-
Μπα, τελείωσαν την με την κριτική των δυναμικών χαρακτηριστικών του Avalanche και καταπιάστηκαν με τις μπέμπες τωρα;;;
-
Νομίζω ότι είναι ζήτημα μείζον να ενημερωνόμαστε τουλάχιστον μεταξύ μας για πιθανές βλάβες. Είχα στην διαδοχικά στην κατοχή μου μια Alfa Romeo Julia, μια Jullieta και μια Alfeta που με ξέσκισαν στις ζημιές-σκουρίες επί μια δεκαετια και βάλε. Νόμιζα ότι με την BMW θα αράξω!!! Αμ δέ!! Απαιτείται εγρηγορση και ενημέρωση. Και όχι
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Nikos120i
να'σαι καλα να μας λες για το αμαξι σου, αλλα γιατι πρεπει να αναβεις φωτιες καθε τοσο?H Mπι Εμ Βε ειναι καλυτερη απο την Alfa
Εδωσα 30 χιλιαρικα να μην βγω να το φωναξω?Λίγα τα λόγια σου... ...ειδικά αυτό το τελευταίο emoticon κράτα το για τον εαυτό σου.
Nikos120i
να'σαι καλα να μας λες για το αμαξι σου, αλλα γιατι πρεπει να αναβεις φωτιες καθε τοσο?Μπορείς πολύ απλά να μη συμμετέχεις και να μη σχολιάζεις από το να ανάβεις εσύ φωτιές με αυτό το σχόλιο...γιατί αν ξαναδιαβάσεις το ποστ μου...θα καταλάβεις την ουσία του. Τα φόρουμ είναι τόπος κουβέντας και εναλλαγής απόψεων.
-
http://www.worldcarfans.com/9070910.004 ... ypes-spied
-
Πολύ καλός μου φίλος έκλεισε σήμερα την 335i, κατόπιν πολύωρων συζητήσεων...
Έβαλε σχεδόν τα πάντα, m-pack, τις 19'' της Μ3 (το μόνο στο οποίο διαφώνησα), ηχοσύστημα-Νavi Professional κ.λπ. Τελική τιμή 74Κ. Το αυτοκίνητο μπαίνει στην παραγωγή το Νοέμβρη και παραδίδεται Δεκέμβρη-Ιανουάριο.
Φυσικά έγιναν και οι απαραίτητες συνομιλίες με τον έλληνα αντιπρόσωπο της Hartge, καθώς το αυτοκίνητο θα φορέσει το μπλοκέ, την ίδια μέρα της παραλαβής του.
Μιλάμε για το γνωστό Lsd της Hartge με εμπλοκή 0-100% για 335i '07. -
Υπάρχει χάρτης για το navi της BMW στην χώρα μας;
-
Δεν το γνωρίζω Χρήστο, αλλά γιατί όχι;
Δεν υπήρχε μέχρι πρότινος;
Θα ρωτήσω και θα μάθω.
-
Τελευταία φορά που τσέκαρα ήταν πολλά χρόνια πριν, το 2000 όταν αγόρασα το δικό μου. Τότε δεν υποστηριζόταν από χάρτες για Ελλάδα.
Ελπίζω να έχει αλλάξει κάτι.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πολύ καλός μου φίλος έκλεισε σήμερα την 335i, κατόπιν πολύωρων συζητήσεων...Έβαλε σχεδόν τα πάντα, m-pack, τις 19'' της Μ3 (το μόνο στο οποίο διαφώνησα), ηχοσύστημα-Νavi Professional κ.λπ. Τελική τιμή 74Κ. Το αυτοκίνητο μπαίνει στην παραγωγή το Νοέμβρη και παραδίδεται Δεκέμβρη-Ιανουάριο.
Φυσικά έγιναν και οι απαραίτητες συνομιλίες με τον έλληνα αντιπρόσωπο της Hartge, καθώς το αυτοκίνητο θα φορέσει το μπλοκέ, την ίδια μέρα της παραλαβής του.
Μιλάμε για το γνωστό Lsd της Hartge με εμπλοκή 0-100% για 335i '07.Σχεδόν το τέλειο αυτοκίνητο...αφού την τελειότητα ίσως τη χαρακτήριζε μια BMW Μ...ανάλογα με τα γούστα (coupe, sedan, roadster κλπ...)
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Και για όσους ακόμα νομίζουν πως και μετά την V10 CSL της G Power πως δεν υπάρχει άλλο για την 3αρα, για κοιτάξτε τί φτιάχνει ο Schnitzer σε μια Ε92!ΕΛΕΟΣ!!!
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Nikos120i
να'σαι καλα να μας λες για το αμαξι σου, αλλα γιατι πρεπει να αναβεις φωτιες καθε τοσο?H Mπι Εμ Βε ειναι καλυτερη απο την Alfa
Εδωσα 30 χιλιαρικα να μην βγω να το φωναξω?Λίγα τα λόγια σου... ...ειδικά αυτό το τελευταίο emoticon κράτα το για τον εαυτό σου.
Nikos120i
να'σαι καλα να μας λες για το αμαξι σου, αλλα γιατι πρεπει να αναβεις φωτιες καθε τοσο?Μπορείς πολύ απλά να μη συμμετέχεις και να μη σχολιάζεις από το να ανάβεις εσύ φωτιές με αυτό το σχόλιο...γιατί αν ξαναδιαβάσεις το ποστ μου...θα καταλάβεις την ουσία του. Τα φόρουμ είναι τόπος κουβέντας και εναλλαγής απόψεων.
Φρονιμα και μην μου αγριευεις μαναρι μου...
Σε πηραν πρεφαΟτι θελω θα γραφω.Αντιλαβου? Αν θες κατι PM η απο κοντα
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
.....
Φυσικά έγιναν και οι απαραίτητες συνομιλίες με τον έλληνα αντιπρόσωπο της Hartge, καθώς το αυτοκίνητο θα φορέσει το μπλοκέ, την ίδια μέρα της παραλαβής του.
Μιλάμε για το γνωστό Lsd της Hartge με εμπλοκή 0-100% για 335i '07.στο site της Hartge βλέπω ότι έχει λύσεις για το 335 για manual και αυτόματο, αλλά δε βλέπω τίποτα για 325 (coupe) ή για αντίστοιχο κινητήρα-σασμάν (3.0si??)
Δεν έχει διαφορικό ή απλά δεν το αναφέρει?Επίσης το διαφορικό αυτό απ'οτι καταλαβαίνω δεν είναι δισκάτο. Είναι υδραυλικό ή άλλου τύπου?
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
.....
Φυσικά έγιναν και οι απαραίτητες συνομιλίες με τον έλληνα αντιπρόσωπο της Hartge, καθώς το αυτοκίνητο θα φορέσει το μπλοκέ, την ίδια μέρα της παραλαβής του.
Μιλάμε για το γνωστό Lsd της Hartge με εμπλοκή 0-100% για 335i '07.στο site της Hartge βλέπω ότι έχει λύσεις για το 335 για manual και αυτόματο, αλλά δε βλέπω τίποτα για 325 (coupe) ή για αντίστοιχο κινητήρα-σασμάν (3.0si??)
Δεν έχει διαφορικό ή απλά δεν το αναφέρει?Επίσης το διαφορικό αυτό απ'οτι καταλαβαίνω δεν είναι δισκάτο. Είναι υδραυλικό ή άλλου τύπου?
Τι λες τωρα!!!!
Και αλλος πεζακιας ετοιμαζεται να κανει το μεγαλο αλμα και να παει σε bmw;
Μαλλον γερναμε!!!!! -
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
.....
Φυσικά έγιναν και οι απαραίτητες συνομιλίες με τον έλληνα αντιπρόσωπο της Hartge, καθώς το αυτοκίνητο θα φορέσει το μπλοκέ, την ίδια μέρα της παραλαβής του.
Μιλάμε για το γνωστό Lsd της Hartge με εμπλοκή 0-100% για 335i '07.στο site της Hartge βλέπω ότι έχει λύσεις για το 335 για manual και αυτόματο, αλλά δε βλέπω τίποτα για 325 (coupe) ή για αντίστοιχο κινητήρα-σασμάν (3.0si??)
Δεν έχει διαφορικό ή απλά δεν το αναφέρει?Επίσης το διαφορικό αυτό απ'οτι καταλαβαίνω δεν είναι δισκάτο. Είναι υδραυλικό ή άλλου τύπου?
Νίκο η Χάρτγκε δίνει το μπλοκέ της Μ3 Ε46 που είναι κατά βάσιν δισκάτο.
Η εν Βρετανία αντιπρόσωπος της Χάρτγκε (Μπερντς) δίνει όμως, αντ' αυτού, διαφορικό της Κουέηφ, τύπου Τόρσεν.Για τα διαφορικά των 2,5 και 3,0, σε αμάξωμα είτε 3, είτε Ζ4, είτε 1, υπάρχει, αν δεν απατώμαι, τύπου Τόρσεν της Κουέηφ.
Σόρρυ για τα αντίστροφα γκρήνγκλις, βιάζομαι. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
.....
Φυσικά έγιναν και οι απαραίτητες συνομιλίες με τον έλληνα αντιπρόσωπο της Hartge, καθώς το αυτοκίνητο θα φορέσει το μπλοκέ, την ίδια μέρα της παραλαβής του.
Μιλάμε για το γνωστό Lsd της Hartge με εμπλοκή 0-100% για 335i '07.στο site της Hartge βλέπω ότι έχει λύσεις για το 335 για manual και αυτόματο, αλλά δε βλέπω τίποτα για 325 (coupe) ή για αντίστοιχο κινητήρα-σασμάν (3.0si??)
Δεν έχει διαφορικό ή απλά δεν το αναφέρει?Επίσης το διαφορικό αυτό απ'οτι καταλαβαίνω δεν είναι δισκάτο. Είναι υδραυλικό ή άλλου τύπου?
Νίκο η Χάρτγκε δίνει το μπλοκέ της Μ3 Ε46 που είναι κατά βάσιν δισκάτο.
Η εν Βρετανία αντιπρόσωπος της Χάρτγκε (Μπερντς) δίνει όμως, αντ' αυτού, διαφορικό της Κουέηφ, τύπου Τόρσεν.Για τα διαφορικά των 2,5 και 3,0, σε αμάξωμα είτε 3, είτε Ζ4, είτε 1, υπάρχει, αν δεν απατώμαι, τύπου Τόρσεν της Κουέηφ.
Σόρρυ για τα αντίστροφα γκρήνγκλις, βιάζομαι.Ακριβώς Νίκο.
Είναι το πολύδισκο της Μ3. -
Πριν από λίγη ώρα κυκλοφόρησε από την 10tacle Studios σε συνεργασία με την BMW, δωρεάν εξομοιωτής για την νέα M3. Περιέχει τη νέα M3 σε όλα τα αυθεντικά χρώματα και 2 layouts του Nurburgring (δυστυχώς όχι το Nordschleife:().
Mπορείτε να το κατεβάσετε από το site της BMW -
Τι αρχείο είναι; exe? Όχι τίποτις άλλο, αλλά να μην κατεβάζω χωρίς λόγο 300+Mb.
-
Nαι, αρχείο για installation είναι.
-
να σας κάνω μια ερώτηση?
Ο 2λιτρος με 170 άλογα της E90 320si τι διαφορά έχει από τον 2λιτρο με 170 άλογα της 120 και Ε92 320 ? Και Επίσης τι διαφορά έχει με τον 2λιτρο με 150 της Ε90 320?
δλδ έχει valvetronic, έχει ίδιο μπλοκ? σε ποιά σημεία υπερέχει κλπ.
επίσης γιατί η 320 Ε90(sedan) δεν φοράει το μοτερ με 170 άλογα εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο?
-
Tης Si δεν έχει valvetronic αλλά κανονικά πεταλούδα (βέβαια και οι valvetronic έχουν πεταλούδα, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα, αλλά τέσπα) γιατί αυτό το σύστημα δεν αποδίδει σε ψηλό στροφάρισμα. Έχει άλλη διάμετροΧδιαδρομή, και μεγαλύτερη συμπίεση.
Τώρα για τις διαφορές του καινούριο μοτέρ με τα 170 με το προηγούμενο των 150 δεν ξέρω κάτι.
BMW FORUM