-
telika μεσα στην αθηνα ποσο καιει το 1.4?
θυμαται κανεις διαφορα καταναλλωσης 1.4-1.6? (λογικα θα τα εχει σαιτ) -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
telika μεσα στην αθηνα ποσο καιει το 1.4?
θυμαται κανεις διαφορα καταναλλωσης 1.4-1.6? (λογικα θα τα εχει σαιτ)Έχω το 1.4 έκδοση intense, δηλαδή πλήρως εξοπλισμένο με ότι συνεπάγεται για το βάρος του αυτοκινήτου, ελαστικά 205
Απ’ τη στιγμή που του μηδένισα το trip computer έχω κάνει 110 χλμ, 45 περίπου από αυτά έχουν γίνει με τον κλιματισμό ανοιχτό, καμιά 15αριά από αυτά με δεύτερο άτομο στο αμάξι. Η μέση ταχύτητα (ενδεικτική του κυκλοφοριακού) είναι 26 χλμ/ώρα. Οδηγώντας οικονομικά (αλλά όχι αργά) η μέση κατανάλωση δείχνει αυτή τη στιγμή 8.5. Υπό ανάλογες συνθήκες κυκλοφορίας (μέση ταχύτητα 25-26 χλμ/ώρα) χωρίς κλιματισμό και μόνο με τον οδηγό στο αμάξι η κατανάλωση γύρω στο 7.5
Απ’ ότι έχω παρατηρήσει η χρήση του κλιματισμού ανεβάζει κατά 1,0-1,5 τη μέση κατανάλωση σε συνθήκες πόλης.
Από το site της kia η επίσημη κατανάλωση (πόλη/εκτός/μικτή)
1.4: 7.6 / 5.2 / 6.1
1.6: 8.0 / 5.4 / 6.4 -
καλα μη πιστευεις τις εταιριες τι λενε τωρα...
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
καλα μη πιστευεις τις εταιριες τι λενε τωρα...Φίλε Mak25 (κάπου σ’ έχω ξαναδεί εσένα…),
Οι καταναλώσεις που δίνουν οι εταιρίες, είναι προφανώς υπό ιδανικές συνθήκες και λογικά πρέπει να υπολογίζονται με κάποιο τυποποιημένο τρόπο, κάποιο στάνταρ κοινό για όλες ίσως τις εταιρίες, που φυσικά απέχει απ’ τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης. Αν κάποιος φίλος ξέρει κάτι για το πώς υπολογίζουν οι εταιρίες τις καταναλώσεις ας μας διαφωτίσει επί του θέματος.
Η κατανάλωση που έδωσα εγώ πιο πάνω είναι πραγματική, για τις συνθήκες που περιέγραψα. Επίσης το θέμα «κίνηση στην πόλη» διαφέρει από περίπτωση σε περίπτωση. Όταν λέω πχ ότι η μέση ταχύτητα είναι 25 χλμ/ώρα αυτό δείχνει συχνό σταμάτα-ξεκίνα με ότι συνεπάγεται για την κατανάλωση, αλλά και επίσης ότι αμάξι πρέπει να κινείται μ’ αυτούς του ρυθμούς ΓΙΑ 4 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΩΡΕΣ για να συμπληρώσει τα 100 χλμ στα οποία υπολογίζει την μέση κατανάλωση το trip computer. Αν πάλι η μέση ταχύτητα ήταν πχ 50 χλμ/ώρα αυτό δείχνει λιγότερα σταμάτα-ξεκίνα αλλά και ότι το αμάξι χρειάζεται να κινείται ΜΟΝΟ 2 ΩΡΕΣ μ’ αυτούς τους ρυθμούς για να πιάσει τα 100 χλμ.
Θα έχεις παρατηρήσει ότι όταν βάζεις πρώτη και ξεκινάς το trip computer δείχνει κάτι τρελές στιγμιαίες καταναλώσεις της τάξης των 20λιτ/100. Αυτό δεν σημαίνει ότι εκείνη τη στιγμή το αμάξι καίει τα άντερά του, αλλά ότι αν συνεχίσει να πηγαίνει με πρώτη μ’ αυτή τη ταχύτητα των 10 χλμ, θα κάνει 10 ώρες για να καλύψει τα 100 χλμ και τότε θα κάψει τα 20 λιτ βενζίνης.
Αυτά…
-
σωστός ο παίχτης......
-
-
Το πίσω μέρος είναι διασταύρωση Stilo και Astra GTC, αλλά ...ωραία διασταύρωση! Πολύ πιο ωραίο το 3Θ από το 5Θ, όπως και πιο ωραίο το πίσω μέρος από το εμπρός που τώρα φαίνεται λίγο...
Γενικά όμορφο πάντως, καμιά σχέση με τα εκτρωματικά σχέδια που έχει βγάλει κατά καιρους η ΚΙΑ...
Κρίμα που δεν έχει μοτερ επιδόσεων μικρού κυβισμού, όπως η VW και η Fiat, θα πουλούσε πολύ στην Ελλάδα. Τώρα, οι περισσότεροι θ' αγοράσουν τα 5Θ, 1.4 για να μεταφέρουν την φαμίλια.. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Κρίμα που δεν έχει μοτερ επιδόσεων μικρού κυβισμού, όπως η VW και η Fiat, θα πουλούσε πολύ στην Ελλάδα. Τώρα, οι περισσότεροι θ' αγοράσουν τα 5Θ, 1.4 για να μεταφέρουν την φαμίλια..Θα συμφωνήσω οτι τα σχεδόν 110 ατια για το πεντάπορτο και τους πάτερ φαμίλιες είναι ότι πρέπει,
αλλα αυτό σάν δίπορτο και πιο σπόρ λούκ όντως θέλει κάτι παραπάνω απο τα 110.
ίσως ένα τουρμπισματάκι τύπου smart να του έδινε αυτό το κάτι-τίς που του λείπει για να γίνει πιο νευρικό.
Νομίζω οτι άνετα θα έπιανε τα 140 αλογάκια. -
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 5377_b.jpg
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 5378_b.jpg
http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 5379_b.jpgΤο θεωρώ πανέμορφο ... και ταυτόχρονα ιδιαίτερα άγριο.
Αλλωστε και στο 5θυρο την ίδια άποψη μου είχε αφήσει ...
Μπαίνει στα υπόψη για να μην πω στα στάνταρ ...Από κινητήρες ξέρει κανείς τι θα έχει;
Πότε θα ξεκινήσει η παραγωγή (και οι παραγγελίες); -
το Νοεμβριο ερχεται το 2λιτρο με 240 αλογα και τιμη 25000.. Σημερα ημουν στην αντιπροσωπεια και το εμαθα
-
σε 5θ ή στο νέο 3θ?
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
το Νοεμβριο ερχεται το 2λιτρο με 240 αλογα και τιμη 25000.. Σημερα ημουν στην αντιπροσωπεια και το εμαθα2λιτρο με 240 ατια?......
ατσα π..τσα το μυγάκι..... -
5-10 χιλιάρικα φθηνότερο από τον ανταγωνισμό. Και με περιθώριο να το ρίξουν 1-2 χιλιάρικα αργότερα πιστεύω. Ακούγεται καλό. Να δούμε και πως θα στρίβει.
-
2λιτρο με 240 άλογα;; σαν πολλά δεν είναι;;;;
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
2λιτρο με 240 άλογα;; σαν πολλά δεν είναι;;;;Όχι πια.
Leon Cupra 240, S3 260, Honda S2000 240 κλπ κλπ κλπ.
Εδώ 200αρίζουν σε ίππους τα δίλιτρα ντίζελ πλέον... -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
σε 5θ ή στο νέο 3θ?ΤΟ 3θυρο...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
2λιτρο με 240 άλογα;; σαν πολλά δεν είναι;;;;
Όχι πια.
Leon Cupra 240, S3 260, Honda S2000 240 κλπ κλπ κλπ.
Εδώ 200αρίζουν σε ίππους τα δίλιτρα ντίζελ πλέον...χμμμ... Θέλετε να πείτε ότι η ΚΙΑ μπαίνει στο χορό των πολύ (μα πολύ) δυνατών και γρήγορων μικρών ; ... ; Τα Cupra, S3, S2000 έχουν και κάποιο στήσιμο για να δεχτούν τόση ιπποδύναμη. Το KIA τι στήσιμο θα έχει ; ... ;
Εγώ θα περίμενα να είναι το πολύ μέχρι 160-180 άλογα όπως ένα σπορτίφ Astra ή ένα Golf. 240 άλογα μου φαίνονται ιδιαίτερα πολλά για ένα αμάξωμα ΚΙΑ που σίγουρα δεν θα έχει το στήσιμο Cupra, S3, S2000 κλπ...
Θα ήταν στενάχωρο να βγει ένα όμορφο σπορ 3θυρο και να πατώσει σε άλλα σημεία. Η εποχή του όμορφου αλλά επικίνδυνου Hyundai SCoupe GT την θυμόμαστε οι περισσότεροι.
-
Ο χρήστης mak25 έγραψε:
το Νοεμβριο ερχεται το 2λιτρο με 240 αλογα και τιμη 25000.. Σημερα ημουν στην αντιπροσωπεια και το εμαθαPasxo μήπως ήρθε η ώρα να κοιτάξεις προς Κορέα μεριά...?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
2λιτρο με 240 άλογα;; σαν πολλά δεν είναι;;;;
Όχι πια.
Leon Cupra 240, S3 260, Honda S2000 240 κλπ κλπ κλπ.
Εδώ 200αρίζουν σε ίππους τα δίλιτρα ντίζελ πλέον...χμμμ... Θέλετε να πείτε ότι η ΚΙΑ μπαίνει στο χορό των πολύ (μα πολύ) δυνατών και γρήγορων μικρών ; ... ; Τα Cupra, S3, S2000 έχουν και κάποιο στήσιμο για να δεχτούν τόση ιπποδύναμη. Το KIA τι στήσιμο θα έχει ; ... ;
Εγώ θα περίμενα να είναι το πολύ μέχρι 160-180 άλογα όπως ένα σπορτίφ Astra ή ένα Golf. 240 άλογα μου φαίνονται ιδιαίτερα πολλά για ένα αμάξωμα ΚΙΑ που σίγουρα δεν θα έχει το στήσιμο Cupra, S3, S2000 κλπ...
Θα ήταν στενάχωρο να βγει ένα όμορφο σπορ 3θυρο και να πατώσει σε άλλα σημεία. Η εποχή του όμορφου αλλά επικίνδυνου Hyundai SCoupe GT την θυμόμαστε οι περισσότεροι.
Ας μην βιαστούμε να το καταδικάσουμε.
Το SCoupe GT ήταν αυτοκίνητο αρχών δεκαετίας του '90. Έκτοτε η Hyundai (και κατ'επέκταση και η θυγατρική της Kia) έχουν κάνει τεράστια βήματα βελτίωσης και εξέλιξης σε όλους τους τομείς.
Το Coupe (απόγονος του Scoupe), τόσο το πρώτο, όσο και το πιο πρόσφατο, ήταν καλά στημένα αυτοκίνητα, και το πλαίσιο επαρκούσε για τους κινητήρες που φορούσαν. Το Ceed και το i30 βασίζονται σε σύγχρονο και πολύ καλό πλαίσιο. Λογικά, εφόσον επιλέξουν και σωστή ανάρτηση (σκληρή όσο χρειάζεται) δεν θα έχει πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ας μην βιαστούμε να το καταδικάσουμε.
Το SCoupe GT ήταν αυτοκίνητο αρχών δεκαετίας του '90. Έκτοτε η Hyundai (και κατ'επέκταση και η θυγατρική της Kia) έχουν κάνει τεράστια βήματα βελτίωσης και εξέλιξης σε όλους τους τομείς.
Το Coupe (απόγονος του Scoupe), τόσο το πρώτο, όσο και το πιο πρόσφατο, ήταν καλά στημένα αυτοκίνητα, και το πλαίσιο επαρκούσε για τους κινητήρες που φορούσαν. Το Ceed και το i30 βασίζονται σε σύγχρονο και πολύ καλό πλαίσιο. Λογικά, εφόσον επιλέξουν και σωστή ανάρτηση (σκληρή όσο χρειάζεται) δεν θα έχει πρόβλημα.
Φυσικά και δεν το καταδικάζω... Μερικές σκέψεις έκανα.
Ωστόσο δεν θα κρύψω ότι θα ήθελα το 3θυρο και με μερικούς ακόμα κινητηρες π.χ. 1600 ή 1800 ... Κάτι σε περισσότερο γήινο και Ελληνικό...
Kia Cee'd 2007