-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Εκτός αν η Ελληνική αντιπροσωπεία έχει προβλέψει και έχει παραγγείλει αρκετά...αλλά αφού θα είναι ήδη παραγγελμένα...δε μπορείς να τα κάνεις customize...Μου φαινεται πως τα κομμάτια του customize είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μπαινοβγαίνουν εύκολα , κονσόλες και τα λοιπά δηλαδή είναι με κλιπ ή με παρόμοιες λύσεις και προέρχονται από 3ους κατασκευαστές , 3Μ π.χ (μου φαίνεται πάντα ) . Η αλήθεια είναι βέβαια πως διαφήμιση του 500 δεν έχω δει πουθενά στην Ελλάδα (εκτός απο το site της FIAT)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Για το Τουινγκο τουλαχιστον προβλεπεται ΗΟΤ εκδοση με 150+ αλογα
Να τα κάνει τι ακριβώς τα 150+ άλογα;;;;;
Έχουμε ξεφύγει τελείως μου φαίνεται...
Ό,τι θα τα κάνει και το 5οο. Για μένα, τα μικρά πυραυλάκια, ΕΙΔΙΚΑ αν είναι από καλές σχολές, είναι πολύ ευπρόσδεκτα.
Άποψή μου είναι ότι το σκεπτικό πίσω από τις 'γρήγορες' εκδόσεις στο segment A θα έπρεπε να είναι άλλο, δηλαδή μικρά, ελαφριά αμαξώματα, μεσαίας ιπποδύναμης, που όμως σε προκαλούν να ξεζουμίσεις πλαίσιο και κινητήρα και να περάσεις καλά (όπως ακριβώς έχει υλοποιηθεί από το 100άρι panda). Το rallye (άντε πάλι αυτο, τι να κάνουμε όμως, κάτι μου λέει ότι θα παραμένει σημείο αναφοράς για πολλά χρόνια) ποτέ δε βασίστηκε στην ιπποδύναμη ή έστω μόνο σε αυτή. Δεν αμφιβάλλω ότι τόσο το 500άρι όσο και το τουίνγκο θα είναι γρήγορα με 150 άλογα, αλλά αυτό είναι το ζητούμενο; 'Μικρός πύραυλος' σημαίνει επικοινωνία με το πλαίσιο, τιμόνι που του μιλάς, πρόθυμος κινητήρας.
-
Μη βιαστείτε να το χαρακτηρίσετε οφτόπικ:
Fiat Panda Aria concept -
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Μη βιαστείτε να το χαρακτηρίσετε οφτόπικ:
Fiat Panda Aria concept -
Το είδα σήμερα!!! Με Ιταλικές πινακίδες, κρεμ χρώμα και τις δύο κόκκινες λωρίδες της Abarth!!!
Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο!!!!
-
Εγώ που άρχισα να βλέπω τα παλιά 500αράκια να κυκλοφορούν; Εκτός από τα 2 γνωστά στη Θεσσαλονίκη πέτυχα ένα κίτρινο με οδηγό κοπέλα που το πατούσε κιόλας και ένα πορτοκαλί...
Φανταστικό σχεδιάκι το παλιό, δίπλα του ένα Smart φαινόταν SUV αμερικάνικο...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
:yahoo:Το είδα σήμερα!!! Με Ιταλικές πινακίδες, κρεμ χρώμα και τις δύο κόκκινες λωρίδες της Abarth!!!
Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο!!!!
Άρχισε το ψηστήρι στη σύζυγο ή ακόμα;
-
Ειδα ενα φορτηγο φορτωμενο απο δαυτα εξω από την Mπολόνια. Τα εφερνε ενα φορτηγο με πολωνικες πινακίδες (κατασκευάζονται εκει ;;; )
Απο πισω δε μου αρέσει. αλλα από μπροστά ειναι κουκλάκι.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
:yahoo:
Το είδα σήμερα!!! Με Ιταλικές πινακίδες, κρεμ χρώμα και τις δύο κόκκινες λωρίδες της Abarth!!!
Από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφο!!!!
Άρχισε το ψηστήρι στη σύζυγο ή ακόμα;
Ψήθηκε από την μία μεριά....και τώρα την γύρισα και από την άλλη, να ροδίσει!
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Τα εφερνε ενα φορτηγο με πολωνικες πινακίδες (κατασκευάζονται εκει ;;; )Ναι, στο εργοστάσιο που φτιάχνει και τα panda (άρα εκτός από όμορφο, θα είναι και αξιόπιστο )
-
apo ianouario to abarth....
-
-
-
Αυτη η μπαρα πισω τι ειναι? Για να ακουμπαμε το ποτο μας?
-
Για να σιδερώνεις...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Αυτη η μπαρα πισω τι ειναι? Για να ακουμπαμε το ποτο μας?Στα 250 κάπως πρέπει να πατάει κάτω
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αυτη η μπαρα πισω τι ειναι? Για να ακουμπαμε το ποτο μας?
Στα 250 κάπως πρέπει να πατάει κάτω
εεε και γιατι δεν το φορτωνουν 2-3 σακια τσιμεντο
-
με τη μπάρα και το σκαλοπατάκι κάτω σαν τα σκουπιδιάρικα είναι
-
ύψιστη καγκουριά
-
H γνωστή για το γούστο της MS Design.
FIAT 5oo 2007