-
Εντάξει, αν πάρει το πρωτάθλημα η Mclaren θα μπει η στάμπα του σκανδάλου, για παρηγοριά. Αν δεν πήγαινε καλά η Mclaren θα γινότανε τόσο ντόρος όπως τώρα;
-

-
Τι να αντιγράψει ο Dennis από το χρέπι σας ρε pasxo;
-
Θεωρώ πως η Μακλάρεν πήρε στοιχεία μόνο για στησίματα και σχετικά με λάστιχα, οπότε δε θα έχει πρόβλημα στο δικαστήριο.
Άλλωστε τι να αντιγράψει από τη Φερράρι αφού είναι ταχύτερο μονοθέσιο.
Η μεγάλη απογοήτευση είναι οτι και άλλες χρονιές που η Φερράρι σε άλλες πίστες ήταν πίσω από τη ΜακΛαρεν στην μόντζα τα πήγαινε καλύτερα.
Λέτε πάλι η Φερράρι μετά την αποχώρηση του Σουμάχερ και του Μπρόουν να γυρίσει στις εποχές πριν το 96????
Μου φαίνεται πιθανό πάντως.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν τον ειδα τον αγωνα...
αλλα τον κατεβαζω... http://racing-underground.com/index.ru? ... 063&view=1
έχει πολύ κ καλό πράγμα έ?
Μην παραλείψεις να κατεβάσεις τα onboard πλάνα F1 Onboard 1971-1980 F1 Lap of Gods,εκ των ουκ άνευ!!!
τωρα που εβαλα τη γρηγορη γραμμη...
δε βρισκω αυτο που λες ομως!
Browse categories στη δεξιά στήλη η 4η επιλογή F1 Onboard επέλεξε το 1971-1980
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Θεωρώ πως η Μακλάρεν πήρε στοιχεία μόνο για στησίματα και σχετικά με λάστιχα, οπότε δε θα έχει πρόβλημα στο δικαστήριο.Άλλωστε τι να αντιγράψει από τη Φερράρι αφού είναι ταχύτερο μονοθέσιο.
Η μεγάλη απογοήτευση είναι οτι και άλλες χρονιές που η Φερράρι σε άλλες πίστες ήταν πίσω από τη ΜακΛαρεν στην μόντζα τα πήγαινε καλύτερα.
Λέτε πάλι η Φερράρι μετά την αποχώρηση του Σουμάχερ και του Μπρόουν να γυρίσει στις εποχές πριν το 96????
Μου φαίνεται πιθανό πάντως.
κ θα πρέπει να περιμένουμε τον νέο Σούμι για το μεγάλο come back...
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
O Alonso σκοτώνεται με τον Hamilton, o Alonso φεύγει, oι Alonso-de la Rosa είναι καταδότες, ο Hamilton είναι ένας κουλός που προωθείται από τους Βρετανούς, o Dennis είναι ξάδερφος του Πάσσαρη, οι μηχανικοί είναι βλάκες, οι σχεδιαστές αντιγράφουν, οι αστυνομικοί μπουκάρουν στα paddock, η μισή ομάδα μπαίνει φυλακή, 'κηδεία' στη McLaren, μαύρα σύννεφα, διχασμός, και απέναντι η ταχύτερη (φυσικά και εμφανώς) Μητέρα Τερέζα-Ferrari, το καμάρι της F1 και ..................................1-2 μέσα στην Monza.
ΜΑΓΚΕΣ+1000
@νδρέας
-
Q: (Ian Parkes - The Press Association) Fernando, why doesn't winning the teams' title mean as much to you as it does to Lewis? Surely the hundreds of people in the team want to hear you say that it means a lot?
FA: Of course, I have won two drivers' titles and two constructors' championships, so I know how the people enjoy winning the constructors' championship, but I have said all my life you know that for me as a driver I put 10 points, from zero to 10, to win the drivers' world championship and to win the constructors' championship is eight points. It is not the same to me. I enjoy every point that we do on the track, for us, for the team, and we are leading quite comfortably the constructors' championship and if everything goes on like this we will achieve that and I will be happy for the team, but I still prefer to win the drivers' (championship).Αλλη μια 'τολμηρη' δηλωση απο τον Αλονζο. Αντι να πει τις πολιτικως ορθως παπαριες, ειπε αυτο που ολοι οι οδηγοι πιστευουν, αλλα ελαχιστοι ξεστομιζουν.
Ο αγωνας, οπως αναμενοταν. Ο Κιμι, μετα απο το ατυχημα που ειχε, πρεπει να ειναι ευχαριστημενος με την 3η. Βεβαια, αν κρατουσε και τον Λουη, θα ηταν αρχηγοθ.
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
O Alonso σκοτώνεται με τον Hamilton, o Alonso φεύγει, oι Alonso-de la Rosa είναι καταδότες, ο Hamilton είναι ένας κουλός που προωθείται από τους Βρετανούς, o Dennis είναι ξάδερφος του Πάσσαρη, οι μηχανικοί είναι βλάκες, οι σχεδιαστές αντιγράφουν, οι αστυνομικοί μπουκάρουν στα paddock, η μισή ομάδα μπαίνει φυλακή, 'κηδεία' στη McLaren, μαύρα σύννεφα, διχασμός, και απέναντι η ταχύτερη (φυσικά και εμφανώς) Μητέρα Τερέζα-Ferrari, το καμάρι της F1 και ..................................
1-2 μέσα στην Monza.
ΜΑΓΚΕΣ+1000
@νδρέας
+1000000
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
:yahoo:
O Alonso σκοτώνεται με τον Hamilton, o Alonso φεύγει, oι Alonso-de la Rosa είναι καταδότες, ο Hamilton είναι ένας κουλός που προωθείται από τους Βρετανούς, o Dennis είναι ξάδερφος του Πάσσαρη, οι μηχανικοί είναι βλάκες, οι σχεδιαστές αντιγράφουν, οι αστυνομικοί μπουκάρουν στα paddock, η μισή ομάδα μπαίνει φυλακή, 'κηδεία' στη McLaren, μαύρα σύννεφα, διχασμός, και απέναντι η ταχύτερη (φυσικά και εμφανώς) Μητέρα Τερέζα-Ferrari, το καμάρι της F1 και ..................................1-2 μέσα στην Monza.
ΜΑΓΚΕΣripper και λοιποι φιλοι που συμφωνουν μαζι σου:
Το οτι εκαναν το 1-2 ειναι πραγματι μαγκια. Το οτι ηταν μεσα στη Μοντσα (=σε μια πιστα που τους βολευε), τι σημασια εχει; (αγωνιστικα και οχι συναισθηματικα). Οι ιαχες των τιφοζι αυξαναν την αεροδυναμικη αντισταση στις ΜακΛαρεν;
Δεν σκοτωνεται ο ΦΑ με τον ΛΧ; Δεν μπουκαραν οι αστυνομικοι; Δεν ειναι υπαρκτος ο κινδυνος τιμωριας; Δεν υπαρχουν μαυρα συννεφα; Δεν ειναι ο Ντενις ξαδερφος του Πασσαρη;;;
Στην πιστα, η ΜακΛαρεν εδειξε πραγματι φετος οτι εχει την καλυτερη ομαδα.
Αν ομως αποδειχτει οτι εκλεψαν στην αρχη της χρονιας, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΑΜΕΣΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ, πρεπει να τιμωρηθουν.
Θα ειναι λυπηρο, αλλα δικαιο. Και διπλα λυπηρο για οσους την προτιμουσαμε σε σχεση με τη Φερραρι, αλλα δεν ξεχναμε να βαλουμε τον εαυτο μας στη θεση των Ιταλων και των οπαδων τους.ΥΓ: Φοβερή η βουτιά του Hamilton στα φρένα. Ο μικρός όποτε έχει χρειαστεί να προσπεράσει το έχει κάνει σε χρόνο dt, σε στιγμές που άλλοι ούτε το σκέφτονται.
+1
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Τι να αντιγράψει ο Dennis από το χρέπι σας ρε pasxo;Α ρε Ελληνα πως ξεχνας... Να σου θυμισω λοιπον πως το 'χρεπι' μου στην αρχη του πρωταθληματος σου ριχνε 1,5 δευτερολεπτο,κοινως..ερωτας.. Αν με εχεις αντιγραψει λοιπον,οριστε η απαντηση στην ερωτηση σου. Αν οχι,ας προσεχαν οι της φερραρι..
-
Και λίγη αριθμολαγνεία...
Η Ferrari αριστεύει στη Monza τα ζυγά χρόνια και πατώνει τα μονά τα τελευταία 10 χρόνια με εξαίρεση το 2003.
1996: Θρίαμβος MS
1997: Με το ζόρι βαθμολογήθηκαν
1998: 1-2 και οι McLaren εκτός
1999: O Salo 3ος και ο Irvine εκτός τόπου
2000: Νίκη και επιστροφή στην πρωτοπορεία για τον Schumi
2001: Εκτός κλίματος με τις μαύρες μύτες
2002: Τα γνωστά...
2003: Τα γνωστά...
2004: Τα γνωστά...
2005: Μόνο με κυάλι το βάθρο
2006: Νίκη MS και εγκατάλειψη Alonso
2007: 3ος με το ζόρι ο Raikkonen -
Πάντως...
αν είχε μπει λίγο πιο αργά ο Raikonnen, οπότε δεν θα ήταν και φορτωμένος σα βαπόρι με καύσιμα στο 2ο μισό και αν δεν είχε το πρόβλημα με το λαιμό του που τον έριξε στο τέλος θα ήταν πολύ πιο κοντά στην κορυφή και σίγουρα μπροστά από τον Hamilton.
Moυ έκανε εντύπωση και ο Massa στην αρχή που πήγε να καβαλήσει 2 φορές τον Hamilton.
1 εβδομάδα μέχρι το Spa είναι... -
Παρατήρήσατε ότι όλοι της McLaren στο podium ήταν εξαιρετικά συγκρατημένοι? Ακόμα και ο Alonso, που συνήθως τα σπάει. Dennis, Lewis, Nando, όλοι παναγίτσες. Λέτε να ξέρουν κάτι παραπάνω για το τί έρχεται?
-
Οι σχετικές με το Stepneygate δημοσιεύσεις μεταφέρθηκαν στο αντίστοιχο θέμα
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Παρατήρήσατε ότι όλοι της McLaren στο podium ήταν εξαιρετικά συγκρατημένοι? Ακόμα και ο Alonso, που συνήθως τα σπάει. Dennis, Lewis, Nando, όλοι παναγίτσες. Λέτε να ξέρουν κάτι παραπάνω για το τί έρχεται?Μπορεί να είχαν πληροφορίες για ελεύθερους σκοπευτές που παραμόνευαν...
@νδρέας
-
μετα απο ολα αυτα που μας φορτωνουν που να τη βρεις την ορεξη????
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μια απορία:στην εκκίνηση κ στα φρένα για την 1η στροφή το κόψιμο του Λούι ήταν ''νόμιμο''.Γιατί δεν μου φάνηκε να προσπερνά ξελάθαρα τον Μάσσα.Όχι οτι θα άλλαζε κάτι αλλά μου φάνηκε κάπως...
Αφού υπήρξε επαφή μεταξύ τους...
Η οποία ήταν ευθύνη του Hamilton. Προσπέρασε τον Massa κόβοντας δρόμο κ δεν καταλαβαίνω γιατί δεν άφησε μετά τον Massa να περάσει όπως κ γιατί δεν τον υποχρέωσαν οι κριτές. Δεν θα είχε αλλάξει κάτι στην ροή κ το αποτέλεσμα του αγώνα όπως φαίνεται αλλά από εκεί κ πέρα αυτό το προσπέρασμα δεν ήταν νόμιμο. Τελικά έπρεπε να υπάρχει αμμοπαγίδα εκεί κ θα σου έλεγα ποιός κ πως προσπερνάει.
Το προσπέρασμα στον Kimi οριακό αλλά καλό! Μου έκανε εντύπωση που δεν αμύνθηκε κ τον άφησε να περάσει. Ή κοιμήθηκε ή σκέφτηκε πως αργά ή γρήγορα θα περνούσε κ τον άφησε. Κακώς για μένα γιατί αν αμυνόταν ο άλλος θα μπορούσε να κάνει κ κάποιο λάθος. Πολύ διευκόλυνε αυτόν που κυνηγάει να φτάσει στην βαθμολογία....!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τελικά έπρεπε να υπάρχει αμμοπαγίδα εκεί κ θα σου έλεγα ποιός κ πως προσπερνάει. ......
....+ πολυ ...
Τα chicane στην Monza πρεπει να ειναι με αμμοπαγιδα ... και εννοω τουλαχιστον 10 τμ ακριβως στην εσωτερικη πλευρα του apex. Ετσι οσοι θα το περνουν θα εχεουν την χρονικη καθυστεριση που δινει η αμμοπαγιδα , ενω οσοι φευγουν ευθεια θα ειναι οφθαλμοφανεστατα παρανομη και θα πρεπει να τιμωρουνται.
Ετσι και ο παραγοντας ασφαλεια θα διατηρηθει αφου ολα δειχνουν πως οι ασγαλτινες διαφυγες ειναι πιο ασφαλεις ...αλλα και θα υπαρχει ενα ξεκαθαρο οριο αναμεσα στο νομιμο και στο επιληψιμο κοψιμο ...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Το προσπέρασμα στον Kimi οριακό αλλά καλό! Μου έκανε εντύπωση που δεν αμύνθηκε κ τον άφησε να περάσει. Ή κοιμήθηκε ή σκέφτηκε πως αργά ή γρήγορα θα περνούσε κ τον άφησε. Κακώς για μένα γιατί αν αμυνόταν ο άλλος θα μπορούσε να κάνει κ κάποιο λάθος. Πολύ διευκόλυνε αυτόν που κυνηγάει να φτάσει στην βαθμολογία....!
Tα εξηγει ολα ο Kimi στην συνεντευξη τυπου νομιζω ..
Επίσημο thread: GP Iταλίας 2007