-
Σχετικό-άσχετο... έχει χρησιμοποιήσει κανείς το Car Kit Professional Voice II της Siemens? Λέω να το βάλω σε Astra G (ιδανικά με τον αντάπτορα της Siemens που ενώνεται με το radio-cd και χρησιμοποιεί τα ηχεία του αυτοκινήτου).
Το έχει βάλει κανείς ώστε να με ενημερώσει για την πρακτικότητά του? -
Επειδή πλέον πρέπει να προσέχουμε για να έχουμε και δεν πιστεύω να γλιτώσουμε χωρίς κιτ αυτοκινήτου, ξέρει κανείς τιμές, ενδιαφέρομαι για Nokia ή Panasonic. Η τοποθέτηση μπορεί να γίνει εύκολα ή θέλει ιδικό τεχνικό?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Στα θέματα ζώνης ασφαλείας, κράνους, στολών οδήγησης για μηχανές κτλ, η μόνη δικαιολογία είναι ότι... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ! Δεν είναι δυνατόν να σε υποχρεώνουν να φοράς κράνος ή ζώνη! Ναι, είναι καλύτερα για τη ΔΙΚΗ σου ασφάλεια, αλλά πέρα από αυτό, κανένα δικαίωμα να σε γράφουν επειδή δεν τα φοράς! Άλλο πράγμα να είσαι επικίνδυνος για άλλους και άλλο για τον εαυτό σου. Δηλαδή γιατί δεν δίνουν κλήσεις και στους καπνιστές (εκτός αυτοκινήτου), στους παχύσαρκους, σε όσουν πίνουν οινόπνευμα και σε όσους τρώνε πολλές σοκολάτες;;; Όλα αυτά είναι επικίνδυνα όσο το να μη φοράς ζώνη, ίσως δε και κάποια από αυτά περισσότερο και με μεγαλύτερα ποσοστά θνησιμότητας.
Eτσι λες εσυ!!Γιατι?[/list][list:2ex66yc0]Εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ φιλε μου να φορας ζωνη η κρανος[/list:u:2ex66yc0][list]Μπορει να νομιζεις οτι εχεις δικαιωμα να κανεις την ζωη ΣΟΥ οτι θελεις αλλα εαν τραυματιστεις και το αποτελεσμα του τραυματισμου ειναι πχ 60%, επειδη ΕΣΥ δε φορουσες κρανος, η λεγομενη προνοια, δηλ ΟΛΟΙ ΜΑΣ θα πληρωνουμε ΕΣΕΝΑ μια ζωη γιατι εσυ επελεξες να κανεις τη ζωη σου οτι θελεις......Ξερεις ποσα χρηματα χανει το δημοσιο απο νεκρους και αναπηρους σε ετησια βαση?
Γιατί, βρε, από όσους πεθαίνουν από 'φυσικά' αίτια (κάπνισμα, ποτό, υπερβολική κατανάλωση διαφόρων 'ουσιών' κλπ) δε χάνει το δημόσιο??? Ο Νάσος σίγουρα δεν είναι ο μόνος που πιστεύει ότι η ζωή ΜΑΣ ανήκει σε ΕΜΑΣ και όχι στο κράτος, φίλε G60. Έχει ξαναγίνει συζήτηση για το συγκεκριμένο θέμα. Άλλο το ΛΑΘΟΣ (π.χ. να μη φοράς ζώνη-κράνος) που σου επιτρέπει να ρισκάρεις τη ζωή (ΣΟΥ) περισσότερο κι άλλο το ΑΔΙΚΗΜΑ που θέτει σε άμεσο κίνδυνο τους ΑΛΛΟΥΣ.
Ας μάθουμε επιτέλους να ξεχωρίζουμε το ΣΩΣΤΟ από το ΝΟΜΙΜΟ! **Με τη λογική του δικαίου της απαγόρευσης και ποινικοποίησης της κάθε 'πιθανώς αυτοκαταστροφικής' επιλογής των πολιτών από το κράτος 'επειδή ο χαμός ενός πολίτη επιβαρύνει όλους τους άλλους' έχετε ιδέα που μπορούμε να φτάσουμε? ** Δεν νομίζω ο Καββαθάς - μια και αναφέρθηκε - με όλα αυτά που γράφει περί 'Μεγάλου Αδελφού' να είναι οπαδός των συγκεκριμένων απόψεών, εκτός αν αναφέρονται σε συγκεκριμένες εξαιρέσεις. Πιστεύει όμως κανείς ότι π.χ. ο φανατικός καπνιστής δίνει αρκετά στο κράτος από τους φόρους των τσιγάρων που αγοράζει όσο ζει ώστε 'δικαιολογημένα' δεν 'μας' πειράζει και τόσο η απώλειά του από καρκίνο, εγκεφαλικό, ανακοπή καρδιάς κλπ, και ότι δηλαδή αυτός έχει το 'νόμιμο' δικαίωμα να κάνει τη ζωή του ότι θέλει, όσον αφορά το κάπνισμα πάντα, σε αντίθεση με το μοτοσυκλετιστή ή τον αυτοκινητιστή που δεν το έχει όσον αφορά το κράνος και τη ζώνη?
Μα είναι τόσο μεγάλη η διαφορά? Διότι με την ίδια λογική θα μπορούσαν να μας υποχρεώνουν βάση νόμου για τη δική μας προστασία να φοράμε κράνος και μέσα στο αυτοκίνητο (πολύ ασφαλέστερο δε θα ήταν?!), να μην περπατάμε ξυπόλητοι στην παραλία, μήπως πατήσουμε τίποτα (ναι, αστείο είναι!), να φοράμε καπέλο όταν μας βλέπει ο ήλιος μην τυχόν πάθουμε ηλίαση, και πάει λέγοντας.... Αφού ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ! Απλή κι ωραία η 'καραμέλα', ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΤΟ 'ΚΡΑΤΟΣ' ΑΠΟ ΤΗ Μ.....Α ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΟ ΜΑΣ (αντιθέτως, να κερδίσει είτε έτσι, είτε αλλιώς!). Τα λέει ο έρημος ο Καββαθάς. Αλλά φαίνεται λίγοι τον διαβάζουν πια. -
Δεν μπορεί να είναι η σχέση του πολίτη με το κράτος, δούνε και λαβείν.
Το φαντάζεσαι να πας την πρώτη ημέρα που βρήκες εργασία και να έχεις εργατικό ατύχημα και το κράτος να σου πει δεν σε περιθάλπω δωρεάν γιατί δεν έχεις ούτε ένα ένσημο στο ΙΚΑ?
Δεν είναι λύση να φτιάξουμε σύγχρονους καιάδες. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Απο εκει και περα, τουλαχιστον εγω προσωπικα αντι να κατσω και να αναλυω με επιστημονικο τροπο για το που θα πανε τα λεφτα απ τις κλησεις, αν ειναι νομιμο η οχι κλπ κλπ, φροντισα με ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ(μια αποδειξη για την ποιοτητα αλλα και το λογο υπαρξης ενος φορουμ ) να προμηθευτω ενα hands free(και λογους υγειας )
Μα, σ' αυτό εδώ το θέμα δεν γράφτηκε ότι και τα hands free απαγορεύονται κατά την οδήγηση?
Θα το πιάσω από την αρχή μου φαίνεται, δε μπορεί να έκανα τέτοιο λάθος! -
Μισέλ έχεις δίκιο και τα hands free απαγορεύονται.
-
Μια και λέτε για hands free, ένας ταρίφας μου είχε πει προ καιρού ένα ωραίο (μπήκα μέσα με το h.f. στο αυτί):
'Έτσι μπράβο, φίλε, μακριά απ ΄το κεφάλι σου το φορητό! Το ξέρεις πως είναι ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ αυτά τα ζωντόβολα!' -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Μια και λέτε για hands free, ένας ταρίφας μου είχε πει προ καιρού ένα ωραίο (μπήκα μέσα με το h.f. στο αυτί):
'Έτσι μπράβο, φίλε, μακριά απ ΄το κεφάλι σου το φορητό! Το ξέρεις πως είναι ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ αυτά τα ζωντόβολα!'Να είσαι καλά. Γέλασα μεχρι δακρύων
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Στα θέματα ζώνης ασφαλείας, κράνους, στολών οδήγησης για μηχανές κτλ, η μόνη δικαιολογία είναι ότι... ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ! Δεν είναι δυνατόν να σε υποχρεώνουν να φοράς κράνος ή ζώνη! Ναι, είναι καλύτερα για τη ΔΙΚΗ σου ασφάλεια, αλλά . . . .
Eτσι λες εσυ!!Γιατι?[/list][list:m2p2m6e2]Εισαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ φιλε μου να φορας ζωνη η κρανος[/list:u:m2p2m6e2][list]Μπορει να νομιζεις οτι εχεις δικαιωμα να κανεις την ζωη ΣΟΥ οτι θελεις
Γιατί, βρε, από όσους πεθαίνουν από 'φυσικά' αίτια (κάπνισμα, ποτό, υπερβολική κατανάλωση διαφόρων 'ουσιών' κλπ) δε χάνει το δημόσιο??? Ο Νάσος σίγουρα δεν είναι ο μόνος που πιστεύει ότι η ζωή ΜΑΣ ανήκει σε ΕΜΑΣ και όχι στο κράτος . . . .
Ας μάθουμε επιτέλους να ξεχωρίζουμε το ΣΩΣΤΟ από το ΝΟΜΙΜΟ! . . . .Το να οδηγείς χωρίς ζώνη δείχνει βλακεία, ακριβώς γιατί η ζωή μας μας ανήκει και μπορούμε να ξεχωρίζουμε το σωστό από το νόμιμο.
-
Φίλε Ηλία συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ζούμε σε μια χώρα όπου η αστυνόμευση στους δρόμους δεν αποτελεί το μεγάλο μας ατού. Είμαι οδηγός μοτοσυκλέτας για πάνω από 10 χρόνια, και δεν θυμάμαι τα πρώτα 4-5 χρόνια να δέχθηκα κλήση που δεν φορούσα κράνος. Οι κλήσεις που είχα αφορούσαν είτε ηχορύπανση είτε γιατί δεν κρατούσα την άδεια κυκλοφορίας μαζί μου. Τα ίδια ή και χειρότερα συνέβαινε και με το αυτοκίνητο. Ελάχιστοι ήταν οι τροχονόμοι που θα μου έκαναν απλά και μόνο ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ για την ζώνη, για κλήση δεν το συζητάμε καθόλου, παρόλο που η νομοθεσία περί κράνους και ζώνης ασφαλείας ίσχυε εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Το πρόβλημα γνωστό. Η παιδεία περί ασφαλούς οδήγησης αποτελεί κάτι το εντελώς άγνωστο για τον μέσο Έλληνα οδηγό, και αυτό γιατί, το βιβλίο του Υπ. Συγκοινωνιών ελάχιστα ανέφερε και ελάχιστα συνεχίζει να αναφέρει περί παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας. Έρχονται λοιπόν τώρα να μας βάλουν μυαλό λεγοντάς απλά ότι η ζωή μας αξίζει 78 ευρώ, και ότι το κράνος και η ζώνη σώζει ζωές. ΠΟΤΕ????? Τώρα όπου οι νεκροί της ασφάλτου κάθε χρόνο φτάνουν το πλυθυσμό μιας μικρής πόλης. Οι της κυβέρνησης λοιπόν πιστεύουν ότι αν πληρώσει ο καθένας καμιά 10ρια κλήσης που θα πάει θα βάλουν μυαλό. Και ρωτώ, εδώ στην Ελλάδα δεν θα βρεθεί τρόπος να εκπαιδεύονται σωστά οι οδηγοί, όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα Ευρωπαικά κράτη?????
-
Πρόταση για αύξηση εσόδων του κράτους, μιας και οι καιροί είναι δύσκολοι (εκλογές έρχονται κλπ)
Αφού σταματήσουν κάποιον που μιλούσε στο κινητό να κοιτάξουν αν φοράει και ζώνη, εύκολα διαπιστώνεται και αυτή η παράβαση. Δοθείσης της ευκαιρίας, να ελέγξουν για τρίγωνο πυροσβεστήρα φαρμακείο ασφαλιστήριο. Ε δεν μπορεί, κάποιος δεν θα τα χει όλα αυτά θα αυξηθεί το ποσό.
Γράφτηκε από αρκετούς ότι η ζώνη και το κράνος είναι προσωπική υπόθεση. Θα διαφωνήσω στο εξής:
αν προκληθεί θανατηφόρο τροχαίο, επειδή ο ένας οδηγός δεν φορούσε ζώνη-κράνος, άσχετα με το ποιος φταίει ο άλλος εμπλεκόμενος (αν έχει ζήσει) θα χει προβλήματα με τη δικαιοσύνη για φόνο εξ αμελείας
Δεν χρωστάω τίποτα αν πχ να βγει μηχανή από STOP να πέσει πάνω μου (το γλύτωσα μια φορά) να μην φοράει κράνος και να με τρέχουν επειδή σκοτώθηκε.
Εγώ μπορεί να τη γλύτωσα, αλλά σε αντίστοιχο τροχαίο (παπάκι βγήκε στην Αμφιθέας 'αέρα' έπεσε σε ημιφορτηγό και σκοτώθηκε επί τόπου ο οδηγός της πάπιας αφού δεν φορούσε κράνος)
Αφού ήρθαν στρουμφ και ΤΟΤΑ, αυτόφωρο ο οδηγός του ημιφορτηγού από το πουθενά!
-
το καρ κιτ για οσους ρωτησαν, κοστιζει απο 80-150 ευρω.
-
Για τα φώτα ομίχλης, θυμίζω ότι στην Αμερική το MINI πηγαίνει με στάνταρ φώτα ομίχλης πίσω όπως σε όλη την Ευρώπη. Κι ενώ έχει μέχρι και το λαμπάκι στη θέση του, η αντιπροσωπία αρνείται να το ενεργοποιήσει (είναι κομμένο στον εγκέφαλο, δεν αρκεί να βάλεις τον διακόπτη) γιατί 'οι Αμρικανοί δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν'. Δεν θα είχε γούστο να έβγαινε κι εδώ μια τέτοια ρύθμιση;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γράφτηκε από αρκετούς ότι η ζώνη και το κράνος είναι προσωπική υπόθεση. Θα διαφωνήσω στο εξής:αν προκληθεί θανατηφόρο τροχαίο, επειδή ο ένας οδηγός δεν φορούσε ζώνη-κράνος, άσχετα με το ποιος φταίει ο άλλος εμπλεκόμενος (αν έχει ζήσει) θα χει προβλήματα με τη δικαιοσύνη για φόνο εξ αμελείας
Δεν χρωστάω τίποτα αν πχ να βγει μηχανή από STOP να πέσει πάνω μου (το γλύτωσα μια φορά) να μην φοράει κράνος και να με τρέχουν επειδή σκοτώθηκε.
Έχει βέβαια κάποια λογική αυτό που λες, αλλά συνεχίζω να πιστεύω ότι είναι θέμα δικό ΣΟΥ το πόσο καλά θες να φροντίζεις για την προστασία ΣΟΥ, κάτι που εξαρτάται από πολλά περισσότερα από το κράνος ή τη ζώνη (π.χ. το αν οδηγείς Ceicento ή ...θωρακισμένη 'Μερσεντέ' 3 τόνων με αδράνεια φορτηγού σε τυχόν σύγκρουση με ο,τιδήποτε) και σου λέω το εξής:
Ποιο θα ήταν καλύτερο 'κίνητρο' (αν δεν το καταλαβαίνεις από μόνος σου) για να φοράς κράνος (και αντίστοιχα ζώνη)? Το να σου πουν (1) ότι κάθε φορά που θα σε πιάνουν να μη φοράς θα σου παίρνουν χρήματα από την τσέπη ή (2) ότι στο χέρι σου είναι το πόσο καλά θα προσέχεις το κεφάλι σου αλλά αν ΔΕΝ φοράς κράνος, σε περίπτωση ατυχήματος, θα φταις ΜΟΝΟ εσύ για ό,τι σωματική βλάβη πάθεις και όχι ο οποιοσδήποτε άλλος που εμπλέκεται - και ασφαλώς ΔΕΝ θα έχεις το δικαίωμα να διεκδικήσεις ούτε νοσήλια ούτε τίποτα (βέβαια έτσι το κράτος δε θα έβγαζε χρήματα από πρόστιμα στους υπεραισιόδοξους-χαζούς!).
Γιατί να έχω πρόβλημα μετά από εμπλοκή σε τροχαίο, όταν ο νόμος με προστατεύει από την ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ των άλλων και ξέρω ότι ο άλλος το κεφάλι του το έφαγε από ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΒΛΑΚΕΙΑ?!
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Για τα φώτα ομίχλης, θυμίζω ότι στην Αμερική το MINI πηγαίνει με στάνταρ φώτα ομίχλης πίσω όπως σε όλη την Ευρώπη. Κι ενώ έχει μέχρι και το λαμπάκι στη θέση του, η αντιπροσωπία αρνείται να το ενεργοποιήσει (είναι κομμένο στον εγκέφαλο, δεν αρκεί να βάλεις τον διακόπτη) γιατί 'οι Αμρικανοί δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν'. Δεν θα είχε γούστο να έβγαινε κι εδώ μια τέτοια ρύθμιση;Έχω δει άπειρες φορές αυτοκίνητα με αναμμένο το πίσω φως ομίχλης χωρίς λόγο επειδή ο οδηγός τους το έχει πατήσει κατά λάθος και δεν το έχει αντιληφθεί. Συνήθως όταν τους το λέω δεν ξέρουν ούτε καν πού είναι το κουμπί!
Πρόταση: Τα πίσω φώτα ομίχλης να ανάβουν μαζί με τα μπροτινά και όταν είναι αναμμένα να ανάβει ένα πολύ δυνατό λαμπάκι στο ταμπλό, ίσως μαζί με μόνιμη ηχητική προειδοποίηση (βομβητή). Έτσι κι αλλιώς αν οι συνθήκες απαιτούν χρήση φώτων ομίχλης είναι σίγουρο πως απαιτείται και πολύ μεγάλη προσοχή από τον οδηγό, οπότε αυτές οι προειδοποιήσεις θα τον βοηθήσουν να μην αφαιρείται, ειδικά τη νύχτα, ενώ θα είναι αρκετά ενοχλητικές ώστε να τον 'αποθαρρύνουν' να τα ανάβει χωρίς λόγο.
Και βέβαια, η καλύτερη αποθάρρυνση της άσκοπης χρήσης των φώτων ομίχλης είναι να ενσωματωθούν στα κανονικά φωτιστικά σώματα όπως στην 147, ώστε να μην υπάρχει λόγος να τα ανάψεις για 'φιγούρα'.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και βέβαια, η καλύτερη αποθάρρυνση της άσκοπης χρήσης των φώτων ομίχλης είναι να ενσωματωθούν στα κανονικά φωτιστικά σώματα όπως στην 147, ώστε να μην υπάρχει λόγος να τα ανάψεις για 'φιγούρα'.Στην αλφα 75, τα πισω φωτα ομιχλης σβηναν οταν αναβες τους προβολεις (οχι ομιχλης, τους κανονικους!)
Και στο 106 τωρα (τοτε ) οι προβολεις ομιχλης αναβουν με τους προβολεις του αυτοκινητου. Αυτο ειναι καλο, γιατι δεν μπορουν να τους αναβουν ασκοπα.. Τα μειον, ομως, ειναι οτι πολυ ευκολα κοτσαρεις στον διακοπτη των φλας το διακοπτακι για να αναβουν μεμονωμενα και οτι σε ομιχλη, δε βοηθουν τοσο πολυ, αφου για να αναψουν πρεπει να αναψεις και τους προβολεις, αρα δε κερδιζεις και πολλα
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Και βέβαια, η καλύτερη αποθάρρυνση της άσκοπης χρήσης των φώτων ομίχλης είναι να ενσωματωθούν στα κανονικά φωτιστικά σώματα όπως στην 147, ώστε να μην υπάρχει λόγος να τα ανάψεις για 'φιγούρα'.Εννοούσα στο ίδιο σημείο, όχι από τον ίδιο διακόπτη. Ποιος ο λόγος να τα ανάψεις τότε αφού φαίνεται σα να έχεις απλά ανάψει τα μεσαία φώτα;
Στην αλφα 75, τα πισω φωτα ομιχλης σβηναν οταν αναβες τους προβολεις (οχι ομιχλης, τους κανονικους!)
Σωστά, αφού στην ομίχλη δεν πρέπει να ανάβεις τους προβολείς γιατί φεγγίζει η ομίχλη μπροστά σου και δε βλέπεις την τύφλα σου. Όμοια και σε καταρρακτώδη βροχή. Μόνο τη μεσαία σκάλα μαζί με τα φώτα ομίχλης (αν έχεις).
Και στο 106 τωρα (τοτε ) οι προβολεις ομιχλης αναβουν με τους προβολεις του αυτοκινητου.
Αυτό αντιβαίνει με ό,τι ανέφερα παραπάνω. Όταν λες 'προβολείς' εννοείς τη 'μεγάλη' σκάλα ή τη 'μεσαία';
Τα μειον, ομως, ειναι οτι πολυ ευκολα κοτσαρεις στον διακοπτη των φλας το διακοπτακι για να αναβουν μεμονωμενα
Ε ρε, τι κάνει ο Έλληνας για τη φιγούρα του! Φαντάζομαι ότι υπάρχουν κάτοχοι 147 που μεταίνησαν τα φώτα ομίχλης χαμηλά, εκεί που είναι κανονικά τα φλας;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Φαντάζομαι ότι υπάρχουν κάτοχοι 147 που μεταίνησαν τα φώτα ομίχλης χαμηλά, εκεί που είναι κανονικά τα φλας;ιεροσυλία....
-
Κατόπιν σημερινού ψαξίματος, το Car Kit Professional Voice II της Siemens στοιχίζει Ε328 και ΔΕΝ υπάρχει ετοιμοπαράδοτο. Χρειάζεται 8 με 10 εργάσιμες για να έρθει και προκαταβολή Ε100 κατά την παραγγελία. Επίσης, το επίσημο σέρβις της Siemens στο Μαρούσι ΔΕΝ αναλαμβάνει την τοποθέτησή του, οπότε το παραγγέλνεις και όταν το παραλάβεις το πας για τοποθέτηση όπου επιλέξεις. Θα ρωτήσω την Opel πόσο κοστίζει η τοποθέτησή του, αφού θεωρώ αυτονόητο ότι αναλαμβάνει την τοποθέτησή του, μιας και (θεωρητικά) είναι η μόνη που γνωρίζει επίσημα (με επίσημα σχεδιαγράμματα και συνδεσμολογίες δηλαδή) τον βέλτιστο τρόπο τοποθέτησης στα μοντέλα της αλλά και την αρμονική συνεργασία με το ραδιο-cd του αυτοκινήτου. Θα επανέλθω όταν έχω νεότερα.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
[snip]
Και βέβαια, η καλύτερη αποθάρρυνση της άσκοπης χρήσης των φώτων ομίχλης είναι να ενσωματωθούν στα κανονικά φωτιστικά σώματα όπως στην 147, ώστε να μην υπάρχει λόγος να τα ανάψεις για 'φιγούρα'.Απ' ότι είδα και το 307 έχει ενσωματώσει τους προβολείς ομίχλης στα κύρια φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου. Ίσως και να γίνει καθεστώς η εν λόγω πρακτική στο άμεσο μέλλον.
"Κινητές" κλήσεις