-
Μερικοί έμποροι συσχετίζουν απροκάλυπτα την τιμή που σου δίνουν για το παλιό σου αυτοκίνητο με την αξία του καινούριου που σκοπεύεις να αγοράσεις. Παράδειγμα: Το Renault 21 που προανέφερα πριν από εμένα το είχε ο πατέρας μου, ο οποίος το 1998 αποφάσισε να το δώσει και πήγε στον αντιπρόσωπο της Audi στην πόλη μας για να πάρει το Α4. Κι εκείνος του έκανε την εξής προσφορά: 1,8 εκατ. δρχ αν έπαιρνε το Α4 (που έκανε 9,7 εκατ. δρχ) ή 2,5 εκατ. αν έπαιρνε το Α6 (που έκανε 14 εκατ)!!! Όπως μάθαμε η Audi επιδοτούσε το Α6 που δεν πουλούσε καλά.....
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Χεχεχέ έτσι είναι αλλά δεν αναφέρει κανείς κάτι άλλο....ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ μα την οποία αγοράζουν τα μεταχιερισμένα μας οι έμποροι....βγαίνουν το ρίχνουν μια ματιά έξω-μέσα και σου λένε τιμή....Σε πόσους από εσάς σας είπαν να μπει στο συνεργείο να το σηκώσουμε, να δει ο τεχνικός την μηχανή, ο φανοποιός αν έχει τρακάρει/βαφεί και γενικά να γίνει ένας εξονυχιστικός έλεγχος?
Και μετά θα το πουλήσουν στον επόμενο καημένο ως ''αριστο μεταχειρισμένο' το οποίο ελέγχθηκε σχολαστικά...Όποιος το χει κάνει αυτό μία φορά και την λουστεί με κανένα μάπα αμάξι, σιγά μην το ξανακάνει. Αν το ξανακάνει είναι θέμα χρόνου να κλείσει
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Χεχεχέ έτσι είναι αλλά δεν αναφέρει κανείς κάτι άλλο....ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ μα την οποία αγοράζουν τα μεταχιερισμένα μας οι έμποροι....βγαίνουν το ρίχνουν μια ματιά έξω-μέσα και σου λένε τιμή....Σε πόσους από εσάς σας είπαν να μπει στο συνεργείο να το σηκώσουμε, να δει ο τεχνικός την μηχανή, ο φανοποιός αν έχει τρακάρει/βαφεί και γενικά να γίνει ένας εξονυχιστικός έλεγχος?
Και μετά θα το πουλήσουν στον επόμενο καημένο ως ''αριστο μεταχειρισμένο' το οποίο ελέγχθηκε σχολαστικά...+1
Πριν κάνα εξάμηνο, έβγαλα στη γύρα το αμάξι μου (307, 1.6) για να δω τι ψάρια πιάνει σε ενδεχόμενη ανταλλαγή. Σε έμπορο suzuki η μόνη ερώτηση που μου έγινε ήταν αν έχω την κεραία (την είχα ξεβιδώσει και ήταν αποθηκευμένη στο πορτ-μπαγκάζ), σε έμπορο fiat ενώ επέμενα να βάλουμε μπρος τη μηχανή να την ακούσουν και να κάνουμε και μια βόλτα, μου είπαν ότι δε χρειάζεται (αντίθετα σχολίασαν ότι μια πόρτα ήταν βαμμένη - πράγμα που δεν ίσχυε), ενώ τέλος σε άλλο έμπορο fiat ούτε καν μπήκαν μέσα για να τσεκάρουν το σαλόνι. Η τιμή που πήρα και από τους τρεις είχε απόκλιση 500 ευρώ.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Παίδες το autotriti παρουσιάζει τα με μεταχειρισμένα πάντα με φουσκωμένες τιμές και δεν καταλαβαίνω γιατί το έχετε σαν ευαγγέλιο.Και το κυριότερο:
ΔΕΝ συνυπολογίζει τις τρέχουσες προσφορές/τιμές. -
[quote='PuntoLord']Καλημέρα.
Ο έμπορος αυτ/των πρέπει πάντα να έχει κέρδος. Εάν συμπεριληφθεί στο παραπάνω & η απληστία που έχουν μερικοί, τότε καταλήγουμε σε 'κλέψιμο' κανονικό.
Από προσωπική εμπειρία έχω να πώ το παρακάτω:
Εν έτει 2005, αποφάσισα να δώσω στην Νισσαν Θεσνίκης το πολυαγαπημένο μου Punto GT μετά από 8 έτη συμβίωσης και 162.000 απολαυστικά χιλιόμετρα. Η τιμή ανταλαγής με το τωρινό μου Almera ήταν 6000
-
οπως επισης οσο και να ψαξεις απο μαντρα δε παιρνεις αμαξι με αληθινα χιλιομετρα...πολυ σπανια...γι αυτο το λογο ειμαι κατα οσων πανε και δινουν 35000-40000 για μεταχειρισμενες mercedes suv κλπ αγνωστου προελευσεως με 40000 (λεμε τωρα...) χλμ αλλα μεσα το αμαξι να φαινεται λες και ζουσαν κανιβαλλοι οσον αφορα την φθορα των επενδυσεων την αφη του τιμονιου και τα λοιπα στοιχεια (σιγουρα και τα μηχανολογικα.αναρτησεις φρενα κλπ) που συνηγορουν οτι εχει κανει 140000 χλμ..
-
Υπαρχουν παντως μεγαλες αποκλισεις, οποτε θελει ψαξιμο. Κορυφαιος ηταν ο 'υπευθυνος μεταχειρισμενων' αντιπροσωπειας Ρεναουλτ στη Θεσ/νικη που σκοτωνε (δεν θυμαμαι την τιμη )Κορολα φιλου (αριστο). Του λεω: Βγαινω τωρα στο δρομο και το εχω πουλησει σε ενα τεταρτο με περισσοτερα απο οσα δινεις. Και η απαντηση: Δεν ειναι εμπορικο μοντελο! Ο πωλητης του καινουριου που ακουγε μας ζητησε συγνωμη...
Απλα φευγεις και πας αλλου. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Και η απαντηση: Δεν ειναι εμπορικο μοντελο!Έχω ακούσει και το κορυφαίο 'δεν είναι εμπορικό χρώμα' (για λευκό αυτοκίνητο)
Πριν τρία χρόνια, προσπαθούσαμε με τον πατέρα μου να κάνουμε ανταλλαγή το corsa της φίλης μου (τότε) με μτχ. yaris, σε μαντρά. Τσεκάρει το corsa ο μαντράς, τσεκάρω κι εγώ το yaris απ' έξω απ' έξω, μπαίνουμε στο γραφείο για να μας κάνει προσφορά, η οποία αποδεικνύεται της συμφοράς. Πάμε να φύγουμε με τον πατέρα μου, όταν βλέπουμε τύπο να κοιτάζει ένα άλλο corsa που πούλαγε η μάντρα. Τον πλευρίζει ο πατέρας μου διακριτικά:
- Ψάχνεις για corsa;
- Ναι.
- Αυτό εδώ πώς σου φαίνεται; (δείχνοντας διακριτικά προς το δικό μας).
- Πόσο το δίνεις;
- Τόσο.
- Έχω γνωστό μηχανικό εδώ κοντά, πάμε να το δούμε;
Το αυτοκίνητο πουλήθηκε την ίδια μέρα, 2000 πάνω από το ποσό που έδινε ο μαντράς.
-
[quote='PuntoLord']Καλημέρα.
Ο έμπορος αυτ/των πρέπει πάντα να έχει κέρδος. Εάν συμπεριληφθεί στο παραπάνω & η απληστία που έχουν μερικοί, τότε καταλήγουμε σε 'κλέψιμο' κανονικό.
Από προσωπική εμπειρία έχω να πώ το παρακάτω:
Εν έτει 2005, αποφάσισα να δώσω στην Νισσαν Θεσνίκης το πολυαγαπημένο μου Punto GT μετά από 8 έτη συμβίωσης και 162.000 απολαυστικά χιλιόμετρα. Η τιμή ανταλαγής με το τωρινό μου Almera ήταν 6000
-
Μισο λεπτο ρε παιδια? Μιλαμε για ανταλαγες σε μαντρες? Σε αντιπρωσοπειες? Σε ληστες? ΠΟΥ?
Προφανος και θελουν να βγαλουν κερδος, δεν δουλευουν για την ψυχη της μανας τους! Απο την αλλη δεν σας πιεσε να αγορασει το αμαξι σας....ή κανω λαθος? Το autotriti απλα δουλευει με καποια πααξιωση Χ% ανα ετος κλπ, αμαξια που ειναι πολυ εμπορικα ή αντιεμπορικα απλα δεν τα πιανει με τπτ.
Οι αντιπρωσοπειες μπορει να δωσουν καποια Χ λεφτα τον Δεκεμβρη που τρεχουν να πιασουν στοχους όχι μεσα στο καλοκαιρι, ελεος.
Τελος μηπως όλοι μας νομιζουμε οτι πουλαμε κανα σπιτι και οχι αμαξι? Ανοιξτε μια εφημεριδα κα ικοιταξτε τι ζητανε τα ατομα! Μιλαμε δεν εχουν επαφη με τον κοσμο! Τωρα να βγαλεις ενα αμαξι απο την εκθεση κα ινα πας μετα απο 3-4 μηνες να το πουλησεις θα φας μινιμουμ 15% στο κεφαλι κατω. ΜΙΝΙΜΟΥΜ!
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Προφανος και θελουν να βγαλουν κερδος, δεν δουλευουν για την ψυχη της μανας τους! Απο την αλλη δεν σας πιεσε να αγορασει το αμαξι σας....ή κανω λαθος? Το autotriti απλα δουλευει με καποια πααξιωση Χ% ανα ετος κλπ, αμαξια που ειναι πολυ εμπορικα ή αντιεμπορικα απλα δεν τα πιανει με τπτ.Μισό λεπτάκι... Δεν είπα ότι δεν θα πρέπει να βγάλουν κέρδος, το αντίθετο. Ούτε ότι θα πρέπει να πληρώσουν όσα λέει το Α/Τ.
Όμως όταν έχεις ένα αυτοκίνητο που το πουλάς σε ιδιώτη 10.500 και με παζάρια στο πάει στα 10.000 και απλά δεν κλείνει η συναλλαγή γιατί εσύ βιάζεσαι να το πουλήσεις για να πάρεις το καινούριο, μια μάντρα σου δίνει 9.500, ένας αντιπρόσωπος 9.000 και άλλοι τρεις 6-7.000, τότε κάτι δεν πάει καλά!
Δεν μπορεί να βρήκες τα κορόιδα που θα τους πάρεις 3-4.000 πάνω από την κανονική τιμή του, μάλλον κάποιοι άλλοι ψάχνουν για το κορόιδο που θα του το πάρουν 3-4.000 κάτω από την κανονική τιμή του.
Να δεχτώ ότι αυτός που μου έδωσε τα 9.000 (+δώρα αξίας 600 ευρώ) το έκανε για να πιάσει κάποιο στόχο, αλλά μπήκε μέσα από την συναλλαγή? Από τη στιγμή που και ο μηχανικός του που το έψαχνε σχολαστικά για μισή ώρα μου έδωσε τα ίδια για να το αγοράσει.
Απλά να έχουμε ένα μέτρο γιατί οι εποχές για την αγορά είναι δύσκολες!
Και ρωτάω τώρα, ποιος κέρδισε και ποιος έχασε?
Έχασαν αυτοί που μου πρόσφεραν τα 6-7.000, γιατί ο άλλος που τελικά το πήρε με 9.000 έκανε μια πώληση, που είναι το ζητούμενο και φυσικά από την πώληση του δικού μου δεν θα χάσει, δεν πιστεύω να το πουλήσει κάτω από την τιμή αγοράς του. Συν το ότι θα με έχει πελάτη για τα σέρβις κλπ, συν το ότι θα του στείλω και άλλους πελάτες, συν το ότι θα είναι η πρώτη μου επιλογή σε μελοντική αγορά.
Φυσικά ακόμη και στα ίδια χρήματα να το πουλήσει το δικό μου θα έχει το κέρδος από την πώληση του καινούριου σε μένα.
Απλά οι υπόλοιποι θέλουν πέρα από το όποιο κέρδος της πώλησης του καινούριου να βγάλουν και άλλες 3.000 από την πώληση του δικού μου.
Δεν είναι όμως αυτός ο σκοπός της ανταλλαγής, σκοπός είναι να μην χάσει από αυτή ούτε ο έμπορος, ούτε φυσικά ο πελάτης.
Ο έμπορος δεν θα χάσει ποτέ, αυτό είναι σίγουρο, οπότε θα πρέπει να προσέξει να έχει και ένα ικανοποιημένο πελάτη, αν θέλει να εξακολουθήσει να υπάρχει στην αγορά. -
Ας κάνουμε μια διάκριση. Στις επίσημες αντιπροσωπείες και εμπόρους πάντα θα πάρεις χειρότερη τιμή. Αυτό οφείλεται στους εξής λόγους:
- Υπάρχουν πολλά στοκαρισμένα μεταχειρισμένα στην αγορά
- Αν το πάρουν σε υψηλή τιμή πρέπει να βγάλουν κάτι παραπάνω για να φύγει και αυτό είναι πλέον δύσκολο
- Το κύριο αντικείμενό τους είναι τα καινούργιο οπότε βλέπουν τα μτχ. σαν πάρεργο, αναγκαστικό όμως για την προώθηση πωλήσεων καινουργιων
4, Οι πραγματικές τιμές σε μεταχειιρισμένα (αυτό που λένε στην αγγλική ορολογία fair price - δίκαιη τιμή) είναι κάτι πολύ αφηρημένο. Πορσωπικά θάλεγα ότι σωστη είναι η τιμή που ένα αμάξι φεύγει γρήγορα. Πάρα πολλοί νομίζουν ότι θα πιάσουν Α τιμή επιπέδου Autotriti, περιμένουν μήνες και τελικά δεν το πουλάνε ποτέ. Γι αυτό έχουμε γεμίσει δεύτερα και τρίτα αυτοκίνητα.
-
kalmik συμφωνώ με αυτά που λες, όμως μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που κινήτε πολύ σαν μεταχειρισμένο και κάτω από 10.500 δεν το έχω βρει πουθενά. Αν προσθέσουμε και τα εξτρά που έχει που είναι πάνω από 1.500 ευρώ και τα οποία φυσικά και δεν θα πληρωθώ εγώ, αλλά ο έμπορας θα τα πουλήσει στον υποψήφιο αγοραστή, τότε μιλάμε ότι κάτω από 11.000 δεν θα πουληθεί με τίποτα και θα πουληθεί πολύ γρήγορα.
Περνάω καθημερινά από δύο μάντρες που έχουν συχνά Jimny και τα βλέπω για λίγες μέρες, μετά φεύγουν.
Αυτό μου το είπε και ο μαντράς που μου έδινε 9.500, φέρε Jimny αν ακούσεις να πουλάει κάποιος και σε 2-3 μέρες το έχω διώξει. Ειδικά αυτή την εποχή που μπάινει ο χειμώνας και το αγοράζουν κυνηγοί κλπ.
Καταλαβαίνεις φυσικά πως υπάρχουν πάρα πολλοί που πάνε για ανταλλαγές και δεν ξέρουν σε τι τιμή παίζει το αυτοκίνητό τους στην αγορά. Αυτούς πάνε να πιάσουν και όχι εμένα και σένα που ψαχνόμαστε αρκετά και ξέρουμε κάπως την αγορά.
Άρα έχουμε να κάνουμε με κακούς εμπόρους, αεριτζήδες θα τους έλεγα, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι το προσορινό κέρδος και όχι η σταθερή και μόνιμη πελατεία. -
Λοιπον....seat cordoba sx 2door το αμαξι με
πολλλλλλα εξτρα η μεγαλυτερη προσφορα που ειχα 3500 ....
Το βαζω αγγελια και το εδωσα τελικα 5950..... -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Προφανος και θελουν να βγαλουν κερδος, δεν δουλευουν για την ψυχη της μανας τους! Απο την αλλη δεν σας πιεσε να αγορασει το αμαξι σας....ή κανω λαθος? Το autotriti απλα δουλευει με καποια πααξιωση Χ% ανα ετος κλπ, αμαξια που ειναι πολυ εμπορικα ή αντιεμπορικα απλα δεν τα πιανει με τπτ.
Μισό λεπτάκι... Δεν είπα ότι δεν θα πρέπει να βγάλουν κέρδος, το αντίθετο. Ούτε ότι θα πρέπει να πληρώσουν όσα λέει το Α/Τ.
Όμως όταν έχεις ένα αυτοκίνητο που το πουλάς σε ιδιώτη 10.500 και με παζάρια στο πάει στα 10.000 και απλά δεν κλείνει η συναλλαγή γιατί εσύ βιάζεσαι να το πουλήσεις για να πάρεις το καινούριο, μια μάντρα σου δίνει 9.500, ένας αντιπρόσωπος 9.000 και άλλοι τρεις 6-7.000, τότε κάτι δεν πάει καλά!
Δεν μπορεί να βρήκες τα κορόιδα που θα τους πάρεις 3-4.000 πάνω από την κανονική τιμή του, μάλλον κάποιοι άλλοι ψάχνουν για το κορόιδο που θα του το πάρουν 3-4.000 κάτω από την κανονική τιμή του.
Να δεχτώ ότι αυτός που μου έδωσε τα 9.000 (+δώρα αξίας 600 ευρώ) το έκανε για να πιάσει κάποιο στόχο, αλλά μπήκε μέσα από την συναλλαγή? Από τη στιγμή που και ο μηχανικός του που το έψαχνε σχολαστικά για μισή ώρα μου έδωσε τα ίδια για να το αγοράσει.
Απλά να έχουμε ένα μέτρο γιατί οι εποχές για την αγορά είναι δύσκολες!
Και ρωτάω τώρα, ποιος κέρδισε και ποιος έχασε?
Έχασαν αυτοί που μου πρόσφεραν τα 6-7.000, γιατί ο άλλος που τελικά το πήρε με 9.000 έκανε μια πώληση, που είναι το ζητούμενο και φυσικά από την πώληση του δικού μου δεν θα χάσει, δεν πιστεύω να το πουλήσει κάτω από την τιμή αγοράς του. Συν το ότι θα με έχει πελάτη για τα σέρβις κλπ, συν το ότι θα του στείλω και άλλους πελάτες, συν το ότι θα είναι η πρώτη μου επιλογή σε μελοντική αγορά.
Φυσικά ακόμη και στα ίδια χρήματα να το πουλήσει το δικό μου θα έχει το κέρδος από την πώληση του καινούριου σε μένα.
Απλά οι υπόλοιποι θέλουν πέρα από το όποιο κέρδος της πώλησης του καινούριου να βγάλουν και άλλες 3.000 από την πώληση του δικού μου.
Δεν είναι όμως αυτός ο σκοπός της ανταλλαγής, σκοπός είναι να μην χάσει από αυτή ούτε ο έμπορος, ούτε φυσικά ο πελάτης.
Ο έμπορος δεν θα χάσει ποτέ, αυτό είναι σίγουρο, οπότε θα πρέπει να προσέξει να έχει και ένα ικανοποιημένο πελάτη, αν θέλει να εξακολουθήσει να υπάρχει στην αγορά.Οι τιμες στα μεταχειρα ειδικα για μια αντιπροσοπεια ειναι μεγαλο αγκαθι....για 2 λογους.
α) Οι πωλητες θελουν οσο το δυνατων καλητερη τιμη για να μην χασουν τον πελατη (μερικες φορες κρυβουν καποιο τρακαρισμα, δεν γραφουν ολα τα χτυπηματακια κλπ) οταν φτιαχνουν το χαρτι για να παρουν τιμη απο τους απο πανω.
β) οι Απο πανω εχουν στοκαρισμενο ενα τεραστιο ποσο σε μεταχειρα (κοιταξτε που ολοι εχουν ανοιξει μαντρες Dakar, Velmar, Κοντελης κλπ) οι 2 τελευταιοι εχουν πανω απο 500 κομματια....βαλτε ενα μεσο ορο 6κ € το ενα, και λιφα σας λεω κοιταξτε παγωμενα €...παγωμενα € για εναν επιχειρηματια ξερετε τι ειναι. αυτοι λοιπον δινουν μια τιμη που τις περισοτερες φορες λεει ευγενικα στον πελατη δωστο αλλου. Υπαρχουν βεβαια και οι περιπτωσεις που τρεχουν να πιασουν στοχους, ου για καποιο λογο εκεινο το μηνα 2μηνο πρεπει να δειξουν κλεισμενα αμαξια, και ξεβρακωνονται γενικώς, αυτες ειναι οι εξεραισεις ομως.Το Α/Τ ειναι για κλαματα, ειναι κατι παρομοιο με το EurotaxGlass, ποσοστιαια απαξιωση κανουν και τα 2, το μεγαλο τους προβλημα ειναι οτι δεν πιανουν την εμπορικοτητα, θα δεις ενα ΜΧ-5 ας πουμε να το απαξιωνει το ιδιο με ενα Barchetta ας πουμε Το τελευταιο προγραμμα, επιανε μια και καλα εμπορικοτητα, στην ουσια μαρκα εβλεπε και ανεβα΄ζε ή κατεβαζε λιγο το ποσοστο της απαξιωσης.
Για εμενα το κακο ειναι τα Α/Τ κα ιτα προγραμματα αυτα....γιατι γινανε ολοι εκτιμητες! Στην προηγουμενη δουλεια μου ειχα γνωρισει 2 μαντραδες κα ιειχα ενα συναδελφο οι οποιοι δεν υπηρχε περιπτωση να πεσουν εξω ούτε προς τα πανω ούτε προς τα κατω, το αμαξι θα το παιρνανε σε μια τιμη Χ ωστε μεσα στις επομενες 20-40 μερες να φυγει με ενα κερδος 300-500 €, οσα αμαξια παιρναμε με τα προγραμματα...τα διναμε παρακαταθηκες σε εμπορους.....@@ δλδ.
Εγω παντως συμφωνω οτι τα € που δινουν ειναι λιγα, οποιος εχει χρονο και στομαχι το πουλαει μονος του και βγαζει μεροκαματο, οχι οτι μας κλεβουν ομως....επιλογη μας ειναι να το δωσουμε σε αυτους δεν μας υποχρεωσαν!
-
Πριν από 2 χρόνια είχα πάρει ένα seicento. Το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο, αλλά ευκαιρία. 4μηνών αμάξι με 400 χλμ, και το είχα πάρει 5700 από 7500 που έκανε καινούριο. Μια χαρά μου έκανε τη δουλειά μου, αλλά ο πατέρας μου σκεφτόταν ότι θα ήταν καλύτερο να το αλλάξω με κάτι που θα είχε και A/C, υποβοηθούμενο τιμόνι και ABS, όπως επίσής να είναι και μεγαλύτερο και ασφαλέστερο. Είχε πάει σε γνωστή αντιπροσωπεία VW, όπου είχαν μια προσφορά για λίγα αυτοκίνητα: Golf V 1.4 75hp, μεσαία έκδοση που είχε και ζάντες, και με extra esp, και έβγαινε κάτω από 15χιλιάρικα, σχετικά καλή τιμή. Και πάω να το δω, και να συζητήσω. Βλέπει ο υπάλληλος το seicento, και μου προτείνει να κάνουμε ανταλλαγή. Το είδανε, ήταν άψογο. 10 μηνών αμάξι με 8000χλμ, και είχα βάλει έξτρα ζάντες, στροφόμετρο, ραδιοCD κλπ. Αφού το ελέγξανε αρκετά μου είπε ότι θα με πάρει να μου πει προσφορά, και ότι θα κάνουν κάτι καλό, γιατί ήταν και σε καλή κατάσταση. Χτυπάει μετά από μερικές μέρες το τηλέφωνο και μου λέει, σας δίνουμε τελικά 2500 ευρώ, τα οποία είναι πάρα πολύ καλή τιμή. Είμαι δε βέβαιος πως όύτε σε ιδιώτη θα μπορέσετε να το πουλήσετε τόσο ακριβά. Φυσικά του είπα ότι δεν το δίνω, και θα κοιτάξω να το δώσω μόνος μου, ενώ ήταν εντυπωσιακό το γεγονός ότι με έπαιρνε συνέχεια επί 4 μήνες, να δει αν 'ξεφορτώθηκα' το δικό μου για να πάρω το Golf, ενώ όταν είχα πρωτοπάει, μου είχε πει ότι είναι λίγα κομμάτια, και αν προλάβω. Για την ιστορία πάντως, το fiataki πουλήθηκε 1 χρόνο μετά, 4500 ευρώ, και το πήρε ο πρώτος που το είδε.
-
Το δικό μου το κόρσα το έδωσα σε μεγαλη μάντρα 4900 και πωληθηκε σε 2 μηνες 5.900. Χίλια ευρώ πανω και τα κμ ίδια.
-
[quote='rocsta'][quote='nimer']
Παντως το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν συμφερει ανταλλαγη σε μαντρα με μεταχειρισμενο...περιπου τουλαχιστον - -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
ποια μετρητά; επιταγή 4 μηνών θα του έδινε για το Jimny...εγώ τέτοιες επιταγές δεν τις πάιρνω με τίποτα...ιδίως όταν μιλάμε για την ελληνική αγορά...
Ούτε εγώ, απλά θα το έκανα σε συνεννόηση με τον αντιπρόσωπο και αν τη δεχόταν σαν προκαταβολή καλώς. Αλλά αφού το πήρε στα ίδια χρήματα σχεδόν δεν μπήκα στη διαδικασία.
-
Πριν 3 μηνες πηγα στη μαντρα ενος γνωστου το πατερα μου για να δει αυτοκ. ενας φιλος μου.Το αμαξι που ψαχναμε ηταν ενα μικρο καθως θα ηταν 1ο αυτοκ. μας εδειχνε ενα corsa 1.2 τελειως μαμα λευκο με 125000 χλμ και ηθελε 6700 χωρις τα εξοδα μεταβιβασης κλπ.φυσικα δεν σκεφτομασταν να το κλεισουμε αλλα αφου μας το προσφερε για μια συντομη βολτα σε στυλ τεστ ντραιβ το πηραμε...το αμαξι ηταν ταλαιπωρημενο φυσικα και φαινοταν και μεσα με καψιματα γρατσουνιες κλπ.Στη διαρκεια του τεστ ντραιβ ομως μου ηρθε να σταματησω σε μια αλλη μαντρα και καλα να το εκτιμησει.ξερετε ποσο μας ειπαν??3000 μαξιμουμ!!ενω το ειδαν μονο εξωτερικα...πιστευω πως λογω του οτι υπαρχουν πολλοι αφελεις η ανθρωποι που δεν ασχολουνται καποιοι διαμορφωνουν τετοιες τιμες.
-
ρε παιδια τι το ψαχνεται το θεμα>?κοι οι εταιριες ,επιχειρησεις ειναι με απωτερο σκοπο το κερδος,αρα θα πρπει να βγαλουν κερδος και απο την πωληση του δικου σας αυτοκινητου,αλλα και απο αυτο που θα σας πουλησουν...το ποσοστο διαφερει απο αμαξι σε αμαξι,αναλογα με την εμπορικοτητα του καθε αυτοκινητου...
Μας κλέβουν ΠΟΛΥ στις ανταλλαγές?