@ migf1
-
3ο πεντάλ φρένου. Η ΦΙΑ μετά από επισήμανση της Φερράρι ανακαλύπτει ότι το 3ο πεντάλ άλλαζε την κατανομή κατά τον εγκάρσιο άξονα της πέδησης δρώντας ως ένα μηχανικό traction control που ήταν παράνομο την εποχή εκείνη και φυσικά το απαγορεύει.
-
To Βe είναι τοξικό και πανάκριβο υλικό. Η FIA το καταργεί όπως κάθε άλλο εξωτικό κράμα υλικών για μείωση του κόστους όπως αντίστοιχα είχε επιβάλει τους V10 (με αποτέλεσμα η Φερράρι να πετάξει στον κάλαθο των αχρήστων την εμπειρία μία 20ετίας και βάλε). Σήμερα από τη χρήση και μόνον κράμματων αλουμινίου οι σύγχρονοι κινητήρες έχουν πετύχει να μειώσουν κατά 50% το βάρος τους ως προς την ιπποδύναμη. Για τους ασημί η κατάργηση του Be αποτελεί την πιπίλα για τα επόμενα χρόνια που οι κινητήρες της Ilmor σπάνε.
-
Ομιλείς για τα bardge boards της Μαλαισίας του 99 και όχι για flexi-wings. Στη 2η μέτρηση τα bardge - boards βγήκαν νόμιμα καθώς στην 1η αυθαίρετα η άνθρωποι της πίστας μετρούσαν χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τους κανονισμούς. Το τελευταίο αποκρύπτεται επιμελώς από τους ασημί βέβαια.
-
ECU. Αυτοί είναι οι κανόνες. Η McLaren τότε δηλώνει ότι ήταν δικό της το λάθος οι ασημί της λίστας εδώ σήμερα δηλώνουν ότι ήταν λάθος της ΦΙΑ. Σε μερικά χρόνια θα αρχίσουν να λένε ότι ήταν μηχανικός της Φερράρι που έσπασε τη σφραγίδα. Το γεγονός βέβαια ότι μπορεί το λογισμικό να άλλαξε για τα quals για να επιστρέψει στο κανονικό λογισμικό για τον αγώνα δεν περνά από το μυαλό των ασημί. Το άλλο με τον Γκέμπελς το ξέρετε???
-
Η Prost & Ferrari ζητούν να καθυστερήσει η εφαρμογή του TC. Συμφωνούν ακόμα και άλλες ομάδες όπως η Williams-BMW. Διαφωνούν οι ασημί που τα έχουν κάνει πλακάκια με τη ΦΙΑ ώστε να αποκτήσουν άμεσα το πλεονέκτημα καθώς είχαν ξεκινήσει να φτιάχνουν το μονοθέσιο και τον κινητήρα με το TC in mind. Η ΦΙΑ δεν καθυστερεί για μία season αλλά για 4 αγώνες την εφαρμογή. Το γεγονός πάντως πως διάολο είχε ψυχανεμιστεί η McLaren το TC αυτό ακόμα παραμένει στα άγνωστα φαινόμενα του αθλήματος.
-
Η Michelin αυθαίρετα αλλάζει την κατανομή των κενών στα ελαστικά αυξάνοντας την σλικ επιφάνεια στα άκρα του ελαστικού για να αυξήσει το cornering speed και το μηχανικό grip. Η ΦΙΑ που αυτό δεν το θέλει (άλλωστε για το λόγο αυτό είχε φέρει τα grooved tyres) θεωρεί ότι η κίνηση της Michelin είναι παράνομη και πριν αυτά έρθουν στους αγώνες τα βγάζει παράνομα.
-
Δεν τα θυμάσαι πολύ καλά Χάρη. Η Michelin είχε βρει έναν έξυπνο τρόπο για να έχει μεγαλύτερο του κανονικό πλάτος πέλματος εμπρός. Αυτό απογόρευσε η ΦΙΑ και ήταν τυχεροί αυτοί που δεν τιμωρήθηκαν οδηγόντας μονοθέσια με παράνομα ελαστικά.
-
Εδώ γελάμε. Η Michelin φέρνει ελαστικά τσιχλόφουσκες στην Αμερική. Χαντακώνει τις ομάδες της αλλά φταίχτης είναι η Bridge. Παραλίγο δε ο RS να αποδημίσει εις κύριον (καταστρέφοντας την όποια καριέρα θα είχε ο Γερμανός από εκεί και πέρα καθώς ποτέ δεν επέστρεψε στους αγώνες). Τώρα πως οι 10 ομάδες έγιναν 21 κατά Χάρη δεν το ξέρω. Εγώ θυμάμαι 20 μονοθέσια με 10 ομάδες από τα οποία εκκίνησαν τα 6. Βέβαια το θράσος μερικών δεν έχει όρια ζητόντας από τη ΦΙΑ να βάλουν sicane για να αντέχουν τα Michelin. Κοινώς δεν μας βολεύει η πίστα φτιάχτηνε σε παρακαλώ. Και βέβαια η ΦΙΑ σωστά δεν υποχώρησε ο αγώνας έγινε με 6 μονοθέσια (με τον Χάρη να διαμαρτύρεται που η ΦΙΑ δεν αφαίρεσε τους βαθμούς των MS και RB στην 2η αλλαγή ελαστικών καθώς θεώρησε ότι έφτιαξαν οι κόκκινοι το αποτέλεσμα) και η Michelin πήρε την άγουσα για έξοδο από τα μηχανοκίνητα (μόνον στα MotoGP είναι ακόμα αλλά για πόσο κανείς δεν ξέρει...).
-
Τα team orders ήταν πάντα στην Φ1. Από το 1950 ως και σήμερα. Η Φερράρι εφάρμοσε το 'o σκοπός αγιάζει τα μέσα' χωρίς τις αηδίες κάποιων του στυλ 'έλα μέσα έχεις πρόβλημα ή αα μου έπεσε το μπουλόνι'. Βέβαια οι ασημί σφυρίζουν αδιάφορα για τα δικά τους team orders (του στυλ αυτός που στρίβει πρώτος στην 1η στροφή κερδίζει τον αγώνα κ.λπ. Αυστραλία 1998)
-
Ο RD στο Μονακό του 2007 καθορίζει το αποτέλεσμα υπέρ του 1ου οδηγού. Κατά τα άλλα vive le sport.....
-
O MS ζήτησε συγνώμμη από τον Ιταλό πρόεδρο Champi και το θέμα θεωρήθηκε λήξαν. Μόνον στα μυαλά κάποιων το θέμα γίνεται μεγάλης σημασίας.
-
Σε αυτό έχει συμβεί. Δεν φταίει ο RD βέβαια. Για αυτό που φταίει είναι όμως το γεγονός ότι τα έχει κάνει πλακάκια με την Williams ώστε αν αυτό είχε απαιτηθεί να καθυστερήσουν πάσει θυσία τα ασημί μονοθέσια τον MS. Κατά τα άλλα vive le sport.
-
Ο MS κάνει chop στο τιμόνι πέφτει πάνω στον JV και στη συνέχεια τιμωρείται με αφαίρεση του συνόλου των βαθμών του για το 1997. Ο Γερμανός έχει τα @@ να δεχτεί ως άντρας την απόφαση και το θέμα θεωρείται λήξαν. Αν το ίδιο γεγονός συνέβαινε πριν από 10 έτη ούτε στα ψιλά δεν θα το έγραφαν. Γνωστό μόνον λόγω της on-board camera και του μένους των Βρεταννών για τον Γερμανό που τους είχε αγνοήσει και είχε πάει στη Φερράρι. Το θέμα όμως συνεχίζει να είναι στα άδεια κεφάλια κάποιων που ενώ για οτιδήποτε αφορά άλλες ομάδες ζητούν το κεφάλι των υπευθύνων επί πίνακει όταν η δικιά τους ομάδα κρίνεται ένοχη κλοπής πνευματικής ιδιοκτησίας φωνασκούν ως μωρές παρθένες!!!! Αντίστοιχα γεγονότα όπως αυτό που αναφέρεται στο 12 αποσιωπούνται καθώς αυτά δεν μας βολεύουν.
-
Η ιδια πουτάνα TV δείχνει την εμπρόσθια διπλή αεροτομή της McLaren να κλείνει και να γίνεται μία στις υψηλές ταχύτητες. Δείχνει δε την πίσω αεροτομή της Sauber να αλλάζει όψη συνεχώς. Αυτό περνά απαρατήρητο βέβαια από τους φίλους των ασημί που συνεχίζουν να πιπιλάνε το θέμα αυτό καθώς μόνον η Φερράρι είχε την εξυπνάδα να έχει flexi-wings. Κανείς άλλος....
-
Η Φερράρι δεν σπάει βέβαια στους μισούς αγώνες. Κερδίζει 6 στους 13. Ασφαλώς η McLaren έχοντας δεδομένα από την Φερράρι σε θέματα ελαστικών ασχολείται και μόνον με την αξιοπιστία του μονοθεσίου και τελικά αποδεικνύεται πιο αξιόπιστη από τους λοιπούς.
Ευχαριστημένος Χαρούλη....????
Υ.Σ. Παιδάκια με τα ασημί φανελάκια. Είστε απίστευτοι. Πιο κακομαθημένα δεν έχω γνωρίσει. Ρεε έχετε κλέψει τον κόσμο, έχετε τον Αρτέμη Μάτσα να οδηγεί το μονοθέσιο, έχετε τον προστατευόμενο οδηγό του αφεντικού σας να βρίζει το αφεντικό του στα μούτρα, έχετε τον Αρτέμη Μάτσα να ρεμβάζει στα πιτς ώστε να περάσει ο χρόνος που απαιτείται ώστε να μην κάνει γρήγορο γύρο ο Ημίαιμος Πρίγκηπας, σας έχουν καταγγείλει για fixing αποτελέσματος στο Μονακό, σφυρίζεται αδιάφορα και μιλάτε και από πάνω.
Υ.Σ. (2). Η Φερράρι δεν είναι Άγιος και ούτε θα γίνει ποτέ. Το ίδιο και χειρότερο μπουρδέλο είστε και εσείς όμως και είστε χειρότεροι γιατί δεν έχετε τα @@ να πείτε ότι και εμείς τα ίδια κάνουμε. Για μένα το Stepneygate τελειώσε. Η McLaren την έβγαλε φθηνά γιατί τελικά θα πάρει έναν από τους 2 τίτλους τίτλους που δεν τους άξιζε καθώς πιάστηκε να κλέβει. Όμως στο παιγνίδι της Φ1 δεν είναι δυνατόν να τελιώσεις έναν από τους κύριους παίκτες και προσωπικά θα ήθελα να μάθω ποιός ήταν αυτός που στεναρά αρνήθηκε να τιμωρηθεί για 2 season η McLaren. Μήπως ήταν αυτός που στη συνέχεια η ομάδα του έβγαλε ανακοίνωση ότι είναι ικανοποιημένη με τη συγκεκριμένη ποινή που επεβλήθει???? Μήπως????