Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    "Κινητές" κλήσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. "Κινητές" κλήσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 6 / 7
    Περί αυτοκίνησης
    33
    138
    369
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      Ο χρήστης Thevoice έγραψε:

      Στα θέματα ζώνης ασφαλείας, κράνους, στολών οδήγησης για μηχανές κτλ, η μόνη δικαιολογία είναι ότι... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ! Δεν είναι δυνατόν να σε υποχρεώνουν να φοράς κράνος ή ζώνη! Ναι, είναι καλύτερα για τη ΔΙΚΗ σου ασφάλεια, αλλά πέρα από αυτό, κανένα δικαίωμα να σε γράφουν επειδή δεν τα φοράς! Άλλο πράγμα να είσαι επικίνδυνος για άλλους και άλλο για τον εαυτό σου. Δηλαδή γιατί δεν δίνουν κλήσεις και στους καπνιστές (εκτός αυτοκινήτου), στους παχύσαρκους, σε όσουν πίνουν οινόπνευμα και σε όσους τρώνε πολλές σοκολάτες;;; Όλα αυτά είναι επικίνδυνα όσο το να μη φοράς ζώνη, ίσως δε και κάποια από αυτά περισσότερο και με μεγαλύτερα ποσοστά θνησιμότητας.

      Eτσι λες εσυ!!Γιατι?[/list][list:e3q93qxs]Εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ φιλε μου να φορας ζωνη η κρανος[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Μπορει να νομιζεις οτι εχεις δικαιωμα να κανεις την ζωη ΣΟΥ οτι θελεις αλλα εαν τραυματιστεις και το αποτελεσμα του τραυματισμου ειναι πχ 60%, επειδη ΕΣΥ δε φορουσες κρανος, η λεγομενη προνοια, δηλ ΟΛΟΙ ΜΑΣ θα πληρωνουμε ΕΣΕΝΑ μια ζωη γιατι εσυ επελεξες να κανεις τη ζωη σου οτι θελεις......Ξερεις ποσα χρηματα χανει το δημοσιο απο νεκρους και αναπηρους σε ετησια βαση?

      Γιατί, βρε, από όσους πεθαίνουν από 'φυσικά' αίτια (κάπνισμα, ποτό, υπερβολική κατανάλωση διαφόρων 'ουσιών' κλπ) δε χάνει το δημόσιο??? Ο Νάσος σίγουρα δεν είναι ο μόνος που πιστεύει ότι η ζωή ΜΑΣ ανήκει σε ΕΜΑΣ και όχι στο κράτος, φίλε G60. Έχει ξαναγίνει συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα. Άλλο το ΛΑΘΟΣ (π.χ. να μη φοράς ζώνη-κράνος) που σου επιτρέπει να ρισκάρεις τη ζωή (ΣΟΥ) περισσότερο κι άλλο το ΑΔΙΚΗΜΑ που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τους ΑΛΛΟΥΣ.

      Ας μάθουμε επιτέλους να ξεχωρίζουμε το ΣΩΣΤΟ από το ΝΟΜΙΜΟ! **Με τη λογική του δικαίου της απαγόρευσης και ποινικοποίησης της κάθε 'πιθανώς αυτοκαταστροφικής' επιλογής των πολιτών από το κράτος 'επειδή ο χαμός ενός πολίτη επιβαρύνει όλους τους άλλους' έχετε ιδέα που μπορούμε να φτάσουμε? ** Δεν νομίζω ο Καββαθάς - μια και αναφέρθηκε - με όλα αυτά που γράφει περί 'Μεγάλου Αδελφού' να είναι οπαδός των συγκεκριμένων απόψεών, εκτός αν αναφέρονται σε συγκεκριμένες εξαιρέσεις. Πιστεύει όμως κανείς ότι π.χ. ο φανατικός καπνιστής δίνει αρκετά στο κράτος από τους φόρους των τσιγάρων που αγοράζει όσο ζει ώστε 'δικαιολογημένα' δεν 'μας' πειράζει και τόσο η απώλειά του από καρκίνο, εγκεφαλικό, ανακοπή καρδιάς κλπ, και ότι δηλαδή αυτός έχει το 'νόμιμο' δικαίωμα να κάνει τη ζωή του ότι θέλει, όσον αφορά το κάπνισμα πάντα, σε αντίθεση με το μοτοσυκλετιστή ή τον αυτοκινητιστή που δεν το έχει όσον αφορά το κράνος και τη ζώνη?
      Μα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά? Διότι με την ίδια λογική θα μπορούσαν να μας υποχρεώνουν βάση νόμου για τη δική μας προστασία να φοράμε κράνος και μέσα στο αυτοκίνητο (πολύ ασφαλέστερο δε θα ήταν?!), να μην περπατάμε ξυπόλητοι στην παραλία, μήπως πατήσουμε τίποτα (ναι, αστείο είναι!), να φοράμε καπέλο όταν μας βλέπει ο ήλιος μην τυχόν πάθουμε ηλίαση, και πάει λέγοντας.... Αφού ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ! Απλή κι ωραία η 'καραμέλα', ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΟ 'ΚΡΑΤΟΣ' ΑΠΟ ΤΗ Μ.....Α ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΜΑΣ (αντιθέτως, να κερδίσει είτε έτσι, είτε αλλιώς!). Τα λέει ο έρημος ο Καββαθάς. Αλλά φαίνεται λίγοι τον διαβάζουν πια.

      [list:e3q93qxs]Φιλε μου ειναι επειγον να αλλαξουμε τροπο σκεψης σε πολλα πραγματα.Ενα απ αυτα ειναι το θεμα της ασφαλειας[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Και οπως πολυ σωστα αναφερει σε ανα ενθετο ο Ιαβερης ειναι ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑ [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Για του λογου το αληθες θα παραθεσω ορισμενα στοιχεια επισημα που παρεθεσε ο ιδιος.Πριν ομως τα παραθεσω να πω οτι αυτο που εσυ η ο καθενας το θεωρει μαγκια του, ειναι απλα υποχρεωμενος να σεβαστει τον απεναντι η διπλανο του ΦΟΡΩΝΤΑΣ πχ ΖΩΝΗ η ΚΡΑΝΟΣ.Το να μου πεις για καπνισμα η καρκινο δεν μου λεει τιποτα γιατι εαν δεις παρακατω τα στοιχεια θα καταλαβεις οτι τα τροχαια ειναι η ΠΡΩΤΗ ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Εχουμε λοιπον και λεμε.........[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Απ το 1965-2000, σε 35 χρονια εχουμε στην Ελλαδα περισσοτερους αποι 75000 νεκρους και ποιο πολλους απο 1200000 τραυματιες ΘΥΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]ΣΗΜΕΡΑ με 10 νεκρους, 30 ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΟΥΣ και 120 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ειναι σα να βυθιζεται ενα φερυ η να πεφτει ενα μικρο αεροπλανο σε κατοικημενη περιοχη καθε 24ωρο [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Την δεκαετια απο 1990-1999 η ευρωπη πετυχε ΜΕΙΩΣΗ των θυματων απο τροχαια απο -14% εως -45% ενω στη χωρα μας ειχαμε ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ +60% Εχουμε λοιπον 300 ΝΕΚΡΟΥΣ 900ΠΑΡΑΠΛΗΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙ 3600 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟ ΜΗΝΑ [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Εχουμε λοιπον 3500 ΝΕΚΡΟΥΣ 10000 ΤΕΤΡΑΠΛΗΓΙΚΟΥΣ 45000 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ 2500 ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΜΟΝΙΜΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Συγκρινετα αυτα σε σχεση με θανατους απο καπνισμα [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Επισης επειδη εδω δεν μπορω να αναφερω ολο το κειμενο λογω μεγεθους, αξιζει να αναφερω ΕΠΙ ΛΕΞΗ τα λογια του Ιαβερη απ το συγκεκριμενο ενθετο.[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]ΚΡΑΝΟΣ.ΠΟΤΕ χωρις ΚΡΑΝΟΣ σε μοτοσυκλετα παπι και γενικοτερα δικυκλο συμπεριλαμβανομενου και του ποδηλατου.ΦΟΡΙΕΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΟ ΜΥΑΛΟ λεει καποιο εξυπνο και μυαλομενο σλογκαν.Αν δεν εχεις μυαλο σημαινει οτι δεν εχεις δα και τιποτε να προστατεψεις!!!Ορθον!!!Κι νοων νοειτω [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Η βλακωδης αποψη -θεση οτι 'εγω γουσταρω να αυτοκτονησω' η 'δικαιωμα μου να σκοτωθω' η ' η ζωη μου μου ανηκει και την κανω οτι θελω' δε ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΔΥΣΤΙΧΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΟΗΤΟΥΣ.Θα ηθελα να πω οτι το κρανος προστατευει εκτος απο τον χρηστη και τους τυχαιους τριτους που κυκλοφορουν και βαδιζουν κοντα του.[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Πχ οταν καποιος ΑΜΥΑΛΟΣ(βλακας) οδηγει μοτοσυκλετα χωρις κρανος και μια μυγα η μελλισα η μπαμπουρας του μπει στο ματι η στο στομα τοτε αυτος χανει τον ελεγχο της μηχανης του και πεφτοντας παιρνει σβαρνα και τραυματιζει καποιους ατυχους ανυποπτους αθωους πεζους η αλλους αναβατες μοτοσυκλετας που υπαρχουν γυρω του και που βεβαια ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΕΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΕ.Ετσι λοιπον η μη χρηση κρανους δημιουργει απο τον αναβατη κακες και επικυνδινες προυποθεσεις για ατυχημα στους ΑΛΛΟΥΣ με ΠΡΟΘΕΣΗ μιας και αυτος γνωριζει οτι θα χασει τον ελεγχο του δικυκλου του αν του την πεσει ενα μεγαλο ακομα και μικρο ζουζουνι.[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Τωρα ακομα και αν σπασει το δικο του κεφαλι ο μαγκας που θεωρει γουστο του και μαγκια του να μη φοραει το κρανος, ε τοτε γι αυτο υπαρχει και η νομικη αποψη που λεει οτι το ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ και θεραπειας βαρυνει το κοινωνικο συνολο των συμπολιτων του, την κοινωβνια δηλκαι ετσι δεν εχει δικαιωμα να προκαλει ακομη και τον ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Λογικο βεβαια μιας και κανεις τριτος δεν ειναι υποχρεωμενος να πληρωνει για τις βλακειες του καθε ηλιθιου αναβατη.Ακομη οι ασφαλιστικες εταιριες και τα δικαστηρια σε τετοιες περιπτωσεις θανασιμων τραυματισμν(λογω μη χρησης κρανους) μετα απο συγκρουση με αλλο οχημα ας πουμε καταλογιζουν πλεον συνηπευθυνοτητα θεωρωντας οτι οι κρανιοεγκεφαλικες αυτες κακωσεις δε θα υπηρχαν αν ο αναβατης φορουσε κρανος [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Και κατι ακομα απ τα πολλα [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]1.000.000 ευρω(κοστος νεκρου απο τροχαιο στην ευρωπη)χ 3500 Ελληνες(σκοτωμενους ετησια στους δρομους)= 3.500.000.000 ΕΥΡΩ[/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Αυτο ειναι το κοστος καθε χρονο στην πατριδα μας απ τις χαμενες ΖΩΕΣ.1τρις 200 δις το ετησιο κοστος θανατων, κι ας το αφομοιωσει το υπουργειο οικονομικων [/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Αν τωρα προστεθει και το κοστος των 7000 περιπου παραπληγικων και 45000 τραυματιων ετησια τοτε μαζι με τις υλικες ζημιες το συνολικο κοστος σαν κρατος πρεπει να υπερβαινει τα 3 τρις δρχ καθε χρονο!!!!!!!!!!!!!!!![/list:u:e3q93qxs][list:e3q93qxs]Βοηθεια μας και ΜΑΓΚΙΑ ΜΑΣ [/list:u:e3q93qxs][/list:u:e3q93qxs]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        thevoice last edited by

        Πολύ ωραία όλα αυτά που γράφεις, G60POWER, και φαντάζομαι και ακριβή (δεν έχω καθίσει να κάνω υπολογισμούς επάνω στα στοιχεία που ο ίδιος έχω μαζέψει για να συγκρίνω) αλλά μάλλον έχεις παρεξηγήσει μέρος από αυτά που διάβασες πιο πάνω. Να εξηγήσω, ελπίζοντας να γίνω πιο κατανοητός:

        H 'επίθεσή' μου (προς έλλειψη καλύτερης λέξης) δεν είναι σχετικά με το αν είναι σωστό να φοράς ζώνη & κράνος ή 'μαγκιά' (όπως λες) να μη φοράς. Ποιος μίλησε (και πού) για 'μαγκιά'? ΦΥΣΙΚΑ και είναι σωστό, όπως σωστό είναι να κάνεις και ό,τι άλλο μπορείς για την καλύτερη προστασία σου από πιθανό τραυματισμό ή τα 'θυμαράκια' - να κυκλοφορείς με αυτοκίνητο που έχει 10 αερόσακους, ABS, ESP, 5 αστέρια στα crash tests και ό,τι άλλο μπορεί να βάλει ο νους σου και να 'φτάσει' η τσέπη σου. Το ότι θα ήταν καλύτερο, αν γινόταν, ΚΑΜΙΑ μοτοσικλέτα να μην παίρνει μπρος αν ο 'αφέντης' της δε φοράει το κράνος του είμαι από τους πρώτους που το υποστήριξαν. Αντιστοίχως και με τις ζώνες των αυτοκινήτων. Το δεύτερο είναι πολύ πιο εύκολο να γίνει, κι όμως οι περισσότεροι κατασκευαστές - τουλάχιστον σε Ευρώπη και Ιαπωνία - το αψηφούν, και αρκούνται (όσοι από αυτούς έχουν δώσει σημασία) σε μια προειδοποιητική λυχνία στο ταμπλό, άντε κι ένα 'beep-beep'. Αν έχεις εξήγηση εσύ γι αυτό πολύ θα ήθελα να την ακούσω - εγώ δεν έχω, αφού ξεκάθαρα η ζώνη θα έπρεπε να είναι το πρώτο πράγμα που πιάνουμε μόλις καθίσουμε στη θέση μας.

        Από κει και πέρα: Το να σου έρθει μια μύγα στο μάτι ενώ πας αμέριμνος με το παπί σου ή τη Hayabusa και να φύγεις απέναντι, πάνω στους άλλους, είναι ενδιαφέρον παράδειγμα - δε συμβαίνει, όμως, αν φοράς τα γυαλιά σου (ηλίου κλπ). Ναι, σίγουρα είναι καλύτερο το κράνος - ΓΕΝΙΚΑ! Αλλά μη μου πεις ότι πιστεύεις πως ο λόγος που είναι υποχρεωτικό από το νόμο είναι για να προστατεύει τους ΑΛΛΟΥΣ! Σήμερα, γυρνώντας από τη δουλειά, μου μπήκε μια σφήκα από το ανοιχτό παράθυρο και αναγκάστηκα να κάνω στην άκρη και ν' ανοίξω την πίσω πόρτα για να τη βγάλω, ενώ θα μπορούσε κάλλιστα να είχε καθίσει στη μύτη μου και να με τσιμπήσει, οπότε ίσως να είχαμε παρατράγουδα και να την πλήρωναν άλλοι τη 'νύφη'. Η πρώην κοπέλα μου όταν της είχε συμβεί το ίδιο τη γλίτωσε με ένα στραβωμένο ψαλίδι, μια ζάντα και κάτι άλλα, ψιλά. Τι λες, μήπως θα έπρεπε να βγει νόμος που να προστάζει να οδηγούμε όλοι με κλειστά παράθυρα? Ή να απαγορέψει τα cabrio?

        Το πρόβλημα που βλέπω εγώ είναι σε ολόκληρο το νομοθετικό πλαίσιο γύρω από αυτά τα ζητήματα. Εσύ φαίνεται να το ανάγεις σε καθαρά οικονομικό θέμα (ΟΚ, είναι ΚΑΙ αυτό). Εγώ το βλέπω κατά πρώτο λόγο σαν θέμα ΖΩΗΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ (ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΑΠΟ) ΜΑΣ. Αλλά ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ. Δεν το βρίσκω λογικό ορισμένα ΠΡΟΦΑΝΗ 'σωστά' για το καλό της κεφαλής της δικής μας να πρέπει να τα κάνουμε ΝΟΜΟ **με standard πρόστιμα που μας κάνουν να νοιώθουμε το μέγεθος του παραπτώματος ανάλογα με το μέγεθος του πορτοφολιού μας **αντί να υπάρξουν οι αναγκαίες ρυθμίσεις ώστε εκ των πραγμάτων να φταίει αυτός που έφαγε το κεφάλι του ενώ δε φορούσε κράνος ή ζώνη και να μην επιβαρύνεται η τσέπη η δική σου, αν γι αυτό ανησυχείς, ούτε να σε τρέχουν για ανθρωποκτονία. Αν ΘΕΛΕΙΣ να ρισκάρεις το κεφάλι ΣΟΥ υπάρχουν 1000+1 τρόποι να το κάνεις και δε μπορεί να σ' εμποδίσει ΚΑΝΕΙΣ. Και είναι **ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙΣ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΣΟΥ. **Δεν είναι 'μαγκιά', αλλά ελευθερία - μια έννοια που, δυστυχώς, χάνει οπαδούς μέρα με τη μέρα.

        Πόσοι, όμως, θα κυκλοφορούσαν χωρίς κράνος αν ήξεραν ότι ο καθένας μπορεί να τους 'φάει' για πλάκα και να τη βγάλει 'καθαρή'?

        Όχι, όχι, καλύτερα τα πρόστιμα!...

        Υ.Γ. Το hands free που πήρες, G60, έπειτα από τη σχετική συζήτηση εδώ το χρησιμοποιείς όταν οδηγείς?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ililias last edited by

          Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
          Φίλε Ηλία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ζούμε σε μια χώρα όπου η αστυνόμευση στους δρόμους δεν αποτελεί το μεγάλο μας ατού. Είμαι οδηγός μοτοσυκλέτας για πάνω από 10 χρόνια, και δεν θυμάμαι τα πρώτα 4-5 χρόνια να δέχθηκα κλήση που δεν φορούσα κράνος. Οι κλήσεις που είχα αφορούσαν είτε ηχορύπανση είτε γιατί δεν κρατούσα την άδεια κυκλοφορίας μαζί μου. Τα ίδια ή και χειρότερα συνέβαινε και με το αυτοκίνητο. Ελάχιστοι ήταν οι τροχονόμοι που θα μου έκαναν απλά και μόνο ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ για την ζώνη, για κλήση δεν το συζητάμε καθόλου, παρόλο που η νομοθεσία περί κράνους και ζώνης ασφαλείας ίσχυε εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Το πρόβλημα γνωστό. Η παιδεία περί ασφαλούς οδήγησης αποτελεί κάτι το εντελώς άγνωστο για τον μέσο Έλληνα οδηγό, και αυτό γιατί, το βιβλίο του Υπ. Συγκοινωνιών ελάχιστα ανέφερε και ελάχιστα συνεχίζει να αναφέρει περί παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Έρχονται λοιπόν τώρα να μας βάλουν μυαλό λεγοντάς απλά ότι η ζωή μας αξίζει 78 ευρώ, και ότι το κράνος και η ζώνη σώζει ζωές. ΠΟΤΕ????? Τώρα όπου οι νεκροί της ασφάλτου κάθε χρόνο φτάνουν το πλυθυσμό μιας μικρής πόλης. Οι της κυβέρνησης λοιπόν πιστεύουν ότι αν πληρώσει ο καθένας καμιά 10ρια κλήσης που θα πάει θα βάλουν μυαλό. Και ρωτώ, εδώ στην Ελλάδα δεν θα βρεθεί τρόπος να εκπαιδεύονται σωστά οι οδηγοί, όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα Ευρωπαικά κράτη?????

          Το δίκαιο σου, βουνό. Αλλά δεν θα έπρεπε να υπάρχει οδηγός που να συλλαμβάνεται χωρίς ζώνη. Όσο για το κράνος, θυμάσαι το παλιό ανέκδοτο για τους χαρούμενους μηχανόβιους, αυτούς με τα μυγάκια στα δόντια; Οδηγώ κι εγώ δίκυκλα κάμποσα χρόνια τώρα και κάθε φορά που καθαρίζω το 'παρ μπριζ' του κράνους μου ή νοιώθω το χτύπημα κάποιου μεγάλου εντόμου πάνω του, σκέφτομαι πόσο 'άνδρας' πρέπει να είσαι για να μην το φοράς, χωρίς να λογαριάζουμε τους κινδύνους από πέσιμο. . .
          ΥΓ Πιτσιρικάς με μηχανή, μπήκε σφήκα στα κατσαρά (τότε ) μαλλιά μου και συνέχισε να με τσιμπάει μέχρι να βρεί διέξοδο. Χάνοντας τον έλεγχο, κατέληξα εκτός δρόμου, ανάσκελα μέσα σε βάτα. Αυτά ανέκοψαν την πτώση, βέβαια, αλλά καρφώθημαν σε όλο μου το κορμί και τα ρούχα και μερικά τα πήρα και μαζί μου τυλιγμένα στο μαλλί.
          Το γέλιο που έπεσε τότε από την παλιοπαρέα ακόμα το θυμόμαστε όλοι, αλλά τώρα όλοι φοράμε κράνος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lkar last edited by

            Απορία 1η:

            Έστω ότι υπάρχει συνοδηγός στο αυτοκίνητο, κρατάει αυτός το κινητό και μεταφέρει στον οδηγό αυτά που ακούει και αντίστροφα τα λεγόμενα του οδηγού στον κινητό συνομιλητή.

            Μιλάει στο κινητό ο οδηγός;

            Θα φάμε κλήση;

            Απορία 2η:

            Έστω ότι φοράμε hands free, αλλά δεν μιλάμε στο κινητό και ακούμε ένα τραγούδι στο ραδιόφωνο 'μερακλώνουμε' και τραγουδάμε. Ποιος μπορεί να αποδείξει ότι δεν μιλούσαμε στο κινητό;

            Κι αν υπάρχει συνοδηγός και ισχυριστούμε ότι μιλούσαμε σ'αυτόν και το φοράω το hands free για πλάκα;

            Προσοχή στα hands free, μην τα φοράτε στο αυτοκίνητο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nidosan last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:
              Έστω ότι υπάρχει συνοδηγός στο αυτοκίνητο, κρατάει αυτός το κινητό και μεταφέρει στον οδηγό αυτά που ακούει και αντίστροφα τα λεγόμενα του οδηγού στον κινητό συνομιλητή.

              Μιλάει στο κινητό ο οδηγός;
              Θα φάμε κλήση;

              Υποθέτω ότι αφού ο συνοδηγός κάνει τη 'μετάφραση' κι εσύ μιλάς σ' αυτόν δεν έχεις κανένα πρόβλημα με το νόμο. Αυτό είναι όμως που με κάνει ν' αναρωτιέμαι ποιο ακριβώς (σύμφωνα με το νομοθέτη) είναι το άξιο τιμωρίας παράπτωμα όταν μιλάς στο κινητό - χωρίς βέβαια να αμφιβάλλω ότι, γενικά μιλώντας, μπορεί να είναι (πολύ) επικίνδυνο.

              • Το να δίνεις μέρος της προσοχής σου στη συζήτηση? Μάλλον όχι (μιλάω για αξιόποινη πράξη πάντα), γιατί το ίδιο κάνεις όταν μιλάς σε κάποιον από τους επιβάτες.

              • Το να κρατάς το κινητό και να οδηγείς με το ένα χέρι? Ίσως (ανάλογα και με το αν οδηγείς συμβατικό ή αυτόματο), αν και το ίδιο γίνεται όταν καπνίζεις οδηγώντας (αυτό το κυνηγάει κανείς ή θεωρείται ένα τελείως φυσιολογικό μέρος της οδήγησης 'επειδή εξ ανάγκης το κάνουν σχεδόν οι μισοί'?... διότι δεν είναι λίγα τα ατυχήματα που έχουν συμβεί εξαιτίας της 'ιεροτελεστίας' του τσιγάρου...)

              • Το να απαντάς σε κλίση ενώ ήδη φοράς το hands free και να συζητάς εν κινήσει? Αλήθεια, όσοι το κάνουμε, πόσο διαφορετικό το βρίσκουμε σε 'κατανάλωση πόρων' (κατά την κομπιουτερίστικη ορολογία) από το να μιλάμε στο συνοδηγό?

              • Το να πληκτρολογείς ένα νούμερο ή να ψάχνεις τη μνήμη του κινητού για να το βρεις? ΣΙΓΟΥΡΑ!

              • Το SMS? ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ...

              Αλλά μια και δεν μπορεί ο 'νόμος' να αποδείξει τι έκανες με το κινητό σου και πώς (που θα ήταν το σωστό, πιστεύω, για να αποφασιστεί αν έχεις διαπράξει ποινικό αδίκημα - γιατί, κακά τα ψέματα, άλλο να μιλάς με το hands free κι άλλο να γράφεις SMS!) τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι και τα απαγορεύουμε - κάτι αντίστοιχο με το νόμο 3037 για τα ηλεκτρονικά...

              Και ΟΚ, 'καλά' μέχρι εδώ. Άλλα αν ήθελαν να μάθεις κάποιο ΜΑΘΗΜΑ θα μπορούσαν να σου βάζουν πόντους στην άδειά σου - που σε επιβαρύνουν το ίδιο, όποιος κι αν είσαι. Το χρηματικό πρόστιμο που ακριβώς κολλάει? Δηλαδή είναι εξαγοράσιμο το δικαίωμα να αποτελείς κινούμενο κίνδυνο? Και η κατάσχεση? Εκτός από το αντισυνταγματικό της πρόσβασης σε προσωπικά στοιχεία που μπορεί να κρατάει κανείς μέσα στο κινητό του, δεν είναι εύκολο να καταλάβει ο νομοθέτης ότι αν είσαι φραγκάτος θα πας να πάρεις άλλη συσκευή (δεν είναι δα και σπίτι!) και θα κάνεις πάλι τα ίδια?...

              Έτσι θα μάθουμε να ξεχωρίζουμε και να πράττουμε το σωστό? 'Κακό παιδί, φέρε τώρα λεφτά και προχώρα!' Έχουν απόλυτο δίκιο όσοι γράφουν και λένε ότι το πρόβλημα ετός από την επιφανειακή νομοθεσία και την φορο-εισπρακτική εφαρμογή του νόμου είναι η (μη) **εκπαίδευση συνείδησης **των οδηγών, κάτι που δε λύνεται με χρηματικά πρόστιμα των 30-τόσων Ευρώ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                cmarin last edited by

                Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                • Το SMS? ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ...

                Eχω δει πιτσιρικά σε παπάκι να οδηγεί και να γράφει μήνυμα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Eχω δει πιτσιρικά σε παπάκι να οδηγεί και να γράφει μήνυμα...

                  Μου θυμίζει το φίλο μου τον Mr. Bean!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    migf1 last edited by

                    Παρ' όλο που έχω ήδη ταχθεί υπέρ της επικινδυνότητας του κινητού στο αυτοκίνητο, η αστειότητα της εφαρμογής του μέτρου αλλά και η φαιδρή έως γραφική ιδεά να συμπεριληφθούν τα hands-free στα απαγορευμένα είδη νομίζω δεν αφήνει κανένα περιθώριο για την πραγματική αιτία της επιβολής του εν λόγω μέτρου (σιγά μην νοιάζονται για τη ζωή σας).

                    Περιμένω εναγωνίως να απαγορευτούν στη χώρα μας και τα κάτωθί:

                    1. Οι υπολογιστές ταξιδίου
                    2. Τα ραδιοκασετόφωνα ή/και ραδιο-cd
                    3. Το κάπνισμα (ιδανιικά με εργοστασιακή κατάργηση του αναπτήρα και του τασακιού)
                    4. Ο πίνακας οργάνων (ειδικά το ταχύμετρο και το στροφόμετρο).
                    5. Οι ποτηροθήκες και τα ντουλαπάκια-ψυγεία
                    6. Οι ρυθμιζόμενες γρύλιες των αεραγωγών
                    7. Με τον καιρό και τα... ρολόγια (ψηφιακά ή/και αναλογικά)
                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Επίσης:

                      • Τα ντουλαπάκια και οι πάσης φύσεως θήκες για μικροπράγματα.
                      • Τα σκιάδια.
                      • Τα συστήματα θέρμανσης/κλιματισμού.
                      • Οι ρυθμίσεις σε καθίσματα/καθρέπτες.
                      • Τα πλήκτρα για τα ηλεκτρικά παράθυρα.

                      Αν διαδοθούν τα αυτόματα κιβώτια (όπως στις ΗΠΑ) προτείνω με το που ξεκινά να κινείται το αυτοκίνητο να ασφαλίζονται τα χέρια του οδηγού στο τιμόνι με χειροπέδες (όπως στις ηλεκτρικές καρέκλες) και με παρόμοια δεσμά τύπου παρωπίδων να σταθεροποιείται το κεφάλι ώστε να κοιτά μόνο μπροστά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • H
                        hunter last edited by

                        Ναί καλά,δώστε τούς εσείς τίς ιδέες καί θά δείτε!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Φυσικά απαγορεύονται γυναίκες συνοδηγοί που θα φοράνε οτιδήποτε λιγότερο από μπούργκα, διότι τα καλλίγραμμα πόδια αποσπούν την προσοχή του οδηγού

                          Επίσης, οι γυναίκες οδηγοί να αφήνουν τα σύνεργα του μακιγιάζ σπίτι τους

                          Μπορείτε όμως άφοβα να περνάτε με κόκκινο, να πιείτε μερικά ποτηράκια παραπάνω, να κυκλοφορείτε με σαπάκι 20ετίας που έχει περάσει 'ΚΤΕΟ', να χετε σβηστά τα φώτα το βράδυ, ή αναμμένους τους προβολείς ομίχλης, γιατί οι πιθανότητες να σας πιάσουν είναι πολύ μικρότερες από το αν μιλάτε στο κινητό...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Είμαι σταματημένος με τη μηχανή μου (πάντα με κράνος! ) σε φανάρι για να βγω στη λεωφόρο Αλεξάνδρας. Και περνάει από μπροστά μου Africa Twin με:

                            (α) 'χρηματιστή' με κουστούμι, παπούτσι ζόρικο κτλ. να οδηγεί κανονικά με τα 2 χέρια χωρίς κράνος (νομίζω το ποσοστό μη χρήσης κράνους σε τέτοιες μεγάλες εντούρο και ιδιαίτερα τις Africa είναι μεγαλύτερο από το συνηθισμένο )

                            (β) συναναβάτισσα από πίσω 'χρηματίστρια' με ταγέρ με παντελόνι, τσάντα κτλ. ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΑΥΤΟΣ. Hands-free!

                            Μιλάμε για ΤΟ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛΩΜΑ της Τροχαίας! Ηταν ή δεν ήταν παράνομος ? (ΟΚ, για το κινητό, για το κράνος σίγουρα ήταν)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης kyan έγραψε:
                              Επίσης:

                              • Τα ντουλαπάκια και οι πάσης φύσεως θήκες για μικροπράγματα.
                              • Τα σκιάδια.
                              • Τα συστήματα θέρμανσης/κλιματισμού.
                              • Οι ρυθμίσεις σε καθίσματα/καθρέπτες.
                              • Τα πλήκτρα για τα ηλεκτρικά παράθυρα.

                              Αν διαδοθούν τα αυτόματα κιβώτια (όπως στις ΗΠΑ) προτείνω με το που ξεκινά να κινείται το αυτοκίνητο να ασφαλίζονται τα χέρια του οδηγού στο τιμόνι με χειροπέδες (όπως στις ηλεκτρικές καρέκλες) και με παρόμοια δεσμά τύπου παρωπίδων να σταθεροποιείται το κεφάλι ώστε να κοιτά μόνο μπροστά.

                              Θα μου επιτρέψετε ταπεινά να προσθέσω και έναν μηχανισμό που πρέπει να τοποθετείται στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου, που να απαγορεύει το κλείσιμο των βλεφάρων του οδηγού, ακόμα και στιγμιαία! Δεν είναι δυνατόν να μας αφήνουν τόσο μα τόσο απροστάτευτους σ' αυτή τη χώρα!!! Μα να μπορώ να κλείσω τα μάτια μου όταν οδηγώ;;; Ε, όχι!!! ΟΧΙ!!! Δεν το δέχομαι αυτό, δεν το αντέχω! Κάντε κάτι γρήγορα, γιατί αλλιώς θα προσφύγω στο Δικαστήριο της Χάγης, εντάξει;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Οκ!
                                Μανααααα φερε την βελονα και την κλωστη...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • M
                                  migf1 last edited by

                                  Παιδιά πέρα από την πλάκα, γνωρίζει κανείς αν νομικά μπορούμε να δικαιωθούμε σε περίπτωση που αρνηθούμε να πληρώσουμε κλήση για hands-free?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Γιατι οχι?
                                    Μπορεις να πεις οτι τραγουδαγες!Kαι το hfree το ειχες μεν στο αυτι αλλα οχι ενεργοποιημενο!Απλα στην περιπτωση που θα επαιρνε καποιος τηλ για να μην καθυστερησεις να απαντησεις οταν κανεις στην ακρη (που επιτρεπεται)
                                    Τι θα σου πει ο δικαστης?Οχι?

                                    Καλο ε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kamil last edited by

                                      Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                      Επίσης, οι γυναίκες οδηγοί να αφήνουν τα σύνεργα του μακιγιάζ σπίτι τους

                                      και πως θα είμαστε 'κούκλες' και μακιγιαρισμένες στην τρίχα όταν θα ερχόμαστε να σας συναντήσουμε???

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kamil last edited by

                                        Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                                        Παιδιά πέρα από την πλάκα, γνωρίζει κανείς αν νομικά μπορούμε να δικαιωθούμε σε περίπτωση που αρνηθούμε να πληρώσουμε κλήση για hands-free?

                                        γιατι τις πληρώνεις όλες τις κλήσεις που σου κόβουν???
                                        πχ. της δημοτικής αστυνομίας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          gskarmou last edited by

                                          Ο χρήστης kamil έγραψε:

                                          Åðßóçò, ïé ãõíáßêåò ïäçãïß íá áöÞíïõí ôá óýíåñãá ôïõ ìáêéãéÜæ óðßôé ôïõò

                                          êáé ðùò èá åßìáóôå 'êïýêëåò' êáé ìáêéãéáñéóìÝíåò óôçí ôñß÷á üôáí èá åñ÷üìáóôå íá óáò óõíáíôÞóïõìå???

                                          Eßóáóôå êïýêëåò ïýôùò ç Üëëùò êáé óå ðïëëïýò áñÝóåé íá óáò âëÝðïõí íá öôßá÷íåóôå áëëÜ ü÷é åñ÷üìåíåò áðï áðÝíáíôé

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kamil last edited by

                                            Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                                            Eίσαστε κούκλες ούτως η άλλως και σε πολλούς αρέσει να σας βλέπουν να φτίαχνεστε αλλά όχι ερχόμενες απο απέναντι

                                            μπα συνήθως βαφόμαστε την ώρα που περιμένουμε να ανάψει το φανάρι και όταν ανάψει το φανάρι προσπαθούμε με το μολύβι για τα χείλη στο χέρι να βάλουμε ταχύτητα ενώ με το άλλο χέρι πέρνουμε τηλέφωνο την κολλητή να μας δώσει συμβουλή αν μας πάει καλύτερα το ρόζ ή το κόκκινο lipgloss με αυτό το καινούριο αποκαλυπτικό μπλουζάκι την ίδια ώρα που καρφώνουμε και το τεκνό που βρίσκετε σε αυτό το υπέροχο cabrio στη διπλανή λωρίδα
                                            [για να σας θυμίσω το γυναίκες και ακριβά αυτοκίνητα!!!]

                                              τι ωραία που είναι να είσαι γυναίκα
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 6 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr