-
Σωστός Ομικρόνε.
Δεν μπορώ να αρνηθώ την ανάλυσή σου όμως, το τωρινό civic μπορεί να μην είναι ένας τέλειος συνεχιστής της σειράς, παρουσιάζεται παρόλα αυτά αρκετά βελτιωμένο (με ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-που θυσιάστηκε για τους χώρους; για την οικονομία; θέλω να πιστεύω το πρώτο) και σε κινητήρα και σε τιμόνι και σε κιβώτιο και σε εξοπλισμό και design. Εγώ δεν διαβάζω τόσο όσο εσύ για αυτοκίνητα (φαίνεται εξάλλου κι από την ενημέρωσή σου), πλην όμως κολλητάρι είχε το προηγούμενο civ και πέρασε και το sport και αργότερα ένα type-r. Οδηγώντας το καινούργιο μου είπε οτι ήταν σαφώς βελτιωμένο σε ποιότητα κύλισης, όσο για το design είπε απλά 'εντυπωσιακό'.Το ιμπιζάκι ήταν δώρο του πατέρα μου (λίγο πριν το γάμο μου) και όχι επιλογή μου. Έχει χαλάσει δύο φορές το βεντιλατέρ, το παράθυρο του συνοδηγού 'έπεσε' (στον τρίτο χρόνο χρήσης και χωρίς κακή χρήση), άλλαξα αμπραγιάζ, δίσκους-πλατώ στα 15.000 χλμ, οι μπροστινές αναρτήσεις τρίζουν από την πρώτη μέρα, ο εγκέφαλος δείχνει -κατά περιπτώσεις- τρελές καταναλώσεις (πχ 99,9 λτ/χλμ), τα πλαστικά είναι πολύ κακής ποιότητας (χερούλια οδηγού-συνοδηγού τα άλλαξα μέσα στην πρώτη χρονιά)...Με εξαίρεση τη μία αλλαγή του βεντιλατέρ και το παράθυρο, όλα τα άλλα άλλαξαν (ευτυχώς) εντός εγγύησης. Το μοντέλο είναι αυτό με τα 75 άλογα και τον πλούσιο εξοπλισμό 'Signo' (αγορασμένο το 2003). O κινητήρας του καλός, όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων του. Όμως με κούρασε με τις βλάβες του. Το μόνο καλό για τη SEAT στο Ελλαδιστάν είναι ο Μακρής (Γαλάτσι) ο οποίος είναι πολύ καλός στο service.
-
Σωστός Ομικρόνε.
Δεν μπορώ να αρνηθώ την ανάλυσή σου όμως, το τωρινό civic μπορεί να μην είναι ένας τέλειος συνεχιστής της σειράς, παρουσιάζεται παρόλα αυτά αρκετά βελτιωμένο (με ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ-που θυσιάστηκε για τους χώρους; για την οικονομία; θέλω να πιστεύω το πρώτο) και σε κινητήρα και σε τιμόνι και σε κιβώτιο και σε εξοπλισμό και design. Εγώ δεν διαβάζω τόσο όσο εσύ για αυτοκίνητα (φαίνεται εξάλλου κι από την ενημέρωσή σου), πλην όμως κολλητάρι είχε το προηγούμενο civ και πέρασε και το sport και αργότερα ένα type-r. Οδηγώντας το καινούργιο μου είπε οτι ήταν σαφώς βελτιωμένο σε ποιότητα κύλισης, όσο για το design είπε απλά 'εντυπωσιακό'.Νταξει ρε,σιγα τα πολλα που ξερω κι εγω γι αμαξια Ειδικα το civic ουτε το χω οδηγησει ακομα!
Το ιμπιζάκι ήταν δώρο του πατέρα μου (λίγο πριν το γάμο μου) και όχι επιλογή μου. Έχει χαλάσει δύο φορές το βεντιλατέρ, το παράθυρο του συνοδηγού 'έπεσε' (στον τρίτο χρόνο χρήσης και χωρίς κακή χρήση), άλλαξα αμπραγιάζ, δίσκους-πλατώ στα 15.000 χλμ, οι μπροστινές αναρτήσεις τρίζουν από την πρώτη μέρα, ο εγκέφαλος δείχνει -κατά περιπτώσεις- τρελές καταναλώσεις (πχ 99,9 λτ/χλμ), τα πλαστικά είναι πολύ κακής ποιότητας (χερούλια οδηγού-συνοδηγού τα άλλαξα μέσα στην πρώτη χρονιά)...Με εξαίρεση τη μία αλλαγή του βεντιλατέρ και το παράθυρο, όλα τα άλλα άλλαξαν (ευτυχώς) εντός εγγύησης. Το μοντέλο είναι αυτό με τα 75 άλογα και τον πλούσιο εξοπλισμό 'Signo' (αγορασμένο το 2003). O κινητήρας του καλός, όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων του. Όμως με κούρασε με τις βλάβες του. Το μόνο καλό για τη SEAT στο Ελλαδιστάν είναι ο Μακρής (Γαλάτσι) ο οποίος είναι πολύ καλός στο service.
off topic ειμαστε,αλλα τι 6μηνου ηταν μηπως κι ανηκε σε καμμια ελαττωματικη παρτιδα.
Στου αδερφου μου επεσε το παραθυρο οπως στα περισσοτερα VAG(it's not a buγ ,i's a feature) και μας το αλλαξαν δωρεαν(βεβαια το συνεργειο το χει φιλος ).Μια φορα μπουκωσε το ακροφυσιο του μπεκ της βενζινης με ευθυνη του αδερφου μου ομως-αλλαχθηκε δωρεαν.Και μια φορα το πισω αριστερο φλας παρεδωσε πνευμα λογω βραχυκλωματος.-αλλαχθηκε δωρεαν.Ολα τ'αλλα- επισκευες συντηρησεις ηταν εντος προγραμματισμενων σερβις
Απο κει και περα ακουω τερατα στα διαφορα φορα,αλλα απο ατομα ππου γνωριζω προσωπικα δεν εχω ακουσει κατι σοβαρο.
-
το navigation system το βαζει extra ο Σαρακακης και ποσο;Απ οτι ειδα στο φορουμ του civinfo το μετατρεπεις και σε dvd player αλλα και σε κονσολα για παιχνιδια
-
Ο χρήστης jar76 έγραψε:
Τέλος Μαΐου παρήγγειλα το Civic Sport 5d (Galaxy Grey) και μου είχαν πει για παράδοση σε 10 μήνες.Σε γυναίκες ναυτικών απευθύνεται το νέο civic;
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Τέλος Μαΐου παρήγγειλα το Civic Sport 5d (Galaxy Grey) και μου είχαν πει για παράδοση σε 10 μήνες.
Σε γυναίκες ναυτικών απευθύνεται το νέο civic;
οχι, στους ιδιους τους ναυτικους...
το παραγγελνεις, μπαρκαρεις, και οταν γυρισεις μπορει**να εχει ερθει...
**το παιρνεις φρεσκο παντως!
αν εισαι τυχερος δε, μπορει να παρεις και το f/l... -
Τι διαφορες εχει το ελληνικο ταπερ με το σενταν ταπερ που βγαινει μονο στην Ιαπωνια?Εννοω σε θεματα αναρτησης,μηχανης κ.τλ
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
τα τρίθυρα πάντως δε πουλιούνται τόσο εύκολα όσο το πεντράθυρο.
Ετσι έχω καταλάβει
Το τρίθυρο είναι μία συνειδητή επιλογή για όποιον το αγοράσει καθώς είναι πιο δύσχρηστο αλλά από την άλλη πιο στιβαρό και πιο μαζεμένο χωρίς να έχει εσωτερικά απαραίτητα λιγότερους χώρους. Συνήθως δε είναι και πιο ελαφρύ οπότε έχει και πλεονέκτημα σε επιδόσεις και κατανάλωση.
Πάντως αντίθετα με ότι συνήθως συμβαίνει με τις αυτοκινητοβιομηχανίες η HONDA μας πουλά το S πιο ακριβά από το 5θυρο που το θεωρώ απαράδεκτο λαμβάνοντας υπόψη το πραγματικό κόστος για αυτήν.
Π.χ. Στην Ιταλία το Type S ξεκινά από τα 20,900 Ευρώ (υπολογίστε εκεί ότι τις μετρητοίς το όχημα μπορείτε να το πάρετε κάτω από 20k) και το μόνο extra είναι το μεταλλικό (420 Ευρώ). Το 5θυρο confort ξεκινά από 19,900 με το μεταλλικό εξτρά....
μπορει να το κοστολογούν παραπάνω λόγω του body kit
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Τέλος Μαΐου παρήγγειλα το Civic Sport 5d (Galaxy Grey) και μου είχαν πει για παράδοση σε 10 μήνες.
Σε γυναίκες ναυτικών απευθύνεται το νέο civic;
οχι, στους ιδιους τους ναυτικους...
το παραγγελνεις, μπαρκαρεις, και οταν γυρισεις μπορει**να εχει ερθει...
**το παιρνεις φρεσκο παντως!
αν εισαι τυχερος δε, μπορει να παρεις και το f/l...Έχει όντως 10 μήνες αναμονή;
Χτύπησε διάνα η Honda, ως φαίνεται, με το 'φανταχτερό' (για να το θέσουμε ευγενικά), design του hatchback, και μάλλον η ζήτηση ξεπέρασε τις προσδοκίες...
Έχουμε μήπως διαθέσιμα στατιστικά της αναλογίας πωλήσεων Civic sdn/hatch στην Ελλάδα ή Ευρώπη;
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
καλά ρε διονύση...σε φώτισε ο θεός και πήρες σιβικ και το σκέφτεσαι;;;Δηλαδή θεωρείς ότι θα ήταν καλύτερο το tsi και ότι επέλεξες σιβικ λόγω καλύτερης προσφοράς;;;
Σκέψου αρχικά ότι ήδη θα είχες ένα mini face lift ενώ σε λιγότερο από ενα χρόνο θα είχες και νέο μοντέλο. Πρόσθεσε σε αυτό τα όποια πλεονεκτήματα προανέφερα υπέρ του σιβικ και άσε τους ενδιασμούς στην άκρη.
Ειλικρινά απορώ γιατί το σκέφτεσαι...το γκολφ θα ήταν καλύτερη επιλογή ΜΟΝΟ εφόσον ήθελες περισσότερα γκάζια.Πότε έγινε facelift; Εγώ ξέρω πως απλώς προστέθηκε στην γκάμα η έκδοση GT140 με διαφορετική μάσκα-προφυλακτήρα. Έχω χάσει επεισόδια;
Πάντως κι αυτός δεν είναι σοβαρός λόγος αποτροπής από την αγορά: αργά ή γρήγορα το facelift θα έλθει... Το καλό με τους γερμανούς είναι πως δεν κάνουν συνήθως ριζικά facelift σε αντίθεση πχ με τους Γάλλους που αλλάζουν εντελώς το εμπρός ή το πίσω μέρος, οπότε δεν αισθάνεσαι και φτωχός συγγενής εσύ που πήρες το...παλιο!
Τελικά ΜΟΝΟ τα γκάζια είπαμε είναι καλύτερα στο Golf; Γιατί όλο και μικραίνει η λίστα των πλεονεκτημάτων του βλέπω (και αυξάνει του Civic αντίστοιχα...)!Να στο θέσω απλά Σπύρο; Ξεκινάς με το Honda και με το TSI από Γιάννενα να πας πχ Λάρισα... Εγνατία ακόμη δεν υπάρχει ουσιαστικά, οπότε έχεις ενα στροφιλίκι μέχρι το Θεσσαλικό κάμπο... Νταλίκες, κίνηση... Ε, το Golf θα σε πάει ΠΙΟ ανετα και ΠΙΟ ασφαλή εκεί. Το Honda για να το ακολουθήσει θα πρέπει να το πηγαίνεις κόφτες στις προσπεράσεις και να κοπανιέσαι ασύστολα στις ανωμαλίες...Θα καίς και περισσότερο προφανώς..
Θα είναι ομορφότερο πάντως...είναι μινι facelift διότι άλλαξε ο εξοπλισμός, η μάσκα και μπήκαν σήματα από άλλη έκδοση.
Τώρα για το ταξίδι μέσω...Κατάρας κάτι ξέρω και εγώ από εκεί...Δεν ξέρω αν έχεις ακουστά το Μέτσοβο και τα άλλα βλαχοχώρια της περιοχής...
Δεν πιστεύω λοιπόν ότι οι διαφορές λόγω επιπλέον ροπής θα ήταν τόσο δραματικές υπέρ του γκολφ. Το αυτοκίνητο θα προσπερνούσε με άνεση απλά θα δούλευε με περισσότερες στροφές από το γκολφ. Το όποιο πλεονέκτημα θα είχε το γκολφ σε οικονομία στις στροφές θα το έχανε στη συνέχεια διότι το σιβικ με cc είναι τρελά οικονομικό . Αλήθεια αν η διαδρομή ήταν Αθήνα-Θεσ/νίκη μήπως κάποιος με αυτοκίνητο του λαού θα χρειαζόταν φουλάρισμα κάπου στο δρόμο;;; Λέω μήπως...με το σιβικ πάντως δεν θα είχε καν ανάψει λαμπάκι ακόαμ και αν το πηγαινες κόφτη...(Πέρα πάντως από πλάκα Γρηγόρη κατανοώ το επιχείρημα σου...έχοντας τούρμπο για πολλά χρόνια στο παρελθόν γνωρίζω τι γίνεται...ειδικά στην διαδρομή που ανέφερες με την χαμηλή θερμοκρασία το τούρμπο πετάει. Οδηγείς πραγματικά με μια σχέση πάνω...Βέβαια μόλις κατέβεις στον κάμπο και φας καμια σαρανταρα κελσίου δεν σε σώνει τίποτα και μουλαρώνει
Αυτό που με εντυπωσίασε με το σιβικ είναι ότι ανεβάζει με τέτοια ευκολία μέχρι τον κόφτη που απλά προσαρμόζεσαι σε μια οδήγηση με περισσότερες στροφές χωρίς να το πληρώνεις σε κατανάλωση. Στην αρχή νόμιζα ότι δεν 'πάει' αλλά μόλις το συνήθισα όλα καλά. Κάνε ένα td αν σου δωθεί η ευκαιρία και θα καταλάβεις τι λέω. Μέχρι τότε ας αφήσουμε την συζήτηση μας στην...ισοπαλία)Ξέρω πολύ καλά την περιοχή γιατί κι εγώ από την περιοχή είμαι, δίπλα ακριβώς στα βλαχόφωνα χωριά που αναφέρεις! Δεν με χαλάει η ισοπαλία, ούτως ή άλλως φαίνεται πως και οι δύο ξέρουμε τι θέλουμε από τα αυτοκίνητά μας και καταλαβαινόμαστε! Μόνον στην κατανάλωση έχουμε κάποιες διαφορές, αλλά θα σου πρότεινα κι εσένα, να κάνεις το ίδιο που μού προτείνεις κι εμένα: ένα TD θα σε πείσει! Πρόκειται για δύο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ αυτοκίνητα, πραγματικά!
Α, και για το μίνι facelift που λες, μάλλον αναφέρεσαι στο GT140. Τα υπόλοιπα έμειναν ως έχουν ουσιαστικά , μόνον στο GT170 υπήρξαν κάποιες μικροδιαφορές. Η μάσκα δεν άλλαξε στις άλλες εκδόσεις, κι όσο για τον εξοπλισμό, σε όλα τα αυτοκίνητα αλλάζει κατά καιρούς, δεν θεωρείται όμως facelift....ενώ παλιά ούτε το Civic το είχε...
Για να μην κάνω παράθεση όλο το κείμενο, αναφέρεσαι στο mp3. Αυτό δε νομίζω ότι ισχύει. Που το άκουσες?
Εχεις δίκιο, μπερδεύτηκα με το aux/iPod adapter που προσθέσανε μετά. Διορθώνω: το Civic έπαιζε ΜΡ3 το Golf δεν έπαιζε , αλλά παίζει. Δεν θεωρώ καθοριστικό κάτι τέτοιο πάντως για να προτιμήσεις το ένα ή το άλλο.
-
το aux-i-pod adapter είναι εξτρά στο χόντα και είναι πανάκριβο. Υπάρχουν υλοποιήσεις από ανεξάρτητους κατασκευαστές απλά δεν το θεωρώ αιτία να λύσει κάποιος ελληνάρας ηλεκτρολόγος το εσωτερικό του αυτοκινήτου μου για να έχω αυτό το -χρήσιμο- εξάρτημα με τίμημα τριγμούς στο μέλλον. Ας έχω και 5-10 cd παραπάνω στην τελική στο ντουλαπάκι.
@Γρηγόρη: Δεν είπα ποτέ ενεργοβόρο το νέο γκολφ...το αντίθετο μάλιστα... είναι πολύ οικονομικό για όσα προσφέρει απλά σε απόλυτα νούμερα υστερεί του σιβικ. Για το td που ανέφερες έχεις δίκιο...απλά δεν έτυχε. Μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι έχω...απομονώσει (:lol: ) τους φίλους που έχουν γκολφ. Φυσικά μόλις οδηγήσω κάποιο θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου.
@Pai Mei: Έχουν βελτιωθεί σχετικά τα πράγματα τελευταία, με αναμονή γύρω στο πεντάμηνο όπως είχε γίνει και με μένα. Η αναλογία που αναφέρεις είναι συντριπτική στην Αγγλία υπέρ του χατς όπως διαβάζω στο civinfo. Τα ίδια γίνονται και στην υπόλοιπη Ευρώπη με εξαίρεση τις ανατολικές χώρες όπου τα ποσοστά είναι ανάλογα με εδώ.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Διορθώνω: το Civic έπαιζε ΜΡ3 το Golf δεν έπαιζε , αλλά παίζει. Δεν θεωρώ καθοριστικό κάτι τέτοιο πάντως για να προτιμήσεις το ένα ή το άλλο.Δεν είναι καθοριστικό;
Να ξέρεις ότι αγοράζονται αυτοκίνητα με ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ τους καλύτερους δίσκους που συγκρατούν τις κούπες του καφέ.
-
Ευχαριστώ spyros.s.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Φυσικά μόλις οδηγήσω κάποιο θα σας γράψω τις εντυπώσεις μου.
Μην το παραλείψεις...
-
Η διαφήμιση του υβδριδικού άλλαξε?
ελεγε το υβριδικό τελειοποιήθηκε
ενω τωρα λεει
το υβριδικό μας τελειοποιήθηκε?Τους έκανα καμία παρατήρηση οι άλλοι?
-
Η διαφήμιση του υβδριδικού άλλαξε?
ελεγε το υβριδικό τελειοποιήθηκε
ενω τωρα λεει
το υβριδικό μας τελειοποιήθηκε?Τους έκανα καμία παρατήρηση οι άλλοι?
Γατα εισαι!
Αλλα δε χρειαζεται να βασανιζεις τοοσο το μυαλο σου.
Εξαλλου μου κλεβεις τις ατακες
-
Ο χρήστης ΔΙΟΝΥΣΗΣ έγραψε:
'Θα μπορούσες να μου εστιάσεις τους τομείς που βρήκες το εσωτερικό του Golf ,ανώτερο από του Civic?'
(GOLF) To ταμπλώ φαινόταν πιο καλοστημένο (αλλά άκρως βαρετό) και ποιοτικότερο. Τα καθίσματα είχαν καλύτερη στήριξη και καλύτερα υφάσματα. Ομοίως για τις επενδύσεις στις πόρτες, ηχομόνωση.Σ'ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Θα προτιμήσω να μην σου απαντήσω από εδώ γιατί θα ανοίξει ένα 'παιχνίδι' με flame posts που πραγματικά δεν θέλω καθόλου και δεν θέλω να δημιουργήσω καβγά ή ένταση.
Εύχομαι σε επόμενη συνάντηση να σε γνωρίσω να τα πούμε παρέα με ένα καφέ...να τα συζητήσουμε όλα -
Φερε και τα συμβολαια μαζι!
-
Ομικρονε3
Type-racing όποτε θες. Δεν είμαι οπαδός των VAG, αντιθέτως έχω μείνει με πικρή γεύση (λόγω ποιότητας κατασκευής των SEAT).
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Φερε και τα συμβολαια μαζι!έχω ξαναπεί ότι εισαι κρυφοχοντάκιας...επειδή το τριγυρίζεις πολύ τελευταία υποψιάζομαι διάφορα... Ρε σεις λέτε σε 6-8-10 μήνες να μας εμφανίσει κανά facelift σιβικ ο Ο3;;; Κανόνισε μόνο να μην έχει κρεμ εσωτερικό διότι θέλω να είμαι μοναδικός
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Φερε και τα συμβολαια μαζι!Ε?
Σπυράκο κυκλοφορούν αλλά 3 ~4 με κρέμ εσωτερικό...
Ηonda Civic 2005