-
reading between the lines και συμφωνα με τις συνθηκες που εγινε το τεστακι νομιζω οτι μπορει καποιος να καταλαβει τι ακριβως γινεται με το μεγκαν και με το esp του..
απο κει και περα ειναι ευθυνη της αντιπροσωπειας που εδωσε το μεγκαν με esp..θα μπορουσε να αρνηθει εφοσον το αποτελεσμα θα ηταν να κανει 70 γυρους αντι 250...
ενα αλλα που εχω γω...
ο αρχισυντακτης του περιοδικου τι καταλαβε βαζοντας 4 αμαξια σε μια πιστα με το ενα να μενει μεσα στο πρωτο διωρο? τι καταλαβε ο αναγνωστης απο το τεστ του μεγκαν?οτι το κοβουν πολυ τα ηλεκτρονικα?
προφανως το μεγκαν ετρεξε σαν κουτσο, δε μπορω να καταλαβω γιατι συμπεριληφθηκε στο τεστακι.. -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
reading between the lines και συμφωνα με τις συνθηκες που εγινε το τεστακι νομιζω οτι μπορει καποιος να καταλαβει τι ακριβως γινεται με το μεγκαν και με το esp του..απο κει και περα ειναι ευθυνη της αντιπροσωπειας που εδωσε το μεγκαν με esp..θα μπορουσε να αρνηθει εφοσον το αποτελεσμα θα ηταν να κανει 70 γυρους αντι 250...
ενα αλλα που εχω γω...
ο αρχισυντακτης του περιοδικου τι καταλαβε βαζοντας 4 αμαξια σε μια πιστα με το ενα να μενει μεσα στο πρωτο διωρο? τι καταλαβε ο αναγνωστης απο το τεστ του μεγκαν?οτι το κοβουν πολυ τα ηλεκτρονικα?
προφανως το μεγκαν ετρεξε σαν κουτσο, δε μπορω να καταλαβω γιατι συμπεριληφθηκε στο τεστακι..+1
-
εγω παντως rs σου ειχα προτεινει εστω και μτχ...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Διάβασα το άρθρο στο περιοδικό και σε κανένα σημείο δεν 'θάβει' το Megane. Το αντίθετο μάλιστα. Αν κάπου υπάρχει 'θάψιμο', για αυτό είναι υπεύθυνο το ίδιο το αυτοκίνητο προς τον εαυτό του(...) και πάντα ανάλογα με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες δοκιμάστηκε. Στο ίδιο το κείμενο, αν κάποιος προσπαθήσει να διαβάσει ανάμεσα από τις γραμμές, θα έλεγα πως η κριτική του Megane έχει αποσπάσει αντιστρόφως ανάλογα σχόλια σε σχέση με το αποτέλεσμα του στο τέλος της μέρας, αφού ούτως ή άλλως τα πλεονεκτήματά του έναντι του ανταγωνισμού απέναντι στον οποίο αντιπαρατέθηκε, θα φαίνονταν καθαρά σε οποιοδήποτε άλλο μέρος εκτός από την πίστα (και δη των Μεγάρων).
Τώρα αν το Μegane GT βγαίνει σε έκδοση χωρίς ESP και αν υπήρχε διαθέσιμο, αυτό δεν είναι πρόβλημα των 4Τ αλλά της ΜΑVA. Το περιοδικό (φαντάζομαι) πως ζητάει κάποια μοντέλα για τεστ. Τώρα με τι εξοπλισμό θα τα λάβει, αυτό είναι κάτι το οποίο ποσώς ενδιαφέρει το περιοδικό αλλά είναι θέμα της αντιπροσωπείας. Άπαξ και το περιοδικό έλαβε ένα αυτοκίνητο για ένα τεστ ή συγκριτικό, με αυτό το αυτοκίνητο θα κάνει ό,τι είναι να κάνει. Αν στη MAVA είναι τόσο στόκοι που δεν καταλαβαίνουν πως ένα αυτοκίνητο με μόνιμο ESP θα θαφτεί στην πίστα, τότε ας λουστούν τα αποτελέσματα. Το αυτό ισχύει επίσης, αν γνώριζαν εκ προοιμίου το αποτέλεσμα αλλά δεν είχαν διαθέσιμο αυτοκίνητο χωρίς ESP.Μάνο έχεις δίκιο σε πολλά απ'όσα λες και μου δίνεις πάσα να πω ότι τελικά είτε έπεσαν στην λούμπα της αντιπροσωπείας οι 4Τ και δοκίμασαν το megane GT με ESP , είτε το έκαναν εν γνώση τους.
Όσων αφορά την αντιπροσωπεία , αυτές τις μέρες είναι γνωστό ότι αλλάζει ιδιοκτησιακό καθεστώς και επομένως έχουν λόγους να θέλουν να θάψουν το προιόν.Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι δεν γνώριζαν πως το εν λόγω αυτοκίνητο θα μπεί σε πίστα αφού έστειλαν και ομάδα service.Επίσης αδυνατώ να φανταστώ ότι δεν γνώριζαν πως θα έχει συγκριτικό μειονέκτημα το αυτοκίνητο αυτό σε μια τέτοια δοκιμή.
Απο την πλευρά του περιοδικού τώρα θεωρώ πως δεν μπορούσαν να έχουν αυτοκίνητο χωρίς ESP αλλά ή θα έπρεπε να το θέσουν εκτός δοκιμής και να προχωρήσουν με τα υπόλοιπα ή να μην δημοσιεύσουν καν τα όσα αφορούν το megane GT.
Σε κάθε περίπτωση όμως βγαίνει αναξιόπιστο το περιοδικό διότι δεν βγαίνει κανένα συμπέρασμα από αυτήν την δοκιμή και γι αυτό τον λόγο το πρώτο σε αναγνωσιμότητα περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα έπρεπε τουλάχιστον να είναι πιο προσεκτικό και να μην πέφτει σε ... λούμπες. -
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Σε κάθε περίπτωση όμως βγαίνει αναξιόπιστο το περιοδικό διότι δεν βγαίνει κανένα συμπέρασμα από αυτήν την δοκιμή και γι αυτό τον λόγο το πρώτο σε αναγνωσιμότητα περιοδικό αυτοκινήτου στην Ελλάδα θα έπρεπε τουλάχιστον να είναι πιο προσεκτικό και να μην πέφτει σε ... λούμπες.
Εγω παντως βγαζω ανετα το συμπερασμα πως το αμαξι ειναι ακαταλληλο για τετοια χρηση, και μαλλον το ESP του ειναι κακορυθμισμενο.
Αν καποιοι δεν το αντεχουν αυτο... ας μην διαβασουν το αρθρο.
-
Εγω θεωρώ λάθος επιλογή να συμπεριληφθεί το GT στο τέστ αντοχής...
Είμαι σίγουρος οτι αν δοκίμαζαν και τα άλλα αυτοκίνητα με το esp στο on,παρόμοια προβλήματα θα εντιμετώπιζαν.Αρα το τέστ αυτό λέει μόνο το 1/4 της αλήθειας διότι δεν εξετάζει καθόλου την περίπτωση των Golf,Leon,Astra με esp on.
Με τα δεδομένα αυτά μόνο ως ανάκριβής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η δοκιμή αντοχής και πράγματι είναι λυπηρό αυτό για ενα περιοδικό με την ακτινοβολία των 4Τ... -
Mα γιατί προκύπτει κάτι αρνητικό για το Megane γενικότερα;
Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε χρήση στην πίστα ταλαιπωρούνται πολύ εώς υπερβολικά πολύ τα φρένα από την επέμβαση του ESP.
Το Megane -- πέραν του προβλήματος με το ESP που καταπονούσε τρομερά τα φρένα -- δεν θεωρείται καλύτερο ή χειρότερο αυτοκίνητο.
Απλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμασία χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα για το αν είναι καλό ή κακό αυτοκίνητο τόσο από μόνο του όσο και σε σχέση με τα άλλα, τελεία και παύλα.
_
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Mα γιατί προκύπτει κάτι αρνητικό για το Megane γενικότερα;Το μόνο αρνητικό είναι ότι σε χρήση στην πίστα ταλαιπωρούνται πολύ εώς υπερβολικά πολύ τα φρένα από την επέμβαση του ESP.
Το Megane -- πέραν του προβλήματος με το ESP που καταπονούσε τρομερά τα φρένα -- δεν θεωρείται καλύτερο ή χειρότερο αυτοκίνητο.
Απλά δεν ολοκλήρωσε τη δοκιμασία χωρίς αυτό να σημαίνει τίποτα για το αν είναι καλό ή κακό αυτοκίνητο τόσο από μόνο του όσο και σε σχέση με τα άλλα, τελεία και παύλα.
_
Σε αυτό δεν διαφωνώ καθόλου.Το ζητούμενο όμως είναι τι εντύπωση αποκομίζει κάποιος που θα δει ότι το megane GΤ λόγω μηχανικού προβλήματος εγκατέλειψε την προσπάθεια ενώ όλα τα υπόλοιπα συνέχισαν.
Στα πηγαδάκια αυτή η άποψη θα κυριαρχεί και φυσικά πλήτεται η εικόνα των Renault και κατα συνέπεια η εδω αντιπροσωπεία. -
Ο χρήστης dimman έγραψε:
φυσικά πλήτεται η εικόνα των Renault και κατα συνέπεια η εδω αντιπροσωπεία.Αυτογκόλ της αντιπροσωπείας τότε. Στο ίδιο τεύχος υπάρχει συγκριτικό golf tsi dsg και fiat bravo t-jet 150. Η fiat έδωσε το αυτοκίνητο στους 4Τ με 18άρες ζάντες (με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ποιότητα κύλισης, στην κατανάλωση και στις επιδόσεις), παρόλο που ελάχιστοι θα το κυκλοφορήσουν με αυτή τη διάσταση Τι έπρεπε να κάνει το περιοδικό, να επιστρέψει το αυτοκίνητο και να μην κάνει το συγκριτικό;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εγω παντως βγαζω ανετα το συμπερασμα πως το αμαξι ειναι ακαταλληλο για τετοια χρηση...+1
-
Δε βλέπω που είναι λάθος το περιοδικό. Απο τη στιγμή που παίρνει μέρος σε μια τέτοια δοκιμή θα χρησιμοποιήσει κάθε δυνατό χαρακτηριστικό για το καλύτερο αποτέλεσμα. Τέτοιες δοκιμές είναι καλές για να ξεχωρίζουν κάποια πράγματα και να βγαίνουν στην επιφάνεια γιατί έχουμε βαρεθεί το ‘‘όλα ίδια είναι και όλα στρίβουν και όλα τάδε...’’
Όποιος πραγματικά ξέρει να διαβάζει θα καταλάβει ακριβώς τα συμπεράσματα του περιοδικού, οευκαιριακός αναγνώστης και αυτός που ξεφυλλίζει ίσως θα βγάλει λανθασμένα συμπεράσματα αλλά ευτυχώς οι 4Τ δεν ασχολούνται με αυτούς. Αυτό θέλουμε δηλαδή, να μας βάζουν με το κουταλάκι κάθε συμπέρασμα; -
Σε κλειστή πίστα όπως τα Μέγαρα με αυτοκίνητο με το ESP on, τα κιλά του, και με κινητήρα που βοηθάει την μετακίνηση από σημείο σε σημείο όπως οι κινητήρες Turbo, και με υποστροφικό στήσιμο από το εργοστάσιο δεν έπρεπε να μπεί μέσα, το τέστ αυτό έπρεπε να το κάνει κατασκευαστής φρένων για να δεί την αντοχή των προϊόντων του. Το προϊόν αυτό δεν προβλέπετε από την σχεδίαση του να είναι κατάλληλο για τέτοιου είδους συμπεριφορές και δραστηριότητες, το target group του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι άλλο. Αυτοί που αποφάσισαν αυτό το τέστ είτε είναι ηλίθιοι και άσχετοι είτε ενήργησαν εκ του πονηρού, αν έχουν το θάρρος της γνώμης τους ας μας εξηγήσουν τουλάχιστον το σκεπτικό τους, όπως επίσης και τα καλόπαιδα της αντιπροσωπείας που δέχτηκαν το τέστ στημένοι με τα τακάκια παραμάσχαλα όντας βέβαιοι για το αποτέλεσμα. Κάτι βρωμάει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας. Το συγκεκριμένο εργοστάσιο έχει άλλα μοντέλα για αυτές τις δραστηριότητες που βγάζουν μάτια και δεν χρειάζεται τον εκθειασμό ή την δυσφήμηση ηλιθίων για να πουλήσει τα αυτοκίνητά του.
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Σε αυτό δεν διαφωνώ καθόλου.Το ζητούμενο όμως είναι τι εντύπωση αποκομίζει κάποιος που θα δει ότι το megane GΤ λόγω μηχανικού προβλήματος εγκατέλειψε την προσπάθεια ενώ όλα τα υπόλοιπα συνέχισαν.
Στα πηγαδάκια αυτή η άποψη θα κυριαρχεί και φυσικά πλήτεται η εικόνα των Renault και κατα συνέπεια η εδω αντιπροσωπεία.Έτσι, πλήττεται;
http://www.4troxoi.gr/phpBB/viewtopic.p ... &start=135
-
Εχω μια ακομη ενσταση...ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΕΣΤ ΔΕΝ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΠΟΥΘΕΝΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΕΓΚΑΝ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ?
ΔΙΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ, ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑΜΙΣΗ ΜΗΝΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ 20.800 ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΠ.
Πιστευω πως η τιμη ειναι ΠΑΡΑ πολυ σημαντικος παραγοντας και θα επρεπε να αναφερθει.
με την καλυτερη τιμη, καταναλωση και παραπλησιες επιδοσεις, εαν κιολας ειχε δοκιμαστει χωρις ΕΣΠ στην πιστα, νομιζω πως τα συμπερασματα θα ηταν ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικα...
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Στο ίδιο τεύχος υπάρχει συγκριτικό golf tsi dsg και fiat bravo t-jet 150. Η fiat έδωσε το αυτοκίνητο στους 4Τ με 18άρες ζάντες (με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην ποιότητα κύλισης, στην κατανάλωση και στις επιδόσεις), παρόλο που ελάχιστοι θα το κυκλοφορήσουν με αυτή τη διάσταση Τι έπρεπε να κάνει το περιοδικό, να επιστρέψει το αυτοκίνητο και να μην κάνει το συγκριτικό;Και στη φωτογράφηση και στα φρένα και στην οδική συμπεριφορά (ελέω SportContact 3)...και να δεις που πολλοί θα το πάρουν με 18αρες!
Off-topic, αλλά...
-
@ ακαλυπτος
Εχεις εντοπίσει σφαλματα και στην καταναλωση και επιδόσεις;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
@ ακαλυπτοςΕχεις εντοπίσει σφαλματα και στην καταναλωση και επιδόσεις;
Δεν ειπα κατι τετοιο..συμπερασματικα μιλωντας, πως με την καλυτερη τιμη(μειον σχεδον 5.000 δεν ειναι λιγα), την πολυ καλη καταναλωση και τις παραπλησιες επιδοσεις με αυτες του γκολφ, πιστευω πως σαν γενικο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ θα βρισκοταν πολυ ψηλοτερα στην καταταξη..
Δηλαδη εσυ προσωπικα αν σκεφτοσουν καποιο απο τα 4 νομιζοντας πως το μεγκαν κανει 25+ και ξαφνικα μαθαινες πως μπορεις να το παρεις με 20.800 δεν θα αναπροσδιοριζες τις επιλογες σου
-
Εγώ έχω να πω το εξής. Έγινε ένα τεστ στο οποίο το megane gt βγήκε τελευταίο. Ωραία...
**Ε ΚΑΙ; **
Πρώτη φορά είναι που ένα αυτοκίνητο δεν τα πηγαίνει καλά;
Όσοι το έχετε πάρει, καλά κάνατε, είναι ένα πολύ καλό αμάξι.
Τι σας ενδιαφέρει το πώς τα πήγε στο τεστ; Έθιξε κανείς την προσωπική σας επιλογή;
Μην πέφτετε στην τρύπα του αν το αμάξι σας δεν βγήκε πρώτο σε ένα τεστ σημαίνει πως κάνατε λάθος επιλογή και είστε ηλίθιοι. Αυτό δεν ισχύει.
Και μια τελευταία συμβουλή. Αυτό που έγινε στο θέμα αυτό θυμίζει έντονα αυτό που γίνεται με μερίδα alfisti, οι οποίοι όμως γίνονται γραφικοί και όλοι τους δουλεύουν τελικά με αποτέλεσμα κανείς να μην τους παίρνει σοβαρά.
Μην ταυτίζεστε με τα αμάξια σας, ό,τι και αν κάνουμε ένα μάτσο σίδερα είναι.
Αυτά από μένα. -
E KAI?
ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙ ΑΠΟΚΟΜΙΣΕ?
-
ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΚΟΣΤΙΖΕΙ 24.350 (ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ,ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ(ΑΝΤΙ ΓΙΑ 20.800, ΠΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΒΑΖΕ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΟΜΕΑ)
-
ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΚΑΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥ ΕΣΠ.
3.ΕΙΝΑΙ 1 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΠΙΟ ΑΡΓΟ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ (ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΟ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΣΠ ΒΕΒΑΙΑ..)
4.ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΣΤΑΣ
ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ 6ΩΡΗ ΣΤΑ ΜΕΓΑΡΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΕΣ(ΤΙΜΗ) ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ 4 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΕΣΠ(ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΞΤΡΑ)...ΑΣ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ:
Η ΡΕΝΩ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΜΕΓΚΑΝ ΧΩΡΙΣ ΕΣΠ, ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝΕ, ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝΕ, ΔΕΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ, ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ?
ΜΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.
-
-
αλλα λεει η γιαγια μου αλλα ακουν τα αυτια μου..
εχω την εντυπωση οτι το θεμα ανηκει πλεον στο 'προτασεις και σχολια προς 4Τ'!
παρακληση προς το περιοδικο στο επομενο τεστ οι συνθηκες να ειναι παραπλησιες οσο το δυνατον περισσοτερο γινεται...εαν ειναι να χουμε παλι αμαξια να τα φτυνουν στους 70 γυρους, καλυτερα η σελιδα να γινεται διαφημιση να διαβαζουμε και κατι πιο χρησιμο..
επειδη θεωρω ομως θεωρω οτι ενα τοσο καλο περιοδικο ευκαιριακα λιετουργησε ετσι, να κανω και μια παρακληση προς την αντιπροσωπεια να μας αδειασει τη γωνια...πρεπει ναναι η μοναδικη εταιρεια στην ελλαδα που πασχιζει να δυσφημισει το προιον της...
Renault Megane GT [was: Επιλογή γρήγορου μικρομεσαίου]