-
Το αγωνιστικο θα δειξει ωραίο αν καλυφθει με σκόνη.
-
Άρα τελικά ο ράντομ έχει άδικο;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αυτη η γενια Preza, ειτε απλη, ειτε καγκουρεμενη... μου φαινεται απλα ασχημη... ακομα και το αγωνιστικο ασχημο ειναι. Ολος αυτος ο ογκος μου θυμιζει φαλαινα... σαν το Croma2 ενα πραγμα.
Οι δε τιμες οπως προειπαμε... εξωγηινες... λες και δεν ξερω και γω τι νομιζουν οτι πουλαν... σιγα τα ωα...Better luck next generation.....
- 1
και μ'αρεσει που θελουν να πουλησουν σε περισσοτερους... πως δε μας ειπαν...? με design αλλα hyundai,daewoo,kia..? ή μηπως με τις 'τσιμπημενες' τιμες που ανακοινωθηκαν...? οκ,η ποιοτητα κ η οδικη συμπεριφορα ειναι δεδομενη και υπηρχε ουτως ή αλλως στα μοντελα subaru,εγω προσωπικα πολυ ευκολα θα ξανααγοραζα sub,παρα vw,bmw ή Audi...
για το μονο που ειμαι σιγουρος,ειναι οτι θα χασουν αρκετους απο το φανατικο/σκληροπυρηνικο κοινο του ιμπρεζα,που εχει διμιουργηθει ολα αυτα τα χρονια...
Ελπιζω τουλαχιστον το hatchback,να βοηθησει στην επιστροφη στις νικες στο wrc,γιατι για εμπορικη καριερα,δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα...
Αντε να δουμε τι θα λεει το μοντελο '09 ή '10.
Β.
- 1
-
Ο χρήστης Billys! έγραψε:
Ελπιζω τουλαχιστον το hatchback,να βοηθησει στην επιστροφη στις νικες στο wrc,γιατι για εμπορικη καριερα,δεν τα βλεπω καλα τα πραγματα...
Αντε να δουμε τι θα λεει το μοντελο '09 ή '10.
Β.Αν έρθουν οι νίκες στο wrc (μεταξύ μας, χλωμό) θα πάει καλά και εμπορικά. Ούτε το evo ούτε το sub ξεχώριζαν ποτέ από άποψη design, ουσιαστικά δύο εν πολλοίς συνηθισμένα σεντάν ήταν (οκ, με πολλά φουσκώματα και μια σιδερώστρα πίσω), αλλά η αγωνιστική αύρα τα έκανε να ξεχωρίζουν.
Κάτι αντίστοιχο πιστεύω θα συμβεί και με το καινούργιο. Μπορεί τώρα να μοιάζει με hyundai, αλλά μόλις κάνει την εμφάνισή του στο Μόντε με τα αυτοκόλλητα το κοινό θα το αντιμετωπίσει διαφορετικά.
-
tazz,φοβαμαι οτι στη κατηγορια 'φτερουγας' θα παιζει πλεον μονο του το evo,για πολλους κ διαφορους λογους...σε σχεση με το νεο impreza,μπορεις να το πεις και ομορφο,ακομα κ διπλα στο sti...
οσο γι'αυτο που λες για το wrc,δλδ δεν επρεπε να πουλαει evo η Μιτσου, αφου ουτε καν δεν παιρνει μερος στο wrc ???....
Β. -
Ο χρήστης Billys! έγραψε:
οσο γι'αυτο που λες για το wrc,δλδ δεν επρεπε να πουλαει evo η Μιτσου, αφου ουτε καν δεν παιρνει μερος στο wrc ???....
Β.Έχεις εν μέρει δίκιο, αλλά μην ξεχνάς ότι ο μύθος του evo χτίστηκε κατά μεγάλο ποσοστό την εποχή που μεσουρανούσε ο makkinen (όταν κυκλοφόρησε και το 6άρι). Επίσης, η mitsu μπορεί να μην έχει επίσημη συμμετοχή στο wrc ως εργοστάσιο, αλλά σε κάθε αγώνα βλέπεις ουκ ολίγες ιδιωτικές συμμετοχές με evo.
-
Είναι αλλιώς όμως να συμμετέχει το εργοστάσιο στο WRC, JWRC, IRC και να κυκλοφορεί πολιτικές εκδόσεις αντάξιες του ονόματος και της συμμετοχής...
Η εξαργύρωση μιας συμμετοχής στο WRC μπορεί να κρατήσει και χρόνια βέβαια (βλ. Audi)...
_
-
η σκουμπυ θελει να γυρισει στη λιθινη εποχη παλι?
-
Μιλαω μονο περι αισθητικης
Εγω παντως θα πω οτι το impreza ηταν απο τα λιγα ''φθηνα'' αμαξια τα οποια τα εβλεπες και ξεχωριζανε στον δρομο
Οτι το STI θα ειναι ωραιο δεν μου λεει τιποτα, γιατι οποιοδηποτε αμαξι με προσεκτικες εφαρμογες προσθετων, γινεται ωραιοΤο νεο impreza δεν ξεχωριζει πουθενα απο την μαζα, αφηστε δε που μοιαζει και με κορεατικο
Κριμα
Καθε φορα που βλεπω καποιον κατοχο του προηγουμενου impreza, τον πλησιαζω, του σφιγγω το χερι, και τον ασπαζομαι για την κηδεια αυτη της subaru -
τωρα πλεον το αμαξι εγινε για γερους ετσι οπως ειναι
κανει μπαμ απο χλμ οτι ειναι Γιαπωνεζικο..
ισως αμα ειχε πιο αγριο κολο κ αλλα φαναρια να ηταν πιο μαχημο..EVO X....
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Άρα τελικά ο ράντομ έχει άδικο;Αυτα που λενε οτι θα εισαχθουνε μονο 500 κομματια και τετοια ειναι παπατζες.. Το wrx εισαγεται και θα εισαγεται κανονικα
-
50 κομάτια λένε.
-
λες να εισαχθουν 5 ?
evo rules!
-
Δεν θα ερθουν πολλα κομματια WRX στην ευρωπη και κατα συνεπεια Ελλαδα καθαρα λογω ρυπων αφου το STI ανηκει πλεον στην κατηγορια supercar με οτι αυτο συνεπαγεται περι θορυβου, ρυπων κλπ τωρα αν θα ναι 50 αυτα τα WRX που θα φερει η Ελληνικη αντιπροσωπεια δεν ξερω, κι εγω το διαβασα πολλες φορες αλλα μονο ο Κος Ελληνας ξερει να μας πει σιγουρα!
Σιγουρα κι εμενα θα μου αρεσε να ειχε πιο επιθετικο στυλ αλλα αυτα που λετε οτι μοιαζει Ιαπωνικο δεν με αγγιζουν, θυμαστε κανενα Impreza να μη μοιαζει Ιαπωνικο η μηπως ειναι τετοιο το EVO;
Η μηπως καποιο απο τα δυο δρεπει δαφνες ομορφιας τωρα η στο παρελθον , ημαρτον, απλα εχασε αυτο το πολυ διαφορετικο που ειχε αν και οι λιγοι που το ειδαν απο κοντα λενε πως (το STI) ειναι πολυ πιο ωραιο απο οτι δειχνει στις φωτο.Απο την αλλη οταν η αναμενομενη δυναμη του θα ειναι 320 αλογα με 43 κιλα ροπης, θα ειναι πιο ελαφρυ αλλα με στιβαροτερο σασι και με μεγαλυτερο μετατροχιο-μεταξονιο αυτα απο μονα τους ειναι προδιαγραφες επιτυχιας καθως το νεο EVO δυστυχως πηρε την ανιουσα σε βαρος με τουλαχιστον +80-100 κιλα, αλλα το EVO φορα ηδη το σειριακο σαζμαν ενω το Σουμπαρου θα το φορεσει απο το 2009 οποτε ισως κι αυτο βαρυνει!
Ειδωμεν, γιατι πριν να δουμε στην πραξη καλο ειναι να μην λεμε μεγαλα λογια γιατι η πραξη πολλες φορες ειναι μερα με την νυχτα με τη θεωρια!
-
Σιγουρα θα ειναι απο τα καλυτερα αυτοκινητα σε οτι αφορα την οδικη συμπεριφορα, ομως σε αυτο που αναφερονται οι περισσοτεροι σε αυτο το θρεντ, ειναι η εξωτερικη σχεδιαση
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
αλλα αυτα που λετε οτι μοιαζει Ιαπωνικο δεν με αγγιζουν, θυμαστε κανενα Impreza να μη μοιαζει Ιαπωνικο η μηπως ειναι τετοιο το EVO;
Εγω τουλαχιστον δεν ειπα οτι μοιαζει με Ιαπωνικο, αλλα με Κορεατικο
Στην απλη του μορφη βεβαιως -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Δεν θα ερθουν πολλα κομματια WRX στην ευρωπη και κατα συνεπεια Ελλαδα καθαρα λογω ρυπων αφου το STI ανηκει πλεον στην κατηγορια supercar με οτι αυτο συνεπαγεται περι θορυβου, ρυπων κλπΤι εννοείς με το bold ?
-
Eννοω οτι παιρνει εγκριση τυπου σαν supercar οπως δηλαδη οι Ferrari, Lambo κ.α. οι οποιες υποκεινται σε αλλη νομοθεσια οσον αφορα τους ρυπους, θορυβο κλπ αλλιως με την συμβατικη νομοθεσια δεν θα επιτρεποταν να κυκλοφορει η Ferrari και η Porsche σε δημοσιο δρομο μονο και μονο λογω θορυβου!
Το μονο μεχρι προτινως Subaru που ανηκε στην ιδια κατηγορια απο οσο ξερω ηταν το Ρ1 γενιας GT. -
Δεν το 'ξερα Ευχαριστώ
Και το Evo 'supercar' είναι ? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν το 'ξερα Ευχαριστώ
Και το Evo 'supercar' είναι ?Φανταζομαι πως ναι αν και η δυναμη, η αποσταση φρεναρισματος και καποιες αλλες παραμετροι ειναι που κατατασσουν το αυτοκινητο η οχι σε αυτη την κατηγορια και το νεο EVO παραμενει στις ιδιες επισημες τιμες.
Η αληθεια ειναι πως δεν εχω ποτε μου ψαξει ποια ειναι τα ορια για να κατατασσεται στα supercars ενα αυτοκινητο. -
Κ ΟΛΑ ΤΑ ΣΚΟΥΜΠΥ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΣΤΟ SCOOBY.GR ΜΕ 400+ ΑΛΟΓΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ???
Νεο Impreza