-
χμμμ,ok,αυτο θα ειναι το sti,το απλο ομως (1.5 -2.0)...?
δεν παυει να ειναι παντως σαν -κακος- κλωνος του mazda 3... ειπαμε καποιος θα το κανει το χαρακιρι...αδερφε jim,για να φτασει να χαρακτιριστει ομορφο,θελει πολυ νερο στο κρασι μας ...λαθος -μαλλον πολυ κρασι στο νερο μας-...
Β. -
Απλώς συμπαθητικό το STi.
-
Αμα φυγουν τα ασπρα φωτιστικα πίσω θα στρωσει.Οχι οτι θα γινει καμμια κούκλα,αλλα θα τρωγεται
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αμα φυγουν τα ασπρα φωτιστικα πίσω θα στρωσει.Οχι οτι θα γινει καμμια κούκλα,αλλα θα τρωγεταιΕχεις απόλυτο δίκιο. Τι τους βρίσκουν? Το κάνουν πολύ....lanos Tα ίδια και με τα Saab.
-
Σιγά ωρέ παίδες. Το θάψατε το αμάξι! Εντάξει μπροστά είναι λίγο ντεμοντέ αλλά γενικότερα δεν είναι τόσο άσχημο όσο το περιγράφετε. Δηλαδή το Golf, Focus, Megane, Astra, η το Auris είναι ομορφότερα? Μη τρελαθούμε κιόλας.... O καθένας το μακρύ και το κοντό του δηλαδή...
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Σιγά ωρέ παίδες. Το θάψατε το αμάξι! Εντάξει μπροστά είναι λίγο ντεμοντέ αλλά γενικότερα δεν είναι τόσο άσχημο όσο το περιγράφετε. Δηλαδή το Golf, Focus, Megane, Astra, η το Auris είναι ομορφότερα? Μη τρελαθούμε κιόλας.... O καθένας το μακρύ και το κοντό του δηλαδή...Φίλε submariner, θα παίξω με το nickname σου και θα σου προσθέσω πως αμάξια με τέτοια εμφάνιση ανήκουν στον πάτο της θάλασσας! Αν μετά από χίλιες μετατροπές (STI) απλώς βλέπονται τι να πω; Όσο για τα Golf μπροστά στο Impreza δείχνει να έχει έρθει από το μέλλον, ενώ για το Astra GTC δεν μπαίνω καν στον κόπο να σχολιάσω πόσο μπροστά είναι.
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί είμαι λάτρης των Impreza και το νεο είναι να το ρίξεις στην θάλασσα! Αν τώρα από οδηγική συμπεριφορά σκίζει τι να πω; Απλά σκέψου το εξής: Τι θα προτιμούσες; Την πιο όμορφη γκόμενα κι ας μην κάνει το καλύτερο κρεβάτι ή μια άσχημη που να είναι εξπέρ; Αν δεν σε φτιάχνει και εμφανισιακά τι να το κάνεις;
Βέβαια πάντοτε υπάχει η λύση της σακούλας αλλά φαντάζεσαι το Impreza με σακούλα;
-
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Σιγά ωρέ παίδες. Το θάψατε το αμάξι! Εντάξει μπροστά είναι λίγο ντεμοντέ αλλά γενικότερα δεν είναι τόσο άσχημο όσο το περιγράφετε. Δηλαδή το Golf, Focus, Megane, Astra, η το Auris είναι ομορφότερα? Μη τρελαθούμε κιόλας.... O καθένας το μακρύ και το κοντό του δηλαδή...
Φίλε submariner, θα παίξω με το nickname σου και θα σου προσθέσω πως αμάξια με τέτοια εμφάνιση ανήκουν στον πάτο της θάλασσας! Αν μετά από χίλιες μετατροπές (STI) απλώς βλέπονται τι να πω; Όσο για τα Golf μπροστά στο Impreza δείχνει να έχει έρθει από το μέλλον, ενώ για το Astra GTC δεν μπαίνω καν στον κόπο να σχολιάσω πόσο μπροστά είναι.
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί είμαι λάτρης των Impreza και το νεο είναι να το ρίξεις στην θάλασσα! Αν τώρα από οδηγική συμπεριφορά σκίζει τι να πω; Απλά σκέψου το εξής: Τι θα προτιμούσες; Την πιο όμορφη γκόμενα κι ας μην κάνει το καλύτερο κρεβάτι ή μια άσχημη που να είναι εξπέρ; Αν δεν σε φτιάχνει και εμφανισιακά τι να το κάνεις;
Βέβαια πάντοτε υπάχει η λύση της σακούλας αλλά φαντάζεσαι το Impreza με σακούλα;
Ο χρήστης Paris.gr έγραψε:
Σιγά ωρέ παίδες. Το θάψατε το αμάξι! Εντάξει μπροστά είναι λίγο ντεμοντέ αλλά γενικότερα δεν είναι τόσο άσχημο όσο το περιγράφετε. Δηλαδή το Golf, Focus, Megane, Astra, η το Auris είναι ομορφότερα? Μη τρελαθούμε κιόλας.... O καθένας το μακρύ και το κοντό του δηλαδή...
Φίλε submariner, θα παίξω με το nickname σου και θα σου προσθέσω πως αμάξια με τέτοια εμφάνιση ανήκουν στον πάτο της θάλασσας! Αν μετά από χίλιες μετατροπές (STI) απλώς βλέπονται τι να πω; Όσο για τα Golf μπροστά στο Impreza δείχνει να έχει έρθει από το μέλλον, ενώ για το Astra GTC δεν μπαίνω καν στον κόπο να σχολιάσω πόσο μπροστά είναι.
Πραγματικά είναι κρίμα γιατί είμαι λάτρης των Impreza και το νεο είναι να το ρίξεις στην θάλασσα! Αν τώρα από οδηγική συμπεριφορά σκίζει τι να πω; Απλά σκέψου το εξής: Τι θα προτιμούσες; Την πιο όμορφη γκόμενα κι ας μην κάνει το καλύτερο κρεβάτι ή μια άσχημη που να είναι εξπέρ; Αν δεν σε φτιάχνει και εμφανισιακά τι να το κάνεις;
Βέβαια πάντοτε υπάχει η λύση της σακούλας αλλά φαντάζεσαι το Impreza με σακούλα;
Αγαπητέ νομίζω οτι ή ομορφιά είναι υποκειμενική. Η αλήθεια είναι οτι περίμενα το νέο impreza εντελώς διαφορετικά. Ομως πότε η subaru είχε προχωρημένο design για να έχει και τώρα? Μήπως το παλιό impreza ήταν όμορφο? Απλά έγινε μύθος για από την πολύ καλή πορεία του στους αγώνες WRC.
Προσωπικά να σου πω οτι μιας και βρίσκομαι σε φάση αγοράς νέου αυτοκινήτου το νέο impreza θα έιναι στα υπ'οψιν μου και ας είναι άσχημο για πολλούς. Εχω εμπιστοσύνη στους σχιστομάτιδες της Subaru και τετρακίνηση στην κατηγορία μέχρι 20 -22 χιλιάδες δε βρίσκεις αλλού. Να σου πω και την προσωπική μου γνώμη οτι δεν είναι άσχημο, αλλά συμπαθητικό και ίσως από τις φώτο δε θα έπρεπε να βγάζουμε άμεσα συμπεράσματα. Στην τελική όταν αμάξια κουτιά (Golf) τετραγωνάκια και τριγωνάκια του Iψεν (Focus), υπερφυσικά Yaris (Auris), ψυχεδελικά (Megane) πωλούνται σήμερα στην αγορά και με αρκετή επιτυχία, δε βλέπω το λόγο να μη πουλήσει και το νέο Impreza.... Υπ'οψιν οτι τα Opel γενικά τα βαθμολογούσα πάντοτε κάτω από τη βάση στο design τους εκτός ίσως από το παλιό Calibra.... Γούστα είναι αυτά...αλλα ας μη γινόμαστε υπερβολικοί θάβοντας κάτι το οποίο καν δεν έχουμε δει από κοντα.... -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Σιγά ωρέ παίδες. Το θάψατε το αμάξι! Εντάξει μπροστά είναι λίγο ντεμοντέ αλλά γενικότερα δεν είναι τόσο άσχημο όσο το περιγράφετε. Δηλαδή το Golf, Focus, Megane, Astra, η το Auris είναι ομορφότερα? Μη τρελαθούμε κιόλας.... O καθένας το μακρύ και το κοντό του δηλαδή...Βρε αδερφε,αφού και μόνος σου το λές οτι η ομορφιά ειναι υποκειμενική (1000% ΣΩΣΤΟ) τι σε πειραζει που εχουμε ο καθενας μας την υποκειμενική του αποψη;
Αυτο που ονομαζεις 'το μακρυ και το κοντο' ειναι ο ορισμος της υποκειμενικής μας (και δικής σου φυσικά) κρισης σε ενα θεμα πού μονο με αυτον τον τροπο αντιμετωπίζεται.ΥποκειμενικάΠου χαλιέσαι ακριβως;
Κοίτα πόσο υποκειμενικα εκφραζεσαι και ο ίδιος για αλλα αυτοκίνητα
Στην τελική όταν αμάξια κουτιά (Golf) τετραγωνάκια και τριγωνάκια του Iψεν (Focus), υπερφυσικά Yaris (Auris), ψυχεδελικά (Megane) πωλούνται σήμερα στην αγορά και με αρκετή επιτυχία, δε βλέπω το λόγο να μη πουλήσει και το νέο Impreza.... Υπ'οψιν οτι τα Opel γενικά τα βαθμολογούσα πάντοτε κάτω από τη βάση στο design τους εκτός ίσως από το παλιό Calibra...
Υποκειμενικός και εσυ,όπως και όλοι μας
-
ναι αλλα η υποκειμενικοτητα εχει και τα ορια της!!
μερικοι ειναι πιο υποκειμενικοι απο τους αλλους!!
κλπ
-
Η αλήθεια είναι μία: το Evo θα παίζει από τη νέα χρονιά χωρίς αντίπαλο...
-
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Η αλήθεια είναι μία: το Evo θα παίζει από τη νέα χρονιά χωρίς αντίπαλο...χαλλλλλαρά!
είναι κ πανέμορφο! (το έβο...)
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Αγαπητέ νομίζω οτι ή ομορφιά είναι υποκειμενική. Η αλήθεια είναι οτι περίμενα το νέο impreza εντελώς διαφορετικά. Ομως πότε η subaru είχε προχωρημένο design για να έχει και τώρα? Μήπως το παλιό impreza ήταν όμορφο? Απλά έγινε μύθος για από την πολύ καλή πορεία του στους αγώνες WRC.
Προσωπικά να σου πω οτι μιας και βρίσκομαι σε φάση αγοράς νέου αυτοκινήτου το νέο impreza θα έιναι στα υπ'οψιν μου και ας είναι άσχημο για πολλούς. Εχω εμπιστοσύνη στους σχιστομάτιδες της Subaru και τετρακίνηση στην κατηγορία μέχρι 20 -22 χιλιάδες δε βρίσκεις αλλού. Να σου πω και την προσωπική μου γνώμη οτι δεν είναι άσχημο, αλλά συμπαθητικό και ίσως από τις φώτο δε θα έπρεπε να βγάζουμε άμεσα συμπεράσματα. Στην τελική όταν αμάξια κουτιά (Golf) τετραγωνάκια και τριγωνάκια του Iψεν (Focus), υπερφυσικά Yaris (Auris), ψυχεδελικά (Megane) πωλούνται σήμερα στην αγορά και με αρκετή επιτυχία, δε βλέπω το λόγο να μη πουλήσει και το νέο Impreza.... Υπ'οψιν οτι τα Opel γενικά τα βαθμολογούσα πάντοτε κάτω από τη βάση στο design τους εκτός ίσως από το παλιό Calibra.... Γούστα είναι αυτά...αλλα ας μη γινόμαστε υπερβολικοί θάβοντας κάτι το οποίο καν δεν έχουμε δει από κοντα....Ειδικά στα 20 - 22.000 με κανέναν αναιμικό 1,6 θα είναι σίγουρα να το ρίξεις στη θάλασσα! Μάλιστα σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος αναρωτιέμαι αν θα μπορεί ο κινητήρας να κινήσει και τις 4 ρόδες! Άλλωστε ενεργητική ασφάλεια δεν σημαίνει μόνο 4κίνηση αλλά και ιπποδύναμη και ρεπρίζ έτσι ώστε να κινείσαι με ασφάλεια στο δρόμο.
Όσο για τα προηγούμενα Impreza και αναφέρομαι στα WRX και STi, μπορεί να μην ήταν όμορφα αλλά τουλάχιστον τα έβλεπες και έκανες συνειρμούς με τα αντίστοιχα WRC! Το συγκεκριμένο μάλλον δείχνει για αμάξι 10ετίας που του έβαλες bodykit! Μακάρι να διαψευστώ αλλά δεν νομίζω πως το συγκεκριμένο θα αποτελέσει αντοικείμενο πόθου!
Κρίμα πάντως και μεγάλο πισωγύρισμα για την Subaru.
-
Απλά βαρέθηκε η GM, και είπε να κλάσει λίγο τη Subaru...
Υ.Γ.: Το ίδιο αμάξωμα με άλλο σηματάκι, θα πλασάρει η Saab(έταιρη κλασμένη από την GM) ως το μικρομεσαίο της.
-
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Απλά βαρέθηκε η GM, και είπε να κλάσει λίγο τη Subaru...Υ.Γ.: Το ίδιο αμάξωμα με άλλο σηματάκι, θα πλασάρει η Saab(έταιρη κλασμένη από την GM) ως το μικρομεσαίο της.
Mιας και ξερεις πραγματα ποια συμμετοχη ειχε η GM στα προηγουμενα μοντελα ξερεις;
Κι αν ειχε καθως και δυναμη λογου μεσα στην Subaru γιατι δεν εκανε ομορφα τα αυτοκινητα της οπως ειναι αρκετα μοντελα του Group GM και γιατι εφυγε δεν ειχε κερδη απο τη συνεργασια; Ειδες πολλα εξαρτηματα GM ποτε σε Subaru;Μη μου πεις για το Justy γιατι αυτο ειναι αλλη περιπτωση μη υπαρξης μοντελου στην κατηγορια που εξυπηρετει αλλους σκοπους, αντιθετα θα σου πω πως οσο ηταν μεσα η Nissan στη Subaru το μισο αυτοκινητο (γενια Impreza GT) σε απλα βεβαια πραγματα ηταν Nissan (διακοπτες, μοτερακια, χειρολαβες κλπ)
Εδω η Toyota που ειναι κολοσος και 'αγοραζει' απο την Subaru παρα 'πουλα' (τετρακινηση, μποξερ που θα χρησιμοποιησει συντομα σε σπορ διθεσιο της κλπ) λες η GM να επηρεαζε καταστασεις;
Επισης ξερεις μηπως καποια αλλη θυγατρικη της FHI που λεγεται Fuji Univance και δινει στα μισα Ιαπωνικα (αλλα και αρκετα Αμερικανικα συμπεριλαμβανομενης της GM) διαφορικα και σαζμαν;
Ξερεις οτι η Subaru ωφειλει την 'δυσκινησια' της στο οτι ειναι κατα μεγαλο μερος μετοχος της το Ιαπωνικο κρατος, πραγμα πολυ κακο αλλα και καλο καθως θα συνεχισει να εχει καποια στανταρ ποιοτητας υλικων και θα ειναι αμιγως Ιαπωνικη με οτι αυτο συνεπαγεται;Τελος παντων αν δεις παντως αυτοκινητο της Saab να εχει κατι απο Subaru στο αμεσο μελλον γραψε με, δεν εχουν καμια μα καμια σχεση πλεον και η Saab που ισως γλυκαθηκε απο το κοινο μοντελο (η μηπως λογω μοδας περι τετρακινησης και τουρμπο;) παρουσιαζει συντομα δικη της τετρακινηση με ηλεκτρουδραυλικο μεσαιο διαφορικο που - λενε - θα δουλευει πολυ καλα.
-
Δες λιγο σε ποιες εταιρειες δινει πραγματα γιατι πιστεψε με θα αναθεωρησεις πολλα για αυτη την οντως μικρη και ασημαντη συγκριτικα στον κλαδο αυτοκινητων εταιρεια:
http://www.uvc.co.jp/english/product/product_in.html
Επισης μπες στη σελιδα της Λοκχιντ (οποιος θυμαται πως γραφεται ας το γραψει παρακαλω) και δες ποια εταιρεια συμμετεχει στην κατασκευη των F16 (συγκεκριμενα φτιαχνει το τμημα των φτερων) και σε ποσα αλλα επιβατικα αεροπλανα συμμετεχει η FHI (Boeing κλπ).
Δες τελος ποιος ειναι πισω απο την κατασκευη των κρατικων Ιαπωνικων αεροπλανων, τρενων υψηλων ταχυτητων και τοσων αλλα που ελαχιστοι ξερουμε. -
Να δεχτώ ότι δεν ευθύνεται η GM, για την κατάντια του Impreza. Αν πάντως αμφιβάλεις ακόμη για το 'πόσο' Subaru είναι η Saab, ρίξε μια ματιά σ'αυτό:
http://www.edmunds.com/insideline/do/Dr ... eId=103284
Πιο Subaru δεν γίνεται!!
Και τέλος πάντων, όποιος κι αν ευθύνεται, το θέμα είναι ότι έκαναν το Impreza σα μαμακία...
-
-
Παιδια αυτο ειναι απο το 2005 ακομη οταν ηταν και στις δυο εταιρειες μετοχος η GM, αν δεν κανω λαθος εδω μιλαμε για το νεο Ιμπρεζα και για το τι γινεται ΣΗΜΕΡΑ, η μηπως μιλαμε ακομη για το παλιο;
Οσο για το σχημα του νεου Ιμπρεζα (αν και το STI θα πρεπει να περιμενουμε να το δουμε πριν κρινουμε) υπευθυνη ειναι αποκλειστικα η ιδια η εταιρεια και κανεις αλλος, ουτε GM, ουτε Toyota, ουτε Ζαπατινας. -
Ακούγεται πάντως ότι και η όπελ θα 'δανειστει' τεχνολογία και τετρακίνηση απο τη Σουμπαρού για τα μοντελα που ερχονται.
-
Το επομενο opc θα ειναι 4κινητο δηλαδη?
Νεο Impreza