μια ΚΑΚΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ των σκληρών αντιστρεπτικών είναι η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΚΛΙΣΕΩΝ.
Περί Αναρτήσεων