-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Τι να σου πω, εγώ σε όσα ιταλικά ΜΜΕ έβλεπα, το κυκλοφορούσαν ως είδηση.Λοιπόν, έψαξα και βρήκα τι έγινε:
Εγώ πληροφορήθηκα το τι συνέβη από το forum του autosport, όπου οι Ιταλόφωνοι χρήστες μετέφρασαν ΑΚΡΙΒΩΣ το άρθρο, συμπεριλαμβάνοντας και την αρχική διευκρίνηση:
'These could have been the terms of the email exchange between the McLaren test driver and the world champion'
Διαβάζοντας λοιπόν το συγκεκριμένο φόρουμ ήξερα από την αρχή ότι επρόκειτο για εικασία(και μάλιστα το ξεκαθάρισε και ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος), αλλά τα υπόλοιπα sites, γνωστά για την προσεκτική δημοσιογραφική κάλυψη αρκέστηκαν να αναπαράγουν το 'διάλογο'.
-
Ο χρήστης ek78 έγραψε:
Συγγνώμη αλλά η McLaren δεν έκλεψε τίποτα. Κλέβω σημαίνει πως παίρνω κάτι από κάποιον που δεν μου ανήκει. Η McLaren ουδέποτε μπήκε στα γραφεία της Ferrari και πήρε - έκλεψε το ντοσιέ. Ακόμη και στο δικαστήριο κατηγορείται για παράνομη κατοχή εγγράφων και όχι για κλέψιμο. Κλέφτη αν θες πες τον υπάλληλό της Ferrari Stepney, που και γι'αυτό διώκεται άλλωστε.
Δεν ξέρω αν για σένα δεν έχει καμία διαφορά αυτό που λέω, αλλά για μένα έχει τεράστια.+1
Απλά η Ferrari θέλει το πρωτάθλημα το οποίο απ'την αρχή της χρονιάς δε μπορεί να κερδίσει (για λόγους αξιοπιστίας και παρακινδυνευμένων σχεδιαστικών επιλογών - καμία σχέση με το Stepneygate) και μερικά χρήματα απ'τους χορηγούς που δεν μπόρεσε να πάρει. Eπειδή δε μπορεί να το κερδίσει στην πίστα, πάει στα δικαστήρια.
Ό,τι και να γίνει την Πέμπτη πάντως, το θέμα θα πάει στα πολιτικά δικαστήρια και όχι μόνο απ'τη Ferrari...
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Διαβάζοντας λοιπόν το συγκεκριμένο φόρουμ ήξερα από την αρχή ότι επρόκειτο για εικασία(και μάλιστα το ξεκαθάρισε και ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος), αλλά τα υπόλοιπα sites, γνωστά για την προσεκτική δημοσιογραφική κάλυψη αρκέστηκαν να αναπαράγουν το 'διάλογο'.
Προφανώς, γιαυτό και το Autosport δεν έγραψε τίποτα.
Μια μικρή διαφορά μεταξύ του ποιος είναι σοβαρός και ποιος όχι.
Και δεν το γράφω μόνο για Βρετανικά tabloids (planet-f1), αλλά για την πλειοψηφία των άλλων ηλεκτρονικών ιταλικών MME (Tuttosport, Il Giornale, La Republicca), που αν μη τι άλλο αντέγραψαν ένα άρθρο στη μητρική τους γλώσσα -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
...αλλά τα υπόλοιπα sites, γνωστά για την προσεκτική δημοσιογραφική κάλυψη αρκέστηκαν να αναπαράγουν το 'διάλογο'.Το αυτό βέβαια έπραξε με στόμφο και ο Πουρναράκης. Όλες τις φήμες για ειδήσεις τις παρουσιάζει και άντε μετά εσύ να μαζέψεις τα ασυμάζευτα, στο 95% που μαθαίνει για F1 μόνο ότι ακούει από τον Alpha.
Ρε συ γιατί έφυγε ο Alonso; Που θα πάει τώρα;
Τους κρεμάσανε τους εγκληματίες στην McLaren ή ακόμα; -
Ξεχάσαμε ποιού δάκτυλος ήταν η απαγόρευση του βηρύλιου στον κινητήρα της MacLaren που έφτιαξε ο ILMOR και που σίγουρα δεν θα υπήρχαν τα χρόνια που έκανε πάρτυ η κόκκινη ομάδα αν ο κινητήρας αυτός είχε επιτραπεί.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Ξεχάσαμε ποιού δάκτυλος ήταν η απαγόρευση του βηρύλιου στον κινητήρα της MacLaren που έφτιαξε ο ILMOR και που σίγουρα δεν θα υπήρχαν τα χρόνια που έκανε πάρτυ η κόκκινη ομάδα αν ο κινητήρας αυτός είχε επιτραπεί.Καρκίνος...
Μη λέμε και ό,τι μας κατεβαίνει έτσι... -
Για όλα φταίει η Mclaren. Αν δεν πήγαινε καλά κανένας δε θα ασχολούνταν. Όταν και τότε πήγαινε καλά, βγάλανε το φασούλι με το βηρύλιο. Γνωστή η τακτική.
-
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Για όλα φταίει η Mclaren. Αν δεν πήγαινε καλά κανένας δε θα ασχολούνταν. Όταν και τότε πήγαινε καλά, βγάλανε το φασούλι με το βηρύλιο. Γνωστή η τακτική.Βλέπεις κάτι παράλογο;
Έτσι λειτουργεί ο ανταγωνισμός. -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Διαβάζοντας λοιπόν το συγκεκριμένο φόρουμ ήξερα από την αρχή ότι επρόκειτο για εικασία(και μάλιστα το ξεκαθάρισε και ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος), αλλά τα υπόλοιπα sites, γνωστά για την προσεκτική δημοσιογραφική κάλυψη αρκέστηκαν να αναπαράγουν το 'διάλογο'.ΟΚ, αλλά κάτι δεν μου κολλάει στην όλη υπόθεση.
Η La Gazzetta dello Sport, δημοσίευσε τη Παρασκευή το υποτιθέμενο 'περιεχόμενο'. Παρασκευή! http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 4845.shtml
Την ίδια μέρα άρχισαν να διαδίδονται οι φήμες για το περιεχόμενο του e-mail και όλο το ΣΚ είχε βουήξει ο τόπος για το τι έστειλε ο De La Rosa στον Alonso. Μέχρι τη Δευτέρα, έχουν περάσει σχεδόν τρις ημέρες. Ούτε μια, ούτε δύο αλλά τρις... Νομίζω πως θα μπορούσαν να διαψεύσουν αν όχι την ίδια μέρα (ΟΚ, απίθανο), τουλάχιστον την επόμενη το περιεχόμενο των e-mail και όχι να αφήσουν το θέμα να πλανιέται στον αέρα όλο το ΣΚ.Επίσης δεν μου κολλάει το ότι μια 'σοβαρή' εφημερίδα όπως η La Gazzetta dello Sport έπεσε σε μια τέτοια γκάφα. Και να πεις ότι δεν είναι μέσα στα κόλπα και στο χώρο... Εδώ πιο μικρά πράγματα που δεν ισχύουν γίνονται πρωτοσέλιδα, αυτό δεν θα γινόταν...
-
ripper
Ασφαλως και ολοι κατασκοπευουν ολους. Ασφαλως φωτογραφιζουν και αντιγραφουν τα αντιπαλα μονοθεσια. Ασφαλως στρατολογουν μηχανικους του αλλου στρατοπεδου, συχνα με αντιδεοντολογικο τροπο.
Απευθειας ομως ανταλλαγη πληροφοριων και κατοχη δεδομενων, μεσω υψηλοβαθμων τεχνικων, πιστευω να συμφωνησεις οτι δεν ειναι κατι συνηθισμενο.
Και το κυριοτερο: Η ΜακΛαρεν δεν σουταρε τον Καφλαν, δεν δημοσιοποιησε το γεγονος, δεν φροντισε να σταματησει αυτη την επικοινωνια (τουλαχιστον οχι αρκετα επιτυχημενα). Αντιθετα, υποστηριξε οτι ουδεις αλλος γνωριζε. Αν, ΑΝ λεω, αποδειχτει οτι γνωριζαν και αλλοι, και μαλιστα ακομα και οι οδηγοι, και μονο το γεγονος οτι η ομαδα το ΑΡΝΗΘΗΚΕ, την καθιστα -το λιγοτερο- 'υποπτη'. Και αυτο ισχυει ακομα και αν δεν ωφεληθηκε πραγματικα.
Πολλοι κλεβουν και στην πραγματικη ζωη. Την πληρωνουν ομως μονο οσοι πιανονται.ΥΓ: Ειλικρινα ελπιζω και ευχομαι να μην αποδειχτει η ενοχη της ομαδας. Αν ομως αποδειχτει, πρεπει να υπαρξει σκληρη τιμωρια.
-
Μόνο η Gazzetta de'lo Sport (και την είχα και για σοβαρή) μπορεί να γράφει σενάρια;
-
http://www.italiaspeed.com/2007/motorsp ... _todt.html
Μετά τη Monza πλανάται ένα επιχείρημα του τύπου 'αφού σας σκίσαμε εντός έδρας, αφήστε τα δικαστήρια κλπ και καθίστε πάνω να δείτε τι ωραία που είναι'.
Μαλακίες κατ' εμέ. Και η Ferrari έσκισε την McLaren μέσα στην έδρα της (Silverstone) και γενικά φέτος στο πρωτάθλημα δεν υπήρχε ξεκάθαρο προβάδισμα της μιας ή της άλλη ομάδας. Αν μιλάγαμε πχ για το 2005 όπου πήραν μια νίκη με το ζόρι τότε δεν νομίζω κανένας στη Ferrari να επέμενε για δικαστήρια κλπ.
Αν η McLaren παραβίασε κανονισμούς τότε ΠΡΕΠΕΙ να τιμωρηθεί. Το πως είναι ένα μεγάλο θέμα και μάλλον η αφαίρεση βαθμών να είναι η πιο ομαλή λύση αλλά και η πιο αμφισβητήσιμη. Αν πήρε πλεονέκτημα έστω και σε 1-2 αγώνες (πχ Moνακό) τότε δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να το κάνουν γαργάρα το θέμα;
Άλλο Τζίγγερ και άλλο Μοντετζέμολο if you know what I mean... -
Ferrari Leak Phone Conversations To Press
Ferrari have revealed that they have recovered detailed transcripts of phone conversations between Mike Coughlan and Nigel Stepney prior to the Monaco Grand Prix that prove Stepney was sabotaging the car.
Stepney:
'I am going to put some white powder in the fuel tank. That will stop their prancing horse right in its tracks.
Coughlan:
'Good, white powder in the fuel tank will certainly stop them from winning the Monaco Grand Prix - never mind their unsuitably long wheelbased car.'
Stepney:
'You don't think that scrutineers might sample the fuel before the race - you know - like they always do.'
Coughlan:
'Hmm, good point. Perhaps they won't this race. Go on do it. I'll give you £5.
Stepney:
'Make it a tenner.'
Coughlan:
'I'll have to ask Ron for a tenner.
Stepney:
'Sorry got to go and grab a shower now.'
Coughlan:
'Don't leave that white powder lying around, make sure you put it in your pockets while you're having that shower.
Ferrari will present their transcripts to the WMC in Paris on Thursday.
'This just goes to prove that Ron Dennis is a mass murderer and abuses chickens,' said Ferrari spokesman (and George from Seinfeld lookalike) Luca Colajanni.Εντάξει δεν μπορώ να πω τα λέει χαριτωμένα...
-
Ειχα την ατυχη εμπνευση να διαβασω τα post που εχετε γραψει-παραθεσει τις τελεθταιες 10 μερες...Ρε παιδια,μιλοντας πολυ σοβαρα ειμαι πολυ μπερδεμενος!Εαν βγαζετε εσεις καποιο νοημα απο αυτες τις 23 σελιδες πειτε και σε εμενα!Γιατι διαβαζω για mail που στελνει ο alonso, για φημες των ιταλικων εφημεριδων και ποσα αλλα τα οποια δεν μπορω να αξιολογησω εαν ειναι αληθη ή ψευδη...Δεν ξερω με τι κριρηρια θα αποφασισει επιτροπη μεθαυριο....Ελπιζω μονο να ειναι αμεροληπτη για το καλο του αθληματος...
ΥΓ:υπαρχει αφελεια στην παρακατω ερωτηση μου αλλα εστω και να πηρε-εκλεψε τα στοιχεια η McLaren,μπορει καποιος να με διαφωτισει πως εκανε τοσο ευκολα το 1-2 μεσα στην Ιταλια...?
-
o τοντ λεει:
Definitely we have not been competitive this year on circuits where you need a lot of mechanical grip and where you have some important kerbs like Indianapolis and Montreal. So the worst circuits this year have been Monte Carlo, Canada, Budapest in qualifying and Monza. There is a question mark about Fuji because we have not been there, but we feel otherwise Spa, Shanghai and Brazil - there is no evidence that we couldn't be competitive.και μπορουμε να συμπερανουμε οτι δε φορτιζουν αρκετα τα λαστιχα τους μιας και χρησιμοποιουν τα μαλακα περισσοτερο απο τους αλλους.
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
...Απευθειας ομως ανταλλαγη πληροφοριων και κατοχη δεδομενων, μεσω υψηλοβαθμων τεχνικων, πιστευω να συμφωνησεις οτι δεν ειναι κατι συνηθισμενο.Δεν ξέρω αν είναι συνηθισμένο, ξέρω ότι δεν βγαίνει συχνά προς τα έξω.
Την προηγούμενη φορά που βγήκε πάντως (προσφατά), με την Toyota δεν κουνήθηκε φύλλο.
Οι τις Ferrari ούτε καν χρησιμοποίησαν την λέξη Toyota.
Τώρα τους έχει πιάσει ο πόνος για να λάμψει η αλήθεια.
Συγκινηθήκαμε!Για τα υπόλοιπα, περιμένουμε να δούμε τι είναι αλήθεια και τι ψέμματα.
-
Η FIA επιβεβαιώνει ότι η McLaren ερευνά και τη Renault.
Υπήρχε μια φήμη κατά το Σ/Κ του ιταλικού GP που έλεγε ότι Briatorre & Todt προσπαθούσαν να κλείσουν 'συμφωνία' με το Dennis για κάτι ζητήματα (άγνωστα, αλλά εκτιμούσαν ότι δεν είχαν να κάνουν με τον Alonso, τουλάχιστον ο Briatorre). Φήμες πάλι έλεγαν ότι η McLaren έχει στοιχεία που θα παρουσιάσει την Πέμπτη στο WMSC τα οποία μπορούν να αποκλείσουν άμεσα τις Renault & Ferrari από το πρωτάθλημα και ο Dennis απείλησε ότι θα τα παρουσιάσει εάν εξακολουθεί να δέχεται επιθέσεις αυτός και η ομάδα του.
Αρχικά δεν έδωσα βάση σε αυτά, αλλά μετά ήρθε ένα δημοσίευμα απ'τη Marca που έλεγε αυτό. Λίγο μετά, η Renault εξέδωσε μια 'περίεργη' ανακοίνωση που έλεγε ότι δεν είχε σχέση με την κατασκοπία και ο Briatorre ανέφερε ότι 'καταλαβαίνει' τι περνά ο Dennis, μιας που πέρασε και εκείνος τα ίδια στη Benetton το 1994. Λίγο μετά, ήρθε και η παραπάνω επιβεβαίωση απ'τη FIA για την έρευνα της McLaren.
Και έχεις και το μ@λ@κ@ το Montizemolo να δηλώνει ότι η Ferrari θα είναι άξια πρωταθλήτρια κερδίζοντας το πρωτάθλημα στα δικαστήρια. Kαι ύστερα λένε είναι ο Dennis ο κακός
Όσο πλησιάζει η Πέμπτη και βρωμίζει περισσότερο το θέμα. Επιβεβαιώνεται ο Sir Frank Williams όταν έλεγε για κυνήγι μαγισσών απ'τη FIA για τη McLaren.
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Η FIA επιβεβαιώνει ότι η McLaren ερευνά και τη Renault.Όσο πλησιάζει η Πέμπτη και βρωμίζει περισσότερο το θέμα. Επιβεβαιώνεται ο Sir Frank Williams όταν έλεγε για κυνήγι μαγισσών απ'τη FIA για τη McLaren.
Μακαρι να υπηρχαν στη φεραρι ατομα σαν τον Sir Frank...
Θα ηθελα πολυ να υπηρχε τροπος να δουμε αυτη τη δικη την πεμπτη...(οπως στις εποχες κοσκωτα).Θα μαθαιναμε πολλα....
-
Ο χρήστης Frontier έγραψε:
Και έχεις και το μ@λ@κ@ το Montizemolo να δηλώνει ότι η Ferrari θα είναι άξια πρωταθλήτρια κερδίζοντας το πρωτάθλημα στα δικαστήρια. Kαι ύστερα λένε είναι ο Dennis ο κακόςΓιατι αδικο εχει? Ποια θα ειναι αξια? Η McLaren αν εκλεψε? Ή η bmw?
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Και έχεις και το μ@λ@κ@ το Montizemolo να δηλώνει ότι η Ferrari θα είναι άξια πρωταθλήτρια κερδίζοντας το πρωτάθλημα στα δικαστήρια. Kαι ύστερα λένε είναι ο Dennis ο κακός
Γιατι αδικο εχει? Ποια θα ειναι αξια? Η McLaren αν εκλεψε? Ή η bmw?
Ναι, διότι είναι υποκριτής και μόνο που λέει αυτά, όντας μέλος του κόμματος του Berlusconi και ψηφίζοντας νόμο ασυλία υπέρ των εγκλημάτων Berlusconi.
Δε μπορεί να έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά σ'αυτή τη ζωή και ο Montizemolo με τη Ferrari μόνο αγγελούδια δεν είναι...
[Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate